93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Sylwia Work
24 maja 2025 00:59
Serwis
NIE POLECAM
Pracownicy salonu samochodowego Ukleja Suchy Las, z którymi miałam do czynienia, prezentują skrajnie nieprofesjonalne podejście do klienta i serwisu. W sprawie wymiany alarmu byłam zmuszona do trzykrotnego umawiania się na wizytę – pierwsza trwała godzinę, druga aż trzy godziny, natomiast ostatnia, która według zapewnień miała potrwać maksymalnie 2-3 godziny, przeciągnęła się do 11 godzin oczekiwania w poczekalni.
Samochód został mi wydany bez jakichkolwiek przeprosin, a na dodatek z rozdartym fotelem. Po natychmiastowym zgłoszeniu uszkodzenia zarówno recepcja, jak i obsługa potraktowały mnie w sposób nieuprzejmy i lekceważący. Zgłoszenie szkody zostało co prawda przyjęte, ale do dziś nie zostało naprawione.
Tak rażący brak profesjonalizmu, szacunku do klienta i odpowiedzialności za powierzone mienie jest absolutnie niedopuszczalne. Stanowczo odradzam korzystanie z usług tego salonu. NIE POLECAM!
Szymon Bodak
11 stycznia 2024 15:32
Serwis
Serwis
Bardzo miła obsługa, natomiast niestety jakość usług serwisowych a co najważniejsze wiedza merytoryczna jest bardzo niska.
Tego typu rzeczy okazują się niestety nie przy rutynowych akcjach jak wymiana oleju itp. tylko gdy zdarzy się poważniejsza awaria.
W moim przypadku awarii uległa automatyczna skrzynia biegów w Avensis. Skrzynia CVT odmówiła posłuszeństwa na trasie, podczas wyprzedzania odłączył się napęd całkowicie. Auto przywiezione do serwisu, stało kilka dni na diagnostykę, z której dowiedziałem się, że.....zepsuła się skrzynia biegów. I to wszystko co Ci fachowcy byli w stanie wywnioskować. Zapłaciłem za tą wiedzę 300 zł. :)
Oczywiście auto później trafiło do prawdziwych fachowców i zostało naprawione.
p.s.
serwisowałem w ASO, gdyż może naiwnie myślałem, że pracują tam rzeczywiście ludzie, którzy się na tej marce znają i być może przy rutynowej inspekcji corocznej coś wykryją zawczasu. Nie, nie wykryją. To nie ta półka jeśli chodzi o wiedzę i umiejętności. Szkoda pieniędzy.