Na blogu dzielimy się spostrzeżeniami na temat szeroko pojętego rynku motoryzacyjnego.

Miło nam Cię widzieć! Rozgość się! 🤗


Ranking TOP100 najlepiej ocenianych autoryzowanych stacji dealerskich w Polsce powstaje co rok w wyniku badania przeprowadzonego wśród kilkudziesięciu najpopularniejszych marek pod względem rejestracji samochodów. W badaniu wykorzystuje się oceny zebrane w serwisie PoznajDealera oraz Google, ponieważ według ReviewTracker Google jest największym dostawcą opinii na świecie, posiadając aż 73% wszystkich recenzji online.

więcej...


Nowe auto z instalacją LPG?

Sprawdzamy, które marki oferują instalację gazową w fabrycznie nowym samochodzie.

więcej...


Zanim klienci zapukają do drzwi dealera, coraz częściej przeglądają informacje na jego temat w Internecie. Chcą wiedzieć, czy wybrany dealer dobrze im doradzi. Autoryzowane stacje z Rankingu TOP100 dobrze o tym wiedzą! Już na wstępie należą im się wyrazy uznania, ponieważ znalezienie się w pierwszej setce oznacza wyróżnienie się wynikiem spośród 1107 wziętych pod lupę autoryzowanych stacji dealerskich. Brawo!

więcej...


Która marka sprzedała najwięcej samochodów nowych w 2022 roku? Przedstawiamy raport.

więcej...


Opinie w Internecie są zaraz po cenie i lokalizacji, najważniejszym kryterium wyboru Dealera. Szczególnego znaczenia nabierają właśnie teraz - w dobie digitalizacji sprzedaży samochodów i usług serwisowych. Na podstawie danych zebranych na PoznajDealera.pl jasno wynika, że wpływ na zadowolenie klienta ma przede wszystkim udana relacja z Doradcą. To właśnie bezproblemowe nawiązanie kontaktu oraz późniejsza komunikacja są najczęściej wymieniane zarówno w opiniach pozytywnych, jak i negatywnych. Właściwa komunikacja to w oczach klienta, przede wszystkim bycie zrozumianym i wysłuchanym. Natomiast zwyczajnie frustruje go notorycznie nie odbieranie telefonu, nie oddzwanianie, nie odpisywanie na e-maile, oraz poczucie braku zainteresowania ze strony doradcy. Brzmi znajomo? Sytuacje, które mogłyby wydawać się w dzisiejszych czasach już nieaktualne, są wciąż występującym schematem.

więcej...


Wynajem długoterminowy samochodów to praktyczna forma finansowania samochodów przeznaczona dla klienta prywatnego (konsumenta) oraz dla firmy. Cechuje się konstrukcją, w której najemca spłaca tylko utratę wartości samochodu, zamiast całej wartości jak w klasycznym leasingu operacyjnym lub kredycie.

więcej...


Sposób posiadania i użytkowania samochodu zmienia się, a cały rynek idzie w stronę wynajmu długoterminowego. Tylko czy to się w ogóle opłaca?

więcej...


10 maja byliśmy świadkiem opublikowania przez DCG Dealer Consulting i IBRM Samar listy 50 największych firm dealerskich w Polsce. Kurz jeszcze nie opadł, dlatego przedstawiamy to prestiżowe zestawienie z innej, nie mniej istotnej perspektywy.

więcej...


W dobie inwazji Rosji na Ukrainę, wiele marek zaprzestaje kontaktów handlowych z agresorem. Możemy być pewni, że nastąpią duże zmiany, a tymczasem postanowiliśmy przeanalizować jak dotychczas wyglądała sprzedaż samochodów nowych w Rosji, Europie, Stanach Zjednoczonych i Chinach. Porównaliśmy wymienione rynki pod kątem ogólnej sprzedaży samochodów nowych, najpopularniejszych marek oraz modeli.

więcej...


Początki Ford Polska zaczęły się od sprzedaży modeli Sierra i Escort. Dzisiaj w gamie jest kilkanaście modeli, od sportowego Mustanga po dostawczego Transita. Sprawdźmy jaką drogę przeszedł Ford przez 30 lat obecności w Polsce.

więcej...


Twoja opinia została wysłana do moderatora.

Poznaj cykl życia opinii »