94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2021 15:31
Salon - samochody nowe
Z czystym sumieniem ...
... mogę polecić P. Tomasza Szcześniaka - zdecydowanie obsługa Klienta na najwyższym poziomie, udzielenie szczegółowych informacji na każde zadane przeze mnie pytanie, chęć pomocy, odrobina humoru i pełen profesjonalizm ! :) Serdecznie polecam !
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 12:02
Salon - samochody nowe
Kupno auta w ...
... salonie - duży plus dla Pana Adama! i na tym koniec dobrego. Serwis dramatyczny. 4 auta(fabia, octavia, 2xyeti) kupione i serwisowane i zawsze duże trudności. Dwie sytuacje to już naciąganie - trącające oszustwem na droższą naprawę niż konieczna - auto tuż po gwarancji. Panowie uparli się na wymianę zamka bagażnika, mimo sugestii, żeby najpierw sprawdzili przewody - wg mnie uszkodzona była jedynie wiązka przewodów do zlutowania. "Nie nie nie - zamek na 100%" odrzekli z pewnością Panowie mechanicy. Ostatecznie nie zgodziliśmy się na wymianę i okazało się, że słusznie. Wiązkę naprawiliśmy własnoręcznie - nie mamy nic wspólnego z mechaniką, a jednak daliśmy radę - zero kosztów. Wszystko zadziałało super -zamek śmiga aż miło. Innym razem naciąganie na wymianę sondy lambda, po wiadomości od nas, że śmiało można wymieniać w ramach gwarancji , bo już była niedawno wymieniana, nagle okazało się, że jednak działa dobrze i wymiana niepotrzebna. Poza tym: pozostawianie śrubokrętów pod maską, kawałków jedzenia, bylejakość w ponownym składaniu obudów po naprawach, uszkodzone zatyczki mocujące w bagażniku. Ale najgorzej usłyszeć od mechanika, nazywanego tam Mistrzem: "Tak musi być" jak coś tłucze w zawieszeniu (mimo włączenia na full radia ;-). Panowie nadają się co najwyżej do wymiany oleju, bo na usterkach w skodach nie znają się zupełnie - taki wniosek wysnuwam na podstawie moich doświadczeń. Lepszy okazuje się przysłowiowy zaufany Pan Zdzisio ze zwykłego warsztatu, który trafniej zdiagnozuje, taniej i jakościowo dużo lepiej naprawi, niż wymuskany mechanik w firmowym krochmalonym uniformie z autoryzowanego serwisu.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 10:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 09:44
Salon - samochody nowe
Spoko serwis. Szybka ...
... wycena i termin. Kosztowo jak na ASO (które z założenia jest tragicznie drogie) jest ok.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 06:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 czerwca 2021 16:42
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie. Polecam.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2021 17:31
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejscie do klienta
Użytkownik sieci
6 czerwca 2021 04:39
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 czerwca 2021 21:44
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 maja 2021 20:10
Salon - samochody nowe
Serwis na 5+.
Użytkownik sieci
28 maja 2021 08:13
Salon - samochody nowe
Obsługa na wysokim poziomie
Użytkownik sieci
25 maja 2021 08:49
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 maja 2021 11:43
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa i profesjonalne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
23 maja 2021 11:00
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 maja 2021 20:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 maja 2021 15:40
Salon - samochody nowe
Szybka i dobra obsługa klienta.
Użytkownik sieci
21 maja 2021 09:39
Salon - samochody nowe
Polecam.
Użytkownik sieci
19 maja 2021 14:46
Salon - samochody nowe
Mega obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
19 maja 2021 07:46
Salon - samochody nowe
Konkretnie bez ceregieli, miło i na czas.
Użytkownik sieci
15 maja 2021 08:45
Salon - samochody nowe
Tragedia, bo inaczej ...
... tego nazwać nie idzie. Kupiliśmy auto z programu DAS WELT AUTO i przy rozmowie przed zakupem zostaliśmy jak podejrzewam celowo wprowadzeni w błąd. Pewne informacje zostały zatajone, chociaż Pan Tomasz Henisz miał raport DEKRA przed sobą. Po zakupie i drodze z Łodzi do Poznania zaczęły wychodzić pierwsze rzeczy, chociażby takie, jak koło zapasowe z oryginalną naklejką, a jednak używane, a felga przyrysana, uszkodzona przednia szyba i kilka innych. O wszystkich rzeczach niezwłocznie meldowaliśmy. Najpierw odmówiono nam naprawy części uszkodzeń, następnie sprawa trafiła do kierownika i strasznie się to rozciągało w czasie, spotkaliśmy się z bagatelizowaniem sprawy, bo przecież auto już jest sprzedane. Po interwencjach i mailach do VW Polska i VW Bank Polska dostaliśmy odpowiedź, że odpowiedzialny za stan rzeczy jest wyłącznie dealer Zimny i że on posiada raport DEKRA, który został nam udostępniony 2 lub 3 tygodnie po tej interwencji. Koniec końców ugoda p. Bogdana Komali była "dupochronem" dla firmy Zimny i wymagało to interwencji naszego prawnika. Powiedzmy, że doszliśmy do porozumienia, chociaż czujemy się oszukani. Nawet tego porozumienia nie potrafią zrealizować w całości prawidłowo, np. wspomniana wcześniej felga została wymieniona na nieporysowaną, ale krzywą, co wyszło przy montażu opony zapasowej w dzień odbioru auta z serwisu reklamacyjnego. Ich częstą wymówką jest to, że przecież auto jest używane, chociaż nawet przypadkowy klient przyznał mi rację, że nieistotne jest to ile auto ma lat, tylko jak się o nie dba. Straszna opieszałość w działaniu i totalny brak chęci i kompetencji, aby wszystkie zgłaszane rzeczy załatwić raz a dobrze i mieć z głowy reklamację i problemy z klientem.