Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 września 2020 14:45
Salon - samochody nowe
Samochód od nowości ...
... jest u nich serwisowany, aktualny przebieg 71 tyś. km, ostatni przegląd robiony przy 60 tyś. km, bez informacji, że klocki są na wykończeniu. Finał taki, że lewy tył zużył się do zera i przeorał tarczę, po drugiej stronie o dziwo ok, kilka mm okładziny. Nie było żadnych oznak, że jest po klockach - piszczenie czy informacji przez system pokładowy o zużyciu okładzin. Serwis nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie ma sobie nic do zarzucenia, ponieważ jeśli klocki mają więcej niż 2 mm to według nich są ok. Ciekawa polityka przy serwisach co 30 tyś. km. Czas na zmianę serwisu.
Użytkownik sieci
26 września 2020 15:53
Salon - samochody nowe
Serwis naprawdę godny ...
... polecenia. Bardzo miła i rzetelna obsługa klienta. Panowie z serwisu wykonują swoją robotę naprawdę profesjonalnie . Wszystko dopięte na ostatni guzik. Kolor do samochodu dobrany idealnie nie widać jakiej kolwiek różnicy. Samochód po naprawie oddany w uzgodnionym terminie, wyczyszczony, wypucowany jednym słowem zajebista robota. Polecam.
Użytkownik sieci
26 września 2020 11:17
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam i ...
... przestrzegam przed działem blacharskim i serwisem mechanicznym. Dwukrotnie firma leasingowa, z której miałem auto zmusiła mnie do likwidacji szkody blacharskiej w tym serwisie (jeden z niewielu ASO Skody/VW w Warszawie, z którym firma leasingowa miała podpisaną umowę). Za pierwszym razem czas oczekiwania na samochód zastępczy, który mi przysługiwał - dramatycznie długi - dla przyspieszenia zrezygnowałem, bo auto było uszkodzone w sposób niejezdny. Przy odbiorze musiałem prosić o korektę spasowania lampy z błotnikiem i zderzakiem, błotnik przedni był na krawędziach przepolerowany, źle dobrany był odcień. Panowie cieniując drzwi zrobili na bazowym lakierze zacieki pod klamkami. Pracownik serwisu najpierw stwierdził, że da się to spolerować bo jest to na klarze, oczywiście zaciek był na bazowym lakierze. Serwis zaproponował ponowne malowanie drzwi i znów cieniowanie na tylne. Tym samym szkoda z czubka przedniego błotnika skończyłaby się malowanym prawie całym bokiem, bo "fachowcy" z tego serwisu nie potrafią dobrze położyć lakieru . Druga naprawa lakiernicza dotyczyła wymiany tylnego zderzaka. Po 2 tygodniach od tej naprawy wpadł do środka zderzaka pierwszy czujnik parkowania, po kolejnym tygodniu drugi. Nie dość, że na reklamację musiałem czekać 2 miesiące (bo w sezonie wakacyjnym serwis nie ma kim pracować - tak się tłumaczyli), to pracownik stwierdził, że to wina wadliwych zaczepów. Cóż.. Auto miało ponad 5 lat i 200 000 km i nic z czujnikami się nie działo. Wystarczyło, że dobrali się do tego lakiernicy z serwisu Sobiesław Zasada i czujniki nie wytrzymały nawet dwóch tygodni. Gdy serwis łaskawie naprawił swoją fuszerkę, to okazało się, ze jeden czujnik jest zarysowany (na skutek braku możliwości wcześniejszej naprawy jeździł przez 2 miesiące wewnątrz zderzaka). Serwis zaproponował polerkę czujnika i nie był skłonny go wymienić - bo przecież mógł być zarysowany wcześniej zanim wpadł do zderzaka. Ręce mi opadły. Sama wymiana zderzaka tylnego zajęła serwisowi prawie 3 tygodnie! Sama jakość prac lakierniczych też dyskusyjna na krawędziach elementu. Dla porównania ostatnio likwidowałem szkodę zderzakową (wymiana zderzaka) w innym ASO tego koncernu w Warszawie i samochód wstawiony we wtorek rano został odebrany po wymianie w czwartek popołudniu. Czyli można to zrobić w dwa dni. Czas oczekiwania na termin naprawy i dostępność samochodu zastępczego to była też kwestia kilku dni a nie miesiąca. No i jakość malowania bez porównania lepsza. Serwis mechaniczny sprawdzałem wcześniej - nie dość, ze trudno cokolwiek ustalić, uzyskać wycenę usługi, to ceny są jedne z najwyższych w Warszawie jeśli chodzi o ASO Skoda/VW, a obsługa serwisowa w serwisie mechanicznym traktuje klienta jak intruza. Korzystam z dwóch innych ASO i nigdzie nie czułem się intruzem w serwisie. Porażka całkowita. Aż dziwi mnie, że jeszcze nie stracili autoryzacji.
