95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 maja 2019 11:48
Salon - samochody nowe
Super.....ale nie mam tyle kasy😪😪😉
Użytkownik sieci
25 maja 2019 18:50
Salon - samochody nowe
Świetna i miła ...
... obsługa w salonie. Przyjechałam tylko zobaczyć małą Toyotkę Yaris, a wyjechałem piękną czarną Toyotą CHR. Sprzedawca doskonały, właściwy człowiek na właściwym miejscu 😀😀❤
Użytkownik sieci
25 maja 2019 15:59
Salon - samochody nowe
Zdecydowaliśmy się na ...
... zakup naszego samochodu Toyota Auris w salonie „Toyota Dobrygowski". Jest to nasz pierwszy samochód tej marki. Do wyboru przekonał nas profesjonalizm Pana Patryka, który celnie zdiagnozował nasze potrzeby i trafnie dopasował ofertę do naszych oczekiwań. Jesteśmy także pod wrażeniem wysokich kompetencji Pana Konrada w zakresie ubezpieczeń. Obu Panom dziękujemy za cierpliwość, wyrozumiałość oraz elastyczne podejście do naszych wymagań. ;) Jednocześnie chcielibyśmy zwrócić uwagę na bardzo miłe podejście do klienta przez pozostałych pracowników salonu. Jednym słowem atmosfera panująca w tym salonie zdecydowanie sprzyja zakupom. Życzymy dalszych sukcesów załodze „Toyota Dobrygowski" i zdecydowanie POLECAMY tego dealera!
Użytkownik sieci
23 maja 2019 15:47
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 maja 2019 18:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 maja 2019 16:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 maja 2019 09:35
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 maja 2019 15:41
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon Toyoty w okolicach Wrocławia.
Użytkownik sieci
17 maja 2019 09:40
Salon - samochody nowe
Pan Paweł Steciak ...
... prowadził lakierowanie mojej Toyoty Auris. Od samego początku bardzo rzeczowa rozmowa z Doradcą. Wywiązanie z terminowości naprawy. Informacja na bieżąco o stanie naprawy. Idealny kontakt. Pełen profesjonalizm. Bardzo polecam i dziękuję za naprawę auta 😊
Użytkownik sieci
15 maja 2019 21:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 maja 2019 21:18
Salon - samochody nowe
Super.
Użytkownik sieci
13 maja 2019 11:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 maja 2019 11:05
Salon - samochody nowe
Miło i profesjonalnie!
Użytkownik sieci
10 maja 2019 21:16
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 maja 2019 23:06
Salon - samochody nowe
Dobry salon. Profesjonalna obsluga klienta. Godny polecenia.
Użytkownik sieci
4 maja 2019 13:44
Salon - samochody nowe
Obsługa przy kupnie ...
... świetna, profesjonalna, auto do obioru w terminie. Niestety miałem drobny incydent i uszkodziłem nadkole, felgę, drzwi i tylny zderzak. Po wizycie w salonie data naprawy została ustalona na 12.04.2019, z zapewnieniem że wszystko sprowadzą na czas i wymienią szybko i sprawnie. Pracuję za granicą więc do salonu mam 800km. Przed wyjazdem chciałem się upewnić że części doszły i mogę jechać zostawić auto. "Tak wszystko jest zapraszamy." - słyszę w telefonie, Przyjeżdżam i okazuje się że nie wszystkie części doszły, bo nie sprawdzili w systemie "przepraszamy, może kawę i ciastko." 1600km + czas + koszty paliwa + dodatkowe godziny w pracy przepadły. Termin przełożony na 23.04.2019, przyjechałem auto oddać do naprawy, zdawało mi się że pójdzie szybko w końcu ustalona data i wszystko dopięte na ostatni guzik, błąd. Auto zastępcze jechało 2h po czym zniecierpliwiony zadzwoniłem do ubezpieczalni i zaskoczeni mnie informują że auto zastępcze ma udostępnić dealer. Wracam do salonu, a pracownicy równie zaskoczeni co ubezpieczyciel, musieli dzwonić do kierownika, na szczęście się udało bo myślałem że autobusem wróce do Wrocławia i będę przez tydzień bez samochodu. Przy zdawaniu zaznaczałem, że chcę swoje części uszkodzone zabrać (drzwi pasażera, zderzak, felga i nadkole). Auto miało być do odbioru 29.04.2019, ale że jeszcze będą dzwonić. Telefon milczy więc sam dzwonię i dowiaduje się że jest poślizg i będzie do odbioru 30.04.2019, w międzyczasie chciałem zapytać o wymianę opon, mam się dowiadywać na miejscu bo jest dużo pracy i nie wiadomo czy będzie możliwość, bo takie sprawy się zgłasza wcześniej. Dostałem powiedzmy zielone światło na zmianę opon więc jadę 30.04 o 10 rano z oponami wiedząc że łatwo nie pójdzie bo muszą mnie wcisnąć miedzy innych, a i tak powiedzieli że odbiór o 14:00 tak więc spoko, będzie czas na przygotowanie do majówki. No i muszę przyznać że jestem zawiedziony, bo już pomijając sam fakt dodatkowej pracy z oponami, to grzecznie czekałem, ciągle zapraszany na kawę i ciastko. O 14 telefon, że opóźnienie 40 min, no dobra zorganizowałem sobie czas, o 15 telefon że jeszcze chwilę i że opon nie wymienią, o 16 przyjeżdżam, to jeszcze dosłownie 40 minut bo "coś tam coś tam". 30.04 czas ucieka, potem majówka zamknięty salon i serwis, a ja muszę wrócić do pracy 5.05. Zaczęło się robić nerwowo. Potem osoba która mnie obsługiwała zniknęła na jakąś godzinę po czym wraca i mówi z uśmiechem że wymienią opony, zaskoczony przyjmuję informacje z niesmakiem bo już chce swoje auto bo jest późno, a tu jeszcze 40 min, zaprasza na kawę i ciastko. Zabrali mi auto zastępcze i nie mam się jak ruszyć, z rzeczami muszę czekać na swój samochód, zamiast szykować się do majówki to mi wciskają kit że jeszcze 40 min i że udało się wcisnąć mnie na wymianę opon wiedząc od godziny, że mi ich nie wymienią ( czyżby zagranie na czas?), potem że auto na polerce i zaraz wydadzą, po czym przychodzi ktoś inny z obsługi i mówi że "no zły dzień sobie wybrałem na odbiór auta ( ja sobie wybrałem) bo przed majówką, jeszcze momencik bo geometria kół, no ale proszę zrozumieć taki okres." - to była nie wiem 17-17:30. OK - rozumiem. Oddali mi auto o 19:30 bez części oprócz felgi z informacją że są zezłomowane bo są tylko ludźmi i popełniają błędy, a auto nie do końca umyte oddają bo nie było czasu, za to wcześniej było już na polerce. Podsumowując, dzień ZMARNOWANY, cały czas byłem zbywany jakimiś wymówkami, pomimo posiadania karty VIP wcale nie czułem się jak "very important person", i pomimo wspaniałej obsługi sprzedażowej jestem zniesmaczony, zawiedziony i jest mi przykro że tak traktujecie klienta. Najgorsze jest to, że prosiłem o te części stare wielokrotnie, a w dodatku okno zostało źle zamontowane i jest nieszczelne przez co muszę tam wrócić i przechodzić ten proces od nowa.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2019 09:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2019 08:32
Salon - samochody nowe
super obsługa. dbałość o klienta. sprawna logistyka obslugi
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2019 19:46
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry salon ...
... z profesjonalną obsługą. Ciekawe nowoczesne modele Toyoty. Pełna obsługa od jazdy próbnej do obsługi finansowej.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2019 15:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek