93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 września 2020 16:40
Salon - samochody nowe
Osobiście bardzo polecam. ...
... Skierowałem się do tego serwisu po bardzo złych doświadczeniach z oddziałem w Gdańsku (nota bene aby poprawili to co mechaników w Renault Zdunek Gdańsk przerosło) i myślę ,że uratowali dobre imię firmy. Z powodu braku części (która musiała zostać ściągnięta z Francji) naprawa zajęła ok 2tyg. ale serwis od razu poinformował o zaistniałej sytuacji. Samochód odebraliśmy umyty i z naprawionymi ustarkami. Po tej wizycie przyprowadziliśmy im jeszcze dwa kolejne samochody, fakt faktem tylko na wymianę oleju ale usługa była wykonana w terminie i kosztowała mniej niż w Gdańsku. Podsumowując na pewno tu wrócimy.
Użytkownik sieci
22 września 2020 18:21
Salon - samochody nowe
W dniu wczorajszym ...
... odebraliśmy z salonu samochód Renault Captur. Proces zakupu jak i również odbiór przebiegły bardzo sprawnie. Szczególne podziękowania należą się panu Piotrowi Szostakiewiczowi, który jest niezwykle sympatycznym człowiekiem, a przy tym profesjonalnym i rzeczowym. Nie było najmniejszego problemu, aby skontaktować się z Panem Piotrem zarówno drogą mailową jak i telefoniczną - zawsze dyspozycyjny i cierpliwy, odpowiadał na wszelkie pytania dotyczące zakupu. Salon Renault ma ogromne szczęście mając w swoim zespole pana Piotra :) Jolanta i Leszek Bryczek
Użytkownik sieci
17 września 2020 19:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 września 2020 20:19
Salon - samochody nowe
Miałem problem z ...
... wydechem. Szybka diagnostyka awari. Po dwóch godzinach samochód gotowy do jazdy. Polecam w 100%
Użytkownik sieci
11 września 2020 10:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 września 2020 14:20
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 września 2020 14:20
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 września 2020 19:51
Salon - samochody nowe
Podczas całego procesu ...
... kupowania auta na szczególną pochwałę zasługuje pan Maciej Grębowicz. Niesamowity człowiek, zawsze pomocny. Życzyłabym innym z obsługi aby byli tak oddani klientowi jak Pan Maciej.
Użytkownik sieci
5 września 2020 13:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 września 2020 12:25
Salon - samochody nowe
kontakt telefoniczny to ...
... jakaś katastrofa. godzinę dzwoniłem na różne nr telefonu do działu części i nikt nie odebrał. wystarczyło raz zadzwonić ze skargą do gdańska i nagle okazało się że w gdyni wśród małp znalazł się ktoś kto zna się na telefonach i łaskawie oddzwonił
Użytkownik sieci
3 września 2020 10:46
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 września 2020 10:46
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 września 2020 19:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 11:11
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 20:06
Salon - samochody nowe
Pani w recepcji ...
... nie interesuje się klientami. Poproszona o otwarcie Meganki powiedziała, że trzeba poczekać, bo nie wie gdzie są kluczyki?!?! i tyle, więcej się już nie nie zainteresowała, a spędziłem w salonie jeszcze z kwadrans oglądając Kadjara i przechodząc na stronę Dacii, gdzie była już zupełnie inna historia, bo sprzedawcy są kompetentni i sympatyczni. Renault obsługa 1/5 Dacia obsługa 5/5
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 10:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2020 21:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 10:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2020 16:12
Salon - samochody nowe
Wszystko byłoby super ...
... gdyby nie fakt, że przez 20 min. stania przy stanowisku obsługi nikt się nie zainteresował klientem. Gdy już ktoś łaskawie podszedł i poprosił specjalistę to sprawa załatwiona od ręki.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2020 16:12
Salon - samochody nowe
Wszystko byłoby super ...
... gdyby nie fakt, że przez 20 min. stania przy stanowisku obsługi nikt się nie zainteresował klientem. Gdy już ktoś łaskawie podszedł i poprosił specjalistę to sprawa załatwiona od ręki.