88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 20:00
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy 3 lata ...
... temu Toyotę CHR Hybrid w bogatej wersji Prestige. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie fakt, że po owych 3 latach próbując sprzedać samochód podczas pomiaru grubości lakieru na drzwiach kierowcy wartość odbiegała daleko od normy. Dodam, że od zakupu auto nie było uszkodzone.Salon stwierdził, że to fabryczna wada w powłoce lakieru ale zainteresowanie sprawą wlącznie z kierownikiem salonu było tak aroganckie i żenujące, że fabryczny samochód sprzedaliśmy jak po stluczce z dużą stratą. Nie polecamy tego salonu i nie wrócimy do Toyoty Czajka
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 20:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 czerwca 2024 17:41
Salon - samochody nowe
Szkoda, że muszę ...
... wystawić taką opinię. Na początku wszystko ok, dobry kontakt z panią Eweliną. Zakup przebiegł pomyślnie, tyle że znamy się tylko do bramy! Po zakupie wystąpił mały problem, wiec skontaktowałem się z panią Eweliną. Były zapewnienia, że jako firma dbają aby klient był zadowolony. Obietnica kontaktu w celu załatwienia sprawy. Po około miesiącu oczekiwania wysłałem maila z prośbą o kontakt, na który nie było odpowiedzi. Po 2 tygodniach próba kontaktu telefonicznego, też nic nie dała. Zostawiłem informację z prośbą o kontakt na skrzynce i nadal nic. Jeżeli tak rozumiemy dbanie o klienta to GRATULUJĘ ! Szkoda, że dobre wrażenie, które miałem na początku i tym samym pozytywnie oceniłem firmę w rozmowie z pracownikiem działu kontaktu z klientem, przepadło przez brak reakcji ze strony pani Eweliny. Wszystko wskazuje, że dobrze jest tylko na początku, potem radź sobie sam. Jedynie pozytywnie oceniam panią Sarę z działu kredytów i ubezpieczeń. Osobiście więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Polecam czytać opinie, ja tego nie zrobiłem a to błąd.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2024 12:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 maja 2024 13:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam, nieterminowe ...
... naprawy, długo się ciągnące, Średnio miły stosunek do klienta. Olewczy stosunek do klienta. Jeżdżę tylko z przymusu, poniewaz serwisujemy tu auta flotowe i nigdy nic nie poszło tak jak miało, z serwisem mają wspólną tylko nazwę.
Użytkownik sieci
2 maja 2024 13:36
Salon - samochody nowe
obsługa po sprzedażowa ...
... na bardzo słabym poziomie kupiony nowy samochód 4 termin odbioru auta i dalej nic a samochód jest już u Was w salonie
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 18:42
Salon - samochody nowe
Obsługa na recepcji ...
... jest niekompetentna i wprowadza klienta w błąd. Obiecuję, że ktoś zadzwoni, a potem przez 10h nikt nie znajduje czasu, żeby oddzwonić do klienta. Jakie ma wytłumaczenie? Że ona za to nie jest odpowiedzialna, że tylko przekazuje kontakt i tyle. A przypomnę, że w kontakcie z klientami to ona jest wizytówką firmy. Sprawa dotyczy serwisu i wymiany opon.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 16:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam kupować ...
... tam auta używanego, zatrudniają sprzedawców którzy w ogóle nie znają się na sprzedawanych autach, Pani Ewelina jedynie starała się coś pomoc, kierownik na początku stara się naprawić błędy pracownika a później nie odbiera telefonu i nie oddzwania. Niby mają program pewne auto, a uważam że auto nawet nie widziało serwisu, tylko papier został wypisany. Zero profesjonalizmu!
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 15:04
Salon - samochody nowe
Zostałem potraktowany obcesowo ...
... przez panią, młodą blądynkę na dziale samochodów używanych. Najpierw zostałem zbesztany że śmiałem przyjść bez umowienia, potem musiałem poczekać aż pani załatwi swoje sprawy żeby na koniec się dowiedzieć że nie zobaczę auta i że będzie dzwonić na drugi dzień. Oczywiście nie zadzwoniła, widocznie klient na auto za 75tyś to nie klient.
Użytkownik sieci
26 marca 2024 06:52
Salon - samochody nowe
Pan sprzedawca bardzo ...
