93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 10:09
Salon - samochody nowe
Toyota a bezpieczenstwo ...
... -to jakis zart !Nie polecam zakladania czujnikow w TOYOTA ,wkladaja jakies dziwne(prawdopodobnie nie oryginalne) i same klopoty z tym.Samochod na gwarancji,bylam 4-ry razy z tym samym i znow odprawiono mnie z kwitkiem.W trakcie jazdy zalacza mi sie ciagly sygnal czujnikow(czasem to chwila a czasem dlugo piszczy) co wymusza hamowanie, gdyz sugeruje przeszkode na drodze.Wszyscy wiemy czym moze skonczyc sie gwaltowne hamowanie przy jadacych z tylu pojazdach .Jako rozwiazanie panowie sugeruja calkowite wylaczenie czujnikow.Czy to jest prawidlowe podejscie serwisu do klienta? Ok rok temu 3 razy jezdzilam z tymi czujnikami (zalozynymi w salonie),panowie probowali mi m.in.wcisnac ze czujniki piszcza bo jezdze po kamykach ; ).W koncu jednak wymienili stacyjke i bylo Ok.Od ok 3 tyg.powtorka z historii.Znow zostalam odprawiona,kazali mi nagrac jak to piszczy.Pytanie :jak mam to zrobic skoro to sie dzieje w trakcie jazdy?! I co musi sie jeszcze wydazyc ,zeby usterka zostala zlikwidowana?Panowie ewidentnie nie maja czasu,niestety nie szanuja tez mojego bo jak inaczej nazwac jezdzenie po 3-4razy z tym samym.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2019 20:55
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2019 14:35
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Toyota (Wersja oryginalna) Toyota
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2019 18:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2019 09:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 10:32
Salon - samochody nowe
Profesjonalny serwis z fachową obslugą. Ok.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2019 17:28
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon Toyoty w Polsce, POLECAM!
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2019 16:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2019 11:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2019 15:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2019 12:08
Salon - samochody nowe
Serdecznie dziękuje za ...
... profesjonalną ,miłą i fachową pomoc kierownikowi działu samochodów używanych przy dokumentacji TOYOTY YARIS.Serdecznie dziękuje Darek
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2019 19:52
Salon - samochody nowe
Polecam. Profesjonalna i szybka obsługa.
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2019 10:27
Salon - samochody nowe
FANTASTYCZNIE.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2019 21:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2019 10:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 10:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2019 11:44
Salon - samochody nowe
Serwis pełną profesja.
Użytkownik sieci
31 marca 2019 12:12
Salon - samochody nowe
24 lutego wizyta ...
... w salonie i wybór auta. Podczas jazdy próbnej Pani Julia Zubrzyca bardzo miła, gdy wybieraliśmy wersję itd. również bardzo miło i przyjemnie. Auto kupuje mama więc płaci zaliczkę i czekamy na auto. Auto przybyło do salonu 13 marca, Pani Julia dzwoni do mamy z wiadomością, że auto przybyło do salonu, podczas rozmowy moja mama zamawia również komplet kół zimowych. Jednak po mojej namowie następnego dnia chce zrezygnować z zamówionych kół. Usłyszała od Pani Julii, że się nie da bo zamówienie już zostało złożone. Postanowiłem samemu zadzwonić i dowiedzieć się, dlaczego się nie da. Pani Julia już nie była tak miła jak podczas zamawiania auta. Usłyszałem to samo, że się nie da bo zamówienie już poszło, na co odpowiedziałem z wielkim zdziwieniem, jak to się nie da? Myślałem, że klient może towar zwrócić w ciągu 14 dni od zakupienia, a w tym przypadku dopiero koła zostały zamówione. Na koniec zostałem tylko poinformowany, że zostały już podjęte kroki aby moja mama nie musiała płacić za zamówione koła. Dziękuję o łaskawa toyota Dakar. Miałem tylko nadzieję że pozytywnie rozpatrzenią anulowanie kupna tych czterech kół i nawet jak przyjdą do salonu to toyota Dakar będzie wstanie jakoś udźwignąć fakt, że będą mieć 4 koła na stanie. Naprawdę straszne, wręcz traumatyczne. W sobotę 16 marca będąc w okolicy postanowiliśmy osobiście odebrać papiery wymagane do rejestracji i przy okazji zobaczyć auto. Ku mojemu zdziwieniu, Pani Julia wymyśliła chyba z pięć wymówek aby nam tego auta nie pokazać. Zaczęła od tego, że nie wie gdzie on na placu się znajduje :-) gratulacje, normalnie macie tam hektary do przeszukania. W rezultacie zobaczyliśmy auto ale trwało to nie wiem czy minutę bo Pani Julii się bardzo śpieszyło. Czuliśmy się wręcz wyrzuceni z tamtąd. Auto według umowy ma być do odbioru 22 marca ale Pani nas poinformowała nie nie zdążą założyć czujników parkowania bo jest kolejka a kiedy założą to nie wiadomo. Oczywiście auto można odebrać w każdej chwili ale bez czujników i umówić się na założenie w innym terminie. Szczerze to już jestem pełen obaw co do odbioru auta. Kupno to jedna sprawa a serwisowanie w ASO to druga sprawa. Jeżeli podejście do klienta podczas dalszej obsługi serwisowania auta będzie takie jak kupno to zapowiada się jazda bez trzymanki.
Użytkownik sieci
29 marca 2019 11:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 marca 2019 18:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek