95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lutego 2018 10:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 lutego 2018 12:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lutego 2018 20:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 stycznia 2018 13:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 stycznia 2018 16:19
Salon - samochody nowe
Ogólnie OK, ale ...
... gdy zapytać np. O szczegóły techniczne to pojawiają się problemy z brakiem wiedzy handlowca.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2018 09:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 stycznia 2018 16:15
Salon - samochody nowe
Odradzam kontaktu z ...
... serwisem, nastawiają się do zaufanego klienta jak im wiatr zawieje. Klienta postrzegają jedynie jako dziurawy worek pieniędzy - biegają za nim dopóki bez wysiłku wypadają z niego pieniądze. A jeśli należy zrobić coś, co wymagałoby najmniejszego wkładu z ich strony... Podsumuję skrótowo, że za zgłoszenie niepokojących dźwięków przy rozruchu pojazdu (jedynie na ostygniętym silniku) w Golfie VI pobrali 5400 zł, z czego 240 zł rozliczają za "poszukiwanie usterek" (każdy szanujący się mechanik robi to za darmo). Powymieniali najdroższe części wedle ich uznania powiązane z usterką i oddali auto... z wyjeżdżoną 1/3 baku (usterka dotyczy jedynie do 1 min po przekręceniu kluczyka w stacyjce a nie pracy silnika) oraz niestety z usterką w dokładnie identycznym stanie jak i przed zgłoszeniem a autem nagle posiadającym jeszcze inne przypadłości. Co do wspomnianego podejścia do klienta, nie będąc asertywnym można równie dobrze podpalić pełen portfel i oszczędzić sobie zmarnowanych ponad 6-ciu miesięcy zabaw z Plichtą, ponieważ Panowie z Plichty w Gdyni nie wierzą w Quality Assurance oraz wywiązywanie się z obietnic czy też umów cywilno-prawnych. Telefonicznie Pan Piotr Kątny formułował kosztorys nie przekraczający 5500 zł zatwierdzając go z klientem. Po pojawieniu się w serwisie w celu odebrania pojazdu koszty nagle wzrosły do 6500 zł, a Pan Piotr nie pamiętał wcześniejszych uzgodnień. Nie mógł im też na szczęście zaprzeczyć. Profesjonalnym krokiem podjętym przez serwis samochodowy, byłaby weryfikacja czy na pewno usterka została naprawiona (nie mowa tu nawet czy bez reszty, natomiast czy wogóle), nie jest to podejście propagowane przez Plichtę, przeczy to wręcz wszystkiemu, co reprezentują. Po żadnej z 3 napraw (2 reklamacjach) - jak długo by trwały - nigdy nie spróbowali nawet potwierdzić usunięcia usterki. Odbierając 3-ci raz silnik w aucie był zimny, więc wyjeżdżając z parkingu serwisu wiedziałem już, że jedynie marnują czas i cierpliwość.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 13:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 stycznia 2018 18:24
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
10 stycznia 2018 19:00
Salon - samochody nowe
Bardzo fajnie miejsce
Użytkownik sieci
10 stycznia 2018 08:35
Salon - samochody nowe
Dobra obsluga
Użytkownik sieci
8 stycznia 2018 23:19
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 stycznia 2018 07:58
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wszystko idealnie! (Wersja oryginalna) Alles Top!
Użytkownik sieci
26 grudnia 2017 18:47
Salon - samochody nowe
Wygoda uczciwość profesjonalizm i szybkość w załatwieniu spraw
Użytkownik sieci
21 grudnia 2017 17:14
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry kontakt ...
... z Panem Patrykiem Gąsiorowskim. Mimo, ze troche wyzylowalem cene to dostalem jeszcze kilka gadzetow. Bezproblemowo, sprawnie - polecam zarowno salon jak rowniez doradce P. Patryka Gąsiorowskiego.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2017 16:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 grudnia 2017 07:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 grudnia 2017 14:32
Salon - samochody nowe
Super profesjonalna obsługa klienta.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2017 08:45
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 grudnia 2017 15:26
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa i ...
... super nastrój w serwisie. Gorąco polecam.