Poproś o ofertę strzałka w lewo
home / Wyniki wyszukiwania / BMW Łódź - PREMIUM ARENA - Włókniarzy
Zdjęcie profilowe dealera BMW Łódź - PREMIUM ARENA - Włókniarzy

BMW Łódź - PREMIUM ARENA - Włókniarzy

pin

Zobacz na mapie

pin

Łódź, Włókniarzy 48

SALON | SERWIS

93%

użytkowników

rekomenduje

4.68
(253)
white-star Dodaj opinie
BMW Łódź - PREMIUM ARENA - Włókniarzy
ikona informacji ikona informacji biała Informacje ogólne
ikona osoby ikona osoby biała Pracownicy (0)
gwiazda gwiazda Opinie (16)

Najnowsze opinie

Zobacz wszystkie

Użytkownik sieci Opinia z Google

10 kwietnia 2024 08:08

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

23 marca 2024 15:53

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Serwis profesjonalny, jednak ...

... profesjonalizmu brak. Pojazd odebrany w gorszym stanie niż został zostawiony. Oddany na akcje serwisową, podczas której została uszkodzona część zawieszenia tylnej osi. O tym fakcie nie zostałem poinformowany przy odbiorze samochodu. Panowie uważali, że element był w nie najlepszej kondycji, jednak uszkodzona część była wymieniona 2 miesiące wcześniej, po jej zdemontowaniu nie było widać śladów zużycia, widoczne było uszkodzenie niespowodowane zestarzeniem się części. Kontakt również pozostawiał wiele do życzenia, data odbioru przesunęła się o czym nie zostałem poinformowany. Panowie nie byli w stanie nic poradzić, zaprzeczając jakoby mieli wpływ na niesprawny element, proponując jedynie płatną diagnostykę, część wymieniona we własnym zakresie, problem rozwiązany, niesmak pozostał.

Użytkownik sieci Opinia z Google

16 marca 2024 21:39

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

19 lutego 2024 19:22

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

15 lutego 2024 16:51

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Wszyscy (0)
Serwis (0)
Salon (0)

Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.

Użytkownik sieci Opinia z Google

23 marca 2024 15:53

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Serwis profesjonalny, jednak ...

... profesjonalizmu brak. Pojazd odebrany w gorszym stanie niż został zostawiony. Oddany na akcje serwisową, podczas której została uszkodzona część zawieszenia tylnej osi. O tym fakcie nie zostałem poinformowany przy odbiorze samochodu. Panowie uważali, że element był w nie najlepszej kondycji, jednak uszkodzona część była wymieniona 2 miesiące wcześniej, po jej zdemontowaniu nie było widać śladów zużycia, widoczne było uszkodzenie niespowodowane zestarzeniem się części. Kontakt również pozostawiał wiele do życzenia, data odbioru przesunęła się o czym nie zostałem poinformowany. Panowie nie byli w stanie nic poradzić, zaprzeczając jakoby mieli wpływ na niesprawny element, proponując jedynie płatną diagnostykę, część wymieniona we własnym zakresie, problem rozwiązany, niesmak pozostał.

Użytkownik sieci Opinia z Google

20 grudnia 2023 21:13

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Niestety bardzo naciągają. ...

... Za każdym razem jak przyjeżdżałem okazywało się że pilnie muszę wymienić klocki i tarcze. W końcu powiedziałem, że nie wymieniam - poczekam aż czujnik się załączy i okazało się że przejechałem ponad 20 tys km - dopiero dostałem sygnał o zmianie. Niestety w serwisach trzeba ufać ekspertom - tym już nie zaufam. Polecam Inchcape we Wrocławiu.

Użytkownik sieci Opinia z Google

1 listopada 2023 18:46

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Powiem tak serwis ...

... to jest żart, na ilość razy mojej bytności tam spotkałem się z porysowanym samochodem (nikt za to nie chciał wziąć odpowiedzialności), miałem wadę fabryczną pokrycia poduszki powietrznej na kierownicy gdzie usłyszałem "nie wymienimy tego bo nikt nam za to pieniędzy nie zwróci" po ciężkich bataliach ją wymienili, na koniec po wymianie oświetlenia ambient uszkodzili klipsy w osłonach głośników co doprowadziło do ich odstawania. Z czystym sumieniem gorąco odradzam ten serwis dilera i wszystkie inne usługi dostępne u nich na miejscu, szkoda zdrowia i nerwów na takich "babroków". Jedyny serwis jaki mogę polecić to w Warszawie na Czerniakowskiej 47 Bawaria Motors.

Użytkownik sieci Opinia z Google

30 września 2023 21:32

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Uprzejmość serwisu lakiersko-blacharskiego ...

... jest porównywalna do przychylności urzędników w ZUSie. Pomimo próśb nikt nie był zainteresowany udzieleniem informacji w zakresie potrzebnych mi numerów części.

Użytkownik sieci Opinia z Google

6 lutego 2023 11:22

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Serwis i obsługa ...

... serwisowa nastawiona na wyciąganie kasy od klientów. Nie polecam.

Użytkownik sieci Opinia z Google

24 sierpnia 2022 15:50

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

25 maja 2022 21:51

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

NIE SŁUCHASZ KLIENTA ...

... MA WIBRACJA W PUDEŁKU A NIE W SYSTEMIE STEROWANIA MASZ STRASZNY SERWIS JEŚLI NIE MOŻESZ SPRAWDZIĆ CO MÓWIŁEM CZY JEŚLI PROBLEM JEST TAKIE SAME W PUDEŁKU, CZY ZWRACASZ PIENIĄDZE? DLACZEGO NIE MOŻESZ POSTAWIĆ NAWET NORMALNEJ DIAGNOZY

Użytkownik sieci Opinia z Google

22 lutego 2022 06:58

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

2 gwiazdki

Użytkownik sieci Opinia z Google

9 listopada 2021 17:42

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Pomimo milej obsługi ...

... w salonie niestety jestem zmuszony do wystawienia negatywu. Pojawiłem się w salonie w calu naprawy szkody z OC sprawcy. Naiwnie myślałem ze wszystko pójdzie gładko. Niestety tak nie było. Po oględzinach i stworzeniu kosztorysu dostałem informacje ze salon jednak nie podejmie się naprawy auta ponieważ zostało sprowadzone Stanów Zjednoczonych. Bardzo mgliście zostało mi opowiedziane dlaczego konieczność kodowania pewnych elementów miałaby nieść ryzyko niepoprawnego działania innych elementów (np. oświetlenie/auta było przedstawione jako cos co może przestać działać w ogóle - niby czemu?) Było to dla mnie oczywiste ze firma zwyczajnie potrzebuje wymówki aby nie podjąć się naprawy. Do tej pory jest to dla mnie nie jasne dlaczego jako właściciel auta z USA zostaje pozostawiony z problemem. Kto jak kto ale Dealer BMW powinien poradzić sobie z tego typu naprawa niezależnie od tego czy trzeba będzie kodować element. Jak nie tam to gdzie? Trochę to mi mówi o poziomie wiary Dealera BMW w kompetencje swoich pracowników skoro nie chce brać odpowiedzialności za potencjalne utrudnienia które sami mogą wygenerować podczas naprawy. Na samym końcu to ja jako klient pozostaje z problemem czego wyraz zmuszony jestem przedstawić w tym komentarzu. Przestrzegam właścicieli aut z USA. Naprawy w ASO będą kłopotliwe. Może w odpowiedzi na ten komentarz otrzymam informacje co za kosmiczne technologie zostali użyte w podzespołach Serii E ze Stanów których boi się - jak zostało mi to przekazane - praktycznie każdy Dealer BMW w Polsce?

Użytkownik sieci Opinia z Google

24 czerwca 2021 18:47

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Przy darmowej akcji ...

... serwisowej okazało się że wymagana jest naprawa dodatkowa za 17 tys. a samochod nie nadaje się do jazdy. W innym profesjonalnym serwisie okazało się że specjalnie salon tworzył usterki i chciał wszystko wymienić a koszt naprawy to max 2 tys. zł. Granda !

Użytkownik sieci Opinia z Google

10 czerwca 2021 08:05

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Nie polecam - ...

... chcieliśmy umówić się na jazdę próbną, doradca miał nas gdzieś (najpierw zasłaniał się awarią systemu rezerwacyjnego następnie nas ignorował). Prawdopodobnie dlatego, że podczas rozmowy wspomniałem, że dostałem ofertę od brokera - wiedział, ze nie jest w stanie zaproponować nic lepszego? Edycja: Oczywiście pomimo komentarza właściciela poniżej nikt się do mnie nie odezwał - stanowczo NIE POLECAM.

Użytkownik sieci Opinia z Google

25 marca 2021 21:17

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Serdecznie NIE POLECAM. ...

... Byliśmy umówieni na jazdę próbną na godzinę 16. Na miejscu okazało się, że ktoś inny przyjechał również na jazdę a, że się spóźnił to cóż, to my mieliśmy poczekać. Czekaliśmy 40 minut po czym kolega oznajmił nam, że samochód został sprzedany. Łącznie 1,5h straty i zostaliśmy po prostu potraktowani jako żywa karta przetargowa. Co najlepsze - p. Sprzedawca nie miał odwagi powiedzieć nam tego sam tylko wysłał swojego kolegę... Dziękuję, wyrobili mi Państwo opinię i marce i podejściu do klienta :) Z racji odpowiedzi z Państwa strony doprecyzujmy fakty. Byliśmy umówieni na konkretną godzinę i na tą godzinę zjawiliśmy się u Państwa. Wystarczyło ZADZWONIĆ i zwyczajnie uprzedzić o fakcie, że ktoś inny ma się pojawić i że to my mamy czekać z racji czyjegoś spóźnienia. Sytuacja kiedy zjawiamy się na miejscu i na dzień dobry jesteśmy odsyłani z kwitkiem jest zwyczajniej w mojej ocenie nie na miejscu. To są fakty. Fakt jest też taki, że również byliśmy w kontakcie z p. Sprzedawcą weryfikując finansowanie, ubezpieczenie etc. Zakładam, iż klienci również nie byli zdecydowanie na zakup tak jak my a po prostu umówili się na jazdę próbną. Tylko niestety nas potraktowano inaczej. W mojej subiektywnej opinii brak odwagi i chęci załatwienia sprawy do końca przez Państwa pracownika świadczy tylko o słabym standardzie. Pomijam fakt, że można było zaproponować inne auto z oferty czy jakkolwiek wyjść z inicjatywą po tym wszystkim. Ale do tego też trzeba dorosnąć po prostu. Dlatego działania Pana Sprzedawcy odbieram jako wyrachowane. Podkreślam jeszcze raz, że to jest moja opinia. A jedyną odpowiedzią i reakcją z Państwa strony jak się okazuje jest odpowiedź na opinię w Googlach bo nadal nikt nie miał ochoty nawet zadzwonić...

Użytkownik sieci Opinia z Google

25 stycznia 2021 14:00

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Nie polecam tego ...

... serwisu, auto jak przyjechało uszkodzone w takim samym stanie odjechało, brak reakcji na akcję serwisową, pogwarancyjną, auto muszę naprawiać na własny koszt. Straszne cwaniactwo, omijać szerokim łukiem

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 stycznia 2021 19:19

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

W dniu dzisiejszym ...

... byłam w salonie Bmw Premium , nikt z pracowników nie pofatygował się żeby zapytac czy może w pomoc lub cis doradzić? Chodziłam po salonie i oglądałam auta , choć byłam zainteresowana zakupem części do Bmw ! Szkoda , fajny salon jednak pracownicy maja gdzieś klienta , choć przy okienku było trzech panów przy kompie a jeden klient! Dziwne ale prawdziwe. Odjechałam po 15 minutach pobytu w tym miejscu,dziękuję za miła obsługę.Może nie musicie dbać o klienta, przytoczę fajny przykład „bo jestem zarobiony”.

Użytkownik sieci Opinia z Google

13 grudnia 2020 10:31

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Różnica w opiniach ...

... o salonie zapewne wynika z różnic w zasobności portfeli - w moim przypadku ktoś z obsługi pofatygował się do mnie na wyraźną prośbę i najwyraźniej nie był zachwycony rozmiarami mojego budżetu, bo nawet nie zadał sobie trudu by przedstawić mi ofertę aut przez trzy tygodnie po wizycie i rozmowie... zakładam, że próg cenowy motywujący do pracy znajduje się dość wysoko :-) Polecam każdemu, kto waha się między BMW a Volvo, różnica w podejściu do klienta jest wyraźna :-) EDIT: no ale nie wolno im odmówić troski o komentarze i chęci poprawy, salon skontaktował się ze mną i omówił całą sytuację - może przyniesie to pozytywne zmiany.

Użytkownik sieci Opinia z Google

27 listopada 2020 18:35

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Obsługa jak na ...

... salon marki premium fatalna. Pracownicy jakby pracowali za karę, może zamiast na ilości salonów skupilibyscie się na jakosci obsługi w salonie. Warto było pojechać do Warszawy, gdzie w salonie BMW Auto Fus obsługa o niebo lepsza, polecam doradce Pana Roberta, Warto czasem pojechać dalej, żeby spotkać się z miłą i kompetentną obsługą.

Twoja opinia została wysłana do moderatora.

Poznaj cykl życia opinii »