93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 października 2018 10:44
Salon - samochody nowe
Świetna obsluga klienta.
Użytkownik sieci
23 października 2018 11:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 października 2018 19:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 października 2018 19:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 października 2018 11:31
Salon - samochody nowe
Szybka i bezproblemowa obsługa.
Użytkownik sieci
2 października 2018 20:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2018 17:43
Salon - samochody nowe
Beznadziejnie
Użytkownik sieci
29 września 2018 21:59
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa ...
... klienta, duża życzliwość. KUPIŁEM QASHQAI NA ODLEGŁOŚĆ Z Białegostoku zostałem bardzo dobrze obsłużony polecam.
Użytkownik sieci
27 września 2018 23:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 września 2018 13:51
Salon - samochody nowe
Zaczynając od faktu ...
... iż samochód dostawczy marki Renault master OP 9036H który nie miał nawet roku czasu , w połowie czerwca 2018 r. nastąpiła awaria dwumasy, auto zostało dostarczone do serwisu ( w moim interesie ) po oczekiwaniu około 1.5 tygodnia auto wróciło naprawione do nas. Następnie po okresie około tygodnia może półtorej kierowca wracając z trasy natknął się na komunikat w samochodzie o przegrzewającym się silniku, natychmiast auto zostało zaholowane przez assistans do Państwa serwisu. Była to końcówka czerwca . Po kilku dniach i wstępnych oględzinach zostałem powiadomiony iż jakieś szkodniki przegryzły przewód od chłodnicy oraz przewód od turbo i zostanę obciążony kosztem naprawy tych dwóch rzeczy. ( pomijając fakt że jakiś czas wcześniej było zgłaszane do serwisu usterka chłodnicy oraz nalot osadu na korku od oleju , oraz czarne smugi w płynie chłodniczym {prawdopodobnie od oleju }). Od razu zażyczyłem sobie żeby owe przewody do mnie wróciły gdyż chcę oddać je do głębszej analizy do własnego autoryzowanego mechanika . Po czym po tygodniu może dwóch ciągłych telefonów z mojej strony dowiaduję się jednak że jest to poważniejsza awaria ( głowica,) głowica musi zostać wysłana do analizy , po miesiącu czekania , ciągłych telefonach na które nikt nie znał odpowiedzi kiedy będzie nareszcie jakaś konkretna informacja . Nagle okazuje się że za przewód od chłodnicy nie będę musiał pokrywać kosztów naprawy bo jakimś cudem zostanie wymieniony gwarancyjnie , mimo tego że miesiąc wcześniej był pogryziony i miałem za niego zapłacić ( kosz ok, 1500 zł z tego co mnie poinformowano ) . Zmierzając dalej i czekając kolejne około pół miesiąca dostałem informacje że silnik jest już złożony, autko zostaje zabrane na serwis i silnik zostaje zamontowany( taką informacje otrzymałem około czwartku 6 września) po czym przejeżdzając przez Opole w sobotę( 8 września ) postanowiłem wjechać na serwis i zobaczyć jak ma się naprawa mojego samochodu. Serwisant powiedział że silnik czeka już złożony ale nie mogą wjechać moim samochodem bo mają tylko jeden sprawny podnośnik, ponieważ w drugim pękło ramie i nie mogą go używać . Moja wytrzymałość powoli się kończyła . Mijały kolejne dni a samochodu dalej nie było .!! Dopiero 13 września ( minęło około 2 miesiące od momentu odholowania samochodu przez assistans ) po wykonaniu tysięcznego telefonu okazuje się że auto czeka do odbioru , serwis nie był łaskawy zadzwonić i podać kiedy będzie auto gotowe . Odbierawszy auto , nie miałem już nawet ochoty kłócić się ani wyrażać jak bardzo jestem zażenowany tym całym teatrem opuściłem serwis , oraz umówiłem inne auto OP8985G na naprawę gwarancyjną ( na 24 wrzesień 8 rano ) . 15 września auto wyjechało w pierwszą trasę , po przebyciu 1/3 trasy nagle ( usterka ładowania akumulatora ) , zadzwoniłem do serwisu Opole ( Jak mi powiedziano oni przez telefon nie są w stanie mi nic powiedzieć , ale jeśli wyskoczyło mi STOP to nie mogę kontynuować jazdy i muszę wezwać assistant ) , moje nerwy już nie wytrzymały , nie interesowało mnie żadne stop ani nic takiego, na własny koszt podjechało auto do mechanika , jak się okazało ( kabel masowy od alternatora nie był przykręcony i raz przepływała masa a raz ją rozłączało ) za tą usługę w sobotę około 16 zapłaciłem 100 zł z racji że mechanik już miał wolne ! Problem ustał . No ale żeby tego wszystkiego było mało , drugie auto które zostało umówione na 24.09 na 8 rano , po przebyciu ( 90 km w jedną stronę ) , serwisant informuje kierowcę że niestety przeprasza ale części nie dotarły i nic nie jest w stanie zrobić !!! Czy to są jakieś żarty ?? W 21 wieku gdzie system telefoni jest w pełni rozwinięty nikt nie potrafi przekazać informacji że części które zamówione były 13 września nie dotarły !!! Jestem strasznie zawiedziony Państwa usługami i niestety jak już wspominałem przez telefon , zmuszony do zmiany serwisu na inny gdyż Państwa podejście do klienta jest na poziomie zerowym !!! Była to ostatnia wizyta w serwisie oraz ostatni zakupiony pojazd u Państwa w oddziale. Kolejnych już będę dokonywał gdzie indziej ! Nowak Trans
Użytkownik sieci
24 września 2018 11:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 września 2018 09:09
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie NIE POLECAM ...
... ! Pozostawiłem samochód w serwisie z nadzieją, że mam do czynienia z fachową obsługą i kompetentnymi ludźmi, jednakże nic bardziej mylnego ! Po tygodniu odebrałem samochód z rzekomo usuniętą usterką, którą była nierówna praca silnika. Okazało się, że naprawa, której poniosłem koszty polegała na skasowaniu błędu w komputerze i "wyłączeniu" kontrolki na liczniku, co oczywiście nie zmieniło kompletnie nic w pracy silnika. Według "serwisantów" owa naprawa była jak najbardziej odpowiednia i nie pofatygowali się aby zrobić coś więcej. Mówiąc krótko - zostałem totalnie olany i oszukany, bo musiałem zapłacić za coś, co nie przyniosło nawet minimalnego efektu. Jeżeli ktoś ma problemy z samochodem, polecam poszukać zwykłego warsztatu w okolicy - z pewnością mechanicy wykażą więcej zaangażowania w problem niż autoryzowany serwis w Opolu.
Użytkownik sieci
14 września 2018 14:34
Salon - samochody nowe
Dobry serwis, fachowa obsługa
Użytkownik sieci
12 września 2018 07:15
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 września 2018 20:18
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 września 2018 13:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 września 2018 11:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2018 17:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2018 15:01
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... fachowa obsługa. Świetna decyzja o zakupie tam samochodu.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2018 13:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka