Zobacz na mapie
71%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lipca 2021 14:52
Salon - samochody nowe
508SW na gwarancji, ...
... awaria silnika i jak już udało się dodzwonić powiedziano mi, że za dwa tygodnie bo mają tylko jednego mechanika. Auto zastępcze dopiero po weryfikacji a weryfikacja możliwa dopiero za dwa tygodnie. W innych ASO w Wawie terminy podobne wiec mam auto pół roku i już jest unieruchomione na co najmiej dwa tygodnie. Teraz wiem dlaczego moja firma leasingowa nie współpracuje z PSA. To taka informacja dla przyszłych klientów PSA. Ja jestem rozczarowany serwisem.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 16:56
Salon - samochody nowe
Klient w serwisie ...
... traktowany jest jak intruz, który przeszkadza. Panom się nie spieszy - mają czas, klient poczeka. Samochód umówiony na wymianę oleju ( drugi serwis olejowy - pierwszy się udał, dwie naprawy gwarancyjne też udało się zrobić, tzn. po pierwszej trzeba było zrobić drugą - ale w końcu się udało ). Umówiona wymiana oleju, w trakcie otwierania zlecenia serwisowego na stanowisku dla klientów biznesowych z przeszklonego pokoju za plecami Doradcy, wyłania się Pan w czarnej koszulce z miną „jak by pracował tu za karę” i oświadcza „KAMPER ! Nie wykonujemy napraw ani prac serwisowych wymagających uniesienia pojazdów z poszerzoną tylną osią”. Wcześniej był na wymianie oleju, na naprawach gwarancyjnych i się udało, chyba że …. ? Doradca serwisowy uniósł ręce - nie możemy przyjąć. Podsumowując - mogłem kupić na Fiacie a nie na Citroenie. Nigdy więcej Citroena ani serwisu na al. Krakowskiej
Użytkownik sieci
14 czerwca 2021 20:24
Salon - samochody nowe
Kto tu był to się domyśla.
Użytkownik sieci
8 maja 2021 09:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 lutego 2021 11:48
Salon - samochody nowe
Nie można się ...
... dodzwonić do serwisu. Próbowałem w piątek od 14 do 19... Patrząc na inne opinie widzę, że nie jestem sam. Pomimo, że do was mam najbliżej, to wybrałem inny serwis gdzie dodzwoniłem się bez problemu. Strata dla was, w mojej firmie jeździ kilka Citroenów i Peugeotow. Może pora zatrudnić więcej osób...
Użytkownik sieci
6 lutego 2021 17:14
Salon - samochody nowe
Auto podstawione 27.01 ...
... (środa) do warsztatu po godzinach pracy; wcześniej telefonicznie umówiony przegląd (szukanie przyczyny awarii) na 02.02 (wtorek), trochę długo, ale niech będzie. 03.02 - nadal brak kontaktu, więc dzwonimy - auto nadal nie sprawdzone i bardzo przykro, ale serwis będzie mógł zajrzeć do auta dopiero 12-ego lutego, piątek(!). Ponad 2 tygodnie czekania na przegląd auta, który i tak nie wiadomo czy dojdzie do skutku patrząc na wcześniejsze potraktowanie. Gdybym wiedziała, że taka będzie sytuacja, to nie brałabym lawety do takiego serwisu. Godna pożałowania obsługa.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 22:18
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście...tylko sprzedać, ...
... nie polecam Samochód z przebiegiem 59415 km po okresie użytkowania 2 lat ma rozsypana skrzynie biegów. Ciekawe że pierwszy przegląd według producenta zalecany przy 50 000km. Wykonywałem 2 dodatkowe (20000 i 40000 ) przy czym w grudniu po wymianie oleju przez specjalistów coś lało się z silnika, w międzyczasie i żaden specjalista nie wychwycił awarii w czasie trwania 2 letniej gwarancji. Auto na gwarancji od marca a zaczęło jeździć od sierpnia. Jednak gwarancja szybko się skonczyla. Od samego początku tylko problemy. Jednak citroen mimowszystko życzy miłego dnia. Moga naprawić ale na koszt uzytkownika...Nigdy więcej francuz..
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 15:55
Salon - samochody nowe
Serwis nie odbiera ...
... telefonu już któryś dzień!!! Po minucie przełącza mnie na recepcje, gdzie pani miłym głosem mówi, że prawdopodobnie koledzy są zajęci, albo jest ich mało dlatego nie odbierają. Super cenna informacja. Jak poprosiłam o oddzwonienie to też nikt tego nie zrobi. Parodia obsługi klienta. Wybiorę się osobiście złożyć skargę do dyrekcji. Bo inaczej to się nie umówię na przegląd.
Użytkownik sieci
26 października 2020 10:56
Salon - samochody nowe
Amatorzy i oszuści. ...
... Pojechałem z żoną by podłączyć tylko czujniki cofania które przestały działać. Nie prosiłem o żadne diagnostyki tylko podłączenie kabli. Miotali się z tym 2 godziny i nie udało im się tego zrobić. Zrobili mimo to diagnostykę wykryli 5 innych usterek i kazali sobie zapłacić 200PLN. Żona wyjechała bez usunięcia usterki naciągnięta na koszty. Nigdy tam nie jedźcie by cokolwiek naprawiać. Patrzyłem przez szybę na tych 'fachowców'. Amatorszczyzna po całości. ---------------------------------------------------- Dziękuję za poświęcony czas i poniższy wpis. Nie dziwi mnie to, że Państwa koledzy bronią sie kłamstwami. Dlatego załączam też scan zlecenia. Pan Tomasz Marciniak poinformował przy przyjmowaniu samochodu że sama diagnostyka kosztuje 250PLN i wtedy ustaliliśmy że diagnostyka nas nie interesuje bo to jest zbyt wysoki koszt by naprawić uszkodzony kabel. Ja i moja żona to są świadkowie tej sytuacji. Ustalenie było takie, że jeśli się tego nie uda naprawić do 150PLN to proszę nie robić nic. Zrobiono jak widać diagnostykę, powypisywano rzeczy o których i tak wiedziałem i kazano zapłacić 200PLN. Inny prywatny elektryk naprawił to w 30min i też wział 100PLN, ale to był fachowiec. Sprawę zgłaszam do Urzędu Ochrony Konsumenta. I jeśli chcą Państwo zachować twarz to proszę o zwrot kosztów (200PLN) na kartę mojej żony, którą dokonała płatności.
Użytkownik sieci
24 października 2020 12:20
Salon - samochody nowe
Nie da się ...
... dozwonic. Nikt nie odbiera już czwarty dzień
Użytkownik sieci
3 października 2020 15:55
Salon - samochody nowe
Co prawda opinia ...
... dotyczy DS a nie Citroena, ale to ten sam salon. Nie polecam tego salonu, obsługa klienta nie jest na wysokim poziomie - łagodnie to określając. W dniu dzisiejszym pojechałem do tego salonu z myślą o DS7. Gdy wszedłem do salonu - pan siedział przy biurku. Po wstępnych oględzinach poszedłem do biurka poznać konkrety - pana nie było. Oczekiwałem 20 minut na rozmowę. W międzyczasie przyjechali klienci, którzy zwracali samochód demo. Po powrocie sprzedawca powiedział, że najpierw obsłuży tamtych państwa, a nie mnie. Po kolejnych 20 minutach wtrąciłem się, że muszę jechać zrobić zakupy, bo zamkną mi o 14 sklep i umówiliśmy się na jazdę maksymalnie o 14.30. Przyjeżdżam 20 minut wcześniej, a samochodu nie ma, bo został już wydany innemu klientowi i nie będzie go do poniedziałku. Nosz kurde, całe sobotnie popołudnie mojej rodziny zostało ustawione pod odwiedziny salonu, umówiłem się konkretnie na godzinę, a ktoś ma to w [...] poważaniu.
Użytkownik sieci
23 września 2020 08:19
Salon - samochody nowe
Co to za ...
... serwis obsługa siedzi tam za karę
Użytkownik sieci
3 września 2020 13:01
Salon - samochody nowe
Nie można się ...
... dodzwonić od tygodnia...A poza tym drożej niż Citroen Avanti...Odradzam
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2020 17:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 10:56
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Obsługa bardzo długa, strata czasu (Wersja oryginalna) Service extremely long, loss of time
Użytkownik sieci
21 lipca 2020 11:57
Salon - samochody nowe
Ani serwis ani ...
... salon nie odb telefonu. Zenad - jak mozna tak firme prowadzic?
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 08:06
Salon - samochody nowe
Do serwisu nie ...
... da nie dodzwonić i umówić na diagnostykę. Trzeba dzwonić do salonu aut nowych, tam zawsze odbierają. Samochód został kupiony w tym salonie. Obsługa była bardzo miła i profesjonalna. Skakali wokół klienta byle tylko sprzedać. Z problemami udało umówić się na przegląd. Powodem była świecącą się kontrolka serwis o czym wspomniałem podczas rozmowy przez telefon. Przyjechalem do serwisu. Przedstawiciel w chamski sposób zaczął rozmowę od tego, że spóźniłem się 15 minut. Poprosił mnie o wjazd do alejki serwisowej. Gdy zapytałem, go czy to jest po lewej stronie od drzwi odpowiedział, że przecież mi pokazuje palcem (z wnętrza salonu). Widać wyjaśnienie dokładnie klientowi, który nigdy nie był w tym serwisie gdzie jest wjazd to za dużo dla pracowników tej firmy. Pan poinformował mnie, że przegląd był zrobiony 6000 km temu, ale jeśli sobie życzę to mogą zrobić go ponownie. Powiedziałem, że chciałbym się dowiedzieć o kontrolkę, a nie zrobić przegląd. Przedstawiciel wziął kluczyki i mówiąc coś pod nosem poszedł do samochodu. Po 10 minutach wrócił z informacją, że błąd się nie wyświetla. Gdy zapytałem o podłączenie komputera diagnostycznego Pan stwierdził, że skoro nic się nie świeci i komputer nic nie pokaże. Gdy powiedziałem mu, że po podpięciu pod OBD wyświetla się historia błędów, Pan powiedział, że potrwa to ponad godzinę i będzie kosztowało, aż 300 złotych! Odjechałem z tego serwisu i nigdy już tu nie wrócę. Obsługa miła tylko dla osób chętnych kupić nowy samochód. W innych sprawach przejawia brak kultury i kompetencji do pracy w serwisie. Stanowczo odradzam ten serwis wszystkim.
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 11:20
Salon - samochody nowe
Panie na recepcji ...
... bardzo miłe czego niestety niestety nie można powiedzieć o obsłudze w serwisie. Pracownicy zachowują się gdyby pracowali tam z przymusu, szczególnie pan Waldemar. Nie polecam!
Użytkownik sieci
26 czerwca 2020 13:10
Salon - samochody nowe
Jeśli można byłoby ...
... dać 0 gwiazdek, to bym dała. Nie będę opisywać wszystkich działań firmy, a właściwie braku ich działań, ale nie wyobrażałam sobie, że może być tak beznadziejna obsługa. I to nie tylko w ostatnim czasie, ale od samego momentu zamawiania samochodu. Kupiłam samochód 2 lata temu, jest to mój 9 samochód, ale nigdzie nie było tak fatalnej obsługi.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2020 13:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Citroen ...
... Polska nie podaje kontaktu e-mail. Nie odpowiada na zadawane pytania. Odpowiedzi są nie na temat a Pan Cezary Wieczorek jest nie kompetentny. Uznają się za przedstawicieli Citroena na Polskę a nie potrafią wyjaśnić skąd rozbierznaść w książce serwisowej odsyłają do Francji cytat: "Ròżnice w zapisach dotyczących daty początku gwarancji i daty pierwszej rejestracji należy wyjaśnić w kraju sprzedaży pierwotnej-Francja" co oznacza że Citroen Polska odmawia nawet wyjaśnienia sprawy ,która dotyczy ich wewnętrznych błędów.