93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2024 17:33
Salon - samochody nowe
Dzwonię o 10:00 ...
... pytam się o Yarisa cross i Corollę cross oraz jazdę próbną. Słyszę "Tak proszę przyjechać do 18:00 spokojnie będzie można odbyć jazdę próbną". Jestem 17: 15, specjalnie wybieram trasę z Krakowa przez Rzeszów w Bieszczady, słyszę od handlowca że trzeba się umówić bo od ręki nie jest to możliwe. Słabo, bardzo słabo.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2024 12:28
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupu ...
... nakrętek antykradzieżowych z kluczem - koszt nieco ponad 200zł, ale w razie zagubienia unikalnego klucza do odkręcenia można go dokupić za 180zł. Wg sprzedawcy serwisu to dobry sposób antykradzieżowy. Śmiem wątpić gdyż przypadkowy warsztat metodą siłowa odkręcił wszystkie nakrętki w mniej niż 5 minut. Moja próba złożenia reklamacji na jakość dokuponego klucza nawet nie została przyjęta.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 19:56
Salon - samochody nowe
Klientów traktują jak ...
... worek pieniędzy, a nie jak ludzi.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 07:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 20:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 00:25
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem 3 raz ...
... tą samą awarię. Auto po 2 dniach niejeżdżenia po prostu nie odpala. Po kilku godzinach poinformowano mnie, że auto gotowe. Przyjeżdżam, odbieram kluczyki, a auto na placu Toyoty nie odpala... Nic nie zrobili kolejny raz...
Użytkownik sieci
12 listopada 2023 17:23
Salon - samochody nowe
Słaby kontakt z ...
... osobą odpowiedzialną za naprawę samochodu. Malowanie zderzaka po trzecim razie znośne, dokładka wymieniona na nową po spartaczeniu przez firmę podwykonawczą. Brak informacji, że nie lakierują auta u siebie.
Użytkownik sieci
12 listopada 2023 14:39
Salon - samochody nowe
Mam wrażenie że ...
... w tych salonach doradcy mają tylko dobrze wyglądać. Merytorycznie ciężko się dogadać. A zainteresowanie klientem mocno średnie.
Użytkownik sieci
6 października 2023 18:38
Salon - samochody nowe
Prosiłem przez tydzień ...
... kilkukrotnie o kontakt z serwisem mechanicznym po zakupie samochodu. Problemy z dachem otwieranym i bagażnikiem w corolli full. Bardzo miła Pani przekazywała mój numer do kontaktu kilkukrotnie. Odezwu brak. Dramat. Mimo iż to kolejny samochód z tej Autoryzowanej stacji obsługi. Byłem u obsługi gdyż bagażnik nie chciał się zamykać z przycisku więc musiałem go zamknąć „na siłę” bo raczej nikt nie jeździ z narzędziami z otwartą klapą x ( a jest to zawsze kilkanaście kilometrów). Pan miał wielkie pretensje że nie wolno tak robić. Pytanie co jeśli przez pół dnia człowiek stoi z otwarta klapą bagażnika i prosi o kontakt z serwisem a ASO ma To gdzieś? Ostatni samochód z tej stacji obsługi. Jedyną informację jaką dostałem to patrzeć w instrukcje w której nie ma nic na ten temat.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 16:53
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalna obsługa ...
... przez Pana w dziale przeglądów. Pan z poirytowanym i zniecierpliwionym głosem. W punkcie serwisowym nie ma herbaty. Po saszetkę herbaty trzeba się udać do Recepcji. Nie rozumiem takiego traktowania klientów. Najmniej profesjonalny serwis w jakim bylam do tej pory. Jakość obsługi klienta na nieodpowiednim poziomie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
15 lipca 2023 11:58
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony ...
... z ostatniej wizyty na przeglądzie samochodu. Pani w Kasie (starsza blondynka) to osoba kompletnie nie nadająca się do obsługi - niemiła, opryskliwa. Nie mogłem również skorzystać z punktów Toyota more, choć powinienem mieć taką opcję. Pracownicy nie mogą sprawdzić stanu punktów i odliczyć należnego upustu. T chyba coś nie tak z percepcją. W ogóle nikt nie poinformował mnie, że przegląd po 3 latach użytkowania auta nie jest obowiązkowy do zachowania gwarancji na akumulator hybrydowy. Takim traktowaniem klienta na pewno Państwo nie przyciągniecie. Jest to bardzo przykre, że taki jest szacunek do klienta. Może trzeba pomyśleć nad poprawą kompetencji załogi.
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 08:19
Salon - samochody nowe
No cóż, być ...
... może mają duże obłożenie i rzeczywiście terminy mogą być lekko wydłużone, ale żeby tydzień czekać na zwykłą diagnozę stuków w kole, podkreślam diagnozę a nie ewentualną naprawę, to jest przesada. To świadczy o baraku szacunku do klienta albo o fatalnym zarządzaniu.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2023 17:45
Salon - samochody nowe
Auto oddane do ...
... naprawy. Czas oczekiwania 4 tygodnie. Auto w środku było bardzo zadbane. Było kilka wymian z powodu wypadku (nie z mojej winy). Panel przy klimatyzacji wygląda teraz na używany, ukruszony przy brzegu i poplamiony jakby klejem super glue. Nie idzie tego domyć. Tak na pewno nie było. Nie wiadomo co przez ten czas się z moim autem działo. Co sobie podmienili. Pieniądze dostali duże, auto ma 2 lata, więc oczekuje się nowych rzeczy, a nie używek. Omijać szerokim łukiem. Co z tego, że ASO. Lepiej jechać do zaufanego mechanika.
Użytkownik sieci
5 maja 2023 10:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2023 15:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 11:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam, cena ...
... serwisu gwarancyjnego w innym mieście o 400 zł niższa
Użytkownik sieci
24 marca 2023 16:22
Salon - samochody nowe
W styczniu odebrałem ...
... nową Toyotę Corollę, po czym zawiozłem ją do serwisu Toyoty w Świlczy w celu przyciemnienia szyb i niestety akurat ten serwis to był wielki błąd. Po kilku dniach niemal na każdej przyciemnianej szybie zauważyłem białe plamki, były to pęcherze powietrza. Wróciłem do serwisu z reklamacją. Reklamacja oczywiście została uznana, ale naprawione zostały jedynie 2 szyby i jak się dowiedziałem nie jest to laboratorium i pęcherze mogą występować. W załączeniu zdjęcie szyby, która nie została naprawiona pomimo wielu pęcherzy. Ponadto przy pierwszym myciu samochodu zauważyłem że szyba, która była poprawiana w serwisie jest czymś wysmarowana, czymś czego nie dałem rady niczym zmyć więc 28 lutego 2023 zgłosiłem szkodę wyrządzoną przez serwis Toyoty w Świlczy. Dziś jest 24 marzec i do tej pory nikt się ze mną nie skontaktował w sprawie naprawy szkody wyrządzonej przez serwis Toyoty. W załączeniu zdjęcia zniszczonej przez serwis Toyoty w Świlczy szyby od zewnątrz i od wewnątrz, gdzie widoczne są plamy. Dramat.
Użytkownik sieci
7 marca 2023 08:06
Salon - samochody nowe
Bez pojęcia, odradzam
Użytkownik sieci
13 lutego 2023 11:31
Salon - samochody nowe
Po 7 próbach ...
... dzwonienia recepcja łączy z działem mechanicznym i nikt nie odbiera. Wcześniejszy przypadek umówienie wizyty związanej z działem elektryki samochodu czas 3 tygodnie jak w NFZ ODRADZAM TEN SERWIS ☹️👎👎👎
Użytkownik sieci
19 stycznia 2023 18:08
Salon - samochody nowe
Na maila nie ...
... potrafią odpowiedzieć, więc nie ma tam nawet po co jechac