Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 lipca 2017 22:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 lipca 2017 09:44
Salon - samochody nowe
Brak kompetencji.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2017 13:43
Salon - samochody nowe
Miła obsługa i ciekawe rabaty.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2017 16:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 czerwca 2017 13:30
Salon - samochody nowe
Super, polecam
Użytkownik sieci
27 maja 2017 17:33
Salon - samochody nowe
Za każdym razem ...
... nie ważne jakim autem naprawy gwarancyjne nie są uznawane, serwis nie widzi lub nie chce widzieć, w innych serwisach od razu wiedza co i jak i bez problemu wykonywane sa naprawy gwarancyjne. Mimo ze do serwisu ma 3 km jezdze do innego 15km dalej lub innego miasta- szkoda, kupilem tam 4 samochody a zawsze mam tak samo. Klimatyzacja na gwarancji w czasie jazdy sie wylaczala, serwis twierdzi ze u nich działa, w innym serwisie podlaczyli komputer blad niakiego cisnienia, naprawiono i nabito klime, a wystarczy bylo podlaczyc komputer-ale tu naprawa sie cos co juz sie zepsulo i nie działa bo diagnostyka kiepsciutko.
Użytkownik sieci
26 maja 2017 22:17
Salon - samochody nowe
W lutym tego ...
... roku mielismy naprawe porysowanego zderzaka z tytulu auto casco , Czas technologicznej naprawy mial wynosic 3 dni, samochod nam oddano po 2,5 tygodniach! Opieka byla bardzo niekompetentna, nie informowala o zmianie terminow naprawy samochodu, Jak sie okazalo przyslugiwalo nam auto zastepcze gratis o ktorym nas nie poinformowano mimo iz mowilam ze bedziemy musieli wynajac samochod, bo mam 2malych dzieci i samochod jest mi potrzebny, po zlozeniu reklamacji. do firmy ubezpieczeniowej gdzie otrzymalam zwrot za wynajecie samochodu za 3 dni( czas technologicznej naprawy) czas rzeczywistej prawie 3 tyg) 300 zl, jestem przez firme Krotoski stratna ponad 2000 tys zl. JestBardzo mocno odradzam!!!Zaluje ze nikt mnie nie ostrzegl wczesniej, dlatego, mam nadzieje ze ta opinia komus pomoze!!!
Użytkownik sieci
7 maja 2017 09:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2017 10:37
Salon - samochody nowe
Super obsługa klienta i jakość usług. Polecam.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2017 17:00
Salon - samochody nowe
Dyrektor tego oddziału ...
... jest bardzo niemiły i słoma z butów wystaje ,brak profesjonalnego podejscia.W przeciwieństwie do sprzedawców wysoka kultura osobista i fachowa pomoc
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2017 16:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2017 13:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2017 16:23
Salon - samochody nowe
Robiłem przegląd w ...
... samochodzie i tak przy okazji dostałem nową Q5 na jazdę próbną
Użytkownik sieci
31 marca 2017 11:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2017 09:43
Salon - samochody nowe
Mam skodę używaną ...
... ale z salonu. Fabia II 1,4 wersja podstawowa 2012 r. Miałem usuwaną szkodę parkingową (naprawa lakiernicza) + serwis. Naprawa lakiernicza poszła perfekcyjnie, zderzak wygląda jak nowy a kawałek karoserii metalowej - ani śladu po zadrapaniu. Serwis wykonany książkowo, wiem co jest źle i co jest dobrze. Musiałem wymienić akumulator - padł. Wszystko zrobione dobrze. Na dole orientacyjne informacje dla wszystkich : - Czas potrzebny na umówienie się na naprawę ok. 2 tygodnie - Czas naprawy + serwis równy tydzień - Koszt (nie mogę raczej tutaj tego opisać) aczkolwiek jak na ASO to atrakcyjny i wygórowany - Kontakt dobry, ale nie rewelacyjny Widziałem komentarze o słabym kontakcie i tu małe ziarenko prawdy jest gdyż sam chciałem się dowiedzieć aby rozplanować sobie pracę czy pojazd jest do odbioru czy też nie i od 8:00 do 10:30 większość telefonów zablokowana. Dopiero bezpośredni kontakt do działu lakierniczego pozwolił ruszyć temat. Reszta negatywnych komentarzy to wylewanie swojego stresu na firmę by pewnie na jakieś rabaty naciągnąć - jak chcecie oszczędzać niech wam "Janusze" z garażu porobią, tylko później nie płaczcie jak spowodujecie wypadek bo ktoś bez wiedzy grzebał. Suma : Za tą cenę i jakość obsługi wraz z wpisem do książki serwisowej jest wspaniale. Pozdrawiam, Mateusz Kapłun
Użytkownik sieci
11 marca 2017 22:40
Salon - samochody nowe
iestety obsługa klienta ...
... w Seacie Krotoski- Cichy w Szczecinie to skandal i szczyt. Oddałem swój samochodzik na drobną naprawę blacharską. Niestety nie sposób się dowiedzieć kiedy samochód będzie do odbioru. Telefon odbiera recepcja, która nie ma pojęcia co do terminów, ale miła Pani bierze ode mnie nr telefonu i obiecuje że oddzwanią. Otóż zostawiłem juz 5 razy swój numer i nikt nie oddzwania. Likwidacja szkód ma mnie kompletnie gdzieś. Nie odbierają telefonów. Do osoby, która prowadzi sprawę dzwoniłem w ciagu ostatniego tygodnia 9 razy ! Brak odpowiedzi. Kierownik też nie odbiera. Jedyną pomocną osobą jest drugi pan z likwidacji, który jednak nie prowadzi sprawy i nie wie. Obsługa klienta to zwykła kpina. 2 tygodnie nie wiem co z moim autem !!!! Mamy w domu dwa auta - Seata i Forda. Jeśli miałbym teraz kupić to bym wziął drugiego Forda. Ford-Bemo Szczecin motors to wzór. Polecam FORDA !
Użytkownik sieci
5 marca 2017 20:40
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 marca 2017 02:09
Salon - samochody nowe
Wszystko ładnie i na miejscu.
Użytkownik sieci
27 lutego 2017 22:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2017 16:33
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki