Tesla szturmem zdobywa polski rynek elektrycznych aut, ale czy dorównuje oczekiwaniom swoich klientów? Mimo imponujących wyników sprzedaży, pierwszy salon Tesli w Ząbkach pod Warszawą boryka się z falą krytyki. Oceny w Google sięgają zaledwie 3,67 gwiazdek w 2023 roku, co stawia go na końcu listy najlepiej ocenianych sieci dealerskich w Polsce. Dlaczego klienci są tak niezadowoleni? Czy Tesla zdoła poprawić swoje standardy obsługi? Odkryj kulisy i opinie użytkowników, którzy nie kryją rozczarowania.
Ranking TOP100 najlepiej ocenianych autoryzowanych stacji dealerskich w Polsce powstaje co rok w wyniku badania przeprowadzonego wśród kilkudziesięciu najpopularniejszych marek pod względem rejestracji samochodów. W badaniu wykorzystuje się oceny zebrane w serwisie PoznajDealera oraz Google, ponieważ według ReviewTracker Google jest największym dostawcą opinii na świecie, posiadając aż 73% wszystkich recenzji online.
Zanim klienci zapukają do drzwi dealera, coraz częściej przeglądają informacje na jego temat w Internecie. Chcą wiedzieć, czy wybrany dealer dobrze im doradzi. Autoryzowane stacje z Rankingu TOP100 dobrze o tym wiedzą! Już na wstępie należą im się wyrazy uznania, ponieważ znalezienie się w pierwszej setce oznacza wyróżnienie się wynikiem spośród 1107 wziętych pod lupę autoryzowanych stacji dealerskich. Brawo!
Opublikowano 27.10.22 /
Sebastian Rowicki w kategorii
dealerzy
Opinie w Internecie są zaraz po cenie i lokalizacji, najważniejszym kryterium wyboru Dealera. Szczególnego znaczenia nabierają właśnie teraz - w dobie digitalizacji sprzedaży samochodów i usług serwisowych. Na podstawie danych zebranych na PoznajDealera.pl jasno wynika, że wpływ na zadowolenie klienta ma przede wszystkim udana relacja z Doradcą. To właśnie bezproblemowe nawiązanie kontaktu oraz późniejsza komunikacja są najczęściej wymieniane zarówno w opiniach pozytywnych, jak i negatywnych. Właściwa komunikacja to w oczach klienta, przede wszystkim bycie zrozumianym i wysłuchanym. Natomiast zwyczajnie frustruje go notorycznie nie odbieranie telefonu, nie oddzwanianie, nie odpisywanie na e-maile, oraz poczucie braku zainteresowania ze strony doradcy. Brzmi znajomo? Sytuacje, które mogłyby wydawać się w dzisiejszych czasach już nieaktualne, są wciąż występującym schematem.
Opublikowano 12.08.22 /
Sebastian Rowicki w kategorii
finansowanie
Wynajem długoterminowy samochodów to praktyczna forma finansowania samochodów przeznaczona dla klienta prywatnego (konsumenta) oraz dla firmy. Cechuje się konstrukcją, w której najemca spłaca tylko utratę wartości samochodu, zamiast całej wartości jak w klasycznym leasingu operacyjnym lub kredycie.
Opublikowano 25.05.22 /
Sebastian Rowicki w kategorii
dealerzy
10 maja byliśmy świadkiem opublikowania przez DCG Dealer Consulting i IBRM Samar listy 50 największych firm dealerskich w Polsce. Kurz jeszcze nie opadł, dlatego przedstawiamy to prestiżowe zestawienie z innej, nie mniej istotnej perspektywy.
Przenosimy rekomendacje do Internetu. Poprzez łączenie Konsumenta z najlepszymi
Doradcami u właściwego Dealera realnie wpływamy na jakość świadczonych usług i
zadowolenie obydwu stron.