79%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 10:11
Salon - samochody nowe
Opinia niniejsza dotyczy ...
... serwisu, w którym jakość i poziom obsługi są po prostu fatalne. Mimo kolejnych nieprawidłowości korzystałam z usług serwisu, bo - po 1 - miałam blisko i, po 2 - w salonie obok kupowałam auto. Miarka przebrała się jednak po ostatnim zdarzeniu, a moja noga nie postanie już w tym miejscu. Przyjechałam na umówioną 2 tygodnie wcześniej wizytę, po prawie pół godziny czekania na przyjęcie auta okazało się, że w związku ze zmianą właściciela, w systemie anulowano wszystkie wcześniej umówione wizyty. Nikt nie zadzwonił, nie poinformował. Pan w serwisie nawet nie przeprosił za zaistniałą sytuację. Okres oczekiwania na część do klimatyzacji wynosił ponad 2 tygodnie - Panowie tłumaczą, że to w związku ze zmianą właściciela, ale szczerze mówiąc - nie bardzo mnie to interesuje, bo to ja jeżdżę od 3 tygodni bez klimatyzacji w aucie. Wcześniej problem z inną częścią - wyjaśniłam o co chodzi przy umawianiu wizyty, przyjechałam w ustalonym terminie, po czym okazało się, że nie ma elektryka, który mógłby się zająć moim autem, bo już skończył pracę. Na odebranie telefonu trzeba czekać kilka minut, o ile w ogóle uda się dodzwonić. 5 lat temu, przy pierwszym kupowanym aucie w serwisie nie dokręcili mi prawidłowo wszystkich kół - odkręcały się podczas jazdy (dosłownie w ostatniej chwili zorientowałam się, że auto prowadzi się fatalnie z powodu całkowicie już prawie odkręconych kół). Po kolejnym serwisie znów coś nie tak z kołami - panowie użyli nie tych śrub, co trzeba. Zaznaczam równocześnie, że jeśli chodzi o sam salon sprzedaży Citroena, to nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. O Panu Wojciechu, który sprzedawał mi auto mogę mówić wyłącznie w samych superlatywach.
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 07:27
Salon - samochody nowe
Ogólnie słabo trafiliśmy. ...
... Salon w jakiejś reorganizacji ciemno, pusto. Jesteśmy zainteresowani modelem C3 Aircross ale obsługa nie może zrobić wyceny modelu z wybranym przez nas wyposażeniem. Ogólnie mimo zainteresowania nami Pan nie wiele mógł zrobić żeby sprzedać pojazd. A rady, że fajnie chodzi strona internetowa i konfigurator nas nie przekonują bo o tym wiemy i nie po to jedziemy do salonu żeby nam doradził skonfigurowanie pojazdu przez internet. Ogólnie słaba ocena, być może w przyszłości będzie lepiej.
Użytkownik sieci
25 maja 2023 18:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 maja 2023 11:47
Salon - samochody nowe
Problem: zgubione klucze ...
... od Citroena Berlingo. Do citroena zgłosiłem się aby wyrobić nowy klucz. Czas oczekiwania na nowy klucz i programowanie wyniósł przeszło MIESIĄC (22.03-26.04.2023). Nie polecam
Użytkownik sieci
2 maja 2022 08:36
Salon - samochody nowe
Bardzo żle chciałem ...
... się dowiedzieć ile mniej więcej będzie kosztowało to powiedziano mi za wycenę 250 zł nie polecam
Użytkownik sieci
10 marca 2021 04:56
Salon - samochody nowe
Wchodząc zdecydowany kupić ...
... samochód miałem wrażenie, że przeszkadzam. Na szczęście to nie jedyny dealer w okolicy Poznania... Zamówiłem gdzie indziej. Pozdrowienia dla handlowca jak i jego szefa czytającego opinię.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2021 13:19
Salon - samochody nowe
Kupiłem w tym ...
... salonie Citroena Cactusa, który okazał się mieć wadę fabryczną w postaci kruszącego się paska rozrządu. Pasek według wskazań producenta powinien wytrzymać 170 tys. km, okazało się, że po przejechaniu 65 tys. wyświetlił się komunikat o awarii silnika. Ponieważ auto serwisowałem w tej firmie natychmiast udałem się na diagnostykę, która trwała dwie godziny, po czym auto zostało mi wydane jako sprawne technicznie. Od tego czasu ciągle wyświetlały mi się komunikaty o awarii silnika aż do momentu, kiedy postanowiłem udać się do nieautoryzowanego warsztatu celem ponownej diagnostyki. Pan mechanik stwierdził że silnik Pure Tech w moim aucie posiada wadę fabryczną w postaci siepiącego się paska rozrządu, który porusza się w oleju i strzępy paska zatykają kanały olejowe. Sprawdziłem w internecie i okazało się, że na początku wszystkie te silniki posiadały taką wadę. Za naprawę auta (wymiana rozrządu, mycie silnika) zapłaciłem ok. 2,500 zł. W związku z tym że serwisowałem auto w firmie Szpot zwróciłem się o rekompensatę ponieważ czułem się oszukany. Moje roszczenia zostały odrzucone w całości, nie polecam tej firmy!
Użytkownik sieci
19 września 2020 00:44
Salon - samochody nowe
W google jest ...
... informacja, że czynne do 19:00. Jestem 17:50 przy salonie Citroen, salon zamknięty. Żadnej kartki przepraszamy. Jechalem 15 km z Poznania, aby obejrzeć Citroena, przy takim podejściu do potencjalnych klientów odechciewa się oglądania Citroena, a co dopiero wyboru samochodu. Normalnie Francja elegancja.... Za dużo o jedną gwiazdkę, bo formularz Google wymaga.
Użytkownik sieci
15 września 2020 12:20
Salon - samochody nowe
(SERWIS)Chciało by się ...
... powiedzieć prawie się znają na tym co robią ale nawet dobrego wrażenia nie robią z tym kierowniczkiem na czele. Mają taka tablicę info gdzie (hyundai) są najlepsi ze wszystkich marek (bezawaryjność) na łeb biją mercedesa, audi,volvo itp tylko problem w tym że jak się jedzie na usunięcie usterki to oni nie słyszą I nie widzą że to puka czy tam coś stuka , jest ok według nich I tyle / przykład: radio słabo łapie falę. Według mnie by trzeba było rozkręcić I być może tylko wtyk od anteny poprawić to mi przedstawili z RMF FM na RMF maxx 😉 i tu cytat "Prze radio działa" Nic zaangażowania jak by można było dać minus gwiazdkowy to bym dał - gratulacje dla całego serwisu 😉😂😂 życzę abyście nie spadli z tego pierwszego miejsca na 0 i 😜
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 16:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 13:44
Salon - samochody nowe
Opinia o dziale ...
... części - pytanie o cene części wysłane 7 lipca. 8 lipca pytanie o numer vin od handlowca Szpot. Odpisałem w 5 min dokładny numer VIN. Do dzisiaj (22 lipca) brak wyceny i dalszego kontaktu. Z takim podejściem do klienta zapraszam już do zamknięcia firmy raczej.
Użytkownik sieci
28 listopada 2019 18:55
Salon - samochody nowe
Przyprowadziłem auto na ...
... wymianę amortyzatorów. Po nieporozumieniu z Doradcą musiałem umówić się na drugi termin. Ponieważ kończyło się badanie techniczne samochodu inny z doradców zaproponował, że wraz z usługą wykonają przegląd. Dziś auto trafiło do serwisu (nadmienię, że amortyzatory dostarczyłem we własnym zakresie) o godzinie 7:30. Do 13 nikt się ze mną nie skontaktował. Po telefonie z mojej strony dowiedziałem się, że diagnosta pracuje do 11 i nie zrobili przeglądu. Był ważny do dzisiaj. Dlatego umówiłem się na naprawę z przeglądem. Przy odbiorze auta dowiedziałem się, że trudno, nic się nie da zrobić. Mogę podjechać jutro. Trzecia wizyta na dwie usługi. Podziękuję. Profesjonalizm to ostatnie słowo, które przychodzi mi na myśl, kiedy mowa o ASO Citroen Szpot Swarzędz.
Użytkownik sieci
10 października 2019 23:17
Salon - samochody nowe
Kategorycznie nie polecam ...
... . Podejście mechaników do tematu to tak jakby piosenkarka znała się na księgowości .
Użytkownik sieci
6 października 2019 20:53
Salon - samochody nowe
Brak jakiejkolwiek reakcji ...
... na wysłanego maila z zapytaniem o jazdę testową (opinia po kilku dniach).
Użytkownik sieci
18 czerwca 2019 10:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 maja 2019 11:34
Salon - samochody nowe
Oddałem auto citroen ...
... berlingo do serwisu na naprawę w ramach gwarancji na zgnita maskę w aucie z 2016 roku, maska pomalowa ok ale ustawienie masakra. Auto odebrałem w sb. Zjeżdżam w pn na poprawę potrzym kierownik działu mówi ze powinienem być wdzięczny za to że to zrobili i on nie rozumie dlaczego klient jest nie zadowolony.zachowanie niczym z PRL. Z dalszej rozmowy naszej wynikło to ze nie powinien mi wydać nikt auta bo to sb a nie zwykły dzień roboczy auto stało cały tydzień do dyspozycji serwisu , a kiedyś podjechałem na serwis w pt o 16 to już nikogo z działu gwarancji nie było więc pytam się kiedy trzeba tam jeździć
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2019 13:04
Salon - samochody nowe
Tragiczny czas realizacji w serwisie.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2018 17:27
Salon - samochody nowe
Budynek serwisu ładny, ...
... ale na stanie nie mają nawet wycieraczek do przedniej szyby do samochodu który mają w.ofercie. Kawa za to była smaczna. Tak więc na kawę można zajechać, ale po części szkoda czasu.
Użytkownik sieci
15 listopada 2018 16:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 października 2018 18:47
Salon - samochody nowe
Nawet do wymiany ...
... oleju się nie nadają (bo bez wiedzy klienta leją jakiś "rzepakowy"), większe naprawy to już kompletna udręka, ale przynajmniej są zawsze mili i wyglądają jakby się starali.