82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Rene
26 października 2022 22:20
Salon - samochody nowe
POLECAM SALON SUZUKI JAPAN MOTORS WARSZAWA UL. KRASNOBRODZKA
Prawie miesiąc jestem właścicielem nowego samochodu Suzuki Vitara.
Polecam salon w Warszawie ul. Krasnobrodzka. Obsługa rewelacyjna! Pełen profesjonalizm!
Szczególnie chciałam podziękować Panu Aleksandrowi Urbańskiemu, za pomoc w wyborze mojej "Suzi" :D Dziękuję za czas poświęcony w salonie i na jeździe próbnej, za umiejętność przekazania zalet tego autka.
Dziękuję również Panu Maciejowi Kierownikowi salonu, który wręczył mi kluczyki do mojej "Suzi" . Muszę również podziękować obsłudze serwisu (pierwszy po 1000km) szybko, sprawnie i autko czyste, znowu błyszczy :)
Polecam autko i polecam salon!
Nadmienię, że jest to drugie moje nowe autko, więc trochę salonów odwiedziłam. Nie w każdym można spotkać się z takim profesjonalizmem i z tak sympatyczną obsługą.
Użytkownik sieci
30 maja 2021 20:35
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 maja 2021 19:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2021 20:43
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 marca 2021 07:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lutego 2021 09:39
Salon - samochody nowe
W styczniu 2021 ...
... odwiedziłem salon. Spotkałem się z bardzo nieprofesjonalną obsługą wynikającą chyba przede wszystkim z brakiem kultury pana, którego spokój swoim wejściem do salonu śmiałem zakłócić. Nie oczekiwałem kłaniania się w pas po przekroczeniu progu, jednak gdy podszedłem do stanowiska sprzedaży samochodów cierpliwie stanąłem oczekując aż pan sprzedawca skończy rozmowę telefoniczną- trwało to dość długo, w końcu rozmowę zakończył, a ja jak stałem tak stałem ( ok. 2 m od biurka tego Pana totalnie przez niego ignorowany. Wokół mnie nie było już nikogo więcej, ruch w salonie był minimalny. W końcu odważyłem się zagadać, czy aby nie przyszedłem nie w porę, że zakłócam panu jego święty spokój. Po wyłuszczeniu sprawy ( prośba o odczytanie danych pojazdu marki SUZUKI na podstawie numeru VIN Pan i tak wysłał mnie na "drzewo" - nie ma takiej możliwości u niego w salonie. Upewniłem się jeszcze raz dokąd wszedłem, w nadziei,że popełniłem błąd, że człowiek zrobiłby dla mnie wszystko gdyby tylko mógł. Naiwność. W tym salonie tak nie jest. Wróciłem do mojego prowincjonalnego Poznania i bez przekonania, że cokolwiek załatwię zadzwoniłem do firmy SZPOT w Swarzędzu - Jasinie, gdzie spotkałem sie z bardzo uprzejmą postawą Pana Handlowca, który na podstawie podanego numeru VIN pojazdu niezarejestrowanego jeszcze w Polsce przedstawił mi całą specyfikację pojazdu. Można ? Pan, z którym miałem kontakt w Suzuki Japan Motors w W-wie mimo swojego wieku - ok. 50 powinien chyba przebyć jakieś doszkolenie w konkurencyjnym salonie. Salon, a salon, prawda?
Użytkownik sieci
15 lutego 2021 13:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 grudnia 2020 19:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 grudnia 2020 10:43
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła ...
... obsługa. Arogancja. Gbury. Nie da się, nie można. Jeden odsyła do drugiego. Nie polecam i nikomu nie polecę.
Użytkownik sieci
6 października 2020 16:38
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie się problematyczne ...
... Porozmawianie z handlowcem o konkretnym modelu bez sprzedania swoich danych osobowych ,przy kontakcie telefonicznym praktycznie niemożliwe Wyspowiadaj się recepcjonistce o co ci chodzi ,zostaw kontakt a w ciągu godziny handlowiec doszkoli sie w temacie i wtedy porozmawiamy ZENADA Edit Odpowiadam właścielowi na komentarz Odpowiedz typu korporacyjny bełkot Podaj nam jeszcze swój adres mailowy to będziemy mieli wiecej twoich danych Jak moge być w Waszym systemie skoro nie przystałem na propozycje zostawienia,czytaj sprzedania danych osobowych ?? Przerasta to logiczne rozumowanie?? Rozmowa miałą miejsce w dniu wczorajszym o godzinie 9-11 Dla ułatwienia wczoraj był poniedziałek 5 pażdziernika 2020 roku,pogoda słoneczna,niebo lekko zachmurzone-jeszcze wiecej podać szczegułów? Damski głos potwierdził JEDNOZNACZNIE-innej formy porozmawiania z Handlowcem o samochodach jak wyspowiadanie się o co mi chodzi i oddzwonienei NIE MA Nie wiecie jakie standardy obsługi klienta wprowadziliście ? Z E N A D A po raz drugi
Użytkownik sieci
5 października 2020 02:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 11:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 19:58
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 16:01
Salon - samochody nowe
Uwaga naciągacze!!!! Po ...
... pierwszym kontakcie, mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że naprawy gwarancyjne wykonywane są na podstawie "widzi mi się" przedstawiciela serwisu. Decyzja ww., bez okazania uszkodzonej części i wskazania niebudzącej wątpliwości przyczyny powstania usterki, jest podstawą do uznania lub nie odpowiedzialności gwaranta. Podobnie zachowuje się importer. Na pisemną uwagę o nie zamieszczeniu, w ofercie handlowej, informacji o braku języka polskiego w interfejsie tablicy rozdzielczej, nie otrzymałem odpowiedzi od marca br. Brak profesjonalizmu i kultury elementarnej. Tylko szkoda marki "SUZUKI" Pozdrawiam
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 19:39
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 10:11
Salon - samochody nowe
Bardzo fajny salon . Miła obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 23:09
Salon - samochody nowe
Obsługa taka, jakiej ...
... oczekiwałem. Miejsce do czekania na auto wyposażone w ekspres do kawy. Brakuje tylko ładowarek bezprzewodowych do smartfonów w poczekalni.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2020 10:06
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 grudnia 2019 12:20
Salon - samochody nowe
Bo pracuje tam ...
... Michał dobry sprzedawca I fajny gość. Pozdrowienia od fana suzuki
Użytkownik sieci
14 grudnia 2019 09:21
Salon - samochody nowe
Jak nie macie ...
... gdzie wyrzucić pieniędzy w błoto to zapraszam właśnie tam.Czas oczekiwania aż ktoś się zainteresuje że ktoś się pojawił w serwisie 10 lat.Po interwencji 30 min.Sama diagnostyka :Wprowadzają cię na warsztat i oglądaj se sam bo ,,mechanik''potrafi tylko podpiąć komputer.Gdyby nie moja obecność to pewnie nie zauważyłby rdzy na podwoziu i przerdzewiałej belce.Hamulce :samochód wjechał do serwisu i się zatrzymał więc są sprawne.Lakier : oględziny powierzchowne nie sprawdzanie w newralgicznych miejscach.Jak znajdą miernik to zbadają grubość powłoki.Ale od niechcenia zdjęli osłonę silnika i znaleźli wyciek oleju.TRAGEDIA.bylem tam pierwszy i ostatni raz.