92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2023 14:42
Salon - samochody nowe
Obsługa i kontakt na najniższym poziomie
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 17:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Kilkukrotnie ...
... rozmawiałem ze sprzedawcami, zapewniali, że warstwa lakieru jest w oryginale i że auto nie było malowane. Jechałem 200 km i okazało się, że warstwa lakieru na tylnym błotniku wynosi od 350 do 820 mikonów. Nieuczciwością jest oszukiwanie ludzi przez telefon. Niepotrzebnie jechałem, traciłem swój czas i paliwo.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2022 18:16
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam. Przyszliśmy ...
... obejrzeć nowy samochod. W samochodzie ekspozycyjnym w salonie były składowane zapasowe opony. Nikt nie podszedł do nas wiec sam wyjąłem opony żeby zobaczyć bagaznik i miejsce z tylu. Gdy po rozmowie ze sprzedawcą, wychodziliśmy już z salonu, drugi sprzedawca zza biurka rzucił żebym włożył z powrotem opony skoro wyjąłem. Trudno to wręcz skomentować. Na pewno nie odwiedzimy już tego miejsca.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 15:11
Salon - samochody nowe
Beznadzieja obsługa, czekałem ...
... 20 minut by przyszedł ktoś do działu części, zwątpiłem. Obsługa całkowicie nie zainteresowana klientem.
Użytkownik sieci
11 maja 2022 16:23
Salon - samochody nowe
Niegrzeczna obsługa telefoniczna - dział części.
Użytkownik sieci
15 września 2021 07:47
Salon - samochody nowe
W większości miła ...
... obsługa jednakże łatwo irytujący się Pan twierdzący że 3 wymiana akumulatora w nowym samochodzie w ciągu roku to kwestia czystego przypadku i mojego "pecha do akumulatorów"oraz jego niechęć do wykroczenia poza standardową diagnostykę i granie na doczekanie do końca gwarancji na pewno nie są dobrą reklamą dla firmy. Nawet najlepsza firma może mieć trudny problem z produktem jednakże najważniejsze jest jak i czy wogóle próbuje go rozwiązać a nie zbyć problematycznego klienta. Pozostała część obsługi dużo milsza lecz rozłożenie rąk i stwierdzenie że faktycznie coś jest nie tak jak powinno ale oni nie wiedzą co -jest co prawda uczciwe ale nic nie wnosi. Nie wiem czemu tak trudno jest doprosić się konsultacji z centrum serwisowym hondy( organizują akcje serwisowe i zbierają informacje o usterkach w celu ich eliminacji w ramach nowych wersji poliftingowych). Odniosłem wrażenie, że pracownicy boją się tam zadzwonić i mówią masz Pan tu 4ty nowy akumulator w tym roku ciesz się i spadaj a w razie co akumulatorma gwarancji 2 lata.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 10:29
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Niestety bardzo słaba obsługa klienta. Nie oddzwaniają na czas, kiedy trzeba, nawet gdy sytuacja wymaga szybkiej reakcji i jest związana z bezpieczeństwem. nie polecam! (Wersja oryginalna) Sadly a very poor custumer service. They don't call you back on time when needed, even when situation requires fast reaction and is security related. I don't recommand!
Użytkownik sieci
16 lipca 2021 17:25
Salon - samochody nowe
👎Słaba organizacja, rozbieżności ...
... w przekazywanych informacjach klientom i brak empatii po stronie serwisu - na dodatek kierownik, który nie potrafi bez emocji rozwiązać błachego problemu. ... Na szczęście pobliska konkurencja zajęła się sprawą i naprawiła auto w 1 godzinę tego samego dnia. Wstydźcie się 🙈👎
Użytkownik sieci
4 czerwca 2021 00:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 09:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2020 16:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 października 2020 01:06
Salon - samochody nowe
Rozmowa telefoniczna z ...
... panem z serwisu była bardzo nie miła, był bardzo nie kultury, wręcz agresywny . Czas serwisowania bez szału godzina 30 minut. Brak uszkodzeń na samochodzie po serwisowaniu.Brak zainteresowaniem klientem. Serwis wybudowany w fajnym nowoczesnym stylu, szkoda, że się marnuję z takim słabym personelem.
Użytkownik sieci
1 października 2020 11:49
Salon - samochody nowe
Niestety po raz ...
... kolejny mieliśmy problem z autoryzowanym serwisem. Kupiliśmy w salonie Honda Wyszomirski nową hondę TYPE-R. Po 6 miesiącach użytkowania oddaliśmy ją do serwisu z powodu dziwnych dźwięków dochodzących podczas hamowania. Okazało się że do układu hamulcowego dostały się "kamyczki" i tarły podczas hamowania. Usterka została poprawnie usunięta. Po przejechaniu 10tyś km odwiedziliśmy ponownie serwis oddając naszą Hondę na przegląd. I tu zaczyna się problem - okazało się że mamy nieoryginalne nakrętki w kołach???? Na przegląd pojechała moja żona (która z resztą użytkuje ten samochód na co dzień). Dzwoni do mnie i informuje o sytuacji. Serwis zalecił wymianę tych śrub ze względu na niszczenie się szpilek i niebezpieczeństwo zerwania. Cena nowych nakrętek "tylko" 700 złotych. Oczywiście powiedziałem, że nie wymienialiśmy nakrętek i musiało to być zmienione w czasie poprzedniego serwisu. Na to Pan doradca serwisowy Tomasz K. uniesionym głosem stwierdził, że musieli nam podmienić nakrętki cyt. "gdzieś pod domem" - ja p...... poziom rozmowy z tym Panem był co najmniej niski. Unosił się, żona go dwa razy upominała żeby się uspokoił i dał się jej wypowiedzieć. Niestety cała sytuacja zakończyła się na naszą niekorzyść - zapłaciliśmy za nowe nakrętki. Po raz ostatni byliśmy w tym serwisie.
Użytkownik sieci
8 marca 2020 07:57
Salon - samochody nowe
Bardzo dziwne miejsce, ...
... w czasie rozmowy o zakupie nowego samochodu, konsultant co chwile przerywal rozmowe odbierajac rozmowy telefoniczne, sprawial wrazenie nieobecnego, ponaglal w sprawie zakupu, mowiac ze samochodow nie ma i trzeba czekac ponad 6 miesiecy, ogolnie bardzo zle wrazenie. Sam salon tez sprawia wrazenie tymczasowego i niedokonczonego. Bylem raz i wiecej razy tam nie wroce. Wybralem inny salon tego samego producenta. Szanowni panstwo, poproscie kolegow z Plazy na Malowniczej o szkolenie z obslugi klientow. Honda Plaza robi to dobrze, wy nie.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 23:49
Salon - samochody nowe
Pan Michał K. ...
... Który pracuje w salonie Honda Wyszomirski na ul. Puławskiej minął się z powołaniem. Dzięki "fachowej" obsłudze zamowiliśmy Hondę Crv Hybryd w salonie Honda Plaza na Malowniczej. Tam odpowiedni ludzie potraktowali nas we właściwy sposób. Właścicielowi salonu na Puławskiej gratuluję pracownika. W związku z tym, że nie mogę odpowiedzieć na Państwa życzenia kierowane w moją stronę, postanowiłem edytować , tu nie chodzi tylko o nie postawione auto testowe, Pan Michał przy pierwszym spotkaniu łaskę robił, że zajęliśmy mu czas poza tym istnieje takie urządzenie jak telefon I można poinformować o tym fakcie. I jeśli już się cieszę swoją nową Hondą to nie utożsamiam tej marki ze sposobem jakim prezentuje ją szanowny Pan Michał. Pozdrawiam również.
Użytkownik sieci
7 listopada 2019 08:27
Salon - samochody nowe
Doradcy serwisowi bardzo ...
... mili. Byłem dwa razy na serwisie i za każdym razem serwis miał trwać 2 godziny. Odbierałem samochód po 6 godzinach. Dwukrotnie zgłosiłem usterkę na gwarancję i dwukrotnie zostało to zignorowane. Widocznie nie opłaca się robić napraw gwarancyjnych, lepiej skasować za usługę płatną i odesłać klienta. Dodatkowo zostałem okłamany przez pracownika serwisu, który twierdził, że samochód był sprawdzany i mechanik nim jeździł. Tylko, że na liczniku nie przybyło ani kilometra. Raczej już nie wrócę do tego serwisu.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 11:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam Chamska ...
... obsługa, bardzo dobrze zostałem potraktowany na Malowniczej Ten salon/serwis proponuję omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
6 maja 2019 13:05
Salon - samochody nowe
Spodziewałem się większego profesjonalizmu...
Użytkownik sieci
16 marca 2019 14:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 marca 2019 23:36
Salon - samochody nowe
Nie potrafią odpisać ...
... na zwykłego emaila, z pytaniem czy można w tym supernowoczesnym salonie, fizycznie obejrzeć dany model pojazdu. A co dopiero umówić się na jazdę testową. Po ewentualnym zakupie, aż strach zostawić im pojazd do serwisowania. Na kimś będą się musieli uczyć. Potwierdzam, że nikt się nie interesuje Klientem, czuć siekierę w powietrzu.