94%
użytkowników
rekomenduje
        Ten salon nie jest zweryfikowany
        Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
      
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
 i korzystaj w pełni z portalu.
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
15 kwietnia 2019 20:22
Salon - samochody nowe
Serwis samochodowy. Krótka sprawa, sprawna obsługa. Dziękuję
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
8 kwietnia 2019 18:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
1 lutego 2019 12:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
10 listopada 2018 20:23
Salon - samochody nowe
Witam, macie piękny ...
... salon, ale czy mycie samochodów mogłoby odbywać się przy zamkniętej bramie .Całodzienne słuchanie szumu wody obijającej się o karoserie samochodów nie należy do najprzyjemniejszych. Tak mało trzeba, aby ten szum nie był tak uciążliwy dla okolicznych mieszkańców i abyśmy nie musieli przeklinać że mamy takie sąsiedztwo.
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
22 października 2018 16:43
Salon - samochody nowe
Zacznę od tego, ...
... że personel jest uprzejmy i rzeczowy. Wadą salonu/serwisu jest brak miejsc parkingowych dla klientów. Ponieważ ulica Białowieska jest zastawiona samochodami zewsząd jest to kłopot. Pragnę podzielić się swoimi złymi doświadczeniami jeśli chodzi o naprawy gwarancyjne. Posiadamy w firmie auta Renault Trafic, w dwóch egzemplarzach odpina się przedni zderzak - stwierdzone po miesiącu użytkowania. Udało się zdiagnozować wadę fabryczną polegającą na zbyt miękkich ślizgach i uznano, że podlega to wymianie na gwarancji. Po kilku dniach otrzymałem telefon z serwisu celem umówienia auta na wizytę w serwisie i wymianę ślizgów. Wszystko przebiegało książkowo, do momentu gdy do akcji wkroczył kierownik serwisu blacharskiego, który stwierdził, że przedni zderzak był uderzony (odprysk lakieru wielkość 3mm), chociaż po demontażu nie było widać żadnych uszkodzeń zaczepów oraz innych elementów. Nie było szans na wymianę fabrycznie miękkich ślizgów tzn była ale na koszt klienta :-). co z tego, że ktoś wcześniej zrobił zdjęcia, przygotował dokumentację, umówił klienta etc. Kierownik powiedział veto! Żeby było śmieszniej zderzak został zdemontowany, zamocowany ponownie (łaskawie na koszt serwisu Renault) po czym kierownik udzielił słownej gwarancji, że teraz nic nie powinno się odpinać. Po mojej ocenie proszę się domyślić czy jest lepiej. Drugim egzemplarzem nawet nie próbowałem przymierzać się do diagnozy wypinającego zderzaka. Szkoda czasu i nerwów, bo jak widać liczy się tylko portfel klienta.
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
16 lipca 2018 15:57
Salon - samochody nowe
Nie miła,nie doswiadczona obsługa
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
5 czerwca 2018 13:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki