88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 marca 2017 01:50
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam. Sklep ...
... jak i serwis uczciwy. Fachowcy godni polecenia
Użytkownik sieci
21 lutego 2017 22:04
Salon - samochody nowe
Serwis wymienia całe ...
... zawieszenie Po naprawie tylne prawe zawieszenie cały czas skrzypi lewe przednie koło hamuje 45% mniej od trzech pozostałych oraz brak zbieżności Serwis wymienia szybę Po wymianie Szyba uszkodzona cała tapicerka od środka ubrudzona smarem dwa ramiona wycieraczek porysowane dodatkowo na jednej brak zaślepki i listwy z zewnątrz uszkodzone śrubokrętem oraz poklejona przednia listwa zabezpieczająca Serwis naprawia czujniki parkowania znając problem ze dzieje się to tylko po opadach deszczu sprawdza wszystkie wiązki wymienia dwa czujniki przód i tył Po naprawie pierwsza wilgoć efekt widoczny na zdjęciu czyli nie działają Serwis wymienia kolektory ssące Po wymianie brak komunikacji z silnikiem błąd sondy lambda Serwis naprawia uszczelkę w przednich drzwiach kierowcy Po naprawie brak zaślepek w drzwiach brak możliwości otwarcia zamknięcia szyby Serwis programuje pilota do webasto Po naprawie pilot komunikuje się z samochodem webasto nie grzeje Serwis naprawia moduły świateł Po naprawie oba reflektory źle złożone parują Dodatkowa sprawa to zniszczenie prawych drzwi tylnych od środka uszkodzenie mocowań tapicerki wewnętrznej oraz zrobienie dziury w głośniku ponieważ części demontowane mechanik składował na tylnym siedzeniu bez niczego po prostu leżało to na skórze już nie wspomnę ze musiałem wymieniać akumulator bo podczas tych robot jakimś cudem był cały czas pod prostownikiem i nadawał się tylko do smieci. Nie będę wymieniał braku jakichkolwiek zabezpieczeń w postaci folii na siedzeniach etc. etc podczas prac jak będzie widać na zdjęciach Koszt napraw to prawie 30 tys zapłaconych i mogę wysłać potwierdzenia
Użytkownik sieci
18 lutego 2017 10:56
Salon - samochody nowe
Zawsze mila niebanalna ...
... obsluga. Ludzie z krwi i kosci. Na kazde pytanie zadane mailem odpowiedz otrzymywalem tego samego dnia a czesto do mnie oddzwaniano od razu. Jest maszyna z napojami i przegryzkami. Minus jest jeden. Kawe serwuja niestety rozpuszczalna :( a przynajmniej tak samkuje.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2017 20:30
Salon - samochody nowe
Maly parking
Użytkownik sieci
4 stycznia 2017 14:38
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 grudnia 2016 17:22
Salon - samochody nowe
Z samego samochodu ...
... (używanego) jestem w 100% zadowolony, nic nie zatajone, wszystko jasne, wszelkie dokumenty które chciałem uzyskać przed zakupem były mi udostępnianie często jeszcze tego samego dnia (mailowo), tutaj 5/5. Natomiast z dokumentami które były potrzebne do rejestracji działy się rzeczy jak u Monty Pythona, spóźniona o tydzień wysyłka, dwukrotnie na zły adres, nieprofesjonalne zachowanie pracowników, niedbalstwo i ogólny bałagan. Zamiast otrzymać papiery tydzień po zakupie (tak mi obiecano przy podpisywaniu umowy) otrzymałem po czterech tygodniach i nie zdążyłem zarejestrować samochodu w terminie, za to 1/5 więc średnio 3 gwiazdki.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2016 01:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 listopada 2016 23:08
Salon - samochody nowe
Porażka
Użytkownik sieci
13 września 2016 09:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 września 2016 10:12
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2016 20:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 lipca 2016 09:36
Salon - samochody nowe
W tym salonie ...
... zawsze sprawdzam usterki auta przed wakacjami. Sprawdzaja mi porzadnie auto i potem wiem co powinnam niedlugo lub pilnie naprawic.
Użytkownik sieci
2 lipca 2016 09:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 maja 2016 21:28
Salon - samochody nowe
Wszedłem do salonu ...
