92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lutego 2023 14:50
Salon - samochody nowe
Mój ford nie był zadowolony
Użytkownik sieci
6 października 2022 13:25
Salon - samochody nowe
Wycena na stronie ...
... ford do serwisu. W serwisie przedstawiono zakres prac i kwoty jakie podano mi po VIN na stronie. Po wykonaniu prac poinformowano mnie, że kwoty będą wyższe, ponieważ nie mogą rozliczyć akcji promocyjnych. Przegląd wykonany na odwal się. Przepalone żarówki nie zgłoszone i nie wymienione. Co najlepsze po serwisie klakson przestał wydawać dźwięki. UWAGA - na każdym kroku konsultat próbował namówić mnie na płukanie silnika i jakieś wlewy ( przy aucie z przebiegiem 100tys km ) oraz dynamiczną wymianę oleju w skrzyni, która się do tego nie nadaje. Naciągacze!!! Edycja po odpowiedzi serwisu : Przy umawianiu wizyty korzystałem ze strony ford.pl podając numer VIN i takie ceny otrzymałem. Przy przyjechaniu do serwisu Pan zapytał mnie o zakres prac - pokazałem zdjęcie ze strony podczas umawiania się. Pan proponował mi płukanie dwu lub trzykrotnie ( specjalnie przyszedł do waszej poczekalni ostatnim razem na piętro czy aby napewno nie chce skorzystać z super dodatku), a na temat wymiany akumulatora rozmawialiśmy dwa razy i jak sam stwierdził przy takiej cenie szkoda nie wymienić akumulatora bo 175zł to super okazja, gdzie później jak tłumaczył się, że to jest za wyjęcie starego i włożenie nowego. W zakresie miał być również przegląd przed przeglądem rejestracyjnym, a o spalonej żarówce wiedziałem wcześniej, mój błąd, że nie pokazałem palcem co trzeba zrobić, wg was uwag nie ma, a auto przeglądu by nie przeszło przez żarówkę i klakson. Tak więc podsumowusjac na przyjęciu ustalamy zakres prac, podając numer vin auta, a po wykonanych czynnościach okazuje się, że mojego auta nie obejmuje promocyjny zestaw i trzeba zapłacić więcej za mniej.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2022 14:46
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam.Po ...
... kilku nieudanych naprawach mojego transita poprosiłem o dodatkową wymianę klocków hamulcowych i tarcz przednich a zostały mi wymienione klocki tył które jeszcze 10tys km by zrobiły i Pan z recepcji powiedział że tarcze przód są dobre po mimo że całe były spękane.Inny serwis zaraz po dostarczeniu auta stwierdził że z takimi tarczami mnie nie wypuszczą na ulicę.Wszędzie ale nie u tych pseudomechaników.(10lat pracowałem w warsztacie a pan z recepcji mi mowi że tarcze hamulcowe ktorę są całe popękane są ok :/takie podejście jest dla mnie nie dopuszczalne)Sprawdzajcie auto po naprawach.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 12:02
Salon - samochody nowe
Tragedia coś okropnego. Nie polecam
Użytkownik sieci
6 czerwca 2022 11:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 lutego 2022 16:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 grudnia 2021 05:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 października 2021 09:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2021 15:32
Salon - samochody nowe
Byłam w tym ...
... serwisie dwa razy. Raz wycenili problem na prawie 3.000 zł, który naprawiłam za 300zł, a za drugim nie wiedząc jaki jest problem, za samą próbę dowiedzenia się chcieli 900zł. Sprawę również rozwiązałam w innym serwisie za grosze. Nie polecam!
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2021 14:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2021 10:05
Salon - samochody nowe
Wiecznie pod górkę. Najlepiej gonić ich odgórnie skargami
Użytkownik sieci
28 maja 2021 12:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2021 16:10
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Mogę tylko powiedzieć, że nie mają wiedzy na temat FORDa. (Wersja oryginalna) All I can say is, they don’t have knowledge about FORD.
Użytkownik sieci
21 lutego 2021 21:28
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Wizyta ...
... w serwisie bez sensu, nic nie załatwiłem, powstałem sobie około 15 minut, czekając na kogoś obsługującego i pomimo licznych osób z personelu krzątających się po biurze obsługi klienta nikt się mną nie zainteresował, na nawet prosząc o osobę kpetentna nikt się nie pojawił. Wyszedłem nie załatwiając dosłownie nic, aż byłem sam na siebie wściekły ,że tam pojechałem. Nikomu nie polecam, wystrzegaj cię się tych typów
Użytkownik sieci
14 października 2020 05:43
Salon - samochody nowe
Nie wiem czekam na odbiór auta
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 12:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2020 18:57
Salon - samochody nowe
Przez telefon mówią ...
... o kosztorysie rzędu 400-500zl (wiedząc już że materiały oryginalne zapewniam ja), potem wystawiają fakturę na prawie 800zl, nie poczuwają się do obowiązku wytlumaczenia siebie - a nie chodziło tu o jakieś niewiadomo jakie prace, tylko zupełnie standardowe wymiany oleju filtrów etc. Poza tym oczywiście wbrew prawu unijnemu twierdzili ze używanie czesci nawet oryginalnych ale nie kupionych u nich to utrata gwarancji. Ciekawe czy słyszeli ze nawet zamienniki są dopuszczalne BEZ UTRATY GWARANCJI wg dyrektywy GVO. Będę pisał skargę do Forda jakie uczciwe ASO mają, ciekawe jak długo ten status utrzymają przy takich akcjach. Po to idę do ASO żebym nie był oszukiwany jak nie przymierzając u jakiegoś Zenka w garażu.
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 08:29
Salon - samochody nowe
Oddali po naprawie ...
... jeszcze bardziej zepsuty samochód niż przed, tragedia i awantura. Nigdy więcej nie zostawię tam samochodu, PORAŻKA!!!!
Użytkownik sieci
27 czerwca 2020 11:46
Salon - samochody nowe
Autoryzowana stacja Forda ...
... nie potrafi usunąć stłuczki parkingowej w samochodzie marki, której mają autoryzację ... Odmawia wykonania oględzin. na które przyjęła zlecenie. Zmarnowany czas i pieniądze na dojazd, omijać szerokim łukiem Obsługiwał mnie pan Artur S. a z właścicielem odmówiono mi rozmowy.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 21:57
Salon - samochody nowe
Sytuacja się zmieniła ...
... od ostatniego komentarza. Było 5 gwiazdek teraz zmieniam na 2. Wszystko przez usterkę podłokietnika, przy demontażu pracownik uszkodził jego wnętrze. Po nieprzyjemnej wymianie argumentów z kierownikiem punktu, co z jego strony bardziej przypominało krzyk wyszło na to, że wnętrze mojego podłokietnika zostanie takie jak jest, ponieważ nie da się wymontować podłokietnika bez uszkodzenia elementu konstrukcji. Nawet nikt mnie nie zapytał czy to akceptuję...! Zgłosiłem temat do Ford Polska i również nic nie wskórałem, ponieważ oni mogą być tylko mediatorem w naszych negocjacjach. Następnie ze strony samego serwisu została mi zaproponowana wymiana części, ale okazało się, że taki element nie jest możliwy do zamówienia, więc skończyło się ofertą rabatu na kolejny przegląd. Przeglądu jeszcze nie było. Według mnie obsługa na bardzo niskim poziomie, klient traktowany jako zło konieczne. Nie wiem co doradzić czytaczom, ale przestroga że jeśli serwis coś spaprze to stanie na głowie żeby się z tego wymigać. A jeśli nawet Ford Polska nic nie jest w stanie wskórać to ja nie wiem co może pomóc.