90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 października 2024 09:01
Salon - samochody nowe
Dramat omijajcie dalekim ...
... łukiem cena za przegląd ustalona ( auto na gwarancji ) 1200 zł a cena na fakturze 2700 zł
Użytkownik sieci
3 października 2024 15:32
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... przyjechalem na wymiane oleju. Dodatkowo wymieniono mi baterie w kluczyku. Cala operacja od momentu przekazania auta do odbioru >5h. Jest to standard w tym salonie. Nie szanuje sie tu czasu klienta i nigdy jeszcze nie wyjechalem o czasie takim jak mnie zapewniano.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2024 15:30
Salon - samochody nowe
Absolutnie odradzam. Dealer ...
... wiedział o odbiorze samochodu 2 tygodnie przed planowanym odbiorem. Tymczasem odbieram samochód brudny, z narzędziami pozostawionymi przez mechanika w bagażniku, z ciśnieniem w oponach 3.0bar, bez płynu spryskiwacza, zamontowanym wideorejestratorem w sposób taki, że nie można używać (regulować) lusterka wstecznego. Aftersale gdyby nie monit do Centrali VW - na 0pkt. Sprawa w toku. Żenująca postawa dealera - aż dziw bierze, że VW na takie postawy pozwala.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2024 23:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 maja 2024 16:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Szkoda ...
... ze nie mozna dac 0. Naprawiałem samochod po kolizji z ubezpieczenia. Czytając opinie negatywne mam odczucie, że to już standard tego salonu. Samochód przetrzymywany 2 m-ce, oddany niesprawny, a na koniec wmawianie że to wina klienta. Samochód został oddany z niesprawna klimatyzacja, bez osłony dolnej silnika i z wgniecionym progiem. Salon nie ma sobie nic do zarzucenia. Na moje uwagi zawsze odpowiedź że osłony nie było, klimatyzacja nie dzialala, a prog juz byl wgnieciony. Muszę udowadniać że było inaczej. NIE JEST TO STANDARD ASO, jakiego bym oczekiwał. Polecam mocno zastanowić się nad naprawa samochodu w tym salonie. Osobiście nie skorzystam więcej z ich usług.
Użytkownik sieci
16 maja 2024 20:56
Salon - samochody nowe
Ciasno, problemy z ...
... parkowaniem przy salonie. Zdarzyło mi się zostawić niezbyt prawidłowo auto we wjeździe przy budce ochrony ( nie było gdzie zaparkować przy ulicy a jako że byłam pierwszy raz w salonie nie wiedziałam że można sobie jeździć po wewnętrznym placu jak się chce ) obsługa zwraca uwagę klientowi jak intruzowi, do tego jeszcze pani ochroniarz nakrzyczała na mnie że nie powinnam w tym miejscu zostawiać auta. Zaznaczam że zostawiłam go przed jej okienkiem i jak opuszczałam auto to nawet nie wyszła ze swojej stróżówki żeby poinformować że mogę auto zaparkować gdzieś indziej. Poczułam się jak niechciany klient.
Użytkownik sieci
12 maja 2024 14:25
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić używane ...
... auto.Umowilem się z Panem Włodzimierzem M. Ze oddzwoni do mnie i umówi mnie na sobotę na obejrzenie auta.Nic z tego,nie doczekałem się.Moze w tej firmie klient który chce kupić auto za 80 tys. to drugi sort?.Tylko proszę nie pisać że wszystkich traktujecie tak samo bo nie uwierzę.
Użytkownik sieci
10 maja 2024 17:55
Salon - samochody nowe
Doświadczenia poraz kolejny ...
... negatywne.Od 26.03 2024 do dziś czekam na kontakt w sprawie czy należy mi się wymiana świec zapłonowych w ramach pakietu serwisowego.Kontakt miał być po świętach tylko którego roku...Wprowadzono mnie w błąd kiedy mi się ten pakiet kończy.Miał się skończyć w Kwietniu skończył się 25.03.2024 na przegląd zgłosiłem się 26.03.2024
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 16:46
Salon - samochody nowe
Słaba wręcz żałosna ...
... obsługa klienta sprawiła że moje zainteresowanie skoda na te chwile wynosi zero. Konkurencja pod tym względem wypada zdecydowanie lepiej. A Skoda :) Edit: Ja też się chciałem czegoś dowiedzieć i wasza żałosna obsługa klienta nie potrafiła sprostać temu zadaniu. I co? Ja mam teraz do was pisać maila z wyjaśnieniami co mi się nie podoba? Czemu miałoby mi się w ogóle teraz chcieć to robić? Wasza prośba wyrażona w odpowiedzi do komentarza jest równie niepoważna jak wasza obsługa i podejście do klienta.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 12:17
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna ...
... obsługa.Pani Katarzyna z działu sprzedaży samochodów nowych wzorowo wykonuje swoją pracę.Niesamowita wiedza i profesjonalizm. Edit.Co do Pani Katarzyny nie zmieniam zdania.Co do.serwisu to są to chyba jakieś jaja.Totalne olewanie klienta.Czy właściciel wie co tam się dzieje?
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 15:29
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju a ...
... nazajutrz komunikat uzupełnij pozom oleju i prawie litr dolewki ,szok !! i za co kasa ?
Użytkownik sieci
29 marca 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Masakryczna obsługa na serwisie !!
Użytkownik sieci
25 marca 2024 14:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 marca 2024 10:15
Salon - samochody nowe
Niestety, nie polecam. ...
... Zapłaciliśmy za naprawę prawię 4 tyś.zł, a za 2 dni kontrolka znów się zapaliła. Po telefonie do serwisu usłyszeliśmy, że możemy przyjechać dopiero za 3 tyg... Zero zainteresowania, żadnej propozycji co z dalszą naprawą, bo w sumie zapłaciliśmy za coś, co nie zostało naprawione. Pojechaliśmy więc specjalnie do innego miasta i tam w serwisie wykonano nam dopiero to, co powinno być zrobione w pierwszej kolejności tu... także strata pieniędzy, czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
13 marca 2024 09:36
Salon - samochody nowe
Obsługa tragiczna, rozbili ...
... mi auto na jeździe próbnej. Obiecywali że po naprawie auto będzie pełnowartościowe i zaproponują jego wykup. Jak się okazało na części wydali 70tys. A ich propozycja wykupu auta to 50tys!!!! Tragedia!! Auto wg ceny rynkowej warte 120tys. A oni mi proponują 50tys.!!! Całkowite olanie klienta, kokpit trzeszczy po naprawie 2 razy musiałam dzwonić żeby umówić się ponownie na serwis , bo zapomnieli oddzwonić …
Użytkownik sieci
1 marca 2024 13:43
Salon - samochody nowe
Z każdą wizytą ...
... coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że moje korzystanie z tego serwisu to pomyłka. Stawiłem się 6 listopada (poniedziałek) na wymianę oleju i opon. Wizyta trwała „zaledwie” 3,5 h i jedyne co zostało wykonane to wymiana opon ponieważ stwierdzono że przed wymianą oleju należy wymienić najpierw separator oleju którego akurat serwis nie posiadał. Umówiłem się z pracownicą serwisu na jego wymianę i wymianę oleju na dzień 10 listopada ( piątek - do tego czasu miałem jeździć z niesprawnym separatorem oleju). Po przyjeździe tego dnia na umówioną godzinę okazało się że nie jestem wpisany na listę klientów w tym dniu. Dodam że do serwisu musiałem przejechać około 40km w jedna stronę. Pracownik zapewnił mnie że 13 listopada (poniedziałek) z samego rana serwis się ze mną skontaktuje aby sprawę załatwić. Czekałem cały dzień na telefon który nastąpił dopiero około godz. 18:00 (jedno połączenie) kiedy to ja akurat nie mogłem go odebrać. Od tamtej pory cisza. Zbiegiem okoliczności nikt nie dzwonił też w sprawie wystawienia oceny za skorzystanie z serwisu co wcześniej zawsze miało miejsce. Poziom obsługi klienta w tym serwisie delikatnie mówiąc według mnie ( 7 lat współpracy) pozostawia wiele do życzenia porównując z latami ubiegłymi .
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 11:36
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do salonu ...
... po ofertę na Skodę, byłem dwa razy, oferty nie otrzymałem, za to dostaje ciegle smsy reklamowe, z których nie da się zrezygnować
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 11:51
Salon - samochody nowe
Kompletna ignorancja ze ...
... strony serwisu. Brak jakiejkolwiek reakcji na próby kontaktu przez kilka dni. Zdobycie jakiejkolwiek informacji dt. naprawy graniczy z cudem. Idealnym podsumowaniem sytuacji był telefon z ankietą po wykonanej usłudze. Na moją prośbę o kontakt za 30 min (23 stycznia) nikt nigdy nie oddzwonił :)
Użytkownik sieci
20 grudnia 2023 21:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 07:30
Salon - samochody nowe
Zgłosiłem się z ...
... problemem, który nie został rozwiązany. Podobno problem leży w moim telefonie, ale nie mogę tego sprawdzić, bo na stronie internetowej dane pochodzą z roku 2021 a serwis nadal chyba sprawdza te dane. Nadal czekam na telefon z informacją zwrotną. Może oddzwonią.... Przynajmniej zainteresowali się problemem, ale pewnie dlatego, że jest na gwarancji stąd dwie gwiazdki aczkolwiek za parę dni zejdę na jedną.