85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2022 21:24
Salon - samochody nowe
W pełni zasłużona ...
... jedna gwiazdka. Cechą szczególną tego przybytku, bo ciężko to inaczej nazwać jest gburowata obsługa serwisu. Załatwienie czegokolwiek jest praktycznie niemożliwe, nawet już nie mówię o jakimkolwiek kontakcie z Państwa strony na temat przyjęcia zgłoszenia, diagnozy wgl czegokolwiek. Po kontakcie telefonicznym jest się tylko zbywanym, na żywo to już czysta przyjemność na start widzimy siedzących obrażonych panów odburkujących niemiło na zadawane pytania byle jak najszybciej spławić klienta. Dawno w żadnym miejscu nie spotkałem się z taką dozą nieuprzejmości do drugiej osoby. Jak tylko odzyskam auto moja stopa już nigdy u państwa nie postanie, a szkoda całkiem lubiłem Renault i nie jest to moje pierwsze auto zakupione w salonie tej marki. Na szczęście mają państwo na tyle wykwalifikowany personel, że po tej wspaniałej niekończącej się przygodzie skorzystam z usług innych firm.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 10:19
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... usług serwisowych - brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony doradcy serwisowego. Dodzwonienie się przez automat do serwisu graniczy z cudem a jakiekolwiek prośby o kontakt kierowane do innych działów pozostają bez odpowiedzi. Przed 2.5 tyg kiedy moje auto było w serwisie ani razu nie dostałem informacji jaka jest diagnoza, jaki będzie czas oczekiwania na części itp. Nawet przy odbiorze auta to ja musiałem dzwonić do kierownika serwisu z pytaniem czy auto jest gotowe ponieważ doradca, który miał się skontaktować nie zrobił tego a jak się okazało auto było już gotowe…
Użytkownik sieci
9 listopada 2022 18:06
Salon - samochody nowe
Ja niestety nie ...
... moge polecic. Czekam na zamowiony samochod od czerwca!! Potem mialbyc "juz" w sierpniu, wrześniu i październiku. Ponoc stoi juz w salonie jednak brakuje stosownych dokumentow, aby go wydac. Ta informacja jest powtarzana mi od września....
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2022 14:12
Salon - samochody nowe
No Panowie nie ...
... potrafią nic z elektryka zrobić. Przyjechaliśmy z nie działającymi czujkami z przodu, a wyjechaliśmy z nie działającymi czujkami z tyłu i brakiem świateł cofania. Druga wizyta i po jednym dniu to samo. I jeszcze jakieś ściemy o module za 2,5k, który niby zregenerowali. Jak ktoś regeneruje jakikolwiek moduł to nie po to żeby wytrzymał jeden dzień. Odradzam. Omijać szerokim łukiem. EDIT (23.08.2022): Musieliście mnie Panowie z kimś innym pomylić, bo to nie ja przyjeżdżałem, a moja żona i za każdym razem z tym samym problemem: - pierwsza wizyta to przegląd + brak czujek z przodu -> po wizycie czujki z przodu działały, ale przestały działać z tyłu + brak świateł cofania!! - druga wizyta to poprawka w związku z brakiem czujek z tyłu i świateł cofania (nie ma na miejscu elektryka i ciężko takie sprawy załatwić od razu!!) -> po wizycie czujki i światła działały kilka dni!! - trzecia wizyta znowu z powodu braku czujek z tyłu + brak świateł cofania -> podziałało 1 dzień, a "naprawa" trwała 3 dni!! Więc ja tu widzę ciągle ten sam problem... Nikt nikomu nie mówił o śladach wody. Samochód od nowości jest kupiony u Was i u Was serwisowany - nikt inny go nie dotykał serwisowo. Ale jak widać to nie ma sensu.
Użytkownik sieci
5 lipca 2022 10:56
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa serwisu, ...
... po telefonicznym kontakcie miła Pani pobrała dane i powiedziała że zaraz ktoś oddzwoni. Po dwóch godz pojechałem do nich, niestety żeby z kimkolwiek można było porozmawiać trzeba czekać około 30 minut.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2022 20:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam!
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2022 13:24
Salon - samochody nowe
Jedną gwiazdkę daje ...
... nie za obsługę a wycenę. Za wymianę oleju + filtra, serwis liczy sobie 40% więcej niż w innych ASO w Polsce.
Użytkownik sieci
23 marca 2022 19:21
Salon - samochody nowe
Dzisiejsza wizyta w ...
... serwisie Renault pozostawia wiele do życzenia. Z jakiego powodu po serwisie nie umyto mi auta? Nikt też nie powiedział, że nie zostanie umyte. To jest STANDARD w innych serwisach. Poprosiłam o wodę i po 10 min przyszła Pani z informacją, że w całym salonie nie ma wody i że przeprasza, serio? W łazience nie ma mydła, nie ma płynu do dezynfekcji. Na sam koniec na parkingu podszedł do mnie inny klient i powiedział, że takiej kiepskiej obsługi klienta serwisowego jak w Anndorze nigdzie indziej nie spotkał i spytał czy moje auto poważnie tak zostało mi wydane (brudne). Nie polecam, nie zamierzam wracać.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2022 13:31
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam tego serwisu!
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 18:17
Salon - samochody nowe
Usługa miała trwać ...
... 2 h trwała 6. Zero kontaktu. Nie sposób się dodzwonić do serwisu. Odradzam każdemu.
Użytkownik sieci
3 listopada 2021 14:18
Salon - samochody nowe
Fajna obsługa była ...
... ale kilka lat temu, dzisiaj wszyscy robią mega łaskę, pracownicy są niemili, wszyscy wszystko mają w d..e. W tym salonie kupiliśmy już dwa auta, ale nigdy więcej. Dzisiaj zlekceważono tam kolejny raz mojego męża, już tam nie zawitamy.
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 17:39
Salon - samochody nowe
Nie wiem skąd ...
... się biorą pozytywne opinie tego serwisu.Jestem drugi raz i ostatni.Czynnosci serwisowe miały trwać półtorej godziny a trwają 5 godzin.Szanujmy siebie i swój czas, to napewno nie tutaj.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2021 13:21
Salon - samochody nowe
Do serwisu nie ...
... można się nawet dodzwonić i umówić na przegląd gwarancyjny. Telefony odbiera tylko dział sprzedaży obiecując przekazać sprawę serwisowi. Niestety serwis nie oddzwania nawet na prośbę działu sprzedaży.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2021 20:40
Salon - samochody nowe
Samochód trzeci raz ...
... będzie jechał na serwis w tej samej sprawie, ponieważ serwis nie może sobie kolejny raz poradzić z tą samą usterką. Spokój był trzy miesiące. Jeżeli chodzi o reklamacje to do dnia dzisiejszego od stycznia nie dostaliśmy odpowiedzi od dealera z Krakowa. Jeśli chodzi o pomoc w sprawie reklamacji z Warszawy i dealera samochodowego z Warszawy to odzew na wiadomość e-mail jest w ciągu 24 godzin. Z ich strony uzyskaliśmy również pomoc w sprawie reklamacji w Krakowie. Najlepsze jest to, że samochód ma zaledwie 1,5 roku, przebieg około 12000 km i po raz kolejny pojawia się w nim ta samą usterka, z którą krakowski serwis nie jest sobie w stanie poradzić i naprawić jej do końca raz a porządnie. Podczas kontaktu telefonicznego z krakowskim serwisem i próby zgłoszenia usterki telefon odbiera Pani z kasy obok, mówiąc że przekaże informację serwisantowi, który oddzwoni jeszcze dziś, a kontaktu ze strony serwisu często brak, kilka razy musieliśmy dzwonić ponownie i przypominać się o konieczność kontaktu z serwisantem. Jedyny plus to Pan sprzedający samochód, Pan Paweł, który jeśli widzi nas w salonie zawsze w wolnej chwili podejdzie i okaże swoje zainteresowanie klientem. Obsługa klienta podczas sprzedaży bardzo na plus, natomiast serwis i dział reklamacji niestety bardzo leży.
Użytkownik sieci
31 maja 2021 14:11
Salon - samochody nowe
Tragedia Nie wiem ...
... kto rozpatruje wszelkie reklamację, ale jest to na pewno ktoś niekompetentny i niedouczony. Najłatwiej olać klienta.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2021 13:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 marca 2021 12:19
Salon - samochody nowe
Oczekiwanie na doradcę ...
... jak z PRL. Trzeci raz w serwisie z 4 miesięcznym autem z tą samą usterką....
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 16:48
Salon - samochody nowe
2 dni temu, ...
... zawiozłem na lawecie moje Renault,tam gdzie kupiłem auto.Serwis wymienił filter paliwa, po czym odpaliło,ale po jednym dniu,gdy żona rano ,próbowała odpalić samochód pokazywał taki sam problem z filtrem jak przedtem,auto nie zapalało się.. Okazało się że wężyki paliwa były całkowicie odpięte z filtra paliwa,taki to właśnie dostałem serwis za 500zl.Po rozmowie z dilerem, który nam sprzedawał auto, usłyszałem tyłko że przykro nam za zaistniałą sytuację,a co z ponoszonymi następnymi moimi kosztami przez niechlujstwo mechaników firmy Andora Renault.Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 lutego 2021 13:38
Salon - samochody nowe
Nikomu nie polecam ...
... kupna nowego mastera ,ordynarne zachowanie serwisu wobec klienta ,auto już jest w serwisie 5 raz od 4 miesięcy .
Użytkownik sieci
6 lutego 2021 16:42
Salon - samochody nowe
Sprawa została zgłoszona ...
... do adwokata , zachowanie wobec klienta jest na niskim poziomie , serwis gwarancyjny działa tak jak Oni chcą , auto dłużej stoi w serwisie i nie polecam.Kazdemu odradzam tam kupna samochodu zwłaszcza mastera . Prawda boli.