73%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 listopada 2020 06:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 października 2020 15:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 października 2020 10:57
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsluga. Panowie ...
... na serwisie mechanicznym są nieprofesjonalni. Kierownik podobnie. Bardzo slabo. Jesli nie chcecie mieć problemów omijajcie to miejsce. Maja bałagan I nie wiedzą o czym mówią. Masakra.
Użytkownik sieci
27 października 2020 18:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 października 2020 19:07
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 października 2020 16:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 października 2020 13:28
Salon - samochody nowe
Jeśli planujesz zakup ...
... auta i chcesz go sprawdzić w tym warsztacie to nie polecam. Sprawdziłam auto które było serwisowane w tym miejscu, w wszystko miało być ok. Po niecałym miesiącu miałam do naprawy silnik. Dziwne że nie usterka nie była widoczna w takim miejscu. Nie polecam Wam tego serwisu. Szkoda kasy i nerwów.
Użytkownik sieci
8 października 2020 10:38
Salon - samochody nowe
Czytam negatywne opinie ...
... i zastanawiam się z czego to wynika. W moim przypadku skorzystałem z dwóch usług - autoryzowanego serwisu Peugeot oraz autoryzowanego dealera Peugeot. W obu przypadkach zostałem należycie obsłużony. W przypadku serwisu Peugeot naprawy przebiegały bardzo szybko, zostało mi dokładnie wyszczególnione za co płacę, czego dotyczy naprawa oraz zwrócono uwagę na moje sugestie - wszystko szybko, sprawnie i terminowo. Koszty, które oszacowano również się zgadzały, a w niektórych przypadkach początkowa kwota została pomniejszona o realny czas naprawy i diagnostyki samochodu - bardzo polecam! W przypadku zakupu nowego samochodu również pełen profesjonalizm. Wyceny przychodziły na czas, proponowano mi różne rozwiązania tak, aby dopasować się do moich potrzeb, nie celów sprzedażowych. Zdecydowałem się na zakup nowego auta Peugeot na firmę i doradzono mi bardzo rzetelnie - wielkie brawa dla Pana Radosława, który nie dość, że jest specjalistą i fachowcem to jeszcze świetnym partnerem biznesowym, który rozumie oczekiwania Klienta i doradza człowiekowi - nie potencjalnemu kupcowi :) Na auto czekałem zgodnie z terminem, a opóźnienie dwudniowe zostało mi dokładnie przekazane wraz z argumentacją z czego to wynika. Jeżeli ktoś zastanawia się nad zakupem samochodu marki Peugeot to zdecydowanie polecam ten Salon - profesjonalizm, szybkość działania i pełna transparencja kosztów. Na pewno to nie ostatnia moja wizyta w tym salonie - nie jedno auto jeszcze zostanie u Państwa kupione! :)
Użytkownik sieci
6 października 2020 08:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 października 2020 20:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 września 2020 16:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2020 11:23
Salon - samochody nowe
Super serwis obsługa super polecam serwis peugeoy
Użytkownik sieci
7 września 2020 12:59
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 13:54
Salon - samochody nowe
Ceny jak wszędzie
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 07:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lipca 2020 17:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lipca 2020 16:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 09:27
Salon - samochody nowe
Zacznę od wypisania ...
... listy żali, bo troszkę się tego zebrało: 1. Dodzwonienie się do serwisu celem umówienia wizyty graniczy z cudem. Jak juz się uda, to nikt nie ma czasu i mówią, że oddzwonią. Oddzwaniają po 5 godzinach lub w ogóle jak już po 5 próbie jestem w końcu umówiony. 2. Dostaję informację z serwisu, iż uszkodziłem mechanicznie przegub (a właściwie jego osłonę gumową). Zgodziłbym się z tym, gdybym nie miał metalowej osłony pod silnikiem, a od samej osłony do przegubu jest ponad 15 cm. Oczywiście nikt w Peugeot nigdy nie zgodził i nie zgodzi się, żeby jakąkolwiek usterkę podciągnąć pod naprawę gwarancyjną. Panowie wymienili przegub na regenerowany - 1750 zł. Taka sama operacja w Peugeot D&D kosztowałaby 750 zł. 3. CZTEROKROTNIE prosiłem o sprawdzenie układu zawieszenia, słychać w nim wiele stuków i zużycie. ZA KAŻDYM RAZEM SLYSZAŁEM OD PRACOWNIKA, ZE JEST JAK NOWE - FABRYCZNE. Mówię, że może ten typ tak ma. Nie ma, 5 kolegów ma identyczne samochody o podobnym przebiegu, żaden nawet w 1/3 nie stuka, nie trzaska i nie trzeszczy tak jak mój. Kpina i śmianie się w twarz klientowi. Na szczęście po pierwszej wizycie w D&D prawidłowo zdiagnozowano wszystkie zużyte elementy zawieszenia, a następnie je wymieniono. Nie było również problemów z autoryzacją tak samo jak to bywało w KIM. 4. Podczas przeglądów regularnych co 25 tyś. nikt nie pokwapił się, aby sprawdzać stan hamulców (brak czujników zużycia klocków - dwa razy klocki skończyły się 500-1000km po wizycie w serwisie). Na pewno nie wrócę do tego serwisu, to jest kpina i olewanie klienta. Nie polecam nikomu, gdyż nigdy nie wiadomo kiedy odbierzesz swój samochód oraz czy w ogóle zostanie naprawiony. Temat dotyczy samochodu flotowego, gdybym kupił i serwisował tam prywatny samochód to pewnie niektóre sprawy mogłyby mieć finał ma drodze sądowej. Proszę nie odpisywać, abym opisał Państwu sytuację na maila - nie mam na to czasu. Już wystarc,ająvo duzo straciłem go na pisanie komentarza i próby umówienia serwisu. Sami Państwo wiecie jak opiekujecie się klientami, wiec wyciągnięcie wnioski.
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 07:54
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu z ...
... serwisem, brak informacji o terminie naprawy. Czy naprawa trwa 1 czy 3 dni dla Panów z serwisu jest to obojętne. Nie czują się w obowiązku poinformować klienta kiedy dostanie samochód.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 18:22
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki