83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 maja 2021 13:01
Salon - samochody nowe
Dramat! Chamskie podejście ...
... Pani doradcy serwisowego. Z Volkswagenem z dala od tego miejsca. Nie polecam a wręcz odradzam...przynajmniej jeśli chodzi o obsługę klienta przez Panią doradcę. Pracy mechaników nie ocenię bo nie zdążyliśmy otworzyć zlecenia...obsługa tak fatalna że ba tym etapie podziękowałem!
Użytkownik sieci
17 maja 2021 17:42
Salon - samochody nowe
Tu już niema Hyundaia
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2021 15:51
Salon - samochody nowe
Brak konkretnych ludzi ...
... rozmowa z kierownikiem nie przyniosła oczekiwan
Użytkownik sieci
28 marca 2021 12:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 grudnia 2020 12:20
Salon - samochody nowe
Na pierwszy rzut ...
... oka wszystko wygląda ok, ale lekceważenie obowiązku zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej przez pracowników to jakaś kpina świadcząca o podejściu do klienta
Użytkownik sieci
19 listopada 2020 20:14
Salon - samochody nowe
Pracownicy w większości ...
... przypadków bez maseczek, samochody wyprowadzane z serwisu przez pracownika bez maseczki, brak drugiego wyjazdu dla klientów, zmuszeni są oni do jazdy w kierunku Zakopanego, choć druga brama wyjazdowa jest na ulicę Forteczna, ale zamknięta
Użytkownik sieci
19 listopada 2020 18:24
Salon - samochody nowe
Poraz kolejny zawód, ...
... pierwszy raz problem z oponami, 2h czekania po czym Pani która mnie obsługiwała wyszla i powiedziała że nie mają tych gum na stanie ( zimowe zostawione w depozycie i potwierdzenie wizyty sms dzień wcześniej Dostałem, propozycje wysyłki tych gum na Mazury..(bo tam mieszkam) Po czym odmowilem . Podszedł pan z Toyoty i się dogadaliśmy 💪 sprostał zadaniu (dostałem zastępcze gumy na sezon). W dniu dzisiejszym pojechalem po miesięcznym wyprzedzeniu na wymianę opon i oleju (udało się), ale.. Trwało to ok 1:30, samochód nie był wymyty gdzie hyundai zapewnia że. Po 1gdz w serwisie pracownicy umyją samochód.. Wsiadając do samochodu zauważyłem na listwach progowych otarcia z błota prawdopodobnie zostawione przez pracownika-rece opadają Jazda próbna, i Pan z działu Handlowego na plus 👍tak samo Pan od wyceny używanych samochodów. 👍. Ps zastanawia mnie pozycja na fakturze" materiały dodatkowe?"za kwotę 169zl . Pozdrawiam za całość z własnym olejem (630 zł za wyminę oleju depozyt gum i wymiana opon) nie za dużo??
Użytkownik sieci
28 października 2020 20:06
Salon - samochody nowe
Żenada, nie płacą ...
... kontrahentom za wykonane usługi w ustalonych terminach, mimo wielokrotnych próśb kierowanych telefonicznie i mailowo. Lekceważą nawet noty odsetkowe i nie poczuwają się do zapłacenie odsetek za zwłokę, nie tylko tych, na które się sami zgodzili, ale nawet ustawowych. Do tego naiwne tłumaczenia o zawieruszeniu się faktury, arogancja, itp. W końcu po prośbach trzykrotnie kierowanych telefonicznie i przesłanej nocie odsetkowej, po 30 dniach od terminu zapłaty, zapłacili. Opinia poniżej jakiejkolwiek krytyki...
Użytkownik sieci
19 października 2020 14:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 września 2020 17:13
Salon - samochody nowe
Szkoda wysiłku na komentarze..
Użytkownik sieci
17 września 2020 17:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 września 2020 17:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 września 2020 12:11
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM !!! ...
... Zleciłem serwisowi wymianę dwóch sond lambda jednak mechanik podczas naprawy USZKODZIŁ część tłumnika za co koszt naprawy zwiększył się prawie o 1500 zł... Serwis tłumaczył się tym, że AC na pewno zwróci wszystkie koszty... Oczywiście AC zwróciło koszty za same sondy oraz koszty naprawy sondy natomiast za to, że mechanik uszkodził tłumnik musiałem zapłacić z własnej kieszeni. Po zgłoszeniu szkody serwisowi ASO oraz żądaniu zwrotu środków za uszkodzenie tłumnika serwis nie uwzględnił reklamacji ponieważ jak to powiedział kierownik działu serwisu "Nie poczuwają się do odpowiedzialności" ... Dziękuję za taką współpracę.... Sprawa zostanie skierowana na drogę sądową... NIE POLECAM !!!
Użytkownik sieci
10 września 2020 15:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2020 12:30
Salon - samochody nowe
Prosze,powod oceny brak zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2020 20:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 14:29
Salon - samochody nowe
Unikajcie tego salonu, ...
... odsyłają klientów mówiąc ze wyślą ofertę a do dnia dzisiejszego nic na maila nie przyszło. Odsyłają klientów do innych salonów takiej jak KIA czy Skoda. Rok temu kupiłam nowy samochód w tym salonie...Obsługa Tragedia!! Ps. Polecamy salon samochodowy Skoda w Bielsku Białej, właśnie wyjechaliśmy nowym samochodem.
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 18:45
Salon - samochody nowe
serwis HYUNDAI działa ...
... nie profesjonalnie , opóznienia , czekanie , a ceny jak z kosmosu , lepiej było w innych serwisach także ludzie nie wybierajcie ich bo szkoda czasu na czekanie
Użytkownik sieci
27 lutego 2020 13:14
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy nie byli ...
... zainteresowani dobraniem auta na jazdę próbną. Widocznie nie zależy im na bonusach ze sprzedaży.
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 13:14
Salon - samochody nowe
Przed wakacjami 2019 ...
... chciałem zaktualizować nawigację w Santa Fe. Umówili termin, ale potem odwołali tłumacząc to jakimiś problemami technicznymi. Następne próby umówienia terminu nie udawały się - twierdzili, że Santa Fe ma wadę fabryczną i aktualizacja nawigacji grozi spaleniem całego radia. Auto nowe, na gwarancji, więc byłem mocno zdziwiony. Obiecali interweniować w centrali, wreszcie z końcem roku definitywnie odmówili wzruszając ramionami. Z ciekawości zadzwoniłem do serwisu na Wielickiej. Nie wiedzieli o żadnych problemach, umówili termin, w 45 min. było gotowe. Zmieniam serwis !