92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 lipca 2019 13:20
Salon - samochody nowe
Obsługa tragiczna. Czas ...
... naprawy niedotrzymany. Samo wypełnienie kwitów po naprawie (Serwis klimatyzacji) zajmuje prawie pół godziny. Nigdy więcej kontaktu z tym serwisem!
Użytkownik sieci
28 czerwca 2019 14:39
Salon - samochody nowe
Tragedia
Użytkownik sieci
31 maja 2019 17:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 maja 2019 10:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2019 15:35
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa, ...
... ale serwis niestety nie stanął na wysokości zadania. Po przedstawieniu problemu, pokazaniu filmu stwierdzili, że problem nie występuje zatem go nie ma.
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 18:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 stycznia 2019 10:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 stycznia 2019 15:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 stycznia 2019 16:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 grudnia 2018 10:31
Salon - samochody nowe
Kupiłem auto, które ...
... było rzekomo "na gwarancji", ale po dogłębnej analizie w domu okazało się że gwarancja jest zależna od dwóch czynników: przebieg lub wyznaczony czas kolejnego serwisu. Wg przebiegu miałem gwarancję, ale upłynął czas, który był nadrzędnym czynnikiem zapewniającym ją. Wiedząc to udałem się do serwisu z zapytaniem co robić w takiej sytuacji i czy jest szansa odzyskania gwarancji. Serwis narzucił duży przegląd (koszt 1200zł) w najbliższym możliwym terminie w celu odzyskania gwarancji. Przegląd wykonano na drugi dzień od wizyty w serwisie. Po serwisie jak już auto było w domu okazało się, że poziom oleju w silniku jest przekroczony, więc wróciłem do serwisu i w ramach reklamacji mechanicy w serwisie spuścili nadmiar oleju (0,5l). Po ok 2 miesiącach auto zaczęło wydawać nienaturalny, niepokojący dźwięk z okolic silnika. Zgłosiłem się do serwisu i poinformowano mnie, że auto nie ma gwarancji ponieważ jedna z części układu wytryskowego była wymieniana poza ASO. (część bardzo dobrze widoczna i podczas przeglądu przywracającego gwarancję serwis mógł mi to zakomunikować). Póki biorą kasę to wszystko fajnie, a jak przyszło co do czego to olali klienta i odwrócili kota ogonem.
Użytkownik sieci
15 listopada 2018 17:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 września 2018 12:59
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) oszustwo (Wersja oryginalna) scam
Użytkownik sieci
11 lipca 2018 15:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 lipca 2018 15:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 czerwca 2018 15:21
Salon - samochody nowe
Telefon z centrali ...
... ws. jazdy próbnej. Miał być kontakt ze strony dealera. Czekam pół roku... Chodziło o model Kona. Zainteresowanie klientem zerowe. Informowanie o opcjach finansowania zadne, podobnie o modelu. Konę mogłem zobaczyc przez 2 minuty, bo nie było w salonie tylko na zewnątrz. Efekt takiego podejścia: jeżdżę nowym Seatem Arona
Użytkownik sieci
21 czerwca 2018 22:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 czerwca 2018 21:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... obsługa masakra żeby coś się dowiedzieć o swoim samochodzie trzeba wydzwaniać 10 raz po odebraniu okazuje się że połowa rzeczy nie zrobiona.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 11:14
Salon - samochody nowe
Wymiana opon to istny koszmar 2 godziny
Użytkownik sieci
27 marca 2018 19:49
Salon - samochody nowe
Ogólnie to nie ...
... polecam serwisu Hyundai w Opolu. Odstawilam samochód w poniedziałek o godz. 8 lecz nikt nie zainteresował się naprawa do wtorku do godz. 14 oczywiście po moim telefonie!! Nie wiem może jakbym przyjechała mercedesem, byłoby inaczej. Zero zainteresowania. A tłumaczenia, ze strony pracownika, ze przyjmował samochód inny kolega są chyba jakimś żartem. Brak profesjonalizmu. Lekceważący stosunek do klienta! Strata czasu dla partaczy! Odradzam!!
Użytkownik sieci
21 marca 2018 12:44
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... tym salonie to istna kpina i pozoranctwo, dodatkowo należy się też obawiać o pozostawione "pod opieką fachowców" własne mienie w postaci samochodu i jego poszczególnych elementów. Podczas wymiany opon obsługa z zażenowaniem proponuje nam zaczekanie godzinkę dłużej z uwagi na to, iż mechanik "musiał pojechać" do sklepu po obciążniki do felg. Pełen profesjonalizm niczym w podwórkowym warsztacie. Pomijając braki sprzętowe w serwisie, obsługa nie zaproponowała absolutnie nic by załagodzić sytuację i jakoś obłaskawić zniecierpliwionego klienta - jedyne na co było ich stać to zachowanie typu "sorry, taki mamy klimat". Czarę goryczy przebrała rzecz wydawałaby się trywialna - pozostawione w przechowalni opon zimowe. Okazało się, że jakiś idiota postanowił mocno udekorować jedno z moich kół malując je markerem wulkanizatorskim w sposób zdecydowanie wykraczający poza ustalone oznaczenia. Napuszonego pracownika salonu zbytnio to nie poruszyło, gdyż przyjął pozycję obronną i był wręcz gotów do konfrontacji - nie wiadomo tylko w imię czego? I to ma być ta obsługa klienta? Był ktoś z was w Stanach i doświadczył co to jest "customer service"? Maglujecie slogany, które wam z centrali podsyłają, a macie zerowe pojęcie w podejściu do klienta oraz do jego mienia, które powierzone placówce powinno być największą świętością. Pomimo ostatniej inwestycji w ten salon zmiany okazały się jedynie kosmetyczne, a nie jakościowe, także koleżanki i koledzy szukający opinii odnośnie tego czy skorzystać z usług tego miejsca - nie dajcie się zwieść powierzchownością. Jako BYŁY wieloletni klient Eltransu - GORĄCO NIE POLECAM (chyba, że wasz znajomy to kierownik serwisu lub manager).