84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2019 23:26
Salon - samochody nowe
Obsługa to jakiś ...
... żart handlowiec nawet nie wie co to są konie mechaniczne.... Polecam wybrać się do Korczyka. Tam zajmą się klientem profesjonalnie, można wynegocjować fajna cenę i i wiedzą co to są konie mechaniczne A nawet MOMENT OBROTOWY, to takie trudne.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2019 14:34
Salon - samochody nowe
Co to za ...
... salon w którym sprzedawcy nie raczą nawet podejść do klienta SKANDAL!! Odradzam ten salon omijajcie szerokim łukiem, wybrałem salon skoda korczyk gdzie zostałem profesjonalnie obsłużony.
Użytkownik sieci
31 maja 2019 13:41
Salon - samochody nowe
Pomimo tego, że ...
... przyjechałem punktualnie i prosiłem o sprawne załatwienie sprawy, bo czekam na miejscu, wymiana, klockow hamulcowych i oleju zabrała prawie 4 godziny!!!!. A wiem że można to zrobić w 1,5h bez pośpiechu.
Użytkownik sieci
31 maja 2019 12:08
Salon - samochody nowe
Uwaga na serwis! ...
... Przyszliśmy sprawny samochód na przegląd gwarancyjny. Zepsuli go i od 5 tygodni nie potrafią naprawić. Sprawa już skierowana do vw polska i do sądu. Najbardziej nie polecam kierownika serwisu Wojtka który nie nadaje się do niczego.
Użytkownik sieci
22 maja 2019 08:44
Salon - samochody nowe
Również nie polecam. ...
... Obsługa klienta FATALNA. Pracownicy chyba pracują tam za karę. Szkoda ale niestety taka jest prawda.
Użytkownik sieci
21 maja 2019 10:37
Salon - samochody nowe
Likwidowałem szkodę w ...
... Inter-Welmie. Naprawa blacharki trwała około 2 tygodni. Pracownicy nie odbierali telefonów. Na koniec, po roku od zakończenia naprawy, dostałem wezwanie od komornika do zapłaty 400 zł, razem z wyrokiem sądowym, w którym występuję jako powód. Inter-Welm, na podstawie otrzymanego pełnomocnictwa, wystąpił w moim imieniu do Sądu, nie informując mnie o tym fakcie, ani o zapadłym wyroku. Oczywiście na wysyłane maile brak odpowiedzi. Omijać dużym łukiem!!!!
Użytkownik sieci
12 maja 2019 13:42
Salon - samochody nowe
Przestrzegam wszystkich posiadaczy ...
... Audi którzy płacą swoje ciężko zarobione pieniądze, wydawało by się oddając swoje auto pod najlepszą opiekę profesjonalistów. Gdyby dało się wystawić ocenę zero, albo jeszcze bardziej pasowało by tutaj dno to nikt z serwisu Audi nie powinien poczuć się obrażony. Deklaracje wymiany części i aktualizacji programu skrzyni biegów to stek bzdur które panowie w tym serwisie wylewają na nas od miesięcy nie potrafiąc zdiagnozować problemu. Nie robić nic, wygłaszać fascynujące wykłady na temat mechaniki i wystawiać faktury, nadajecie się. Serdecznie nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
6 maja 2019 15:58
Salon - samochody nowe
Odwiedzajac salon ma ...
... sie wrazenie ze sie jest intruzem a obsluga pragnie sie tego intruza jak najszybciej pozbyc. Jazdy probne podstawowym modelem sa niemozliwe jak i uzyskanie informacji kiedy i gdzie taka jazde mozna odbyc. Tak jest traktowana osoba ktora posiada samochod kupiony w ich salonie kilka lat wczesniej. Omijac z daleka to miejsce.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 20:51
Salon - samochody nowe
Witam. To moja ...
... pierwsza opinia na jakikolwiek temat w internecie. Długo się biłem z myślami, czy to dobry pomysł, ale w końcu zdecydowałem się podzielić swoimi doświadczeniami z ostatnich 3-4 lat, w jakich miałem okazję korzystać z usług ww. firmy. Każdorazowa wizyta w serwisie VW Inter-Welm wiąże się ze stratą auta na cały dzień, a czasem i jeden dzień nie wystarcza, by załatwić wszystkie tematy. Dziś, po 8 godzinach od przyjęcia auta przegląd (z wymianą 1 pary klocków i tarcz) dalej nie był w pełni sfinalizowany i konieczne było dalsze oczekiwanie na wydanie auta. Podobnie jest przy każdym przeglądzie. Cóż, może to musi tyle trwać - nie jestem mechanikiem, ale nawet przeszczep serca trwa krócej (jestem lekarzem) i mam podejrzenie, że przegląd dałoby się zrobić nieco szybciej. Zgłoszona przy okazji przeglądu dodatkowa usterka nie została wyjaśniona z powodu braku (?) czasu. Koszt dużego przeglądu z wymianą klocków i tarcz - 5100 zł - uważam za raczej wysoką kwotę. Serwis nie oferuje bezpłatnego auta zastępczego. Przy poprzednim przeglądzie, miesiąc temu z drugim autem, zgłosiłem problem grzechotania od strony deski rozdzielczej. Serwis stwierdził, że problem naprawił poprawiając mocowanie przewodów paliwowych - w momencie odbioru auta ja jednak stwierdziłem, że jest tak jak było - grzechocze dalej. Szkoda mi znowu zostawiać auto na cały dzień - znajdę po prostu kiedyś inny serwis. Podobnie dwukrotnie zgłaszałem epizody spadku mocy silnika w trakcie jazdy, co wiązało się z pojawieniem się sygnalizacji EPC i Check Engine. Serwis nie widzi tych błędów w pamięci komputera. Nagranie filmu na telefonie z takie sytuacji nic nie dało. Serwis dalej nie widzi tego problemu. Brak jakiekolwiek propozycji rozwiązania tego problemu. Czuję się zignorowany. Może jest to gra na czas, aż mi się skończy przedłużona gwarancja? Nie wiem. Żona jest na szczęście radcą prawnym i będzie mnie wspierać w sytuacji sporu prawnego po okresie gwarancji. Na razie pozostaje mi zaufać opinii serwisu, że nic złego się nie dzieje. W poprzednich latach poza obowiązkowymi przeglądami miałem również problem z przekrzywioną kierownicą w nowym aucie. Przy przyjęciu auta dowiedziałem się, że ustawienie geometrii potrwa ok. 4 godzin. Tłumaczono mi potem przy odbiorze, że wszystko jest jednak w porządku i coś na temat tego, że drogi w Polsce są nachylone, żeby woda spływała i to dlatego. Jakaś parodia. Na szczęście w Auto-Serwis Wisła w ciągu 15 minut ustawiono mi kierownicę do pionu i jest ok. Polecam Auto przy tej okazji Auto-Serwis Wisła, ul. Osterwy 24. Duże doświadczenie w sprawach geometrii zawieszenia. Podobnie inne drobne usterki elektroniki: włączanie się sygnalizacji ostrzegającej o obiektach w martwym polu, gdy jestem na drodze sam, samoistne kasowanie się licznika spalania, samoistne wyłączenie się rozpoznawania znaków i elementów pracy radaru, brak ściągania danych o ruchu drogowym (trzeba co jakiś czas na nową ręcznie tę funkcję aktywować). Żadna z tych usterek nie znalazła swojego rozwiązania - serwis nie stwierdza problemu. Nie przyjmuje w zasadzie do wiadomości, że jest jakiś problem. Pozostało mi się pogodzić, że "ten typ tak ma" i jeździć dalej. Tego typu wizyt było trochę - wszystkich już nie przytoczę z pamięci. Ale za każdym razem czekanie wiele, wiele godzin i na końcu komunikat, że nie znaleziono problemu. Raz nawet, gdy przyjechałem autem na rano (byłem po dyżurze) i siedziałem, a raczej odsypiałem w poczekalni do popołudnia, kiedy to usłyszałem, że autem jeszcze nikt się nie zdążył zająć - puściły mi wtedy nerwy i podniosłem głos na Pana serwisanta, że nie szanuje się mojego czasu (za co do dzisiaj jest mi w sumie przykro). Ale jednak to już jest pewne przegięcie, żeby przez 6-8 godzin nic się wokół auta nie działo, gdy klient czeka. Podsumowując - nie polecam. Kolosalne czasy oczekiwania na wykonanie jakiejkolwiek usługi. Brak propozycji rozwiązania problemów. Ignorowanie zgłaszanych usterek i snucie fantastycznych teorii mających wytłumaczyć dane zjawisko. Wysokie ceny serwisu. Kolejne auto to już raczej nie będzie VW...
Użytkownik sieci
26 marca 2019 15:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 marca 2019 13:56
Salon - samochody nowe
Dramat...i jeszcze raz ...
... dramat... samochód mowę, dwa tyg po zakupie pismo z akcja akcja naprawcza... czas oczekiwania miał być 1h.. a trwało 3
Użytkownik sieci
21 stycznia 2019 16:02
Salon - samochody nowe
Tak jak myślałem, fatalny serwis!
Użytkownik sieci
21 stycznia 2019 09:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
7 stycznia 2019 09:50
Salon - samochody nowe
Nie znam serwisu ...
... bardziej olewającego klientów niż ten. Szkoda czasu i nerwów. Nie polecam.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 13:05
Salon - samochody nowe
Niemiła obsługa. Wybieram konkurencję przez takich sprzedawców.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 11:41
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Moje ...
... doświadczenia potwierdzają znalezione tutaj opinie. Standardowy komunikat serwisu to "nie myjemy czy czekamy". Dzisiaj chciałem umówić się na naprawę "usterka światła kierowane afs". Gdy udało się dodzwonić to usłyszałem propozycje terminu 22.01.2019(3,5 tygodnia) lub zostawienie samochodu na co najmniej dwa dni w dowolnym terminie, co skutecznie mnie zniechęciło. Zadzwoniłem do serwisu w Tychach. Naprawa od ręki polegała na ...wymianie żarówki doświetlania zakrętów! Jak tylko będę miał taką możliwość to będę omijał ten punkt szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
20 listopada 2018 11:25
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis i ...
... obsługa klienta z jaka się spotkałem! Kierownik serwisu działu Audi p.Sebastian odsyła klientów do innego serwisu bo „nie ma” dwóch podnośników na zamianę kół!! Błędy w naprawach powypadkowych, blacharka na tragicznym poziomie. A mycie auta w tym miejscu = uszkodzenie tapicerki/deski rozdzielczej bo nie potrafią zastosować prawidłowej chemii!!! O czasie oczekiwania na usługę nie wspominam, bo to trwa wieki!! I jeszcze jest zrobione wszystko do reklamacji. Nie przystało jak na markę AUDI. Lakierują poprawki po swoich błędach nie siagacajac folii z samochodu, lakierujac do jej krawędzi i twierdzą, ze to nie jest problem i nie będzie widoxzne. Szok!!
Użytkownik sieci
13 listopada 2018 09:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 listopada 2018 00:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 października 2018 14:59
Salon - samochody nowe
19 i 20 ...
... października miałem nieprzyjemność spotkać w górach ekipę sprzedającą auta, która poruszała się audicami z tej firmy na tzw. imprezie integracyjnej. Kawał chamów i buców. Na 90% były to dzieciaki i stare chłopy z tej firmy, więc nie polecam i jeżeli to rzeczywiście Wy to życzę plajty i ciosów w twarz od innych chamów :)