90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 marca 2022 15:16
Salon - samochody nowe
Odradzam serwis blacharski, ...
... od ponad 6 miesięcy nie mogą usunąć usterki, nie chce się im zajmować tematem bo trzeba negocjować z ubezpieczycielem. Nie odbierają telefonów, stacjonarnych jak i komórkowych. Salon przyszłości, tfuu... a nie potrafią przełączyć z telefonu na inny numer wewnętrzny. Mówią że przekażą, ale nikt nigdy nie oddzwonił. Nie sztuka sprzedać samochód jak marketing w mediach robi całą robotę. Jakość wychodzi na etapie serwisowania i podejścia do klienta. Unikać tego miejsca jak ognia. Jak by się dało to 0-zero gwiazdek.
Użytkownik sieci
2 marca 2022 22:13
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy działu ...
... blacharsko-lakierniczego (napraw) - ASO nie posiada własnej lakierni oraz blacharni, naprawa mojego auta miała się odbyć w warsztacie pośrednika, ale nie zostałem o tym powiadomiony, a auto zostało przewiezione. - W celu uzyskania odpowiedzi na zadanie pytania dot. szczegółów naprawy i kosztorysu byłem wielokrotnie odsyłany do warsztatu pośrednika i TU, co dodało zamętu. - Komunikacja z działem napraw jest trudna, ciężko było mi się dodzwonić korzystając z numeru stacjonarnego, nieco łatwiej w przypadku numeru komórkowego opiekuna szkody. - Dwukrotnie zamówione oględziny dodatkowe zostały odbyte wyłącznie w obecności Rzeczoznawcy z TU bez udziału pracownika ASO. Sprawdzenia o które poprosiłem nie zostały wykonane (w dalszym ciągu z niewiadomych dla mnie przyczyn), a spotkałem się jedynie z lekceważącym podejściem w warsztacie pośrednika. - Odbiór samochodu z warsztatu pośrednika (bez naprawy) odbył się w skrajnie nieuprzejmej atmosferze. ASO tłumaczy się brakiem wpływu na poziom obsługi klienta w warsztacie pośrednika (sic!). - Z mojego punktu widzenia dział napraw zaprezentował bałagan we własnych procedurach, trudności w komunikacji z klientem i lekceważące podejście do procesu likwidacji szkody.
Użytkownik sieci
25 lutego 2022 21:30
Salon - samochody nowe
Kupilem trzy auta ...
... w tym salonie. Przy pierwszych dwóch było ok ale tylko dzięki Panu Mariuszowi Kukurykowi. Tam nigdzie się nie da dodzwonić żeby coś załatwić. Wtedy wkraczał Pan Mariusz i sprawę załatwiał. Przy trzecim aucie w połowie załatwiania formalności Pan Mariusz zmienił pracę i zaczęły się jaja... Nie możliwe jest dodzwonienie się na serwis lub do osoby zajmującej się akcesoriami... A obecny handlowiec jednym słowem nie ogarnia... Serwis też nas nie zachwycił sposobem i jakością montażu akcesoryjnych dodatków. Trudno, zmieniamy salon
Użytkownik sieci
25 lutego 2022 21:21
Salon - samochody nowe
Przyjechałem z problemem ...
... podejrzenia uszkodzenia czujników parkowania. Pan z serwisu oznajmił, iż uszkodzony jest jeden czujnik i wymagany jest zakup nowego za ok 400 złoty. Na tym zakończyła się diagnoza i oczywiście opłata za serwis 250 zł. Kupiłem na własna rękę używany czujnik po czym elektromechanik z innego serwisu stwierdził ze żaden czujnik (fabryczny i używany) nie jest uszkodzony. Problemem było zlacze w którym kable się rozlaczyly przez co czujniki wariowały. Wystarczyło to sprawdzić i je złączyć ponownie. Wniosek się sam nasuwa.
Użytkownik sieci
24 lutego 2022 14:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2022 12:29
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... kompetentna obsługa w chwili zakupu, potem tylko gorzej. Zamówiłam usługę rejestracji auta przez salon. Po umówieniu się na 10 na odbiór auta, czekałam 2 godziny na dokumenty rejestracyjne! Straciłam czas, pieniądze i radość z odbioru nowego auta. Jedyne co słyszałam to "przyszła Pani z negatywnymi emocjami" Kipeskie te szkolenia z obsługi klienta. Oryginał dowodu odebrałam sama w UM, za to salon żąda pełnej opłaty 250 zł. Odbiór gratisów - zapewniono mnie ze otrzymam telefon jak będą gotowe. Dzwoniłam wielokrotnie i osoba tym się zajmująca nie odbierała. Po miesiącu udało się dodzwonić, pan zapewnił ze zadzwoni jak tylko będę i do tej pory osoba za to odpowiedzialna nie dala znaku. Pierwsze wrażenie, jak chcą sprzedać auto - Super, potem tragedia i porażka. Nie polecam!
Użytkownik sieci
31 grudnia 2021 13:44
Salon - samochody nowe
Jestem zawiedziony tą ...
... firmą,17,12,2021 o godz 14-tej byłem w serwisie Toyoty-miałem problem ze wspomaganiem w układzie kierowniczym (podczas minusowej temperatury elektroniczny układ wspomagania nie działał. Pan w serwisie stwierdził że możemy badać przyczynę 1godzinę może dwie i możemy nie stwierdzić jaka może przyczyna. Podziękowałem za "tak miłą obsługę" Udałem się do konkurencji wyżej przy tej samej ulicy,stwierdzili że posiadam nowy akumulator,lecz wadliwy (nie trzymał mocy). Po wymianie akumulatora usterka znikła.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2021 11:14
Salon - samochody nowe
Daję jedną gwiazdkę, ...
... gdyż gwarancja na nowe auto to jak się do tej pory przekonalem niestety fikcja. Kupiłem w zeszłym roku Toyotę PROACE CITY VERSO i od razu zauważyłem że przy felgach aluminiowych zostały zamontowane nieprawodlowe obciążniki czyli nabijane jak stosuje się przy felgach stalowych powodujące zniszczenie felgi w miejscu ich montażu zamiast naklejanie. Toyota Romanowski odrzuciła reklamację i to samo uczyniła centrala w Warszawie informując mnie że to jest sprawa Toyoty Romanowski oraz że wszystkie auta tak mają. Prawda jest taka że faktycznie w innych modalach też zostały zamontowane nieprawodlowe obciążniki do felg aluminiowych ale tak nie powinno być ze klient kupuje nowe drogie auto z takimi niedociagnieciami bo równie dobrze producent mógłby zainstalować szyby z plexi zamiast ze szkła i udawać że wszystko jest ok
Małgosia Burzyńska
10 grudnia 2021 19:32
Salon - samochody nowe
Zakup auta
Użytkownik sieci
6 grudnia 2021 11:48
Salon - samochody nowe
Po przeczytaniu komentarzy ...
... widze, ze tak jak ja zostalem potraktowany to norma. Od ponad 2 tygodni staram sie dodzwonic do serwisu blacharskiego poniewaz mam otwarta szkode w PZU. Dzwonie codziennie (2-3-4 razy dziennie) od ponad 2 tygodni. Kilka razy zostawialem numer telefonu. Kilka razy zostalem zapewniony, ze oddzwonia. Nic. Strata czasu i w zupelnosci nie polecam.
Użytkownik sieci
29 listopada 2021 11:06
Salon - samochody nowe
Masakryczna obsługa klienta. ...
... Na kontakt z w serwisie blacharskim z opiekunem klienta trzeba czekać wiele dni. Nie oddzwaniają mimo zapewnień o kontakcie. Brak odpowiedzi poprzez kontakt e-mail.
Użytkownik sieci
27 listopada 2021 23:31
Salon - samochody nowe
Pracownicy są opryskliwi, ...
... niechętni do pomocy. Pan ostentacyjnie zerkał na zegarek, przypominając że jest za 5 min 15. Zwróciłam się z prośbą o pomoc, ponieważ po wymianie opon zapalił mi się czujnik ciśnienia. Ewidentnie wyczuwalna atmosfera ciśnienia planów sprzedażowych. Nie polecam, dno i wodorosty. Jeżeli nie zamierzacie wydać kilku milionów w tym salonie, nie spodziewajcie się obsługi na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
27 listopada 2021 01:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Moja ...
... przygoda z serwisem blacharsko-lakierniczym nie jest wyjątkowa. A podobne opinie innych rozczarowanych wskazują na systemowy charakter zjawiska. Oględziny po szkodzie 07.09. Specjalista działu obiecał zadzwonić wieczorem z informacją o protokole. Cisza. Dzwonię po 3 tygodniach i mam wyznaczony termin naprawy na 17.10. ale pan zgłasza konieczność uprzedniego potwierdzenia tego terminu. I najlepiej żebym sama do niego zadzwoniła , bo on napewno zapomni..Więc dzwonię. Cisza. Pan już nie odbiera , nie oddzwania. Recepcja zapewnia, że przekaże wiadomość do serwisu i oddzwonią. Cisza. Jest prawie grudzień. Naprawy nie było, informacji brak, kontaktu brak. Komunikacja i obsługa klienta kompletnie nie działa. Nie odbierają telefonów , pod opublikowanym na stronie nr telefonu do kierownika działu blacharsko- lakierniczego zgłasza się ….salon Lexusa z Al. Pokoju. Tel komórkowy opiekuna szkody milczy a recepcja mówi, ze przekaże wiadomość …i tak w kółko. Czy to są standardy „salonu przyszłości "? Podziękuję za taką przyszłość . Wycofuję upoważnienie do naprawy. Za elegancką fasadą nowoczesnego salonu, pośród pięknych samochodów i wyprasowanych ludzi , brakuje profesjonalnej obsługi , sami statyści. A klient pozostaje sam sobie, upokorzony , zignorowany i poirytowany.
Użytkownik sieci
31 października 2021 01:04
Salon - samochody nowe
Oj . UWAGA .A mialo być tak ładnie.
Użytkownik sieci
20 października 2021 19:25
Salon - samochody nowe
Na początku muszę ...
... zaznaczyć że ocena dotyczy działu napraw lakierniczych w zasadzie kontaktu z tym działem bo samej usługi się nie doczekałem. Dno i wodorosty zdecydowanie nie polecam zgłosiłem szkodę w toyota Romanowski z początkiem sierpnia jest prawie listopad a samochód nadal nie zrobiony ani razu nikt do mnie nie zadzwonił natomiast ja dzwoniłem tam dziesiątki razy zostawiłem telefon (nigdy nikt nie oddzwonił) pytałem nikt nic nie wie nigdy nie było osoby która zna sprawę dramat... Automatyczna sekretarka wita mnie zawsze słowami "witamy w salonie przyszłości 😁" i tu wisienka na torcie pani z recepcji pewnego razu doradziła żebym przyjechał umówić się osobiście bo o u nich ciężko telefonicznie lub mailowo gotowy żart... Straciłem trzy miesiące auto jak było uszkodzone tak jest dalej cóż pozostaje szukać innego salonu w Krakowie.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 09:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2021 17:35
Salon - samochody nowe
Auto zostawiłem o ...
... 13:30 na oględziny po gradobiciu i zostałem poinformowany że będzie do odbioru o 15:30. Przy odbiorze chciano mi przekazać klucze do innego auta ponieważ personel pomylił samochody. Pracownik który mnie przyjmował poszedł do domu i nie przekazał nikomu sprawy w związku z czym musiałem upominać się o wydanie pojazdu. Czekam już drugą godzinę a zainteresowania ze strony salonu brak.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2021 17:30
Salon - samochody nowe
Samochód miał byc ...
... gotowy do odbioru po serwisie na 15:30. Przyjechaliśmy o 16:00. Pan z obsługi dał nam klucz nie od naszego samochodu. Okazało się, że nasz nie jest gotowy- padło pytanie czy poczekamy 40 minut. Minęło półtorej godziny i dalej czekamy. Pan nie przekazał dalej, że czekamy a sam zakończył pracę i poszedł do domu. Fantastyczne podejście do klienta!
Użytkownik sieci
30 lipca 2021 18:49
Salon - samochody nowe
Wymiana żarówki 15 ...
... min czekanie na przyjęcie zgloszenia 45 min wymiana żarówki Nie wspomnę o innych usterkach które zgłaszałem.juz po raz trzeci i serwis nie potrafi tego usunąć Rewelacja 😁😁 Na całe szczęście konkurencyjny serwis zlikwidował usterki w ciągu 30 min 💪 Nie polecam serwisu Zakopianka nikomu👎👎
Użytkownik sieci
2 lipca 2021 12:28
Salon - samochody nowe
Najgorszy warsztat nie polecam