92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Michał Materek
21 lipca 2023 06:19
Serwis
Salon Auto Wimar
Salon Auto Wimar to TOTALNA POMYŁKA. Począwszy od zakupu, po obsługę pogwarancyjną.
Handlowiec na Alejach Jerozolimskich Michał L. cały czas zapewniał mnie, że auto będzie na marzec 2020r., a w marcu że nie wiadomo kiedy i Auto Wimar nie ma wpływu na produkcję. Rozmawiałem z Dyrektorem placówki który rozłożył tylko ręce i powiedział, że mogłem przyjść wcześniej to by wyprosił dopilnowania terminu. Oczywiście zero uwag do p. Michała L.
Jako zadośćuczynienie zaproponowano mi wynajem auta za ok 2tyś. Zmuszony byłem więc zakupić auto z placu. Michał L. zapewniał mnie, że mogę kupić pakiety serwisu i gwarancji na 4 lata. Co się okazało? Na auta już zarejestrowane nie można wykupić przedłużonej gwarancji producenta. Wyszła z tego awantura. Handlowca zwolniono- chyba nie byłem pierwszym i nie ostatnim oszukanym.
Reasumując, kupiłem auto z pakietem przeglądów na 60tyś km, a nie na 120tyś i 2 letnią gwarancją a nie 4 producenta. Musiałem za prawie 4tyś. kupić dodatkową gwarancję w Cargarantie.
Przy 52tyś. wymiana oleju. Kierownik serwisu na Alejach zaproponował, żebym przy okazji zrobił przegląd bo za chwilę wypada. Na moje pytanie co z Darmowym Przeglądem końcowym przy 60tyś. oznajmił, że nie będzie problemu zgłoszę się i już. Wiec się zgłosiłem i co? Okazało się jak chcę to muszę zapłacić! Motto Auto Wimar- Klient jak zechce to zapłaci!
15 miesięcy temu z OC sprawcy wymieniony kompletny przedni zderzak, lampy itd. W kwietniu 2023 przegląd na stacji diagnostycznej i zonk! Lampa świeci panu bogu w okno. W maju 2023 zauważyłem, że zbiera się woda w lampach przeciwmgielnych- tych wymienionych. I co? Taka odpowiedź: Szanowny Panie gwarancja na lampy się skończyła. Więc znowu z mojego portfela wymiana lamp!
Przeniosłem się na Modlińską.
Problem z rozrządem, wada klimatyzacji, woda w lampach przeciwmgielnych jw. Pani Monika K. Szef Biura Obsługi Klienta, przedstawiła Cargarantie wycenę usunięcia wad. Zapytałem czy czytała moją polisę. Odpowiedź? Szanowny Panie ja nie mam czasu na czytanie każdej z takich polis. Pani Monika wykazała postawę prokliencka i zamówiła wszystkie części w razie jakby Cargarantie odmówiło. W myśl Auto Wimar- klient i tak zapłaci. Cargarantie odmówiło, bo Pani nie czytała wyłączeń i zamieściła też opis wad taki jaki ja LAIK jej przekazałem. Zapomniała też zgłosić wady klimatyzacji obwiniając mnie, że to ja jej nie zgłosiłem. Zadzwoniłem do Kierownika Serwisu z zażaleniem. Odpowiedź: Zachowaliśmy pełen profesjonalizm! Pełen profesjonalizm to zachował Pan Kierownik Serwisu Modlińska OLEWAJĄC klienta.
Auto przekazałem do serwisu Krotoski.
Podejście MEGA. Cyt. Szanowny Panie najpierw musze zapoznać się z zakresem Pana polisy, wtedy stwierdzę czy obejmuje zgłoszone wady. Jak to wygląda w PROFESJONALNYM serwisie? Zostawiasz auto dzień wcześniej, bo zgłaszam wadę pracy na zimnym silniku. Wiec auto musi swoje odstać. Weryfikacja trwa ok 3godzin. W AutoWimar, weryfikacja na ulicy przed salonem i na podstawie mojego nagranego filmiku.
Moje zdanie o AUTO WIMAR? NEGATYWNE!!!!
Zgłaszane wady najlepiej jak bym zapłacił z własnej kieszeni, żadna z osób obsługujących nie wykazała minimum zainteresowania pozytywnym zakończeniem. Począwszy od handlowca do dyrektora salonu. Czy to Aleje Jerozolimskie czy Modlińska wszędzie traktowany jesteś jak NATRĘT, no chyba że płacisz za wszystko z własnej kieszeni wtedy potraktują Cię jak BANKOMAT czytaj z szacunkiem.
Wszystkie pozytywne opinie w necie dotyczą TYLKO zakupu. Tego firmie nie można odmówić, podejście sprzedażowe mają opanowane do perfekcji, naciągnąć klienta na zakup auta a później naciągać żeby płacił jak najwięcej z własnej kieszeni. Negatywne opinie pojawiają się dopiero w okresie 2lat i to negatywy właśnie na obsługę serwisu! To tam naciągają na kasę!
Jeśli ktoś kupuje auta z Auto Wimar niech się modli aby z autem nic się nie działo, bo zgłoszenie i wyegzekwowanie usunięcia jakichkolwiek wad z gwarancji jest niemożliwe.
ODRADZAM ZAKUPU i NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ SKODY Z SALONU AUTOWIMAR.
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 19:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 stycznia 2023 20:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 stycznia 2023 16:29
Salon - samochody nowe
Jeśli chcecie kupić ...
... sobie Skodę to koniecznie w tym salonie i koniecznie u Pani Marty Czapigo. Od samego początku obsługa ze strony Pani Marty była mega profesjonalna. No i ten stoicki spokój :-) Pyszna kawa, fajna obsługa, super salon, czego chcieć więcej.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2023 18:10
Salon - samochody nowe
Zakup Skody Superb ...
... przebiegał w miłej atmosferze a Pani Marta Czapigo która pilotowała proces zakupu jest osobą niezwykle kompetentną i życzliwą potrafiła rozwiać każdą wątpliwość wykazując się niezwykłą cierpliwością.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2023 13:45
Salon - samochody nowe
Serdeczne podziękowania za ...
... sensowne i życzliwe podejście do klienta. Byłam, zamawiałam części do autka. Fachowa rozmowa i rzetelne wyjaśnienie co mam zamówić. Części były na miejscu a i rabat się pojawił. Dziękuje i do zobaczenia
Użytkownik sieci
25 stycznia 2023 18:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 15:18
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie zakup ...
... auta w salonie Auto Wimar na ul. Modlińskiej. Przy zakupie auta doradzał mi Pan Robert Kryk. Niesamowicie cenię sobie profesjonalizm i zaangażowanie Pana Roberta. Auto, które zostało mi zaproponowane spełnia wszystkie moje oczekiwania. Dodatkowo proces zakupu i odbioru auta był bardzo krótki (po zaledwie 3 dniach od mojej decyzji o zakupie auto było już gotowe do odbioru!). Panie Robercie, dziękuję!
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 18:12
Salon - samochody nowe
Podziękowania dla Pana ...
... Mateusza z serwisu za super obsługę. pozdrawiam
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 10:25
Salon - samochody nowe
Miła obsługa fachowa pomoc
Użytkownik sieci
21 stycznia 2023 08:18
Salon - samochody nowe
Jeśli Skoda, to ...
... w Auto Wimar i najlepiej przejść przez proces zakupu z Panią Martą Czapigo. Potrafi z życzliwością i humorem, a przede wszystkim cierpliwością pomóc nawet największym marudom :).
Użytkownik sieci
20 stycznia 2023 14:09
Salon - samochody nowe
Pierwsza wizyta w ...
... serwisie Auto Wimar przy ul. Modlińskiej 224. Kompetentna i uprzejma obsługa Pani Moniki Kruszewskiej. Sprawna diagnostyka i wycena kosztów naprawy. Wszystko zgodnie z oczekiwaniami i standardem. Profesjonalna obsługa!
Użytkownik sieci
18 stycznia 2023 20:22
Salon - samochody nowe
Polecam - obsługa ...
... i serwis na najwyższym poziomie .
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 21:13
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 20:46
Salon - samochody nowe
Sprawna i profesjonalna obsługa, miła i uprzejma.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 19:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 11:18
Salon - samochody nowe
W sobotę 6 ...
... stycznia wybraliśmy się z narzeczonym po jego wymarzone auto do salonu. Narzeczony zapowiadał nasza wizytę kilkoma telefonami wcześniej, że względu na fakt że jechaliśmy oglądać auto 300 km. Zostaliśmy zapewnieni, że auto będzie na nas czekało pod dachem, jednak na miejscu okazało się, że sprzedawca nic nie wie i auto jest oczywiście nieprzygotowane. Zaprosił nas na "ratującą" kawę, a w tym czasie ogarniał auto. Trwało to jakieś pół godziny i jakbym chciała wypić kawę to wybrałabym się do restauracji Gessler a nie do Škody Wimar, chociaż kawę mieli dobrą i to chyba tyle co dobrego można powiedzieć. Narzeczony zdecydował się mimo to na zakup auta w sobotę. Zostaliśmy zapewnieni, że formalności zostaną szybko załatwione i będziemy mogli odebrać samochód już w poniedziałek lub wtorek. Mamy już w zasadzie piątek a auto podobno nie jest nawet zarejestrowane. Wpłata wykonana a auta nie ma. Sprzedawcy umawiają się na kontakt o jakiejś konkretnej porze nie odzywają się. Nikt tam nie ma na nic wpływu. Narzeczony co chwilę dzwoni i brak informacji kiedy auto będzie gotowe do odbioru. Na ten moment zastanawiamy się czy nie zrezygnować z kupna auta w tym salonie skoro nikt nie bierze klienta na poważnie. Update jutro, ale mam już dość tego procesu zakupowego. Update: Rozmowa odbyła się z osobą, która podała numer telefonu w komentarzu. Pomimo przeprosin i zapewniania, że kierownik się skontaktuje, cały czas jest cisza ze strony kierownictwa Skody. Zgłoszono, że nie życzymy już sobie obsługi przez Pana, który przez tydzień nie potrafił udzielić żadnych informacji, niestety zostało to zignorowane i żaden inny pracownik się nie kontaktuje. Cały czas jesteśmy skazani na nie kompetentnego sprzedawcę, który kilkukrotnie już popełnił faux-pas w relacji sprzedawca-klient. Efekt rozmowy: równie dobrze mogłaby się nie odbyć. Sytuacja nadal patowa.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 17:52
Salon - samochody nowe
Super salon ,miła ...
... i fachowa obsługa , szybki serwis i udany powrót do domu ☺️ Koniecznie polecam 🤗 Zadowolony klient ❤️☺️
Użytkownik sieci
7 stycznia 2023 23:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 stycznia 2023 11:09
Salon - samochody nowe
Obsługa pana Roberta ...
... Kryk w salonie Auto Wimar przy ul. Modlińskiej spełnia wszelkie oczekiwania wobec profesjonalnego podejścia do klienta.