Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Adam Janicki
3 stycznia 2022 09:47
Serwis
Naprawa Audi A4 - Katastrofa nie serwis
Szanowni Państwo, w dniu 29.12.2021r odebrałem auto Audi A4 z serwisu naprawczego ASO Cichy-Zasada Warszawa ul. Grochowska, zgodnie z ustalonym terminem odbioru zlecenia. Podczas odbioru okazało się że naprawa nie jest wykonana prawidłowo.
Oględziny odbiorowe uwidoczniły wady naprawianego auta które zostały odnotowane w protokole odbiorowym z naprawy
co do jakości naprawy przez ASO Cichy-Zasada jest nieprawdopodobne jak można wydać do odbioru klientowi auto z takimi wadami widocznymi gołym okiem, jeszcze podczas odbioru 29 grudnia pracownik naprawiał siłowo ręką odstający element listwy ozdobnej trójkątnej drzwi lewych kierowcy ten czarny element, a Pan Kierownik Warsztatu Blacharsko-Lakierniczego na własne oczy widział to jak również pozostawione połamane elementy plastikowe w przedziale komory silnika. To samo widziała Pani Doradca Serwisu . a cała sytuacja opieszałości i niechęci w wysłuchaniu moich uwag, pospieszania wydania i wypchnięcia auta oby jak najszybciej z podpisanym protokołem odbioru jest kuriozalna i zasługuje na zgłoszenie tej sprawy dalej w tym również do Rzecznika Praw Konsumenta, głównego dealera Audi a nawet Urząd Ochrony Konsumenta.
Auto podczas naprawy zostało uszkodzone, mianowicie pracownik uszkodził prawy przedni błotnik i próbował to naprawiać zaprawką lakiernicza, również nieprofesjonalnie bo jest to tak widoczne że aż koli w oczy.
W kwestii zaprawki lakierniczej (zakropienia odprysku) na prawym błotnik to miało tu miejsce wykonanie usługi której nie zlecałem,
Sprawę wadliwie wykonanego lakierowania elementu poszycia słupka lewego przednich drzwi zbada rzeczoznawca, ale już teraz śmiało mogę stwierdzić że jest to " fuszerka " i nie ma nic wspólnego z profesjonalną naprawą wykonaną w warunkach ASO i zgodnie z obowiązującymi standardami producenta pojazdu. w załączeniu zdjęcie jak to wygląda po naprawie.
Kolejną sprawa jest uruchamianie silnika przez ASO bez sprawnego układu chłodzenia, bez płynu chłodniczego w silniku i jazda takim autem po placu zakładu , kilkukrotne uruchamianie silnika. Odpowiedz zakładu jest kuriozalna . odpowiedz zakładu poniżej : "uruchomienie zimnego silnika bez płynu chłodniczego i układu chłodzenia w żaden sposób nie wpływa na jego zużycie i nie powoduje żadnych ujemnych skutków w jego parametrach."
Dodam tylko że auto dojechało na lawecie, i było kilkukrotnie przeparkowywane na placu ASO, odległość od magazynu do warsztatu to ok 100-150 m , czy silniki Audi mogą pracować bez płynu chłodniczego , ba czy serwis był na tyle pewien że nic więcej się nie popsuło skoro na wyświetlaczu wyświetlił się komunikat zgaś silnik i i dzwon po ASO. przecież równie dobrze mógł ulec uszkodzeniu jakiś ważny element silnika. Całkowicie nie profesjonalne podejście do auta wartego kilkadziesiąt tysięcy złotych, wtedy.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2021 05:42
Salon - samochody nowe
Obsługa oschła będąc ...
... dowiedzieć się jak usunąć szkode którą mi zrobiono odniosłam bardzo niemiłe idczucie załatwienia tej sprawy.
Użytkownik sieci
16 listopada 2021 13:28
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis, obsługa ...
... klienta z jakim miałam kiedykolwiek doświadczenie, nikomu nie polecam. Serwis nie słyszy "grzechotania" w zawieszeniu, pomimo dostarczenia filmów. Czas oczekiwania na serwis 3 tygodnie...
Użytkownik sieci
8 października 2021 16:00
Salon - samochody nowe
Nikt telefonu nie odbiera, nikt nie oddzwania.
Użytkownik sieci
30 września 2021 09:11
Salon - samochody nowe
Długie terminy Zero ...
... inf. o terminie usunięcia awarii samoch.
Użytkownik sieci
8 września 2021 15:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 lipca 2021 13:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lipca 2021 22:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 czerwca 2021 19:41
Salon - samochody nowe
Przy biurkach w ...
... serwisie siedzi około 10 osób. Z tych 10 osób tylko dwie Panie są dostępne, reszta ogrodzona sznurkiem. Interesantów w kolejce zero ale należy stać i czekać co najmniej 5-10 minut aby Panie rozmawiające przez telefony znalazły odpowiednią chwilę na rozmowę ze skruszałym już klientem. Więc petent stoi a armia serwisowych urzędników ma co robić nawet bez obsługiwania kogokolwiek. Kiedy już swoje odstałem zwróciłem się do Pani z prośbą aby do mojego samochodu wyszedł na minutę, najlepiej elektryk ponieważ w samochodzie jest ułamany przewód, przez co samochód wskazuje awarię i chciałem się zapytać czy można to naprawić lub kupić nową część. Nie trzeba nic diagnozować niczego szukać tylko spojrzeć i odpowiedzieć na pytanie. A Pani na to, że trzeba się umówić. Ludzie do serwisu jest 20 km, samochód popsuty, stoi pod serwisem a oni mówią, że mam się umówić lub zostawić auto. Mam też samochód marki koreańskiej i ten serwis potrafi pomagać i załatwiać drobne sprawy od ręki. Niech więc nikt w grupy VW nie pyta mnie więcej dlaczego nie kupuję ich samochodów. Nie kupuję bo jestem zawiedziony nie tylko sposobem serwisowania samochodów i nie kompetencją pracowników tych serwisów to na dodatek sposobem obsługi klientów, którzy są, dla serwisu a nie serwis dla nich.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2021 20:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 maja 2021 13:52
Salon - samochody nowe
Zero kontaktu. Dzwonisz i dzwonisz i nic.....
