90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2019 13:40
Salon - samochody nowe
Warto jechać do ...
... innego miasta i szukać tam salonu skody niż do tego salonu. Oczekiwanie pół roku na przyjęcie samochodu do naprawy ( w końcu z rozwalonym zderzakiem pęknięta lampą przednia oraz atrapa chłodnicy można jeździć) Naprawa zrobiona to że szpary każda w inną można wmówić ze to tolerancja taka jest nawet w nowych samochodach 1 cm w jedną czy w drugą stronę ważne że samochód naprawiony. Kierownik biura osoba mocno zapracowana by znaleźć czas dla stałego klienta ze złota karta w/w serwisu. Bardzo mili kiedy trzeba samochód sprzedać to wtedy rozkładają czerwony dywan a jak trzeba naprawić to już drzwi zamykają i wywieszają tabliczkę brak miejsc.
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 06:32
Salon - samochody nowe
Salon samochodowy jak ...
... salon ale obsługa beznadziejna , myślę że klient jest oceniany po wyglądzie i ubiorze . Jak wyglądasz i jesteś ubrany jak biznesmen to panowie urzędujący zabić się chcą tak lecą a jak wejdzie taki zwyczajny z ulicy to totalny olew d... nie ruszą zza biurka tak ostatnio zostałem zlany nikogo nie interesowało czym jestem zainteresowany z łaski udzielono mi jakichkolwiek informacji . Jeżeli jesteś zainteresowany Skodą to omijaj ten salon szerokim łukiem . Za to polecam salon w Wieliczce na wprost nowo otwartego Lerła. Obsługa na najlepszym poziomie tu też nabyłem auto którym teraz jeżdżę . Jeżeli szukasz nowego lub używanego samochodu wstąp , warto .
Użytkownik sieci
3 listopada 2019 11:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 października 2019 20:35
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM - ...
... zwłaszcza dział likwidacji szkód Samochód był naprawiany 3 miesiące , oczywiście w trakcie naprawy wiele problemów NAJWIĘKSZEMU WROGOWI NIE POLECAM WSPÓŁPRACY Z NIMI Samochód oczywiście po naprawie pojedzie do niezależnego rzeczoznawcy z Pzmotu w celu sprawdzenie wszystkiego.
Użytkownik sieci
19 września 2019 23:52
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... wystawić pozytywnej oceny serwisowi przy ul. Kocmyrzowskiej w Krakowie. Samochód odstawiłem do serwisu z uszkodzonym błotnikiem 22 lipca, a informację o tym, że jest gotowy do odbioru otrzymałem 29 sierpnia, czyli po 38 dniach! Kontakt zdalny jest dramatyczny, przeważnie nikt nie odpisuje na e-maile, nie odbiera telefonów i nie oddzwania. Dodatkowo podczas naprawy błotnika otrzymałem informację (to ja wykonałem telefon), że szyba czołowa zaczęła pękać. Szyba miała od kilku lat skazę, niemniej jednak samochód przechodził co roku przegląd techniczny. Nie zrzucam winy na serwis, bo temat jest sporny. Zaproponowano mi, że to ja mam zapłacić za szybę, a serwis pokryje koszt robocizny. Ostatecznie przyjąłem tę propozycję. Problemem było to, że samochód z naprawioną szybą miał być gotowy na 31 sierpnia bądź 2 września. A był gotowy na 9 września... Inne zakłady w Krakowie wykonują takie usługi od ręki, nie trzeba się nawet wcześniej umawiać na konkretny termin. Przy odbiorze samochodu (9-go września) zgłosiłem uwagę o zarysowaniu i odprysku na lewej przedniej szybie (prawdopodobnie była demontowana, bo drzwi były cieniowane). Pan, który przekazywał mi samochód zrobił zdjęcia i obiecał porównać ze zdjęciami, które były robione na początku, przy oddawaniu auta do serwisu. Znów, nie sugeruję, że to serwis uszkodził szybę, może po prostu wcześniej nie zauważyłem tego odprysku. Chciałem to po prostu potwierdzić, skoro dokumentacja zdjęciowa była sporządzona. To, co krytykuję, to brak kontaktu i niedotrzymywanie słowa. 11-go września przypomniałem się mailowo i dodatkowo poprosiłem o informację, gdzie została schowana przejściówka do odkręcania śrub antywłamaniowych. Po kilku dniach telefonów i maili dostałem odpowiedź 19-go września. W e-mailu otrzymałem zdjęcie szyby, które nie obejmowało fragmentu, na którym znajduje się uszkodzenie. Na pytanie o przejściówkę nie otrzymałem odpowiedzi. Ostatecznie znalazłem ją w bagażniku zamiast w miejscu, w którym była pierwotnie. I jeszcze taki drobiazg, kilka dni po odbiorze samochodu sprawdzałem ciśnienie w oponach. Jedno z nich zostało napompowane do 2,8 bar, czyli 0,5 bar więcej niż maksymalne sugerowane dla mojej Skody Fabii. Uważam, że serwis przy Kocmyrzowskiej w Krakowie nie zasługuje na miano ASO.
Użytkownik sieci
9 września 2019 10:24
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Poszedłem do ich dealera, aby zadać 2 pytania dotyczące 2 funkcji oferowanych przez jeden z ich modeli. Poszedłem do ich recepcji i poprosiłem o rozmowę z ich mechanikami w ich opublikowanym serwisie: WNIOSEK ZABLOKOWANY powiedzieli mi, że muszę porozmawiać z bardzo młodą damą przebraną za kierownika lub sekretarza kierownika w ich biurze obsługi. Pierwsze pytanie: czy mogę tam serwisować fabryczną instalację CNG (1,4 tsi Octavia). To jest fabryczna instalacja Skody w samochodzie. Nie była pewna. Inna starsza pani krzyknęła z pobliskiego biurka „nie obsługujemy tutaj tego modelu” ... I to ma być dealer Skody ... Drugie pytanie: zwykłe reflektory Octavia można wymienić na ksenonowe oryginalne Skody, zawsze w Octavii. Była całkowicie zagubiona, uśmiechnęła się ze wstydu. Powiedziała mi, żebym poszedł do okna części Skody (abd to jest biuro obsługi? Jeśli pozwolą mi porozmawiać z mechanikami, już by mnie nie było ...) Idę więc do biurka z częściami, gdzie starszy facet ze zmęczoną twarzą wygląda na to, że nie chce tam być (co się stało z „Dzień dobry! W czym mogę dziś pomóc?”) I zapytałem pytanie. Powiedział mi „nie” ze względu na ustawienia, sterowniki oprogramowania, moduły itp. Powiedziałem dobrze, powiedziałem mu, że mogę zapłacić za przeprogramowanie, a jeśli mógłby dać mi wycenę (tak, oferuję ci pieniądze, czy nie tego właśnie ludzie chcą?) Posłał mi ten całkowicie niezainteresowany wygląd, jakbym nie była warta jego czasu. Tak traktują swoich (kandydatów) klientów. Powiedziałem mu nawet, gdy odchodziłem „… więc chyba nie kupię Octavii…” Słyszał mnie, ale nie mogło go to obchodzić mniej. Trzymaj się z dala od tego salonu. Jest prowadzony przez dopasowanych zombie, które nie dbają o ciebie lub twoje potrzeby lub podbijają cię jako klient. Dziękuję za decyzję dotyczącą zakupu Forda Mondeo. (Wersja oryginalna) I went to their dealership to ask 2 questions regarding 2 features offered by one of their models. I went to their reception and I asked to talk with their mechanics at their publicised Service : REQUEST DENIED they told me that I had to talk with a very young lady dressed as a manager or a manager's secretary at their service desk. First question : could I service their factory CNG installation (1.4 tsi Octavia) there. This is Skoda factory installation on the car.She was not sure. Another older lady shouted from a nearby desk "we do not service this model here"... And this is supposed to be a Skoda dealership... Second question: regular Octavia headlights can be changed to the xenon original Skoda ones, always on the Octavia. She was totally lost, smiled in embarrassment. She told me to go to the Skoda parts window (abd this is the service desk? If they let me talk with the mechanics I would be already over by now...) So I go to the parts desk, where an older guy with a fed up face, looking that he didn't want to be there (what happened to "Good morning! How can I help you today"??) and I asked the question. He told me no due to settings, software drivers, modules etc. I said fine, I told him that I could pay for the re-programming, and if he could give me maybe a quote (yes, I'm offering you money, isn't that what u people want?) He gave me this totally un-interested look, like I was not worth his time. This is how they treat their (candidate) customers. I even told him while I walked away "....so I won't be buying an Octavia I guess then..." He heard me, but he couldn't have cared less. Stay clear of this dealership. It's run by suited-up zombies who don't care about you or your needs or conquering you as a customer. Thank you for making up my mind in buying a Ford Mondeo.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2019 15:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 19:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 20:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Pojechałem tam nową Fabią (niecałe 2 miesiące i 3500 km przebiegu) z przekrzywioną kierownicą (kierownica jak do skrętu w lewo, a samochód jedzie prosto ). Miałem niewątpliwą przyjemność rozmawiać z prawie każdym pracownikiem jaki był wtedy na miejscu i nikt nie potrafił mi pomóc. Dowiedziałem się, że nie było szkody komunikacyjnej, więc ubezpieczenie (AC) tego nie obejmuje oraz, że to nie wina producenta bo to wada eksploatacyjna, więc gwarancja także tego nie obejmuje. Na moje próby dopytywania się usłyszałem, że to moja wina, musiałem w coś uderzyć albo nie potrafię jeździć i mam... Dodam, że poziom obsługi i to jak zostałem potraktowany jest poniżej wszelkich standardów, a odsyłanie klienta "od okienka do okienka" to jakaś kpina.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 17:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 09:27
Salon - samochody nowe
Mam mieszane uczucia ...
... co do serwisu. Samochód musiałam zawieść do innego serwisu do Wieliczki do Auto Luzar. Są dokładniejsi i nie ma dziwnych wymijających odpowiedzi. Tam rozwiązano mój problem
Użytkownik sieci
24 lipca 2019 18:06
Salon - samochody nowe
Krótko i na ...
... temat bo nie ma co więcej się rozpisywać: byle tylko sprzedać nowe auto, a co do serwisowania to porażka po całej linii. Potrafią tylko olej zmieniać i filtry, bo nic więcej nie potrafią bo jeśli zaczyna coś w silniku stukać mówią prosto w twarz że tak ma być - te modele tak mają :) żenujący serwis, mechanik i doradca w białej koszuli. Nie polecam unikać szerokim łukiem. Moja przygoda ze skodą się zakończyła. Oczywiście sprawy nie zostawię, (skarga, rzeczoznawca i radca prawny plus ukryta kamera z tvn).
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 15:46
Salon - samochody nowe
Nieprzyjazna obsługa, nie ...
... chcą wydrukować informacji o historii serwisowej, a do wglądu pokazują tylko nieistotne rzeczy, typu wymiana oleju, nie chcą podać żadnych szczegółow dotyczących napraw blacharskich przeprowadzanych w ASO.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2019 03:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 19:06
Salon - samochody nowe
Nie mają kamyka
Użytkownik sieci
10 maja 2019 13:17
Salon - samochody nowe
Zrezygnowałem z ich ...
... usług. Panowie na serwisie byli niesłowni, nierzetelni i nieuprzejmi
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2019 20:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 marca 2019 18:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 13:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 08:41
Salon - samochody nowe
Nie miałem sprecyzowanych ...
... oczekiwań odnosnie samochodu, mialem zamiar obejrzec rozne auta i wybrac cos co bedzie mi odpowiadac. Pan z obslugi gdy mu o tym powiedzialem zareagowal po chamsku, ze nie wiem czego chce i po co przychodze. W takim razie dokonczylem ogladac auto, ktore ogladalem i wyszedlem. Sytuacja miala pewien plus, bo jestem teraz szczesliwym posiadaczem Peugeota :) Mialo to miejsce rok temu, obslugiwal mnie jakis mlody blondyn.