73%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2021 09:16
Salon - samochody nowe
Złodzieje ukradli mi 5000zł
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 20:12
Salon - samochody nowe
Chciałem zamówić części ...
... do mojego Peugeota 307, najpierw 20 min czekania aż łaskawie pan doradca się zjawi. Doradca nie może mnie obsłużyć bo o godzinie 8:30 zajmuje sie przyjmowaniem części ( rozumiem, że to ważniejsze niż klient, więc pytanie po co salon otwarty jest od godziny 8 ?? ) następnie dowiaduje się że część jest nie dostępna, na pytanie na kiedy będzie, odpowiedź doradcy : nie wiem za tydzień, miesiąc, może więc, ale na pewno kiedyś będzie. A na pytanie czy mógłby mi zamówić jakiś zamiennik, albo dowiedzieć się kiedy będzie ta część, odpowiedź doradcy : nie wiem, nie jestem stanie pomóc. Niestety taki brak profesjonalizmu odstrasza klientów.
Użytkownik sieci
26 lutego 2021 23:17
Salon - samochody nowe
Ludzie w obsłudze, ...
... jak za karę, jakaś masakra. Byłem też w Toyocie i obsługa pierwsza klasa. Peugueot traci przez taka obsługę.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2021 15:07
Salon - samochody nowe
Czekałem 25 minut ...
... żeby mi sprawdzili dostępność części w końcu zrezygnowałem bo nie miał kto to zrobić przy obsłudze było dwóch panów ale trzeba było czekać na trzeciego
Użytkownik sieci
28 października 2020 10:57
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsluga. Panowie ...
... na serwisie mechanicznym są nieprofesjonalni. Kierownik podobnie. Bardzo slabo. Jesli nie chcecie mieć problemów omijajcie to miejsce. Maja bałagan I nie wiedzą o czym mówią. Masakra.
Użytkownik sieci
22 października 2020 13:28
Salon - samochody nowe
Jeśli planujesz zakup ...
... auta i chcesz go sprawdzić w tym warsztacie to nie polecam. Sprawdziłam auto które było serwisowane w tym miejscu, w wszystko miało być ok. Po niecałym miesiącu miałam do naprawy silnik. Dziwne że nie usterka nie była widoczna w takim miejscu. Nie polecam Wam tego serwisu. Szkoda kasy i nerwów.
Użytkownik sieci
23 września 2020 16:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 09:27
Salon - samochody nowe
Zacznę od wypisania ...
... listy żali, bo troszkę się tego zebrało: 1. Dodzwonienie się do serwisu celem umówienia wizyty graniczy z cudem. Jak juz się uda, to nikt nie ma czasu i mówią, że oddzwonią. Oddzwaniają po 5 godzinach lub w ogóle jak już po 5 próbie jestem w końcu umówiony. 2. Dostaję informację z serwisu, iż uszkodziłem mechanicznie przegub (a właściwie jego osłonę gumową). Zgodziłbym się z tym, gdybym nie miał metalowej osłony pod silnikiem, a od samej osłony do przegubu jest ponad 15 cm. Oczywiście nikt w Peugeot nigdy nie zgodził i nie zgodzi się, żeby jakąkolwiek usterkę podciągnąć pod naprawę gwarancyjną. Panowie wymienili przegub na regenerowany - 1750 zł. Taka sama operacja w Peugeot D&D kosztowałaby 750 zł. 3. CZTEROKROTNIE prosiłem o sprawdzenie układu zawieszenia, słychać w nim wiele stuków i zużycie. ZA KAŻDYM RAZEM SLYSZAŁEM OD PRACOWNIKA, ZE JEST JAK NOWE - FABRYCZNE. Mówię, że może ten typ tak ma. Nie ma, 5 kolegów ma identyczne samochody o podobnym przebiegu, żaden nawet w 1/3 nie stuka, nie trzaska i nie trzeszczy tak jak mój. Kpina i śmianie się w twarz klientowi. Na szczęście po pierwszej wizycie w D&D prawidłowo zdiagnozowano wszystkie zużyte elementy zawieszenia, a następnie je wymieniono. Nie było również problemów z autoryzacją tak samo jak to bywało w KIM. 4. Podczas przeglądów regularnych co 25 tyś. nikt nie pokwapił się, aby sprawdzać stan hamulców (brak czujników zużycia klocków - dwa razy klocki skończyły się 500-1000km po wizycie w serwisie). Na pewno nie wrócę do tego serwisu, to jest kpina i olewanie klienta. Nie polecam nikomu, gdyż nigdy nie wiadomo kiedy odbierzesz swój samochód oraz czy w ogóle zostanie naprawiony. Temat dotyczy samochodu flotowego, gdybym kupił i serwisował tam prywatny samochód to pewnie niektóre sprawy mogłyby mieć finał ma drodze sądowej. Proszę nie odpisywać, abym opisał Państwu sytuację na maila - nie mam na to czasu. Już wystarc,ająvo duzo straciłem go na pisanie komentarza i próby umówienia serwisu. Sami Państwo wiecie jak opiekujecie się klientami, wiec wyciągnięcie wnioski.
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 07:54
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu z ...
... serwisem, brak informacji o terminie naprawy. Czy naprawa trwa 1 czy 3 dni dla Panów z serwisu jest to obojętne. Nie czują się w obowiązku poinformować klienta kiedy dostanie samochód.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2020 21:03
Salon - samochody nowe
Pracownicy z serwisu ...
... wprowadzają klientów w błąd i są nie kompetentni oraz aroganccy. Nigdy więcej w tym salonie nie kupię samochodu i nie będę go tutaj serwisowała. Nie polecam.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2020 19:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2020 13:24
Salon - samochody nowe
Kiepskie zainteresowanie "jedynym ...
... w danej chwli" klientem ,interesowało mnie jedno z droższych aut w salonie, ale żadnej reakcji ze strony obsługi. W żadnym salonie nie spotkałem się z taką ignorancją ! Pojechałem do dealera innej marki 😕
Użytkownik sieci
22 marca 2020 19:56
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Partacze naciagacze (Wersja oryginalna) Partacze naciagacze
Użytkownik sieci
5 marca 2020 15:45
Salon - samochody nowe
Pojechałam tam na ...
... przegląd auta które chciałam kupić. Niby wszystko pięknie a po kilku miesiącach trzeba było robić silnik! Nie polecam. Szkoda kasy na przegląd z którego nic nie wynika.
Użytkownik sieci
26 lutego 2020 21:21
Salon - samochody nowe
Obietnica kontaktu w ważnej sprawie a potem.. cisza.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2020 11:46
Salon - samochody nowe
Szkoda słów
Użytkownik sieci
8 grudnia 2019 12:39
Salon - samochody nowe
Januszem biznesu, omijać ...
... szerokim łukiem. wciskają do podpisania niewypełnione umowy które uzupełnia sobie sami później! po naprawie auta bez pytania o zgodę wjebali mi na tył auta swoją reklamę z adresem i numerem telefonu do nich to są jakieś jaja
Użytkownik sieci
2 grudnia 2019 11:13
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania ze ...
... strony obsługi , stanie przed ladą po części 20 minut .
Użytkownik sieci
12 listopada 2019 08:06
Salon - samochody nowe
Kupiłem tam auto, ...
... już któreś z kolei, ale serwisu nie polecam, masakra
Użytkownik sieci
30 października 2019 21:05
Salon - samochody nowe
W KIMie bez ...
... zmian od co najmniej 10 lat (mój 4-ty peugeot - firmowy). Właściciel dba o klienta do momentu sprzedaży auta. Potem klient już go NIE INTERESUJE. W serwisie jest ZAWSZE kolejka. W salonie w części dla klientów są ze dwie dziesiątki pracowników, którzy zajmują się "niezwykle ważnymi sprawami" tylko nie klientami serwisu. Pracownicy serwisu naprawdę zasuwają ale jest ich ewidentnie za mało. Niestety pomimo kompetencji pracowników serwisu musze wystawić najniższą ocenę, TYLKO I WYŁĄCZNIE Z POWODU NIEKOMPETENCJI WŁAŚCICIELA.