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2021 04:49
Salon - samochody nowe
Nie rozumiem waszego ...
... podejścia. 2 miesiące temu byłem u was na ostatnim serwisie gwarancyjnym z przedłużonej gwarancji. Po 2 miesiącach od serwisu, pojawia mi się komunikat odpalając auto: "wymień baterie w kluczyku". Serio? Po 2 miesiącach? Dokładnie 2. Niby drobiazg, ale dlaczego nie wymieliliście? Przecież te "pakiety serwisowe", nie są za darmo a to był serwis gwarancyjny! Czy na prawdę jest tak ciężko zachowywać się profesjonalnie? Jak wykładacie się na takich drobiazgach, to co można o was powiedzieć... Ręce opadają. I to nie pierwszy już raz. O terminach nie wspominając. Kilka godzin a i tak na drobiazgach się wykładacie. To jest smutne.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2021 15:03
Salon - samochody nowe
Porażka, 3 h czekania na wymianę opon...
Użytkownik sieci
13 marca 2021 12:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lutego 2021 10:56
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem wczoraj żeby ...
... skontaktować się ze swoim ulubionym handlowcem bo kończą mi się leasingi na samochody. Niestety pod dotychczasowym numerem telefonu jest już jakaś inna osoba, która niestety nie wykazała żadnej inicjatywy, ani również chęci pomocy. Pytam czy może posiada jakiś kontakt do mojego handlowca, niestety zlewa totalna. Na szczęście jest jeszcze inna możliwość komunikacji z moim dotychczasowym handlowcem i wiecie co, wcale się nie dziwie że najlepsi, najkompetentniejsi ludzie z pasją odeszli z tego salonu. Samochody zakupie gdzie indziej, a wszystkim odradzam korzystania z tego miejsca. Wcześniej byłem mocno sceptyczny dla tego salonu , ale trafiłem na mega człowieka, który ogarnął wszystko od A do Z. Teraz kiedy wiem, że tam nie ma z kim rozmawiać uciekam do konkurencji, a Państwu życzę dogorywania z tym co można nazwać zespołem sprzedażowym.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2021 14:07
Salon - samochody nowe
Cóż z tego ...
... że jest nowy szyld, cóż z tego że wymieniono kilku kierowników jak brakuje jakichkolwiek kompetencji i jakości usług. Obsługa na salonie leci na łeb i na szyje. Kto reprezentował sobą coś więcej, zawinął się stamtąd na pięcie uciekł. Został sam odrzut który ma w poważaniu klienta, a pojęci o sprzedaży chyba wyrobili im na Słomczynie. Byłem, zobaczyłem, poczułem i zwątpiłem. Nie ma tam już ludzkich i kompetentnych handlowców.Samochód kupię gdzie indziej, może czas zmienić markę. Nie POLECAM i przestrzegam.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2021 17:07
Salon - samochody nowe
Byłem dzisiaj w ...
... tym salonie chcąc obejrzeć i skonfigurować dwa auta Touareg'a lu Tiguana all space'a, Pana którego o to poprosiłem wszystkimi możliwymi sposobami powiedział mi, że tego nie zrobi po czym powiedział, żebym skonfigurował sobie auto w domu i przesłał mu kod konfiguracji to on mi wtedy wyceni. Wprost mi powiedzial, że większość klientów konfiguruje i i tak nie wraca po auto więc po co to robić. Z takim podejściem doradcy w ogóle się nie dziwię. Zdecydowanie polecam omijać wielkim łukiem.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 19:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 grudnia 2020 18:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Jest ...
... to już moja trzecia edycja opinii po okolo 2 miesiacach po wizycie w salonie. Ostatecznie nie mogę polecić salonu. Szkoda mojego czasu, pieniędzy a przede wszystkim samochodu.
Użytkownik sieci
5 listopada 2020 13:34
Salon - samochody nowe
Dwójka z plusem ...
... to maksymalnie: -serwis w sumie Ok, ceny jak wszędzie w Warszawie -kawa w poczekalni serwisu taka sobie,w latte nie było mleka, piłem lepsze -fotele w poczekalni przy dłuższym oczekiwaniu staja się mocno niewygodne -toaleta ma czasy świetności dawno za sobą, zapach taki że czasem lepiej nie wchodzić, -salon sprzedaży można omijać szerokim łukiem, jakiś rok temu zaproponowali mi taką cenę za Tiguana, że opłacało mi się po identyczny egzemplarz pojechać do Plichty w Gdańsku, nie dość że ok. 7 tyś taniej to jeszcze opony zimowe w pakiecie więc po co przepłacać. Serwisować można, kupować nie polecam, chyba że ktoś ma za dużo pieniędzy.