85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 października 2020 15:57
Salon - samochody nowe
Ogólnie miła obsługa, ...
... zlecenie napraw serwisowych tj. Wymiana oleju, płynu hamulcowego, dezynfekcja klimy, olej w skrzyni biegów dsg, + ogólny przegląd samochodu + dodatkowo przedzakupowy przegląd, który jest prawie ten sam... Za dodatkowe 800 zł ... Po zgłoszeniu niedociągnięć w zawieszeniu nic nie znaleźli, a na zwykłej stacji kontroli pojazdów jeden amortyzator niecałe 15% to ja się pytam za co płaci się 4000 zł? Śmiech...
Użytkownik sieci
8 października 2020 05:54
Salon - samochody nowe
Rzadko zdarza mi ...
... się pisać negatywne posty, staram się zrozumieć drugą stronę ale po ostatniej wizycie w Tym serwisie coś we mnie pękło :) . Standardowo umówiłem się telefonicznie -> szanując czas innych przyjechałem 15 min przed umówioną wizytą -> zakomunikowałem miłej pani w recepcji, że jestem -> i czekam…… czekam . Po po 35 minutach ( 20 min po umówionej godzinie) -> zgłaszam się do miłej Pani, która informuje mnie że Pani która miała mnie przyjąć obsługuje innego klienta -> zwracam grzecznie uwagę ze miałem umówiona godzinę , ze jest 20 min po ustalonej godzinie. Po 26 minutach od umówionej godziny Pani z recepcji znalazła innego Doradcę. Bo Pani która miała mnie przyjąć dalej nie miała dla mnie czasu. Po 29 min od umówionej wizyty wreszcie znalazłem się przy biurku doradcy serwisu -> tak szanuje się czas klienta w tym serwisie . Okazało się jednak, że wisienka na przysłowiowym torcie dopiero czeka. Pan doradca na informacje że mam problem z klimatyzacja (dziwnie syczy przy uruchamianiu i włącza się (syczenie) podczas jazdy i na każdym start/stop na światłach) -> informuje mnie że to normalne. Tłumaczę ze to nie jest normalne, ze podejrzewam ze może jest nieszczelność i wyciekł ten płyn. Pan dalej patrzy na mnie jak na przysłowiową blondynkę i mówi ze tak ma być. Na argument ze wcześniej tak nie było (auto kupiłem 4 miesiące temu) – Pan odpowiedział „ widocznie wszystko się ułożyło w nim i teraz tak syczy” -> kurde w aucie które WV wycenia katalogowo na 170K Pan mnie z uśmiechem informuje ze irytujące syczenie jest normalne !!! -> Dalej go przekonuje ze to nie jest normalne ze klima co prawda chłodzi ale szum nie jest normalny. Pan siedzi i daje do zrozumienia abym sobie już poszedł , że wszystko jest ok. Wymusiłem aby łaskawie to zobaczył -> po uruchomieniu Pan dalej twierdzi ze syczenie jest normalne -> dopiero jak otworzył maskę i zobaczył ze te rurki nie są zimne to stwierdził ze wjedzie na serwis. Co się okazało -> nieszczelna klimatyzacja -> środka do chłodzenia 50% -> musieli uszczelnić i napełnić klimę - > czy Pan doradca przeprosił ze robił ze mnie „blondynkę” ->NIE . Czy gdybym nie był uparty Pan doradca spławiłby mnie po 2 min bez naprawy klimy ->TAK. Czy brak poszanowania dla czasu klienta i traktowanie go z góry to profesjonalne podejście -> NIE . Sami oceńcie czy warto korzystać z ich usług. PS. Jedyna pomocną osobą była Pani na recepcji, która zareagowała i znalazła innego doradcę, (niestety -> doradca okazała się mało pomocny i tylko dzięki temu ze nie dałem się spławić naprawili klimatyzację)
Użytkownik sieci
6 października 2020 19:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 października 2020 14:47
Salon - samochody nowe
Super obsługa ładny salon samochodowy
Użytkownik sieci
5 października 2020 17:07
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 października 2020 13:36
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa ...
... zarówno telefonicznie, jak i na żywo, pan Marcin z działu serwisu pełny profesjonalizm...
Użytkownik sieci
29 września 2020 22:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 września 2020 13:32
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm
Użytkownik sieci
26 września 2020 12:23
Salon - samochody nowe
Polecam bo tu ...
... cię nie oszukają a nie jak w wiejskich "warsztacie" gdzie kradną na potęgę.Dziekuje za pomoc bo w innym przypadku stracił bym 3500 przy aucie wartm 15.000
Użytkownik sieci
26 września 2020 10:49
Salon - samochody nowe
Kiedyś było tam ...
... jak w szwajcarskim (niemieckim ?) zegarku :) Teraz niestety jest dużo gorzej. Samochód miał być "przeglądany" 3 godziny, na wszelki wypadek umówiliśmy się po czterech godzinach i tu niespodzianka - trzeba było czekać 40 minut !!! I to pomimo, że samochód był gotowy do odbioru, tylko nie miał go kto wydać ... Niestety, to nie pierwszy raz. DOPISEK: Właśnie, już po 9 miesiącach, Volkswagen odpowiedział na mój wpis, że "chętnie przyjrzą się sprawie". Naprawdę mnie rozbawili i zaskoczyli ! Prędzej spodziewałbym się takiego poczucia humoru od Anglików albo Włochów, ale żeby przedstawiciele niemieckiej marki robili takie jaja ! No, no !
Użytkownik sieci
24 września 2020 21:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 września 2020 16:06
Salon - samochody nowe
Sporo miejsca na ...
... parkingu i w salonie, profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
22 września 2020 23:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 września 2020 15:35
Salon - samochody nowe
Zamieszczona przeze mnie ...
... opinia była błędnie adresowana za co najmocniej przepraszam firmę VW Centrum Wroclaw.
Użytkownik sieci
21 września 2020 18:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 września 2020 07:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 września 2020 18:43
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 września 2020 21:03
Salon - samochody nowe
Wielki problem z ...
... podaniem nr części ( telefonicznie) bedac za granicą i majac problem z autem. 😔 Omijac szerokim łukiem
Użytkownik sieci
15 września 2020 12:54
Salon - samochody nowe
Polecam, jestem z ...
... Warszawy ale kupiłem tam auto ponieważ obsługa i ceny są bardzo atrakcyjne !!!
Użytkownik sieci
15 września 2020 11:56
Salon - samochody nowe
Brak jakiegokolwiek kontaktu ...
... z serwisem!!! Dzwoniąc na infolinię i chcąc się dowiedzieć czegokolwiek o moim samochodzie jest jak z rzucaniem grochem o ścianę. Jedyne Informacje jakie otrzymałem to "niedługo ktoś się z panem skontaktuje" gdzie sprawa jest bardzo pilna. Podczas rozmowy z czterema różnymi osobami usłyszałem cztery razy tą samą formułkę, niestety bez kontaktu zwrotnego.