90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 października 2024 19:57
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, chciałbym ...
... się podzielić z Państwem nowiną – dzisiaj jest pierwsza miesięcznica od czasu mojej wizyty w ASO Fiedorowicz. Byłem tam z moja 2-letnia Octavia, która ma kilka poważnych usterek. Od półtora miesiąca jeżdżę z check engine na zegarach, codziennie wyskakuje błąd systemu start-stop, uszkodzona skrzynia DSG podobno wymagająca wymiany sprzęgieł (niepokojące odgłosy podczas zmiany biegów). WG ASO Skody w Olsztynie prawdopodobnie nie są to jakieś poważne usterki i nie ma powodów do pośpiechu więc na razie cierpliwie czekam aż ktoś zadzwoni i powie, że auto kwalifikuje się do naprawy i usterki zostaną usunięte w ramach gwarancji. Jeżeli osoba prowadząca social media będzie mi chciała napisać, że bardzo wam zależy na zadowoleniu klientów blabla i to wyjątkowa sytuacja no to nie, to nie jest wyjątkowa sytuacja ponieważ już drugi raz zdarza mi się czekać tak długo na Waszą reakcję i to ja muszę do Was dzwonić i prosić o załatwienie mojej sprawy. Serio? Nie macie jakiegoś programu do prowadzenia serwisu gdzie zaznaczacie sobie, że po tygodniu czy dwóch od wizyty, gdzie nie rozwiązano problemu klienta, musi nastąpić kontakt z informacją czy coś się dzieje w mojej sprawie czy mam sobie szukać innego ASO bo jestem niegodzien żeby korzystać z Waszych usług? 😊 Moje wcześniejsze doświadczenia z tym ASO: -wymiana szyby czołowej po uderzeniu kamieniem, naprawa w ramach AC. Ubezpieczyciel dostał fakturę na ponad 3k, niestety nie jest to kwota na tyle duża żeby wystarczyło na 2 listki ręcznika papierowego i 5ml płynu do szyb więc auto zostało wydane z tłustą szybą i pierwsze co zrobiłem po przybyciu do domu do czyszczenie szyby. Ponadto podchodząc do auta przy wydawaniu po naprawie już z kilku metrów widziałem czarne ślady kleju do szyb na białym lakierze. Dzięki pomocy pani prowadzącej proces usuwania szkody odczyściliśmy zabrudzenia na parkingu ASO. Odbitą tłustą łapę z podszybia i ubrudzone oba słupki A odczyściłem z grubsza sam. - wymiana mechanizmu odpowiedzialnego za składanie lusterek – po wyjeździe z ASO od razu zorientowałem się, że coś jest nie tak ponieważ na każdej nierówności coś stukało w drzwiach. Okazało się, że przy składaniu boczka drzwi nie dokręcił się panu mechanikowi panel z przyciskami do otwierania/zamykania szyb. Konieczna była powtórna wizyta – usterkę usunięto. Ale teraz drugie lusterko skrzeczy przy zamykaniu/otwieraniu i konieczna jest taka sama operacja z drugiej strony. - problem z bezkluczykowym systemem – konieczna wymiana klamki prawych tylnych drzwi. Auto wydane, pojechałem do domu, niestety nie wpadłem na pomysł żeby przetestować klamkę na miejscu. Pewnego ranka, spóźniony jak zwykle, podlatuje do auta żeby wrzucić coś na tylną kanapę przed odjazdem, otwieram drzwi… i mam klamkę w ręku, ale drzwi są dalej zamknięte. Konieczna ponowna wizyta i poprawka. - dwa razy wymieniany stelaż fotela kierowcy z powody opadającego oparcia – tutaj nie mam pretensji do ASO ponieważ problem jest podobno znany ale producent auta go nie dostrzega i nie wypuścił poprawionego stelaża. Gdyby to była Skoda sprzed lat – tani samochód dla ludu to ok, ale dzisiejsza Skoda Octavia to nie jest tanie auto więc to, że prawie po każdym progu zwalniającym muszę skorygować pochylenie oparcia trochę psuje mi odbiór tego auta 😊 - zaskakujące ceny – do tej pory robiłem obowiązkowe przeglądy na 30k i 60k w Olsztynie, ale w ramach wykupionego pakietu serwisowego więc ceny mnie zbytnio nie interesowały. Kiedy chciałem wymienić olej pomiędzy obowiązkowymi przeglądami to cena zaproponowana w ASO zmiotła mnie z planszy. Ostatecznie wymieniłem olej w ASO w Elblągu bo było prawie o POŁOWĘ TANIEJ. Było tego więcej, ale nie mogę o wszystkim napisać bo opinie google mają ograniczenia długości wpisu. Pozytywy w skrócie - proces sprzedaży w gorącym okresie pandemii bardzo sprawny. Ostatnia wizyta i rozmowa z Panem Grzegorzem – mistrzem serwisu, pozytywny i kompetentny człowiek. Wymyśliłem Wam hasło reklamowe – MOŻE NIE NAJLEPIEJ, ALE PRZYNAJMNIEJ DROGO!!!
Użytkownik sieci
8 października 2024 09:01
Salon - samochody nowe
Dramat omijajcie dalekim ...
... łukiem cena za przegląd ustalona ( auto na gwarancji ) 1200 zł a cena na fakturze 2700 zł
Użytkownik sieci
3 października 2024 15:32
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... przyjechalem na wymiane oleju. Dodatkowo wymieniono mi baterie w kluczyku. Cala operacja od momentu przekazania auta do odbioru >5h. Jest to standard w tym salonie. Nie szanuje sie tu czasu klienta i nigdy jeszcze nie wyjechalem o czasie takim jak mnie zapewniano.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2024 15:30
Salon - samochody nowe
Absolutnie odradzam. Dealer ...
... wiedział o odbiorze samochodu 2 tygodnie przed planowanym odbiorem. Tymczasem odbieram samochód brudny, z narzędziami pozostawionymi przez mechanika w bagażniku, z ciśnieniem w oponach 3.0bar, bez płynu spryskiwacza, zamontowanym wideorejestratorem w sposób taki, że nie można używać (regulować) lusterka wstecznego. Aftersale gdyby nie monit do Centrali VW - na 0pkt. Sprawa w toku. Żenująca postawa dealera - aż dziw bierze, że VW na takie postawy pozwala.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2024 23:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 maja 2024 16:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Szkoda ...
... ze nie mozna dac 0. Naprawiałem samochod po kolizji z ubezpieczenia. Czytając opinie negatywne mam odczucie, że to już standard tego salonu. Samochód przetrzymywany 2 m-ce, oddany niesprawny, a na koniec wmawianie że to wina klienta. Samochód został oddany z niesprawna klimatyzacja, bez osłony dolnej silnika i z wgniecionym progiem. Salon nie ma sobie nic do zarzucenia. Na moje uwagi zawsze odpowiedź że osłony nie było, klimatyzacja nie dzialala, a prog juz byl wgnieciony. Muszę udowadniać że było inaczej. NIE JEST TO STANDARD ASO, jakiego bym oczekiwał. Polecam mocno zastanowić się nad naprawa samochodu w tym salonie. Osobiście nie skorzystam więcej z ich usług.
Użytkownik sieci
16 maja 2024 20:56
Salon - samochody nowe
Ciasno, problemy z ...
... parkowaniem przy salonie. Zdarzyło mi się zostawić niezbyt prawidłowo auto we wjeździe przy budce ochrony ( nie było gdzie zaparkować przy ulicy a jako że byłam pierwszy raz w salonie nie wiedziałam że można sobie jeździć po wewnętrznym placu jak się chce ) obsługa zwraca uwagę klientowi jak intruzowi, do tego jeszcze pani ochroniarz nakrzyczała na mnie że nie powinnam w tym miejscu zostawiać auta. Zaznaczam że zostawiłam go przed jej okienkiem i jak opuszczałam auto to nawet nie wyszła ze swojej stróżówki żeby poinformować że mogę auto zaparkować gdzieś indziej. Poczułam się jak niechciany klient.
Użytkownik sieci
12 maja 2024 14:25
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić używane ...
... auto.Umowilem się z Panem Włodzimierzem M. Ze oddzwoni do mnie i umówi mnie na sobotę na obejrzenie auta.Nic z tego,nie doczekałem się.Moze w tej firmie klient który chce kupić auto za 80 tys. to drugi sort?.Tylko proszę nie pisać że wszystkich traktujecie tak samo bo nie uwierzę.
Użytkownik sieci
10 maja 2024 17:55
Salon - samochody nowe
Doświadczenia poraz kolejny ...
... negatywne.Od 26.03 2024 do dziś czekam na kontakt w sprawie czy należy mi się wymiana świec zapłonowych w ramach pakietu serwisowego.Kontakt miał być po świętach tylko którego roku...Wprowadzono mnie w błąd kiedy mi się ten pakiet kończy.Miał się skończyć w Kwietniu skończył się 25.03.2024 na przegląd zgłosiłem się 26.03.2024
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 16:46
Salon - samochody nowe
Słaba wręcz żałosna ...
... obsługa klienta sprawiła że moje zainteresowanie skoda na te chwile wynosi zero. Konkurencja pod tym względem wypada zdecydowanie lepiej. A Skoda :) Edit: Ja też się chciałem czegoś dowiedzieć i wasza żałosna obsługa klienta nie potrafiła sprostać temu zadaniu. I co? Ja mam teraz do was pisać maila z wyjaśnieniami co mi się nie podoba? Czemu miałoby mi się w ogóle teraz chcieć to robić? Wasza prośba wyrażona w odpowiedzi do komentarza jest równie niepoważna jak wasza obsługa i podejście do klienta.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 12:17
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna ...
... obsługa.Pani Katarzyna z działu sprzedaży samochodów nowych wzorowo wykonuje swoją pracę.Niesamowita wiedza i profesjonalizm. Edit.Co do Pani Katarzyny nie zmieniam zdania.Co do.serwisu to są to chyba jakieś jaja.Totalne olewanie klienta.Czy właściciel wie co tam się dzieje?
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 15:29
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju a ...
... nazajutrz komunikat uzupełnij pozom oleju i prawie litr dolewki ,szok !! i za co kasa ?
Użytkownik sieci
29 marca 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Masakryczna obsługa na serwisie !!
Użytkownik sieci
25 marca 2024 14:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 marca 2024 10:15
Salon - samochody nowe
Niestety, nie polecam. ...
... Zapłaciliśmy za naprawę prawię 4 tyś.zł, a za 2 dni kontrolka znów się zapaliła. Po telefonie do serwisu usłyszeliśmy, że możemy przyjechać dopiero za 3 tyg... Zero zainteresowania, żadnej propozycji co z dalszą naprawą, bo w sumie zapłaciliśmy za coś, co nie zostało naprawione. Pojechaliśmy więc specjalnie do innego miasta i tam w serwisie wykonano nam dopiero to, co powinno być zrobione w pierwszej kolejności tu... także strata pieniędzy, czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
13 marca 2024 09:36
Salon - samochody nowe
Obsługa tragiczna, rozbili ...
... mi auto na jeździe próbnej. Obiecywali że po naprawie auto będzie pełnowartościowe i zaproponują jego wykup. Jak się okazało na części wydali 70tys. A ich propozycja wykupu auta to 50tys!!!! Tragedia!! Auto wg ceny rynkowej warte 120tys. A oni mi proponują 50tys.!!! Całkowite olanie klienta, kokpit trzeszczy po naprawie 2 razy musiałam dzwonić żeby umówić się ponownie na serwis , bo zapomnieli oddzwonić …
Użytkownik sieci
1 marca 2024 13:43
Salon - samochody nowe
Z każdą wizytą ...
... coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że moje korzystanie z tego serwisu to pomyłka. Stawiłem się 6 listopada (poniedziałek) na wymianę oleju i opon. Wizyta trwała „zaledwie” 3,5 h i jedyne co zostało wykonane to wymiana opon ponieważ stwierdzono że przed wymianą oleju należy wymienić najpierw separator oleju którego akurat serwis nie posiadał. Umówiłem się z pracownicą serwisu na jego wymianę i wymianę oleju na dzień 10 listopada ( piątek - do tego czasu miałem jeździć z niesprawnym separatorem oleju). Po przyjeździe tego dnia na umówioną godzinę okazało się że nie jestem wpisany na listę klientów w tym dniu. Dodam że do serwisu musiałem przejechać około 40km w jedna stronę. Pracownik zapewnił mnie że 13 listopada (poniedziałek) z samego rana serwis się ze mną skontaktuje aby sprawę załatwić. Czekałem cały dzień na telefon który nastąpił dopiero około godz. 18:00 (jedno połączenie) kiedy to ja akurat nie mogłem go odebrać. Od tamtej pory cisza. Zbiegiem okoliczności nikt nie dzwonił też w sprawie wystawienia oceny za skorzystanie z serwisu co wcześniej zawsze miało miejsce. Poziom obsługi klienta w tym serwisie delikatnie mówiąc według mnie ( 7 lat współpracy) pozostawia wiele do życzenia porównując z latami ubiegłymi .
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 11:36
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do salonu ...
... po ofertę na Skodę, byłem dwa razy, oferty nie otrzymałem, za to dostaje ciegle smsy reklamowe, z których nie da się zrezygnować
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 11:51
Salon - samochody nowe
Kompletna ignorancja ze ...
... strony serwisu. Brak jakiejkolwiek reakcji na próby kontaktu przez kilka dni. Zdobycie jakiejkolwiek informacji dt. naprawy graniczy z cudem. Idealnym podsumowaniem sytuacji był telefon z ankietą po wykonanej usłudze. Na moją prośbę o kontakt za 30 min (23 stycznia) nikt nigdy nie oddzwonił :)
Użytkownik sieci
20 grudnia 2023 21:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka