89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 13:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2023 18:52
Salon - samochody nowe
Po przeglądzie po ...
... 5 latach (Suzuki Vitara S), z wymianą świec (koszt ok. 2000 PLN), przejechałem 250 km. Laweta. Okazało się, że mechanik nie docisnął złączki na cewce. Plus: nie musiałem płacić za naprawę ;-) Minus - nawet nie było "przepraszam". Nie mam zaufania do tego serwisu. Było to w maju 2022 r. Złożyłem skargę do Suzuki Polska - zero reakcji.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2023 21:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2022 18:49
Salon - samochody nowe
Okropna obsługa szkód .... nie polecam
Użytkownik sieci
4 lipca 2022 10:30
Salon - samochody nowe
Telefonicznie zamawiałam części ...
... - wspólnie z pracownikiem działu części uzgadnialiśmy co może być mi potrzebne. Kolejnego dnia otrzymałam telefon zwrotny, że części są już przygotowane. Nic bardziej mylnego. Gdy przyjechałam je odebrać musiałam czekać 20 min na obsługę i wydanie części które miały być (a nie były) przygotowane. Niestety zarówno podczas składania zamówienia jak i jego odbioru nie zostałam poinformowana o braku możliwości zwrotu w przypadku jeśli część okaże się błędna lub niepotrzebna (mówimy oczywiście o zwrocie nierozpakowanej części). Gdy zadzwoniłam z pytaniem jak wygląda zwrot moje zaskoczenie było ogromne gdy pracownik powiedział, że takiej możliwości nie ma. Do tej pory nie miałam żadnych problemów ze zwrotem w innych firmach. Składając zamówienie w Suzuki założyłam, że tak jak w przypadku innych firm możliwość zwrotu jest standardem. Niestety w tym przypadku firma nie wychodzi na przeciw potrzebom klienta.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2021 23:07
Salon - samochody nowe
Takiej aroganckiego przyjęcia ...
... klienta nie widziałem. Zostałem zlany i to totalnie. Zatem serwisu nie oceniam ale wyrażenie wynoszę okropne. sorry 😐
Użytkownik sieci
12 lipca 2021 11:30
Salon - samochody nowe
Informacja o otwarciu ...
... serwisu jest tajna. Recepcjonistka telefoniczne nie udzieli informacji o dostępności opony a jak samochód zostanie zholowany , owszem poinformuje, że informacja będzie za trzy dni bo dzisiaj nieczynne. Może ktoś machnie ręką i zostawi samochód a jak by powiedziała od razu to by nie przyjechał. Chyba logiczne? Reasumując: mowa podania przez telefon informacji o możliwości i czasie wymiany opony naraziła mnie na niepotrzebne holowanie samochodu do tutejszego serwisu. Asistance Suzuki nie daje innej opcji ale jak widać korzystanie z niej w Suzuki MC jest iluzoryczne
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 17:46
Salon - samochody nowe
Porażka
Użytkownik sieci
4 czerwca 2021 16:10
Salon - samochody nowe
Pracownicy sami nie ...
... wiedzą do której pracują, umawiają jazdy próbne na godzinę zamknięcia zakładu. Nic się nie da uzyskać, nie mamy pana płaszcza i co pan zrobisz.
Użytkownik sieci
24 maja 2021 14:32
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... dzisiaj wystawić dobrej opinii. Po przejechaniu 2 tys. km po przeglądzie rocznym zaczęły ocierać hamulce. Auto ma 25 tys. km przebiegu od nowości. Jak dla mnie, to przy przeglądzie rocznym nikt nie zajrzał czy nie trzeba wyczyścić zacisków.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2020 10:53
Salon - samochody nowe
Chciałem dowiedzieć się ...
... kilku rzeczy na przed kupnem auta, niestety Pani w salonie nie znalazła dla mnie czasu. Wcisnęła mi jakieś nieaktualne foldery z 2019 roku i zajęła się wydawaniem auta. Nikt inny się nie pojawił żeby zająć się mną. Nie polecam tego salonu.