90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Robert Sz
7 lutego 2025 21:17
Serwis
Uwaga oszuści!!!
Radzę omijać ten serwis szerokim łukiem.
Już na wstępie zostałem perfidnie oszukany. Umawiając przez telefon, wizytę serwisową na przegląd na 80tys km auta Renault Master, zostałem poinformowany o kosztach, które były o ok 500zl niższe w stosunku do innych serwisów na terenie Warszawy ( tylko dlatego zdecydowałem się na przegląd w tym serwisie). Po przyjechaniu na miejsce, od pracownika tegoż serwisu dowiedziałem się, że przegląd będzie droższy o ok 500zl, ponieważ należy doliczyć filtr paliwa oraz, jego wymianę (o czym nie poinformowano mnie w rozmowie telefonicznej). Śmiem twierdzić, że było to celowe zagranie, aby zwabić klienta. Ja dałem się na to nabrać, natomiast chciałbym, aby inni użytkownicy samochodów Renault, którzy zastanawiali się nad serwisowaniem swojego auta w tym salonie, mieli świadomość tego, co może ich czekać.
Dodatkowo wspomnę o braku profesjonalizmu pracowników. Czekając na odbiór auta, kilkukrotnie byłem informowany, że jeszcze kilka minut i będę mógł odebrać auto. Finalnie trwało to ok godzinę, ponieważ Pan, który mnie obsługiwał, w międzyczasie zajmował się innymi klientami/ sprawami.
UWAGA: nie wiem na ile jest to prawdziwa informacja, ale wstawiając auto do serwisu, zgłosiłem kilka uwag, m.in. szarpanie silnika na zimnym i pracownik serwisu PGD Mory, poinformowal mnie, że w tych silnikach jest to normalne i że mieli takie uwagi od innych klientów i producent również się wypowiedział i potwierdził że te silniki tak mają. Jest to moje pierwsze auto, zakupione w salonie i nie tak wyobrażałem sobie obsługę gwarancyjną.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 19:17
Salon - samochody nowe
Chciałem zobaczyć dacie ...
... elektry....nikt z 3 handlowców nawet d... nie ruszył...
Użytkownik sieci
21 października 2024 20:40
Salon - samochody nowe
Salon zadbany ale ...
... obsługa średnia. Przyjechałem w celu rozeznania cenowego za przegląd ASO mojego auta Renault Megane oraz przy okazji obejrzeć i popytać o nowy model Renault Symbioz. Obsługa salonu dzielnie ignorowała moją obecność w salonie więc ani serwisu ani informacji o samochodzie nie uzyskałem. Może obsługa salonu zakłada z góry że osoba 25 letnia przyjechała "tylko popatrzeć". Cóż ewidentnie trzeba pojechać gdzie indziej aby znaleźć obsługę i powierzyć samochód w ręce kogoś kogo to interesuje
Użytkownik sieci
21 września 2024 12:28
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu i ...
... lekceważenie klienta, proponuję omijać. 3 tyg. temu umówiłem się na jazdę testową na 21.09.2024(sobota), sprzedawca zadzwonił i potwierdził termin. Jednak na miejscu okazał się, że salon w dniu dzisiejszym jest nieczynny i nikt nie poinformował nas o tym. Sam salon wygląda jak „kurnik”, myślałem jednak że choć sprzedawcy reprezentują coś więcej ... niesyty jest tragicznie. Może inni mieli więcej szczęścia, ale na szczęściu nie buduje się zaufania do marki i salonu. Pozdrawia niedoszły klient.
Użytkownik sieci
11 września 2024 11:06
Salon - samochody nowe
Jeden to za ...
... dużo moim zdaniem. Serwis powinien mieć szkolenie jak naprawiać samochody, po 2 miesiącach od naprawy wychodzą nowe rzeczy. Na początku oddali auto całe brudne w jakimś białym lakierze, po kilku godzinach okazało się że przebili koło i schodziło powietrze z opony, teraz śmierdzi grzybem ze strony klimatyzacji. Omijać szerokim łukiem, jeżeli chcą mieć Państwo zachowany w dobrym stanie samochód
Użytkownik sieci
2 września 2024 12:29
Salon - samochody nowe
Przyjechałem po odbiór ...
... auta z serwisu auto nie było gotowe chodź zapewniano mnie że będzie inaczej usiadłem więc i czekałem pan z obsługi powiedział że to zajmie jeszcze "chwilę" zajęło 2h. Wystarczyło powiedzieć że to potrwa jeszcze drugie 2 godziny a nie kłamać to już druga taka sytuacja na tym serwisie
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 16:20
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa ...
