83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Brunon Skalski
19 września 2022 15:34
Salon - samochody nowe
Fiat - AUTOMOBILE TORINO Strykowska - DZIADOSTWO
W listopadzie 2021 nabyłem w tym salonie auto Jeep Renegade. Przy odbiorze auta okazało się, iż uszczelka od prawych drzwi tylnych jest zniszczona mechanicznie - wyglądała jak pogryziona. Ponieważ zależało mi na aucie umówiłem się na naprawę w najbliższym czasie i naprawa ta została w terminie późniejszym wykonana. Przy okazji uszczelka po stronie lewej wydała się przekrzywiona, co pracownik salonu naprawił wpychając ją we właściwe miejsce. Wyjechałem ze salonu by dojechać do najbliższej stacji benzynowej - oddalonej o niecały kilometr. I tu okazało się ŻE W AUCIE ZABRAKŁO PALIWA. Wieczorowa pora - ciemno, nowe auto a ja stoję w połowie drogi tarasując ruch bo dziady chciały zaoszczędzić na paliwie. W sierpniu roku 2022 okazało się, że uszczelka od lewej strony napęczniała od słońca, wyskoczyła ponownie z właściwego miejsca i przy podnoszeniu szyby uległa uszkodzeniu. Zgłosiłem sprawę w Automobile Torino gdzie nabyłem auto, po kilku dniach oddzwonił - Łukasz P. człowiek zatrudniony w tej firmie w charakterze specjalisty od odrzucania możliwości wykonania napraw gwarancyjnych. Powiem szczerze oczekiwałem przeprosin i szybkiego wykonania naprawy, a tu z ust tego "rzeczoznawcy" usłyszałem sugestię że zapewne ktoś włamywał mi się do auta... Ponieważ w tej firmie wszyscy są strasznie zajęci, na fizyczne oględziny umówiono mnie ok. 10 dnia po dokonaniu zgłoszenia. I tu kolejne zdziwienie - pan Łukasz P. stwierdza że szkodę trzeba było zgłośić wcześniej, obecnie jest za późno, bo należało ją zgłosić niezwłocznie po zauważeniu, na co stwierdzam że właśnie tak zostało zrobione. No to ten człowiek, odkrył iż jest to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega naprawom gwarancyjnym. Ja zauważyłem że z drugiej strony też było uszkodzenie mechaniczne i gwarancji podlegało. Koniec końców Łukasz P. stwierdził że się uwieszałem na drzwiach i to spowodowało zepsucie uszczelki (jakoś zapomniał o złodziejach...). Zarówno salon, jak i Customer Care Jeep odmówiło dokonania naprawy gwarancyjnej. Ostrzegam przed DZIADOSTWEM
Użytkownik sieci
18 lipca 2021 16:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lipca 2021 14:39
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 lipca 2021 14:22
Salon - samochody nowe
Gburowata obsługa😤 Chyba ...
... przyzwyczajeni brać pieniążki za siedzenie. Z góry oceniają klienta. Nie w moim guście, choć może niektórym osobom to się podoba bo było nie było firma jakoś funkcjonuje. Auto odebrałem nie umyte. Nawet im się nie chciało daty i godziny ustawić. Mało tego nie zaprogramowane ustawienia pojazdu co mam na myśli np. szyby pasażera i kierowcy nie ustawione na auto otwieranie i zamykanie. Takie serwisy w komunie jak najbardziej tak ale nie w tych czasach. Chociaż mechanicy bardzo mili. PODKREŚLAM PROBLEM Z PIERWSZYM " STOŁEM "
Użytkownik sieci
16 lipca 2021 15:02
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nie nie nie. (Wersja oryginalna) No no no.
Użytkownik sieci
9 lipca 2021 22:26
Salon - samochody nowe
Solidny dealer, fachowa obsługa, profesjonalny personel. Polecam
Użytkownik sieci
30 czerwca 2021 15:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 18:10
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... serwisu, naprawa wykonana szybko i w umiarkowanej cenie. Wszystkie zgłoszone usterki usunięte.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2021 18:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 czerwca 2021 12:00
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 16:15
Salon - samochody nowe
Miła obsługa.
Użytkownik sieci
29 maja 2021 11:20
Salon - samochody nowe
Niestety jako klient ...
... salonu czułem się jak wróg, obsługa klienta leży, tragedia
Użytkownik sieci
27 maja 2021 16:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 maja 2021 22:29
Salon - samochody nowe
Klient to intruz ...
... w obu salonach. Ani cześć ani wieś ani pocałuj mnie w d..ę. Wszyscy zarobieni i unikający klienta jak się da, o podejściu i zapytaniu o co chodzi nie wspomnę. Szkoda czasu na te dwa salony. Polecam szkolenia z obsługi klienta po sąsiedzku w Peugeot obok.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2021 13:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2021 07:11
Salon - samochody nowe
Obsługa miła i profesjonalna
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2021 21:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2021 08:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2021 16:57
Salon - samochody nowe
Samochód kupiony tylko ...
... i wylacznie bo był w dobrej cenie. Kontakt z obsługa kiepski. Mimo wydłużenia czasu realizacji zero kontaktu od obsługi. Trzeba było wydzwaniac i się dowiadywac że to jeszcze potrwa mimo wcześniejszych zapewnień, że 3 tygodnie i bedzie wszystko gotowe. Gdyby klient nie zadzwonił to czekałby nawet 6 tygodni bez informacji, przecież to żadna różnica. Owszem zdarzają się przeciwności losu, ale dziś istnieją telefony. Można zadzwonić i powiedzieć, że z jakiegoś powodu coś się tam opóźniło.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2021 01:05
Salon - samochody nowe
Było na prawdę ...
... spoko. Dobra obsługa i jak na ten dziwny czas - normalność. Na koniec okazało się że auto było lepsze niż w ofercie. Polecam