... z aktówką, w której dobra 1/5 to oferty z innych salonów. Pierwsze zdziwienie - salon naprawdę spory, pracowników masa, ja nie wyglądam na tego przysłowiowego "oglądacza" , a mimo to nikt do mnie nie podchodził, mimo że przymierzałem się do samochodu za katalogowo blisko 200 000zł. Wszyscy sprzedawcy przeglądają allegro albo flirtują z paniami z recepcji. W końcu podszedłem sam. Powiedziałem wprost co chciałbym kupić i jakie są propozycje innych salonów i że jeśli dołoży mi do tego kilka drobnych dodatków to decyduję się od ręki. Po nieco dłuższej chwili doszliśmy do zgody. Usterek mniejszych bądź większych było kilka, jak to w nowym modelu, za każdym razem zostawiałem samochód z więcej niż połową zbiornika, a odbierałem na rezerwie, bo oczywiście pracownicy musieli samochód przetestować. O samochodzie zastępczym można zapomnieć. Miarka przebrała się gdy musiałem oddać samochód na tydzień przed ważnym wyjazdem. Żeby uniknąć nieporozumień i opóźnień z różnych przyczyn powiadomiłem obsługę jak wygląda temat. Naprawa miała trwać max 48h. OK. Mija dzień, drugi, trzeci, czwarty, telefonu z VW brak. Piątego dnia dzwonię i słyszę że samochód już czeka prawie. Przyjeżdżam na miejsce (25km w jedną stronę) i co ? Samochodu nie ma... Dzień 7: pojawiam się ok 10:30 z myślą że albo odbieram, albo biorę zastępczy. Tym razem zrobiłem zdjęcie przebiegu i stanu paliwa etc. Podchodzę do samochodu i pierwsze co widzę to to że samochód zostawiłem z pełnym bakiem, a teraz świeci się rezerwa i komputer pokazuje 0km do tankowania... Przebieg zwiększył się o 200km, a wszystko w aucie jest poprzestawiane i śmierdzi papierosami, których nie palę. W tym momencie naprawdę się poważnie zdenerwowałem i udałem się z wizytą do kierownika serwisu. Wcześniej jednak zauważyłem sporo rys na samochodzie, których wcześniej nie było. Dowiedziałem się że to tylko kurz i tyle i że zaraz dostanę kawę, a oni umyją mi samochód oraz dogadamy się co do reszty i dodatkowych bonusów typu gadżety, talony i zniżki na serwis... Nie bardzo mi to potrzebne, ale zgodziłem się widząc że jednak trochę im zależy. Samochód odebrałem przed 13. Wyglądał już w miarę akceptowalnie. Udałem się w trasę i wtedy zobaczyłem średnie spalanie w moim 2.0tsi z ostatnich kilometrów - prawie 20l/100... Zadzwoniłem, powiedziałem że już jestem spóźniony i że pogadamy jak wrócę, przy czym uwieczniłem wszystko telefonem. Po drodze samochód ukurzył się i po deszczu wymagał mycia, szczególnie że pełni też rolę reprezentacyjną. Umyłem osobiście na myjniach bezdotykowych kilka razy, za każdym razem przed ważnym spotkaniem. W drodze do domu zahaczyłem o znajomych, jako że nie mieszkają bardzo blisko, a mam po drodze. Pochwaliłem się nowych samochodem i tak od słowa do słowa przyjrzeliśmy się samochodowi - po tych kilku myciach na wierzch wyszły rysy, masa rys, maska jest zmatowiona do tego stopnia że wygląda jak w 10 letnim dostawczaku pracującym na wsi, błotniki nieco lepiej ale też podobne klimaty. W samochodzie, który ma kilka miesięcy... Jak się okazało ktoś miał dobrą przejażdżkę, nie wiem czy w lesie czy po prostu w krzakach, a żeby nie wyszło na jaw od razu nałożył wosku po grubości. Nie wiedząc że mam wosk używałem zasadowej aktywnej piany, więc po 3 czy 4 takich myciach nie było po nim śladu... Oczywiście wkurwiony przyjechałem na miejsce i dowiedziałem się podczas 3 godzinnej rozmowy że generalnie to gówno ich to obchodzi i mogą mi dać dodatkowe 2 talony na mycie. Poza tym powinienem zgłosić od razu, a nie po wyjechaniu z salonu no i jak oni mogą to sprawdzić w ogóle ? Inna sprawa że dla nich normą jest fakt że mechanik bierze samochód klienta i rozbija się nim przez weekend po okolicznych wioskach.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2016 11:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 marca 2016 17:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 grudnia 2015 07:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 grudnia 2015 14:52
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystanie z ...
... tego serwisu. Za każdym razem jest coś nie tak, a czas naprawy jest bardzo długi. Oczywiście nigdy nie ma samochodów zastępczych.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2015 11:10
Salon - samochody nowe
Jeden z najlepszych ...
... salonów, jakie odwiedziłem, chyba tylko OMC na Toruńskiej im dorównuje (Ford/Kia/Seat/Fiat), bardzo profesjonalna obsługa, odpowiednie godziny pracy. Miałem kontakt i ze sprzedawcą nowych aut – chciałem zakupić Up!-a oraz z pracownikiem sprzedaży części (nadkola do ww. wspomnianego auta) i jestem bardzo zadowolony z profesjonalnej obsługi i otrzymanego rabatu na części, choć nigdy nie byłem ich klientem. Firma godna zaufania, gdybym kupował VW to tylko u nich. Polecam, naprawdę warto!!!
Użytkownik sieci
4 grudnia 2015 22:33
Salon - samochody nowe
Trochę długi okres ...
... oczekiwania ale załatwili co potrzeba. Dobry kontakt na plus.