94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 maja 2018 23:13
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
22 maja 2018 10:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 maja 2018 18:08
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2018 11:57
Salon - samochody nowe
Miałem szkodę i ...
... naprawili mi szybko w serwisie w Skodzie. Bez problemów. Moja ubezpieczalnia trochę świrowała i przeciągała temat, ale Pan Jakub szybko temat załatwił. Ja polecam.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2018 08:33
Salon - samochody nowe
Szybko i profesjonalnie.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2018 20:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2018 13:21
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2018 15:37
Salon - samochody nowe
Zarejestrowałem się przez ...
... formularz na stronie internetowej do serwisu. Po dwóch dniach zadzwoniła pani z recepcji żeby umówić mnie na konkretny termin. Po zebraniu wszystkich danych (auto na gaz, przegląd po 30 tysiącach kilometrów + dezynfekcja klimatyzacji) pani zaproponowała mi, że od razu poda mi przybliżony koszt - około 670 złotych. Dziś rano zaprowadziłem auto, poprosiłem jeszcze o wymianę piór wycieraczek po zimie. Pan, który przyjmował auto po wypełnieniu wszystkiego poinformował mnie o kosztach i tu uwaga... 2400 złotych. Gdy powiedziałem na jakie koszty kazała mi się przygotować pani, która do mnie dzwoniła usłyszałem, że pewnie się pomyliła. Jak można się pomylić o 400%? Ostatecznie po rabacie zapłaciłem 2000 złotych.
Użytkownik sieci
25 marca 2018 13:27
Salon - samochody nowe
Jest ok
Użytkownik sieci
21 marca 2018 14:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 marca 2018 14:27
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 marca 2018 23:19
Salon - samochody nowe
Miła i szybka obsługa
Użytkownik sieci
14 marca 2018 18:33
Salon - samochody nowe
Bardzo niska jakość ...
... obsługi, bezczelne odzywki. To nie jest serwis który chce się opiekować klientem, chce tylko zarobić.
Użytkownik sieci
9 marca 2018 20:37
Salon - samochody nowe
Bardzo miła atmosfera ...
... i kompetentni doradcy i fachowcy w serwisie, na pewno jeszcze skorzystam z tego serwisu.
Użytkownik sieci
8 marca 2018 11:31
Salon - samochody nowe
Zacznę może od ...
... plusów, a raczej 1 (słownie: jednego) plusa. Panie na recepcji są naprawdę miłe i uprzejme. Potrafią nawet same zaproponować klientowi, że pójdą na serwis dowiedzieć się, co dzieje się z autem. I na tym koniec. I tylko ze względu na nie, moja ocena to dwie gwiazdki. Przechodząc do minusów. Serwis to jest taki cyrk, że zarówno cyrk Korona i Zalewski powinni się czuć zagrożeni. 1. Telefon - jaki telefon? Mam wrażenie, że pracownicy serwisu nie przeszli szkolenia z obsługi telefonu. Nie potrafią odbierać i nie potrafią zadzwonić. Taka mała porada - zawsze można poprosić jakiegoś klienta, który błąka się od paru godzin po salonie czekając w sumie nie wiem na co, bo nie na naprawę swojego auta...Uczucie, gdy doradca serwisowy odbierze w końcu ten ciągle dzwoniący telefon jest niesamowite. 2. Obsługa (i tu nie wiem czy napisać klienta czy Klienta, bo szczerze mówiąc, mam trochę mieszane odczucia...). Wyobraźcie sobie taką sytuację. Twoje auto trafia po awarii do serwisu. Czekasz sobie spokojnie w domu na rozwój wydarzeń i choćby szczątkową informację, że chociaż przyjęli samochód do sprawdzenia. A tu nic! Nic, kompletnie NIC. ZERO! Przez kilka dni nie potrafią zadzwonić i powiedzieć, czy chociaż ten samochód do nich trafił. Zaczynam odnosić wrażenie, że jakbym sam nie próbował się dowiedzieć, to może na koniec 2018 przy inwentaryzacji znaleźliby moje auto. Potrafię sobie chyba nawet wyobrazić zdziwienie na twarzy pracowników. Co lepsze, takie creme de la creme tudzież truskawka na torcie (cytując naszego reprezentanta), nie potrafią nawet zadzwonić pomimo zgłoszenia takiej prośby na recepcji... 3. Totalna niekompetencja - głupio to pisać, ale to niestety prawda. Bo jak inaczej nazwać przyjęcie auta do serwisu, diagnoza oraz naprawa usterki i wydanie klientowi samochodu po dwóch godzinach, po czym klient wraca z tym samym problemem po 2 minutach od odbioru kluczyka i przejechaniu dwóch metrów samochodem? Ja wiem, że teraz wszystko się naprawia metodą wyłącz i włącz, ale nie tędy droga. W dobie wszechobecnych komputerów i dostępu do super sprzętu diagnoza usterki powinna być naprawdę całkiem łatwa i przyjemna, a nie taka podczas której, auto spędza w serwisie tydzień zanim zostanie naprawione i chodzi tutaj o prostą wymianę jakiejś pierdoły. Tydzień o ile ktoś sobie o nim przypomni... 4. Chaos, chaos i chaos. A i jeszcze zapomniałem o chaosie...W sumie podczas pobytu w serwisie przestaje dziwić fakt, że nikt tego telefonu nie odbiera. Tam po prostu nikogo nie ma. Pracownicy serwisu cały czas gdzieś chodzą. Ja rozumiem, że Skoda się świetnie sprzedaje, ja rozumiem, że jest dużo roboty bo obsługa flot itp., ale może jednak warto (wzorem innych marek), by chociaż jedną osobę posadzić przy serwisie żeby obierała telefon i sprawdziła na jakim etapie jest naprawa. Podsumowując, zastanawia mnie jakimi to jest grubymi nićmi szyte, że to jeszcze stoi i działa. Jakbym miał w swojej firmie tak obsługiwać klientów to już dawno bym zasilił szeregi bezrobotnych. Sądząc po opiniach, nie jestem jedyną osobą, która w ten a nie inny sposób ocenia serwis. A tak naprawdę wystarczy tak nie wiele, żeby klient czuł się poinformowany i spokojny, że faktycznie ktoś pamięta o jego samochodzie.
Użytkownik sieci
1 marca 2018 17:37
Salon - samochody nowe
Drugi raz nie ...
... dam się nabrać na obiecanki, a potem kompletny brak zainteresowania, kontakt telefoniczny ze strony warsztatu, którego nie uświadczysz, indolencję i kompletne olewactwo wobec klientów, tak pracowników w salonie, jak i na warsztacie. Totalny bajzel od kierownika zmiany po panie w śmiesznej recepcji. Dodzwonisz się szybciej do CBŚ niż do SKODY na Struga. Ludzie! Przecież za komuny lepiej było w FSO na Białowieskiej. Tamci jakoś stwarzali wrażenie, że klient się liczy. Ale Krotoski-Cichy SKODEX to koszmar z głębokiej Rumunii. Na wymianę osłon plastikowych pod silnikiem czekałem 5 tygodni, auto stało pod chmurką. A i tak spieprzyli. Po złożeniu reflektory przednie mają odchylenie od pierwotnej pozycji o około pół centymetra. Panie K., Panie C. Zmieńcie pracowników, bo to mam nadzieję ich wina, a nie Wasza. Nie pozdrawiam. Klient.
Użytkownik sieci
13 lutego 2018 18:53
Salon - samochody nowe
Masakra, nie polecam ...
... . Dwie godziny na wymianę wycieraczek !!! Rekord !!!
Użytkownik sieci
12 lutego 2018 10:23
Salon - samochody nowe
Ostrzegano mnie przed ...
... tym, żeby nie korzystać z serwisu. Skorzystałam i jestem zadowolona. Pracownicy uwijają się, robią co mogą. Telefony cały czas dzwonią, pani przy biurku nie odbierała, obsługiwała mnie. Rachunek też był OK. Jeśli chodzi o całokształt. Nie było źle. Nie wiem skąd takie opinie...
Użytkownik sieci
7 lutego 2018 16:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lutego 2018 07:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek