73%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 października 2019 22:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 września 2019 19:36
Salon - samochody nowe
Dział blacharski to ...
... jakaś porażka .... zacznę od tego, że nie mogłam się dodzwonić, co chwile odbierała telefon pani z recepcji gdzie następnie aż 2 razy przekierowywała połączenie nie na ten dział co chciałam !!! W końcu jak zwróciłam uwagę, pani z recepcji obiecała że przekaże tym razem informacje odpowiedniej osobie, która ta z kolei w trybie pilnym się ze mną skontaktuje, jak się można domyśleć kontaktu nie było ... Dopiero następnego dnia w końcu udało mi się dodzwonić, ale co z tego jak Pan z działu blacharskiego nie wiedział co się z moim samochodem dzieje ponieważ nie prowadzi mojej sprawy ... Takie traktowanie klienta to jakiś żart, a robotę którą wykonali ( drobne przetarcie ) wyglądało jakby stażysta uczył się na moim samochodzie ... Omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
18 września 2019 13:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 września 2019 20:57
Salon - samochody nowe
Serwis jest nie ...
... przyjemny w stosunku do klienta. Samochód nowo zakupiony ma usterki A gwarancja nie została uznana.
Użytkownik sieci
7 września 2019 12:07
Salon - samochody nowe
Umówiona jazda próbna ...
... nie doszła do skutku, bo po pierwsze nie było sprzedawcy, z którym się umówiliśmy, a po drugie w salonie nie było interesującego nas samochodu, który miał być już wczoraj. Inny sprzedawca był wyraźnie niezadowolony, że w sobotę są klienci w salonie. Stracony czas, pomimo, jak podkreślam, umówionego spotkania. Czuję się, jakbym poszła na stragan po ziemniaki, których finalnie nie było. Dodam, że sprzedawca na straganie jest bardziej uprzejmy, niż jedna z Pań sprzedających, która nie ma czasu odpowiedzieć na nasze pytania. Życzę bardziej proklienckiego nastawienia wobec potencjalnego zainteresowanego ofertą salonu, lub odświeżenia technik sprzedaży i traktowania klienta.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 11:12
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon w ...
... jakim kupiłem auto. Posiadam kilka aut dostawczych i kupowałem w różnych salonach, ale ten zdecydowanie jeat najgorszy. Przy odbiorze auta okazało się że nie ma czujników parkowania które mialy być a zapomnieli i obiecywali że zorganizują montaż u dealera w moim mieście. Od miesiąca nadal nic nie wiadomo o terminie montażu czujników.
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 16:40
Salon - samochody nowe
Super obsługa. Konkretnie i profesjonalnie.
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 10:46
Salon - samochody nowe
radzę omijać salon szerokim łukiem
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 17:32
Salon - samochody nowe
FATALNA OBSŁUGA
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 17:30
Salon - samochody nowe
Z czystym sumieniem ...
... radzę omijać ten salon szerokim łukiem. 1. Handlowiec wciska multum płatnych dodatków mówiąc, że auta jakie my chcemy już kupić nie można po czym, po kilku dnia voila ofertę jednak się udało stworzyć. Wszystko rozumiem - Rozumiem, że nie można kupić samochodu z wyposażeniem active BEZ PLUSA, ale wyprodukować można jak najbardziej - ale to już uczyni inny salon, bardziej przyjazny klientom. 2. Brak komunikacji między pracownikami!! W momencie kiedy udało się wyprosić ofertę na samochód PEUGEOT 3008 ACTIVE, handlowiec miał przekazać informację współpracownikowi z działu kredytów, aby stworzył kredyt do tego z wkładem własnym 15 tys. Ofertę otrzymałyśmy na wkład 10,727. Po telefonie do Pana zajmującego się kredytami otrzymałam odpowiedź, że on nie został poinformowany o wkładzie własnym i że musiał zawrzeć minimalny 10% - czyli inni niż oczekiwałam. Zadzwoniłam do handlowca, z którym miałyśmy kontakt - to Pai stwierdziła, że ona się kredytami nie zajmuje dlatego nie przekazała takiej informacji. - BRAWO! 3. Nazwisko siostry przekręcone, uważajcie, bo może otrzymujecie nie swoje oferty - tak trudno teraz o poprawne pisanie/napisanie danych klientów. Współczuję. 4. A na koniec, kiedy już wyprowadzono mnie z równowagi - po kilkukrotnym proszeniu się o poprawne oferty i kredyty - zadzwonił do mnie jegomość "chyba szef" - w sumie zastawiam się w jakim celu do mnie zadzwonił? Tłumaczył, że chciałby poznać problem jaki się pojawił. Po wysłuchaniu a raczej przerywaniu moich wypowiedzi - słyszałam zarzut w jego głosie o wszystko - że to jednak moja siostra nie wiedziała, jakie wyposażenie chce - że przekręcenie nazwiska to w sumie nic takiego i zebym nie robiła burzy w szklance. I wiele wiele innych, aż szkoda wspominać, trzeba o tym jak najszybciej zapomnieć. Jeśli chcecie normalnej, umiejącej słuchać obsługi to na pewno nie KIM
Użytkownik sieci
13 czerwca 2019 16:55
Salon - samochody nowe
Małe zainteresowanie klientem.
Użytkownik sieci
11 maja 2019 00:52
Salon - samochody nowe
Potrafią wykonać prawidłowo ...
... usługę... Ale możecie być potraktowanie jak powietrze. Mają wysokie ceny usług i części... A jednocześnie "węża w kieszeni" kiedy trzeba innym zapłacić.. To niestety bardzo zła praktyka WŁAŚCICIELI ...współczuję pracownikom.. zapewne ciężko się im pracuje.. Panowie dajcie żyć ludziom ... takie praktyki kończą się w sądzie.😔😔👎👎👎
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2019 18:31
Salon - samochody nowe
Jeżeli pracowni serwisu ...
... prosi o opinię, a następnie zaznacza, że jakby miała być zła to prosi, aby jej najlepiej nie wystawiać. Chyba wszystko w temacie.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 14:47
Salon - samochody nowe
Dramat. Wymiana opon 2,5 godz...porażka
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 21:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 marca 2019 14:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 marca 2019 09:34
Salon - samochody nowe
Witam niestety i ...
... autentycznie chyba najgorszy saol samochodowy w Polsce. Totalna tragednia. pierwsze co się kojarzy to film miś lata 70-te. Niestety kupiliśmy tam samochód. W trzecim dniu użytkowania systematycznie co jakiś czas wyswietla się choinka ostrzeżen na desce o awariach, ale to pikuś temu nie są winni pracownicy i ich dowództwo. Do rzeczy! Dzwoniłem tam cztery razy. Jakimś pechem za każym razem trafiam, ze nie ma tej danej osoby w tej chwili i że za moment temat zostanie przekazany i ktoś do mnie oddzwoni. Dałem się oszukać cztery razy nikt nigdy nie oddzwonił. Młoda pani telefony odbiera regułkę wypowiada i na tym się temat kończy.Myślę że wskazane by było, aby osoby zwiazane nadzorem finansowym i innym tej spółki w Warszawie wiedziały i miały świadomość dlaczego może tak słabo tam biznes idzie, jak ludzie takiego pokroju niweczą osiągniecia właściceli. Aż trudno uwierzyć, że w dzisiejszych czasach można sobie na coś takiego pozwalać w biznesie
Użytkownik sieci
8 marca 2019 01:26
Salon - samochody nowe
Serwis fatalny. Ogólnie ...
... budynek też - brak miejsca żeby poczekać na auto, ciasno, szaro, wydaje się brudno. Ekspress do kawy skryty jakby tylko dla pracowników. Osoba przyjmująca samochód była obojętna, jakby za karę tam robiła - ogólnie wszyscy się tak zachowują. Jakość wykonanych napraw, mizerna, podobnie, jak odpowiedzi na pytania. Nie polecam, niestety. Szkoda tylko, ze we Wrocławiu są dwa serwisy P, i oba niestety do bani. W porównaniu do Skody to czułem się tam jakbym przyszedł do jakiegoś Pana Zdzisia co naprawia kosiarki, koparki i wiertarki.
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 17:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 lutego 2019 12:53
Salon - samochody nowe
Obsługa DRAMAT !!!!!!! omijajcie z daleka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!