Użytkownik sieci
25 września 2020 16:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 września 2020 09:22
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 września 2020 10:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 września 2020 09:23
Salon - samochody nowe
Salon samochodowy godny ...
... polecenia z powodu osób, które tam pracują. Pan Łukasz Zygański jest wzorem sprzedawcy bo spełnia w 110% wymogi 3K - kompetentny, kontaktowy i kulturalny. Kupowanie samochodu w takich warunkach to czysta przyjemność. Marek Litwiński
Użytkownik sieci
7 września 2020 22:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 września 2020 09:24
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... serwis to polecam, 3 razy korzystałem i za każdym razem obsługa na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
3 września 2020 19:26
Salon - samochody nowe
Dobry serwis, kompetentna obsługa
Użytkownik sieci
2 września 2020 17:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 02:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2020 01:41
Salon - samochody nowe
Porządny salon. Duży.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2020 23:34
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa. Spora ...
... ilość modeli do obejrzenia w salonie. Generalnie, na plus.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2020 17:00
Salon - samochody nowe
[EDIT] Dzisiaj (28 ...
... sierpnia 2020) naprawa blacharsko-lakiernicza została ukończona. Jeszcze raz okazuje się, że wszelkie instytucje tworzą ludzie i to od nich zależy sprawność i jakość usług. Dzięki zaangażowaniu Kierownika Działu (p. Mariusza Sadkowskiego) udało się sprawę niefortunnej (i w sumie błahej) usterki załatwić pomyślnie. Chcieliśmy więc szczególnie podziękować Panu Sadkowskiemu oraz Pani Renacie Roszkiewicz, która opiekowała się likwidacją szkody - za wstawiennictwo i zaangażowanie. To dzięki Państwu firma Sobiesław Zasada Warszawa poprawiła swój wizerunek. Naprawa - bardzo rzetelna i profesjonalna. Samochód wygląda jak nowy. Mamy nadzieję, że stare przysłowie "Ende Gut alles Gut" ponownie się sprawdzi. Jeszcze raz Państwu bardzo dziękujemy. Niestety nasze (moje i współwłaściciela) doświadczenia od kilku lat są bardzo słabe. Pomimo pozorów "luksusu" jakość obsługi jest niska: nie ma co liczyć na życzliwy uśmiech, chęć wytłumaczenia problemów i procedur, raczej można czuć się petentem niż klientem. Próbowaliśmy sprowadzić przez salon mapy do nawigacji - pomimo wpłaconej zaliczki i oczekiwania przez 2 tygodnie okazało się to niemożliwe. Ostatnio zaś została zgłoszona szkoda (AC), w sumie bardzo niewielka: pan ekspert z salonu przekazał sprawę do rzeczoznawcy, gdyż szkoda budziła jego wątpliwości (choć ubezpieczyciel nie widział takiej potrzeby i był w stanie załatwić sprawę "od ręki") - zostaliśmy postawieni w pozycji oszustów, którzy próbują coś wyłudzić i sprawa ciągnie się od wielu dni... Zamiast rozwiązywania problemu, warsztat wytworzył nowe. A wydawać by się mogło, że powinien być rzecznikiem poszkodowanego klienta, próbować z nim rozwiązać problem, a nie wpakować go w gehennę udowadniania, że nie jest się złodziejem... Poszukajcie warsztatu, gdzie jeśli nawet będzie czasem wolniej i bez wygodnych foteli, to będzie milej i poczujecie się pożądanymi klientami. [EDIT] Kierownictwo serwisu blacharsko-lakierniczego wyjaśnia szczegóły opisanych sytuacji - może jest nadzieja na zmianę. [EDIT] Dzisiaj (28 sierpnia 2020) naprawa blacharsko-lakiernicza została ukończona. Jeszcze raz okazuje się, że wszelkie instytucje tworzą ludzie i to od nich zależy sprawność i jakość usług. Dzięki zaangażowaniu Kierownika Działu (p. Mariusza Sadkowskiego) udało się sprawę niefortunnej usterki załatwić pomyślnie. Chcieliśmy więc szczególnie podziękować Panu Sadkowskiemu oraz Pani Renacie Roszkiewicz, która opiekowała się likwidacją szkody - za wstawiennictwo i zaangażowanie. To dzięki Państwu firma Sobiesław Zasada Warszawa poprawiła swój wizerunek. Naprawa - bardzo rzetelna i profesjonalna. Samochód wygląda jak nowy. Mamy nadzieję, że stare przysłowie "Ende Gut alles Gut" ponownie się sprawdzi. Jeszcze raz Państwu bardzo dziękujemy.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2020 19:29
Salon - samochody nowe
Jest ok
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2020 15:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2020 11:58
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 20:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2020 15:01
Salon - samochody nowe
Miła fachowa obsługa