91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 15:28
Salon - samochody nowe
Kupiłem w tej ...
... firmie roczne auto. Pan Tomasz bardzo sprawnie załatwił temat, Ubezpieczenie tez szybko i dobrze. Polecam. Edytuje opinie po roku - serwis gwarancyjny punktualnie sprawnie i co ważne wszystkie moje uwagi wysłuchane i naprawione. Polecam jeszcze raz. Samochid to Isuzu d-max
Użytkownik sieci
11 stycznia 2025 12:47
Salon - samochody nowe
Bardzo pomocny serwis. ...
... Fachowo usuwają usterki. Dbają o klienta. Przy tym duży wybór samochodów nowych o używanych. Lubię tam serwisować
Artur Wieczorek
11 stycznia 2025 11:22
Salon - samochody nowe
Sprzedawca
Sprzedawcy sprzedają swoje prywatne samochody pod szyldem salonu po czy jak przyjeżdża klient mówią że za dwa dni ma przyjechać inny co daje więcej dramat szargają dobre imię salonu ja bym już dawno wywalił tego gościa
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 16:42
Salon - samochody nowe
Miła kompetentna obsługa ...
... auto profesjonalnie i sprawnie serwisowane polecam....
Użytkownik sieci
26 grudnia 2024 09:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 09:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 22:28
Salon - samochody nowe
Chciałem wziąć kolejne ...
... auto w leasing, ale na pytanie czy jest jakaś dobra konkurencyjna oferta dla stałych klientów usłyszałem, że "nie ma". To nie wziąłem 😏.
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 11:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 września 2024 19:33
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 września 2024 10:56
Salon - samochody nowe
Samochód zakupiony 2 ...
... tygodnie temu, po pierwszym myciu nagle wychodzi inny kolor lakieru na błotniku, rdza na masce po odpryskach czy rysy na elementach plastikowych zewnętrznych, które nie były widoczne podczas kupna. Samochod mocno „podciągnięty” do sprzedaży. Książka serwisowa dająca do myślenia, bez pieczątek serwisowych, gdzie serwisy przeprowadzane w różnych punktach jednak książka wypełniona jednym długopisem tym samym pismem. Dodatkowo gdy okazało się, iż nie korzystam z ubezpieczenia proponowanego przez salon sprzedaz z dowozem pod dom okazała się jednak niemożliwa. Natomiast na prośbę o informację o wymianach oleju usłyszałem iż trzeba po książkę serwisową podjechać do innego salonu autocomplex, ponieważ pracownik sprzedający nie posiada takiej informacji. Samochód KIA XCEED 2022r. Kolor biały
Użytkownik sieci
9 września 2024 18:12
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy salonu ...
... aut używanych. Umówiłem się telefonicznie na jazdę próbną i zakup samochodu. Na moje pytania dotyczące auta, jego stanu itp. "czy wszystko jest w porządku?" otrzymałem odpowiedź "jak najbardziej, zapraszamy" I już tutaj powinienem otrzymać informacje o tym co opisuje dalej. Razem z drugim kierowcą wzięliśmy dzień urlopu, przejechaliśmy blisko 500km w jedną stronę tylko po to żeby się niemiło rozczarować. Po krótkiej jeździe próbnej byłem gotów samochód kupić i przeszliśmy do formalności. Dostałem do ręki pismo, którym był list od KIA w którym Pan sprzedający zakreślił na zielono jedno zdanie zdanie - "Na pozostałe elementy w/w pojazdu gwaracja zostaje wznowiona z dniem xx". Tym samym przeczytałem wcześniejszy akapit z którego wynikało, że nie zostały dopełnione formalności dotyczące gwarancji i pierwszy przegląd samochodu był zrobiony po 16,8 tys. kilometrów zamiast 15tys. Zgodnie z listem przez to, że filtry i olej nie zostały wymienione "Kia nie może gwarantować poprawnego działania jednostki napędowej". Gdy zwróciłem na ten fakt uwagę Panu sprzedawcy to usłyszałem, że według niego wszystko jest w porządku. Następnie na moje zwrócenie uwagi, że Kia daje 7 lat gwarancji na samochody (jeśli jest utrzymana) usłyszeliśmy kilka razy, że to na różne elementy są różne gwarancje (co jest zrozumiałe jeśli chodzi o elementy eksploatacyjne) i żeby się tym nie sugerować. EDYCJA *gwarancja pełna a podstawowa to Dwie różne rzeczy, o czym dowiedziałem się od sprzedawcy, jednak nie zmienia to faktu, że jednostka napędowa w tym modelu nie jest już objęta podstawową gwarancją, która powinna trwać jeszcze 5,5 roku. Czyli jeśli za 4 lata wyszłaby wada fabryczna, która normalnie podlegałaby gwarancji podstawowej tutaj już by to nie działało i 2-letnia rękojmia od salonu tego nie zmieni* Następnie sprzedawca powiedział, że sprawdzi tę informacje i się upewni, odszedł od nas i po kilku minutach wrócił z zapewnieniem, że wszystko jest w porządku, a to uważam już za jawne wprowadzanie w błąd. Ja również postanowiłem to potwierdzić dzwoniąc do salonu Kia i uzyskałem potwierdzenie, że dany samochód nie ma już gwarancji na silnik. Chciałbym wierzyć, że to niedopatrzenie i ludzki błąd, ale ciężko mi w to uwierzyć. EDYCJA: *moje pozostałe domysły usunięte na prośbę salonu, ponieważ nie mam zamiaru nic udowadniać* Prawdopodobnie mógłbym ten samochód kupić i tej gwarancji nawet nie potrzebować, bo różnica w kilometrach po przeglądzie była niewielka, ale skoro przedstawiciel firmy nie zakomunikował wszystkich warunków zakupu nie przekonało mnie to do doprowadzenia transakcji do końca. EDYCJA *nieukrywanie faktu, że auto nie miało przeglądu na czas, nie jest równoznaczne z jasnym poinformowaniem, że gwarancja na silnik jest nieważna i że nie jest to produkt pełnowartościowy (w porównaniu do innych dostępnych na rynku gdzie taka sytuacja nie miała miejsca), a tego bym oczekiwał od sprzedawcy*. W ramach rekompensaty za daną sytuację zaproponowano mi 2 lata rękojmi zamiast roku (tu też ważna informacja ponieważ według Kodeksu Cywilnego 2 letnia rękojmia jest standardową, chyba że coś innego jest zawarte w umowie kupna-sprzedaży i tak pewnie to wygląda tutaj). Niestety patrząc na to w jaki sposób próbowano umniejszyć wadze informacji, nie chciałem tego weryfikować. Cały wyjazd po auto kosztował mnie blisko 1500zl (dni urlopowe, paliwo, bramki, itd), a nie usłyszałem nawet przepraszam, bo według sprzedawcy wszystko było w porządku. EDYCJA*moja suwerenna decyzja była odmową zakupu, bo produkt przedstawiony nie był zgodny z tym co mi proponowano przez telefon, a nie przez to, że zastanowię się na inną marka* Ocenę 1 gwiazdkę pozostawiam i nie życzę nikomu podobnych przejść. Dokładnie ten sam model samochodu kupiłem w innym miejscu i jestem z niego zadowolony.
Użytkownik sieci
3 września 2024 20:50
Salon - samochody nowe
Po raz drugi ...
... zakupiłem SUZUKI VITARA w firmie SUZUKI PUH AUTO-COMPLEX SP. Z O.O. Tak jak poprzednim razem (3 lata temu) tak i teraz zakup dokonany w pełni zdalnie. Obsługa pełen profesjonalizm - konkretnie, szybko, zgodnie z opisem oferty i indywidualnymi ustaleniami. Dodam, że jestem z województwa zachodniopomorskiego dokąd SUZUKI zostało mi dostarczone bez wcześniejszego oglądania samochodu.
Użytkownik sieci
2 września 2024 12:14
Salon - samochody nowe
Ok, fajne autka i kolorowe 🙂🙃
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 13:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 23:10
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolona ...
... z obsługi; dziękuję szczególnie Panu Filipowi za wszelką pomoc przy zakupie nowego auta.
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 18:59
Salon - samochody nowe
Super oni
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 19:55
Salon - samochody nowe
Oceniam obsługę serwisową ...
... negatywnie a pracownika działu serwisu - młodego, wysokiego chłopaka wręcz nagannie!. W kwietniu wymieniałam u nich klocki hamulcowe, które końcem maja reklamowałam z powodu brudzenia felg i pisków w trakcie jazdy, szczególnie podczas skręcania w lewo, które notorycznie powracały. Będąc końcem maja w tymże serwisie usłyszałam, że nie stwierdzono usterki a pracownik serwisu po nerwowym wyjechaniu z serwisu moim samochodem zachowywał się względem mnie bardzo nieuprzejmie i z ironią stwierdził, że po prostu za rzadko myję auto przez co felgi są czarne. Po czym skwitował jego zdaniem moje małe doświadczenie w jeździe samochodem i jego obsłudze. Drogi Panie tak się składa, mimo to, że jestem kobietą - to miesięcznie od 10 lat jazdy samochodem w celach służbowych wyjeżdżam średnio 2,5 tys. kilometrów więc szufladkować możesz sobie co najwyżej dokumenty z reklamacjami klientów na pólkach w serwisie a nie klientów! Więcej empatii i ogłady bo brakuje obu kompetencji. Po wizycie w innym serwisie stwierdzono założenie u Was bardzo słabiej jakości klocków i dodatkowo powykrzywiane tarcze. Klocki z tył nadawały się już do wymiany ale tą wymianę zrealizował następny serwis do Was z pewnością nie wrócę ponieważ nie życzę sobie obrażania mnie i tak opryskliwego traktowania jakiego doświadczyłam w Waszym serwisie.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 22:03
Salon - samochody nowe
Zakupiłem auto w ...
... kwietniu,jestem bardzo zadowolony z obsługi jak i samego auta. Na wszystkie pytania czy to na miejscu czy smsem szybko dostawem wyczerpujące odpowiedzi, dlatego nie zwlekałem z zakupem. Dużo aut dostepnych od reki,jest w czym wybierać i ceny bardzo konkurencyjne. Warto zrobić dłuższą podróż... Polecam
Użytkownik sieci
3 czerwca 2024 09:21
Salon - samochody nowe
Super ! Polecam!👍
Użytkownik sieci
25 maja 2024 19:50
Salon - samochody nowe
Obsługa w związku ...
... z zakupem samochodu ok, niestety dział serwisu tragiczny. Nie chodzi konkretnie o pracę mechaników lecz dział serwisu. Obsługa bardzo niekompetentna,o zgrozo obsługiwał mnie osobiście kierownik serwisu, w przypadku jakichkolwiek problemów z autem następuje próba pozbycia się klienta przy pomocy bardzo tępych wymówek. Po zakupie auta klient nie otrzymuje niestety oczekiwanego wsparcia i pomocy w przypadku problemów. Nie polecam.