Ogólny: | 85 662 70 70 |
Sprzedaż: | 85 662 70 70 wew. 711 |
Serwis: | 85 662 70 70 wew. 712 |
Części: | 85 662 70 70 wew. 717 |
91%
użytkowników
rekomenduje
Ogólny:
Sprzedaż:
Serwis:
Części:
Godziny otwarcia:
09:00 - 18:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Od ponad dwudziestu pięciu lat jesteśmy jedynym Autoryzowanym Salonem Toyoty w Białymstoku. Stacja została otwarta przez spółkę „Auto Park” dnia 13 stycznia 2000 roku, która od 2005 roku posiada również ASD Toyoty w Kalinówce k. Lublina. W ciągu kolejnych lat działalności białostocki salon Toyoty sukcesywnie zwiększał poziom zatrudnienia, które aktualnie kształtuje się na poziomie ponad 150 osób.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Darmowe wifi
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Telewizja
Sklep z częściami
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Magdalena Łojewska
1 września 2025 14:38
Serwis
Dział blacharsko- lakierniczy
Bardzo dziekuje za przemiłą i profesjonalną obsługę. Pan który byl opiekunem mojej sprawy -mega sympatyczny. Wszystko odbylo się sprawnie i szybko. 100% profesjonalizmu!!!!
Użytkownik sieci
16 marca 2025 14:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 marca 2025 14:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 17:35
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 20:48
Salon - samochody nowe
Zasłużone 5 gwiazdek za naprawę szyby.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 21:12
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta 10/10
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 18:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 12:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 13:52
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 stycznia 2025 07:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 grudnia 2024 21:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 grudnia 2024 13:26
Salon - samochody nowe
Super obsługa
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 13:17
Salon - samochody nowe
Proces zakupu auta ...
... używanego przebiegł szybko i sprawnie. Pracownicy udzielili mi wszystkich niezbędnych informacji. Polecam. Przygotowanie auta do wydania bardzo dobre.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 08:08
Salon - samochody nowe
Na wejściu razem ...
... z żonką zostaliśmy potraktowani profesjonalnie. Cała procedura zakupu auta przebiegła bajecznie sprawnie, razem z częściowym finansowaniem ratalnym. Pan Piotr z aut używanych zajął się nami bardzo profesjonalnie. Był konkretny i świetnie wyczuł nasze potrzeby. Dziękujemy i do zobaczenia w przyszłości.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 11:48
Salon - samochody nowe
Przemiła obsługa przez ...
... Pana Piotra G. oby więcej tak miłej i profesjonalnej obsługi :)
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 20:27
Salon - samochody nowe
Przegląd gwarancyjny 2,5h. ...
... Samochód po przeglądzie stoi na parkingu 0,5h nikt nie poinformował o zakończeniu. Dopiero gdy się zainteresowałem, wydano mi auto. Brak poszanowania czasu klienta.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 20:46
Salon - samochody nowe
Ogólnie obsługa salonu ...
... sprzedaży profesjonalna i miła. Powiem tak, przejechałem się nowym Yarisem w benzynie i hybrydzie, nowym aygo w automacie i finalnie kupiłem nowe Renault clio. Po pierwsze clio dużo lepsze wykonanie, ocynk (zabezpieczenie antykorozyjne fabrycznie ) super sie prowadzi a do tego tańszy. Toyota już dawno przestała być graczem wartym uwagi. Jak ktoś chce doświadczyć Toyoty polecam aygo automat i gaz do dechy. Dużo hałasu a jazdy brak i niech ktoś zaprzeczy.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 13:39
Salon - samochody nowe
Szybko, miło, sprawnie, bardzo polecam
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 12:10
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... zgłaszałem dwie szkody u dziale blacharskim, przyjęła je przesympatyczna pani Maria, pomimo młodego wieku, widać że osoba z ogromnym doświadczeniem i wiedzą. Obsługa na medal, rzeczowe odpowiedzi na moje pytania, wyjaśnienie wszystkiego co i jak od A do Z. Jeśli tak samo fachowo będzie wykonana naprawa to będę miał auto ładniejsze niż jak było nowe, pozdrawiam serdecznie.
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 21:26
Salon - samochody nowe
Szybko, kompetentnie .
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 23:19
Salon - samochody nowe
Podczas wizyty w ...
... salonie, na dzień dobry i z uśmiechem powitała mnie Pani Monika. Następnie obsługiwał mnie Pan Krystian L. Bardzo cierpliwy i z wysoką kulturą człowiek, przedstawił mi wszystkie opcje kalkulacji finansowania jak i demonstracje dwóch modeli samochodów, które mnie interesowały oraz jazdy testowe. Byłam w paru salonach samochodowych i obsługa w tym salonie zdecydowanie jest najlepsza w Białymstoku i na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 22:57
Salon - samochody nowe
Kupiłem używaną Toyotę ...
... RAV4 w czerwcu 2024 roku, a gumowe dywaniki, które były uwzględnione w umowie zakupu, nadal nie zostały dostarczone. Po miesiącu od zakupu skontaktowałem się z Panem Szymonem, aby przypomnieć o wysyłce, ale do tej pory nic się nie zmieniło. Dodatkowo, rabat wynosił mniej niż 0,5%, mimo że różnica w cenie między zakupem samochodu przez dealera a sprzedażą go mnie była znacząca (>10%). Dodałem jedną gwiazdkę za możliwość przejazdu testowego, wykonany przegląd techniczny oraz szybką finalizację umowy.
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 18:15
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa serwisu blacharsko lakierniczego.
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 17:00
Salon - samochody nowe
Kupiłem roczną toyotę ...
... corolle w auto park. Następnie zleciłem antykorozyjne zabezpieczenie podwozia, przegląd przy 30tyś, montaż haka holowniczego. Poniżej załączam zdjęcia wykonanego cięcia zderzaka przez serwis mechaniczny - złożyłem reklamację na jakość usługi. Dodam iż pracownik prowadzący sprawę zapewniał mnie że zostało to wykonane zgodnie ze sztuką oraz instrukcją montażu. Reklamację wysłałem również do Toyota Europe w Warszawie - dziękuję za zajęcie się moją sprawą oraz za pilotaż naprawy. Akcja zakończyła się przeprosinami dyrektora oddziału, nowym zderzakiem oraz nowym wycięciem pod hak - zdjęcie dla porównania załączam. Szczególne podziękowanie kieruję do Pana Artura szefa działu blacharsko - lakierniczego przy ulicy Bacieczki 143 oraz jego pracowników za empatię i pomoc w rozwiązaniu problemu oraz fachową realizację naprawy w standardach Toyoty, takich jakie powinny być świadczone przez autoryzowany serwis. Reasumując: NIE POLECAM serwisu mechanicznego w siedzibie oddziału, za brak szacunku do własności klienta, niechlujną usługę- krzywę, chamskie wycięcie, pogubione plastikowe spinki, wmawianie głupot odnośnie jakości. Mam nadzieję że Pan dyrektor wyciągnie wnioski oraz zwróci uwagę swojemu zespołowi że reprezentuje japońską markę słynącą z dokładności, ponieważ usługi świadczone na obecnym poziomie są mierne.
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 11:31
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam, Byłem ...
... klientem serwisu blacharsko-lakierniczego, obsługa na bardzo wysokim poziomie, jestem bardzo zadowolony. Dziękuję za przemiłą obsługę przez Panią Emilię