... klienta chodziłem oglądałem nawet żaden handlowiec nie podszedł i nie zapytał się czy w czymś pomóc a nawet patrzył jak by się bał klienta
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 10:51
Salon - samochody nowe
Tragedia...
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 08:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 12:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam, sprzedają ...
... samochody NOWE uszkodzone z wadami ukrytymi. Nie odpowiadają na reklamacje ani rękojmię, a wiem, że to częsta ich praktyka. Sprawa trafia do sądu i z uwagi na częste praktyki olewania klientów i zasłanianie się sztabem prawników, dodatkowo nagłośnię to medialnie. Edit: w odpowiedzi na Państwa komentarz. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku mają Państwo 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do reklamacji, czego nie zrobiliście. Nie informujecie mnie na bieżąco o niczym, dostałem tylko jednego emaila, w którym serwis blacharski przyznał, że była naprawa. Otrzymali Państwo roszczenie, nie odnieśli się czyli zgodnie z Ustawą reklamacja została uznana, co skutkuje jej wykonalnością. Dalsze odwlekanie będzie jedynie skutkowało rosnącymi kosztami, które będą Państwo musieli uregulować. Wyrażam zgodę na mediację ale aby doszła do skutku obie strony sporu muszą wyrazić taką wolę.
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 22:08
Salon - samochody nowe
Auto po naprawach ...
... blacharsko lakierniczych odebrane ze zniszczonym wnętrzem - wszystko brudne i pochlapane jakimś białym pyłem/lakierem.
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 17:07
Salon - samochody nowe
Firma nie dość, ...
... że nie umie znaleźć usterki to każe po raz kolejny kupować klientowi tą samą część bo nie wie jaki numer pasuje do danego auta. Nie ma różnicy dla nich czy klient wyda na naprawę 2 tys. czy 12 tys. Produkty renault są dla nich zbyt skomplikowane./ Odpowiedz zawiera nieprawdziwa wersję wydarzeń. Po diagnostyce w waszym serwisie kupiłem orginalny alternator, który doradzil wasz doradca. Okazało się jednak, że z tym alternatorem było najwięcej problemów, w związku z tym zakup był niepotrzebny. To był już 4 zamontowany alternator, mimo tego wasz serwis "doradzil"aby kupić 5 alternator. Jeżeli tak ma wyglądać obsługa klienta to gratuluję.
Użytkownik sieci
29 maja 2024 12:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 listopada 2023 22:34
Salon - samochody nowe
Usluga wykonana dobrze,ale ...
... slaba komunikacja z klientem- brak zwrotnej informacji o statusie naprawy pomimo kilkukrotnej interwencji telefonicznej i obietnicy,ze ktoś oddzwoni.
Użytkownik sieci
13 października 2023 16:48
Salon - samochody nowe
Chciałem się umówić ...
... do serwisu. Obiecują oddzwonić natomiast nie oddzwaniają. Lepiej wybrać inny salon
Użytkownik sieci
7 października 2023 23:05
Salon - samochody nowe
Niestety Panowie z ...
... serwisu nie potrafią oddzwonić w sprawie naprawy auta z OC, na szczęście inne zakłady tak nie pracują.
Użytkownik sieci
25 września 2023 10:34
Salon - samochody nowe
Jak klienci mają ...
... do odbioru auto to wypadałoby poinformować, ze serwis jest zamknięty co 2 sobote. Tym bardziej że w piątek były skrócone godziny pracy do 16. info o zamknięciu serwisu w sobotę nie było na google maps - są natomiast podane godziny pracy w sobote 8-16... tym sposobem klienci zostali bez auta na weekend, w tym ja, bo przez tel usłyszałam, że byłam kolejnym "zachwyconym" klientem. Dodatkowo cały piątek czekałam na telefon zwrotny i się nie doczekałam.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 19:31
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niemiło ...
... zaskoczony słabą jakością obsługi. Panowie zbywają zamiast pomóc. Lepiej iść do innego serwisu.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2023 06:17
Salon - samochody nowe
Na parkingu serwisu ...
... Renault Mory gdzie stał mój Duster i czekał na oględziny na masce silnika zrobiono 3 wielkie rysy. Serwis wykpił się z odpowiedzialności. Dodatkowo obsługa mojej sprawy pozostawia bardzo wiele do życzenia NIE POLECAM
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2023 12:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka