Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 października 2020 17:13
Salon - samochody nowe
Jakiś czas temu ...
... wybrałem się do salonu na ul. Grochowską zobaczyć nowego VW Golfa 8. Zacząłem oglądać niebieski egzemplarz który stał sobie w salonie. Po kilku minutach oglądania samochodu wewnątrz i na zewnątrz nikt nie raczył do mnie podejść, mimo iż było słychać że stoję obok samochodu bo zamykałem i otwierałem drzwi i klapę bagażnika. Postanowiłem podejść do nie opodal siedzącego Pana który podpierał ręką głowę i przeglądał sobie smartfona i wyglądał na bardzo znudzonego. Zapytałem czy można się takim nowym Golfem przejechać i wypróbować. Odpowiedz otrzymałem o treści : "że niestety z uwagi na pandemie i to, że samochód jest odkażony nie prowadzimy jazd testowych, a jak chce się przejechać to muszę udać się do innego punktu VW na ul. Karolkową, bo teraz oni prowadzą jazdy testowe". Zrobiłem spore oczy ale, OK. W takim razie zapytałem Pana czy może mi wyjaśnić dlaczego ten niebieski Golf jest taki drogi, bo cena mnie dość mocno zwaliła z nóg jak na Golfa. Usłyszałem odpowiedz: "że takie są ceny i nie ma co z nimi dyskutować, z tańszych samochodów mogę zawsze pójść zobaczyć Kię i Dacię". Odwróciłem się i wyszedłem z salonu z dość dziwnym odczuciem, że biedaka tutaj nie obsługują, mimo iż od dawien dawna posiadam i jeździłem tylko VW, bo miałem Polo 6N, 9N2, Golfa 5 i Golfa 6 kombi. Myślę sobie, że może ja jako architekt z kilkunastoletnią praktyką nie mam co szukać w VW, pewnie Pan z którym rozmawiałem kupuje sobie taki samochód z rocznej pensji to co będzie ze mną rozmawiał. Na google znalazłem 3 km dalej salon KIA więc poszedłem za poradą wspomnianego Pana i podjechałem do nich. W salonie KIA od razu mnie bardzo miło powitano, pokazano Kię Ceed która gabarytami podobna jest do Golfa i niczym mu nie umniejsza wyposażaniem i jakością. Umówiłem się na jazdę testową i najprawdopodobniej zmienię markę na Koreańczyka bo to właśnie oni umieli pokazać mi swoją jakość od pierwszego kontaktu. VW widocznie zmienił target klienta na bogatą klasę średnią, no cóż życzę powodzenia. Salonu NIE POLECAM, chyba że komuś brakuje żeby go potraktować jak biedaka. Panu który mnie "obsługiwał" mogę jedynie podziękować bo otworzył mi oczy na bardzo konkretną markę której wcześniej nie zauważałem. Edit do odpowiedzi: Pani Moniko, nie ma już o czym rozmawiać. Jeżdżę już Kią Ceed i cieszę się koreańską jakością ,a Wy możecie się co najwyżej od nich uczyć, bo daleko Wam do nich.
Użytkownik sieci
12 października 2020 12:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 października 2020 16:25
Salon - samochody nowe
Dzień wcześniej zadzwoniłem ...
... wmówić sie na oględziny używanego auta. Umówiłem się na konkretną godzinę z Panem Tomaszem. W dniu wizyty potwierdziłem przybycie smsem, nie dostałem żadnej odpowiedzi. Po przybyciu okazało się, że Pana Tomasz nie ma. Był natomiast jego kolega, który nie ogłaszając wiele wziął z szuflady kluczyki i zaczął kroczyć w kierunku parkingu. Po chwili domyśliłem się, że mam kroczyć za Panem. Nie miał zbyt wiele do powiedzenia o samochodzie powtarzając często, że to nie jego samochód i że powinienem rozmawiać z Panem Tomaszem. W podskokach tam wracać nie będę.
Użytkownik sieci
10 października 2020 12:34
Salon - samochody nowe
Korzystałam z usług ...
... warsztatu blacharsko-lakierniczego w ramach likwidacji szkody bezgotówkowo z OC sprawcy. Obsługa szybko i fachowo zajęła się moim autem, zarówno od strony ustaleń z ubezpieczycielem jak i samej naprawy samochodu.
Użytkownik sieci
9 października 2020 14:07
Salon - samochody nowe
Przemiły Pan pracujący ...
... w serwisie wymienił w skodzie City go pękniętą ramkę na tablicę rejestracyjną, wyprostował pogiętą tablicę, a wszystko zrobił to gratis i od ręki. Córka była bardzo pozytywnie zaskoczona uprzejmością pracownika. Oby więcej takich ludzi. Serdecznie pozdrawiamy tego Pana mimo iż nie wiemy jak ten Pan się nazywał. Zdarzenie miało miejsce w środę 7-ego pażdziernika .
Użytkownik sieci
9 października 2020 09:23
Salon - samochody nowe
Profesjonalna żabka obsługa
Użytkownik sieci
8 października 2020 20:28
Salon - samochody nowe
Ten salon sprzedaży ...
... jest najbardziej antypatycznym miejscem w obrębie województwa z pełnym prostackich, aroganckich, bezczelnych, impertynenckich i nieetycznych ludzi jakie chodzą po ziemi. Nie wiem jakiego trzeba by mieć mopa żeby posprzątać szambo którego źródło bije w tum miejscu. Proponuje co by niektórzy postawili sobie na biurku jeszcze musztardę i ketchup jak jedzą pęto zwyczajnej, zawsze to będzie jakiś poślizg poza zagryzaniem suchą bułką. Oberża z XIV w. miała więcej stylu i klasy.
Użytkownik sieci
8 października 2020 10:18
Salon - samochody nowe
Pan Patryk Guldziński ...
... - rewelacja! Oczywiście że zamówiliśmy u niego auto. Pełen profesjonalizm. Brawo i oby więcej takich Specjalistów.
Użytkownik sieci
7 października 2020 16:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 października 2020 18:42
Salon - samochody nowe
Porządny dealer, szczególnie polecam serwis i samochody używane.
Użytkownik sieci
1 października 2020 12:18
Salon - samochody nowe
Polecam ! Fachowe ...
... doradztwo, załatwiona sprawa szybko, duży wybór samochodów, miła obsługa !
Użytkownik sieci
30 września 2020 13:44
Salon - samochody nowe
Wszystko na miejscu,serwis,przeglądy.Duży plac miła obsługa
Użytkownik sieci
29 września 2020 15:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 września 2020 14:45
Salon - samochody nowe
Samochód od nowości ...
... jest u nich serwisowany, aktualny przebieg 71 tyś. km, ostatni przegląd robiony przy 60 tyś. km, bez informacji, że klocki są na wykończeniu. Finał taki, że lewy tył zużył się do zera i przeorał tarczę, po drugiej stronie o dziwo ok, kilka mm okładziny. Nie było żadnych oznak, że jest po klockach - piszczenie czy informacji przez system pokładowy o zużyciu okładzin. Serwis nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie ma sobie nic do zarzucenia, ponieważ jeśli klocki mają więcej niż 2 mm to według nich są ok. Ciekawa polityka przy serwisach co 30 tyś. km. Czas na zmianę serwisu.
Użytkownik sieci
26 września 2020 15:53
Salon - samochody nowe
Serwis naprawdę godny ...
... polecenia. Bardzo miła i rzetelna obsługa klienta. Panowie z serwisu wykonują swoją robotę naprawdę profesjonalnie . Wszystko dopięte na ostatni guzik. Kolor do samochodu dobrany idealnie nie widać jakiej kolwiek różnicy. Samochód po naprawie oddany w uzgodnionym terminie, wyczyszczony, wypucowany jednym słowem zajebista robota. Polecam.
Użytkownik sieci
26 września 2020 11:17
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam i ...
... przestrzegam przed działem blacharskim i serwisem mechanicznym. Dwukrotnie firma leasingowa, z której miałem auto zmusiła mnie do likwidacji szkody blacharskiej w tym serwisie (jeden z niewielu ASO Skody/VW w Warszawie, z którym firma leasingowa miała podpisaną umowę). Za pierwszym razem czas oczekiwania na samochód zastępczy, który mi przysługiwał - dramatycznie długi - dla przyspieszenia zrezygnowałem, bo auto było uszkodzone w sposób niejezdny. Przy odbiorze musiałem prosić o korektę spasowania lampy z błotnikiem i zderzakiem, błotnik przedni był na krawędziach przepolerowany, źle dobrany był odcień. Panowie cieniując drzwi zrobili na bazowym lakierze zacieki pod klamkami. Pracownik serwisu najpierw stwierdził, że da się to spolerować bo jest to na klarze, oczywiście zaciek był na bazowym lakierze. Serwis zaproponował ponowne malowanie drzwi i znów cieniowanie na tylne. Tym samym szkoda z czubka przedniego błotnika skończyłaby się malowanym prawie całym bokiem, bo "fachowcy" z tego serwisu nie potrafią dobrze położyć lakieru . Druga naprawa lakiernicza dotyczyła wymiany tylnego zderzaka. Po 2 tygodniach od tej naprawy wpadł do środka zderzaka pierwszy czujnik parkowania, po kolejnym tygodniu drugi. Nie dość, że na reklamację musiałem czekać 2 miesiące (bo w sezonie wakacyjnym serwis nie ma kim pracować - tak się tłumaczyli), to pracownik stwierdził, że to wina wadliwych zaczepów. Cóż.. Auto miało ponad 5 lat i 200 000 km i nic z czujnikami się nie działo. Wystarczyło, że dobrali się do tego lakiernicy z serwisu Sobiesław Zasada i czujniki nie wytrzymały nawet dwóch tygodni. Gdy serwis łaskawie naprawił swoją fuszerkę, to okazało się, ze jeden czujnik jest zarysowany (na skutek braku możliwości wcześniejszej naprawy jeździł przez 2 miesiące wewnątrz zderzaka). Serwis zaproponował polerkę czujnika i nie był skłonny go wymienić - bo przecież mógł być zarysowany wcześniej zanim wpadł do zderzaka. Ręce mi opadły. Sama wymiana zderzaka tylnego zajęła serwisowi prawie 3 tygodnie! Sama jakość prac lakierniczych też dyskusyjna na krawędziach elementu. Dla porównania ostatnio likwidowałem szkodę zderzakową (wymiana zderzaka) w innym ASO tego koncernu w Warszawie i samochód wstawiony we wtorek rano został odebrany po wymianie w czwartek popołudniu. Czyli można to zrobić w dwa dni. Czas oczekiwania na termin naprawy i dostępność samochodu zastępczego to była też kwestia kilku dni a nie miesiąca. No i jakość malowania bez porównania lepsza. Serwis mechaniczny sprawdzałem wcześniej - nie dość, ze trudno cokolwiek ustalić, uzyskać wycenę usługi, to ceny są jedne z najwyższych w Warszawie jeśli chodzi o ASO Skoda/VW, a obsługa serwisowa w serwisie mechanicznym traktuje klienta jak intruza. Korzystam z dwóch innych ASO i nigdzie nie czułem się intruzem w serwisie. Porażka całkowita. Aż dziwi mnie, że jeszcze nie stracili autoryzacji.
Użytkownik sieci
25 września 2020 16:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 września 2020 09:22
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 września 2020 10:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 września 2020 09:23
Salon - samochody nowe
Salon samochodowy godny ...
... polecenia z powodu osób, które tam pracują. Pan Łukasz Zygański jest wzorem sprzedawcy bo spełnia w 110% wymogi 3K - kompetentny, kontaktowy i kulturalny. Kupowanie samochodu w takich warunkach to czysta przyjemność. Marek Litwiński