Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 13:03
Salon - samochody nowe
Jak najgorzej wolę ...
... przemilczeć to co tam przeżyłam kupiłem już dwa samochody w Skodzie ale trzeciego już na pewno nie kupie.
Użytkownik sieci
24 lipca 2020 16:47
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić skodę ...
... ,właściciel podał mi VIN celem weryfikacji w dowolnym ASO ,żebym nie jechał 400km . W ASO poinformowali mnie że informację na temat VIN podają tylko właścicielowi danego samochodu. Dziękuje ,że ułatwiacie matactwa i ukrywanie wad w waszych samochodach. Skoda nie dziękuję ...
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 10:37
Salon - samochody nowe
Po zakupie samochodu ...
... i przy próbie naprawy gwarancyjnej termin naprawy na za miesiąc. Dowiedziałem się, że to tak jak z wizytą u lekarza, czeka się. Tyle, że u lekarza człowiek nie zostawia kilkudziesięciu tysięcy złotych. Gdy zapytałem czy tak dlugi czas oczekiwania na naprawę nie doprowadzi do problemów z gwarancją, pan się uśmiechnął i powiedział: no nie wiem, no może. Najważniejsze, żeby kupić, a potem serwis... Niech się klient cmoknie. Chyba warto zmienić dilera.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2020 18:58
Salon - samochody nowe
No cóż. Zmiana ...
... adresu salonu z Rudy Śląskiej do Świętochłowic i jakież zmiany. Widać sąsiedztwo VW zobowiązuje i należało nawiązać do chlubnych tradycji. Teraz to można oglądać samochody, trzaskać drzwiami dla zwrócenia uwagi i .... nic. Obsługa zapatrzona w komputery i tak zapracowana że aż strach przeszkadzać. Widać samochody są zbyt tanie i zbyt małe prowizje aby była chęć sprzedaży. Sprzedaż skandaliczna ale czytając opinie to widzę że serwis dorównuje sprzedaży.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2020 10:59
Salon - samochody nowe
Emocje trochę opadły, ...
... mogę wyrazić opinię. Chciałem serdecznie podziękować Pani z ubezpieczeń, Pani Dorocie Gradeckiej za brak przypomnienia o ubezpieczeniu mieszkania. I nie, nie- ja w zeszłym roku mówiłem Pani, że sam odwiedzę Wasz punkt, ale Pani Dorota swoim milutkim, piskliwym głosikiem obiecywała (kilkakrotnie!) telefon i zapewniała żebym się nie martwił. No to kochana Pani Dorotko- brak kontaktu z Pani strony, ubezpieczenie nie zostało przedłużone, ja zalałem sąsiadów- czy jest Pani chętna na pokrycie strat? Wycena na ok 7 tyś zł. Kpina z obsługi klienta. Wykazała się Pani totalną ignorancją klienta! Zaznaczę jeszcze tylko, że koronkowe body (moja żona zakłada takie do spania) nie jest adekwatnym strojem do pracy. I proszę w odpowiedzi na tę opinię nie prosić mnie o pozostawienie namiarów. Nigdy więcej nie skorzystam z tego przybytku i uczulę na to inne osoby.
Użytkownik sieci
18 marca 2020 18:53
Salon - samochody nowe
Serwis SKANDAL!!! Bylem ...
... z reklamacja bo samochód (Fabia III FL) buczy podczas jazdy, na jeździe próbnej stwierdzono, rzeczywiście coś buczy, że to skrzynia biegów. Serwis stwierdził uszkodzenie łożysk mechanizmu różnicowego, oraz łożysk obu wałków napędowych w skrzyni biegów. Zgodnie z technologią producenta łożyska zostały wymienione. Pracownik serwisu odbył jadę próbną, która potwierdziła skuteczność naprawy. Oczywiście Ja wchodzę do samochodu i buczy jak buczało jak nie bardziej. Po czym byłem znów na reklamacji, i stwierdzono, że w innych samochodach tych samych parametrach jest takie samo buczenie i ten model tak ma. Wiec dlaczego naprawiali i rozbierali skrzynie biegów? Bo po naprawie nie ma żadnej różnicy a serwis twierdzil uszkodzenie lożysk. Wiec, żę tam było coś uszkodzone to sobie takie bajki mogą dziecku wciskać. Po prostu kpina. Samochód z 20000tyś przebiegu buczy, że radio podgłośnione nie pomaga. W najbliższym czasie odbędę jazdę z rzeczoznawcą samochodowym oraz nagrany dźwięk samochodu z opisem całej sytuacji wyśle do każdej redakcji samochodowej. Pozdrawiam!
Użytkownik sieci
26 lutego 2020 13:19
Salon - samochody nowe
Niestety ale nie ...
... podzielam ani jednej pozytywniej opinii na temat tego salonu. Byłam tam przedwczoraj w poszukiwaniu nowego samochodu. Stałam przy Fabii dłuższą chwilę, zaglądałam do środka, pokręciłam się przy innych samochodach i... przysłowiowy pies z kulawą nogą się mną nie zainteresował. Nie na taką obsługę liczyłam. Może auto za tanie:)?Oczywiście mogłam podejść do sprzedawcy ale WSZYSCY wydawali się bardzo zajęci- rozmową, piciem kawy, stukaniem w klawiaturę itp. JEDNA pani obsługiwała klienta.Pojechałam do salonu obok:)
Użytkownik sieci
18 listopada 2019 12:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 listopada 2019 12:08
Salon - samochody nowe
Porażka aż brak słów jedyny plus miła obsługa
Użytkownik sieci
25 października 2019 23:05
Salon - samochody nowe
Zawsze jak tam ...
... jestem czuję się jak intruz. Zamiast wymienić mi czujnik temperatury gazu - został zmostkowany, a ja zapłaciłem jak za wymianę na nowy.
Użytkownik sieci
17 października 2019 07:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 września 2019 12:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2019 16:05
Salon - samochody nowe
Słabo :(
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 18:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2019 18:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 marca 2019 12:41
Salon - samochody nowe
Srednio mnie tam potraktowali
Użytkownik sieci
19 marca 2019 12:47
Salon - samochody nowe
To cos tylko ...
... wyglada jak salon. Sposób podejscia do klienta jest tragiczne - nikt ci tyle nie da co ten salon obieca. A potem zwodzenie na czas, uniki, wieczny brak osob odpowiedzialnych za dany temat lub reklamacje .. typowa spychologia na zmeczenie klienta. Radze tez dokladnie czytac co podsuwaja wam do podpisania bo potem mozna sie niemilo zdziwic. Jedyny plus to ze maja dosc dobre ceny do negocjacji ale biorac pod uwage pozniejsze niezgodnosci z zamowieniem, opoznienia oraz totalny brak komunikacji i organizacji stanowczo uwazam ze nie warto. Potwierdzam tez problem z zaparkowaniem ale to chyba najmniejszy dotyczacy tego miejsca. NIE POLECAM!!
Użytkownik sieci
15 marca 2019 12:33
Salon - samochody nowe
Przez problem techniczny ...
... z aplikacją na komputerze pracownika, nie da się odbyć jazdy próbnej samochodem, który stoi na parkingu za oknem... chęć rozwiązania problemu zerowa.
Użytkownik sieci
1 marca 2019 22:30
Salon - samochody nowe
Ten salon to ...
... jakaś totalna porażka. Byłem tam dzisiaj z żoną około 15:20 celem zakupu Skody Superb. W środku byliśmy jedynymi klientami a mimo to żaden z pracowników nas nie zauważył. Oglądaliśmy Superba, od środka i na zewnątrz. W salonie spędziliśmy około 10 minut i nikt nawet w naszym kierunku nie popatrzał. Część pracowników była zajęta pogaduszkami w swoim gronie a pozostała część wpatrzona w monitory i reszta świata w okół nich dla nich nie istniała. Nigdy wcześniej w żadnym salonie nie doświadczyliśmy takiej totalnej ignorancji w stosunku do klienta. Zadziwia mnie fakt, że ten salon w ogóle jeszcze istnieje. Na pewno będę go omijał szerokim łukiem i każdemu będę odradzał w nim wizytę bo to strata czasu.
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 11:21
Salon - samochody nowe
Przykro mi, ale ...
... zmuszony jestem wystawić słabą ocenę, szczególnie porównując to miejsce to pobliskiej, niemałej konkurencji. Oferta sama w sobie kiepska (wysokie ceny, nieadekwatne do oferty), do tego mikroskopijny zawalony dziesiątkami samochodów parking, gdzie zaparkowanie potencjalnemu klientowi kojarzy się z cudem. Nadto wszystko obsługa salonu, która zdecydowanie bardziej traktuje klienta jak intruza i naprzykrzacza niż potencjalnego klienta, a której naprawdę nie zależy na sprzedaniu samochodu. A przynajmniej takie wrażenie sprawiają na każdym kroku.