89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 marca 2023 08:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 marca 2023 00:14
Salon - samochody nowe
Kompletnie nic godnego ...
... do polecenia, auto naprawiane przez RESMA. nie odpowiedzialne podejście, samochód miał mała wgniótke na środku drzwi to żeby to wyciągnąć na PDR zdarli lakier wyrównali wgniót i na nowo pomalowali, porażka…jeżeli chodzi o naprawę blacharski to NIE POLECAM
Użytkownik sieci
27 stycznia 2023 10:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Serwis ...
... blacharski to dramat przez duże D. Obsługa nie miła i nie profesjonalna. Korzystałam z serwisu pierwszy i ostatni raz.
Użytkownik sieci
16 listopada 2022 10:47
Salon - samochody nowe
SERWIS FIAT dramat, ...
... ducato na gwarancji od przez miesiąc nie może znależć ustarki jakby czekał do końca gwarancji. Generalnie nikt nic nie wie ,a miła Pani na infolinii tylko pyta w czym pomóc i że ktoś oddzwoni tyle że nie oddzwania. Porażka totalna.
Użytkownik sieci
23 maja 2022 15:54
Salon - samochody nowe
Nie Polecam auto ...
... zostało wystawione do warsztatu .... Niestety zostało nie naprawione !
Użytkownik sieci
7 lutego 2022 15:53
Salon - samochody nowe
Nie polecam tzw. ...
... serwisu. Problem z autami zastępczymi na czas naprawy
Użytkownik sieci
13 grudnia 2021 14:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 listopada 2021 14:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 września 2021 15:52
Salon - samochody nowe
Pracownicy tego salonu ...
... są nie słowni lekko mówiąc, rezerwując auto pan zapewniał że nie muszę wpłacać zaliczki by zarezerwować auto poczy w nastepny dzień dzwonię by się potwierdzić wizytę która ma się odbyć dnia następneg a po odebraniu telefonu słyszę ze auto ktoś inny zarezerował. Odradzam jaką kolwiek współpracę
Użytkownik sieci
19 lipca 2021 20:03
Salon - samochody nowe
Jak na razie ...
... to doświadczenie jest tragiczne ale od początku. Dwa miesiące temu oddałem pojazd jeep Wrangler do naprawy uszkodzona poMPa olejowa. Naprawa trwała około dwóch tygodni. Po odebraniu pojazdu pokonałem nie całe 1 tys km i zauważyłem wycieki oleju . Tym razem po ponad miesięcznej naprawie w dniu dzisiejszym odebrałem pojazd i po przejechaniu 50 km olej z silnika jak się lał tak się leje. Mam wrażenie że profesjonalizm serwisu jest zerowy i polega na tym " a wymienimy to a może trafimy". Jutro z rana pojazd ponownie na lawecie trafi do serwisu. Niby mam nowy samochód ale nim nie jeżdżę bo ciągle stoi w serwisie. Ogólnie jeep Wrangler to złom a serwis mniej niż zero!!!
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2021 12:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2021 17:50
Salon - samochody nowe
Serwis porażka, według ...
... nich nic nie da się zrobić a nagle po telefonie do centrali zupełnie inna gadka. Trzeba mieć mocne nerwy żeby współpracować
Użytkownik sieci
8 marca 2021 16:33
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim się spotkałem. Polecili kupić zły model modulu do komputera w samochodzie. Oczywiście zero odpowiedzialności za swój błąd a kasę za diagnozę wzięli
Użytkownik sieci
15 lutego 2021 13:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 16:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 stycznia 2021 14:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 grudnia 2020 03:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam - ...
... serwis Citroen .No cóż ..... Jedna wielka kpina !
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 13:56
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła obsługa w serwisie .
Użytkownik sieci
1 października 2020 17:11
Salon - samochody nowe
Bardzo ładnie potraficie ...
... mydlić oczy klientów przed sprzedażą auta. Po zakupie już nie jest tak słodko. Nie widzicie, nie słyszycie, to tak ma być w itp. wypowiedzi padają z Waszej strony w przypadku usterki dla Was nie wygodnej. Komputer nie pokazuje błędów, parametry w normie - to jest Wasza mantra. Nowy samochód 15000km "naście" razy w serwisie. To nie są gołe słowa, są na to dokumenty. Pora się w zreflektować i postawić w sytuacji właściciela auta a nie wciskać teorie że klient za wolno jeździ a to za krótkie trasy w robi, że jeździ na za wysokim biegu, i Bóg jest wie co jeszcze. Jak się kupuje się auto jakoś nikt o takich "detalach" nie wspomina. Pozdrawiam... Kupujących. 😀 😀 😀
Użytkownik sieci
2 września 2020 10:23
Salon - samochody nowe
nie firma (logo) ...
... tylko ludzie pracują na opinię. Osobiście nie mogę powiedzieć nic dobrego o pewnym pracowniku firmy Resma który kompletnie mnie olał. Zamówiłem Jumpera, miał być dla mnie zarezerwowany konkretny model z końcem lipca. Tymczasem handlowiec poszedł sobie na urlop, wolne, nie przekazując tematu innej osobie. Zero kontaktu, kompletny brak szacunku. Przez takie działanie pracownika straciłem 2 tygodnie negocjacji z innymi dealerami Citroena i oczywiście samochód nie był już dostępny. W takiej sytuacji zdecydowałem się na bliźniaczy model od konkurencji przepłacając w stosunku do pierwszej oferty. Handlowcy chyba nie żyją z prowizji w tej firmie. Słabiutko... Podkreślę że to nie jest trolowanie