... miły. Mamy wrażenie z mężem, że zrobił wszystko by nas odwieźć od kupna auta🤣 trochę nas to zdziwiło. Dziwne też jest to, że na nowy samochód mamy czekać rok. Zapłacić teraz i czekać na auto bez gwarancji ceny...
Użytkownik sieci
25 marca 2024 19:17
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM zakupu ...
... samochodu używanego. Sprzedawca sympatyczny tylko do momentu wydania samochodu. Przy zakupie samochodu za 127 tyś. dodatkowy komplet opon, który był wymieniony w ogłoszeniu okazał się być odpadem do utylizacji, o czym dowiedzieliśmy się po sezonie zimowym przy wymianie opon. Jedna opona przecięta, druga naderwana. Jednym słowem zamiast utylizować śmieci, do czego są zobowiązani, dodają je do oferty. Tym, którzy zdecydują się jednak na zakup, sugeruję wpisanie do protokołu odbioru wszystkich tzw. bonusów, które są sprzedawane z samochodem, żeby później nie mogli powiedzieć, że to były darmowe bonusy i nie podlegają reklamacji. Tak na marginesie, wydali nam samochód ze stanem benzyny na wyświetlaczu "0 km do przejechania". Sprzedawca stwierdził, że to wcale nie oznacza, że nie ma benzyny i że nie da się wyjechać i że po drugiej stronie ulicy (2,5 km) jest stacja benzynowa. Myśleliśmy, że kupując w autoryzowanym salonie Toyota, możemy liczyć na profesjonalizm, a mamy poczucie, że kupiliśmy u "Handlarza Mirka". Jeszcze raz powtarzam UWAŻAJCIE a najlepiej OMIJAJCIE.
Użytkownik sieci
9 marca 2024 14:59
Salon - samochody nowe
Ci panowie co ...
... siedzą w salonie i przyjmują samochód do serwisu TOTALNA PORAŻKA MOŻE NIE WSZYSCY.
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 17:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 grudnia 2023 18:14
Salon - samochody nowe
To jest reklama ...
... wszechobecna tego salonu w Internecie czy co?? JAK FIRMA ZWIE SIĘ SALONEM SPRZEDAŻY TO CHYBA NALEŻY ODBIERAĆ TELEFON ☎️ OD KLIENTA KTÓRY CHCE KUPIĆ SAMOCHÓD? 🚙 NO ALE SKORO NIKT NIE RACZY ODBIERAĆ TELEFONÓW W TYM PSEUDO SALONIE KUPIĘ GDZIE INDZIEJ !
Użytkownik sieci
24 grudnia 2023 12:56
Salon - samochody nowe
Do części sprzedażowej ...
... salonu nie mam zastrzeżeń. Zakup toyoty przebiegł bardzo sprawnie. Jednak jeśli chodzi o serwis to zdecydowanie nie polecam. Podczas przeglądu serwisowego wynikającego z gwarancji panowie serwisanci przy sprawdzaniu zbieżności w samochodzie porysowali mi wszystkie 4 felgi. Jest to ewidentnie ślad z przyrządów pomiarowych zakładanych na koła.
Użytkownik sieci
30 listopada 2023 21:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam, z ...
... racji nieterminowości usług. Przyklad 1 (świeży) Byłem umówiony na wymianę opon na 9.30 i miało to trwać godzinę. O 10.45 mój samochód został dopiero zabrany na serwis, a oddany o 11.25. Przykład 2 (kiedyś) Pan w serwisie mówi że przegląd potrwa do 2h, tymczasem trwa 3,5h. Dodam że nic oprócz zakładanego serwisu się nie wydarzyło. Brak info i słaba komunikacja przyjmujących na serwis z mechanikami za ścianą. Słabo:(
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 11:11
Salon - samochody nowe
Zamierzałam dokonać zakupu ...
... samochodu uzywanego w Państwa salonie. Przy pierwszej rozmowie ( we środę) zostałam poinformowana przez sprzedawcę, iż istnieje możliwość rezerwacji auta " do jutra wieczora" We czwartek, wczesnym poludniem, odwiedziłam salon ponownie. Jako że sprzedawca był zajęty, obejrzałam samochód z zewnątrz i umówiłam się na telefon co do dalszych działań. Kontakt z mojej strony nastąpił około godz.16, tego samego dnia. Zadałam kilka pytań dot. samochodu i, równocześnie sprzedający poinformował mnie, iż cena nie podlega negocjacji. Poprosilam więc o jeszcze "chwilę" do namysłu, informując, że postaram się skontaktować telefonicznie jeszcze dziś. Odpowiedź sprzedawcy: "pani się POSTARA CZY ZADZWONI" odebrala mi mowę. Odpowiedziałam więc po chwili, że zadzwonię do wieczora. Na tym rozmowę zakończyliśmy. Około 18.30 próbowałam skontaktować się ze sprzedawcą, bezskutecznie. Domyślając się, iż prawdopodobnie zakończył już pracę, oczekiwałam kontaktu z jego strony następnego dnia. Nie doczekawszy się, sama zadzwonilam z zapytaniem jak o stan sprawy. I tu kolejne, bardzo przykre, zaskoczenie. Sprzedawca w dość niegrzeczny sposób, poinformował mnie, iż samochód został już "zwolniony z rezerwacji" ponieważ miałam wczoraj poinformować go o swojej decyzji " do godziny". Na moją odpowiedź, iż umawialiśmy się "do wieczora" usiłował wmówić mi, iż mialam godzinę na decyzję i że ma nagraną tę rozmowę. Otóż chętnie wysłucham tej rozmowy, mimo, iż o jej nagrywaniu, nie zostałam wcześniej poinformowana. Podsumowujac: przychodzi klient z gotowka, z zamiarem kupna samochodu za niemałe pieniądze a sprzedawca swoim niekompetentnym, niegrzecznym (obraził się, że chcę jednak kupic to auto?) wręcz zachowaniem, skutecznie mu to uniemożliwia. Czajka-Auto Spółka z o.o. zatrudniacie dla pozyskania klienta, czy też dla skutecznego zniechęcenia go do jakichkolwiek zakupów u Was?
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 10:42
Salon - samochody nowe
Kompletnie nie polecam ...
... działu sprzedaży samochodów używanych. Podejście do klienta pasuje bardziej do taniego komisu niż ASO Toyoty. Zaczynając od nachalnego wykorzystania podstawowych technik sprzedażowych i próbę wciśnięcia samochodu najlepiej bez oglądania go, a kończąc na zupełnym braku kultury sprzedającego gdy przyszło do niewygodnych pytań lub nawet próby rozmowy o cenie. Pojęcia takie jak szczerość, otwartość i życzliwość są obce sprzedającemu panu A., któremu bliżej do handlarza niż sprzedawcy samochodów. Na szczęście w okolicy mamy kilka innych salonów Toyoty, w których jakość obsługi klienta jest zdecydowanie wyższa
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 10:34
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa klienta ...
... ... Edit : Nie dość że w salonie trzeba czekać na obsługę z 30/40minut pozostwaionym w kącie to obsługują cię z łaską , dodatkowo próbuje się przez dwa dni od wizyty dodzwonić do salonu na różne telefony i tu podonie jak w salonie zlewają klienta i nieodbierają a dzwoniłem nie raz
Użytkownik sieci
28 października 2023 12:43
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić Toyotę ...
... Yaris dla żony . Wchodzę ludzi sporo z obsługi, no to myślę poglądam zaczym ktoś podejdzie . Obejrzałem jakaś dziunia w przelocie zapytała czy pomóc, (nie tak sobie tu siedzę bo nie mam co robić) mówię tak jestem zainteresowany Yaris i chciałem zobaczyć jak wygląda najtańsza jaka mają i co ma w tej cenie . Dowiedziałem się że nie ma najtańszych i poszła. Yyy ... aha dowiedziałem się po hu.. Lepsze podejście do klienta ma moja pani z jarzyniaka bo się uśmiecha i angażuje nawet jak ziemniaki naklada . Na zbity pysk bym wawali wypacykowana dziunie która nie ma pojęcia co sprzedaje z mina po co tu przyszleś. Gratuluję szefostwu takich pracowników i życzę udanej sprzedaży aut z taką kadrą . Ja pojadę po inny samochód.