95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 21:22
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... jazdę próbną Dacią Duster na odpowiednią godzinę i po przyjeździe zostałem poproszony, aby chwilę zaczekać, ponieważ pani która miała mnie obsłużyć była zajęta pomimo że było jeszcze dwóch panów, którzy byli zajęci rozmową między sobą . W salonie nie było klientów pomimo, że czekałem ok pół godziny. Po tym czasie zrezygnowałem z oczekiwania. Szkoda czasu...
Użytkownik sieci
4 listopada 2023 17:17
Salon - samochody nowe
Lekceważą prośby klienta ...
... i nie wykonują zleconych napraw. Daję jedną gwiazdkę, ponieważ nie można dać mniej.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 07:14
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, W ...
... minioną sobotę odwiedzislimy Państwa salon samochodowy. To był pierwszy i ostatni raz. Nikt z obsługi nie raczył nas zapytać czego szukamy. Nie wspomnę już o prostym pytaniu: W czym pomoc? Fakt, zaproponowano nam napicie kawki. To akurat polecam, pyszna! Tak sobie czekaliśmy ... i czekaliśmy i pewnie grzecznie byśmy się doczekali na swoją kolej ....ale ku naszemu zaskoczeniu weszli kolejni klienci z ulicy i sprzedawca raczył się zająć nimi. Nam pozostało delektować się kawą. Niestety niesmak pozostal. Dziękuję za Państwa odpowiedź, ale niestety delikatnie mówiąc minieli się Państwo z prawdą. Po pierwsze nikt z Państwa obsługi się nami nie zajął. Nie podeszła do nas recepcjonistka. Zakładam że jej mogło nie być. Po drugie sprzedawcy zajęli się kolejnymi klientami, zapominając o nas. Do dilera który wprowadza klientów w błąd nie ma co wracać.
Użytkownik sieci
19 lipca 2023 14:12
Salon - samochody nowe
Pod koniec maja ...
... remont na ul.Torowej 4-letniego silnika w Talismanie z powodu wycieków płynów. Miało być już wszystko w porządku. 19.07.23 podczas jazdy zapaliła się kontrolka silnika. Zjeżdżam na serwis. Na serwisie proszę się umówić na diagnostykę za kilkanaście dni. Irytacja. Kilka wizyt w tym serwisie, w tym problemy ze skrzynią biegów. Dziękuję za taką obsługę. Nie polecam Renault, ani Serwis Karlik. Patryk Przybylski-ten co ciągle u was był.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2023 16:53
Salon - samochody nowe
Oddają auto po ...
... serwisie z uszkodzoną szybą Jestem użytkownikiem samochodu służbowego. Dlatego auto nie jest na mnie.
Użytkownik sieci
11 października 2022 14:28
Salon - samochody nowe
Wiele razy korzystałem ...
... z usług tego serwisu i wiele razy starałem się do niego przekonać za wszelką cenę. Niestety lecz kompletnie nie zrozumiałe jest dla mnie podejście tego ASO do klienta. Klientem roszczeniowym nie byłem i nie jestem, zawsze chciałem tylko płacić i płaciłem za fachowy serwis mojego samochodu, który w każdym ASO do tanich nie należy. Okazuje się iż jest to także najdroższy serwis w Wielkopolsce, zweryfikowałem to dość obszernie. Przegląd Dustera po 2 latach wyceniono mi na 2105 PLN!!! W innym ASO wykonano mi go za 895 PLN. Co prawda dostałem informację po otrzymaniu wyceny, a raczej po mojej reakcji na nią iż „powstał błąd systemowy” podczas wyceny i kierownik będzie się ze mną w temacie kontaktować lecz nic takiego się już nie wydarzyło. Najwidoczniej nie jestem oczekiwanym klientem dla tego serwisu. Wiele niemiłych perturbacji które z nimi przechodziłem serwisując mojego Dustera przez niespełna dwa lata, spowodowały iż finalnie z przykrością mogę tylko stwierdzić, że odradzam korzystanie z usług tego serwisu. Do salonu i obsługi z nim związanej nie mam absolutnie najmniejszych uwag, miło i profesjonalnie. Kupujcie auta tam lecz serwisujcie gdziekolwiek indziej.
Użytkownik sieci
25 września 2022 08:05
Salon - samochody nowe
szczerze NIE POLECAM!!!!!!
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 22:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam dno .
Użytkownik sieci
23 czerwca 2022 10:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 maja 2022 21:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2022 12:42
Salon - samochody nowe
Słabo .2 tyg ...
... zamówiłem servis i tak nie mieli części choć wiedzieli po co przyjeżdżam
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2022 19:59
Salon - samochody nowe
Dnia 22.03.2022r. zostałem ...
... skierowany przez mobilnego mechanika do serwisu po tym jak nawet nie roczny Master, zatrzymał się i nie chciał odpalić ( Problem z oczyszczaniem układu wydechowego) oraz wyciekiem jakiegoś płynu pod autem. Jednak ten płyn a nawet maź nie były ani ropą ani adblue. W serwisie usłyszałem, iż mobilny mechanik wykasował błędy i mimo że one się nadal świecą auto mogę zostawić jako do serwisu , w tym momencie assistance już jest nie ważny, ponieważ auto powinno przyjechać na lawecie. Następnego dnia 23.03. zadzwonili z serwisu, że po przeprowadzonej diagnozie jest dziurawy zbiornik paliwa, układ wydechowy do wypalenia i nowa sonda do założenia. Nie podejmą się pracy wypalania gdyż istnieje możliwość zapłonu. Oraz zostałem poinformowany że jest możliwość wymiany i naprawy albo przez Autocasco albo we własnym zakresie. Koszty naprawy to 6 tysięcy zł za wymianę zbiornika oraz 2,5 tysiąca za wymianę sondy. Na szczęście nie uwierzyłem im. Busa na własną odpowiedzialność odebrałem jeszcze tego samego dnia wieczorem i zaprowadziłem do mechanika. Wystarczyło wejść w kanał.ZBIORNIK NIE BYŁ DZIURAWY. Była wgnieciona i przytarta osłona od paliwa ale zbiornik w całości. Wystarczyło ją dłonią przywrócić do stanu normalnego. Nie było widać na zbiorniku i osłonie nawet próby odkręcenia ani przetarcia chociaż szmatką czegokolwiek. Dnia 25.03 serwis dowiedział się co zaszło. Nie uwierzyli stwierdzili że sam już mogłem wymienic zbiornik i zastrzegając się że mają własne zdjęcia poprosili o wysłanie obecych. Po dosłaniu zdjęć kilka godzin później zadzwonili z przeprosinami i z decyzją że zwrócą pieniądze za błędnie przeprowadzoną diagnozę. 200zł. Ważną dla mnie informacją było czy teraz mimo że zbiornik jest w całości, przyznali się do błędu. Są w stanie w ramach gwarancji wymienić sondę, przez którą wynikają problemu i której wymianę zawarli w kosztorysie naprawy. Wtedy się dowiedziałem że sondy już nie trzeba wymieniać. Wystarczy wgrać nowe oprogramowanie i ją przedmuchać. Czyli gdyby było to robione na mój koszt to sonda jest do wymiany. W gdy w ramach gwarancji nie. ABSURD. UWAŻAM ŻE BYLA TO PRÓBA NACIĄGNIĘCIA i nawet by nie wymienili i nie zrobili nic. 29.03 zgłosiłem się po zwrot pieniędzy. I poprosiłem o ksero kosztorysów które zostały mi podane jednak nie mogłem ich wtedy dostać. Zostałem zapewniony że dostanę je na emiala, ponieważ archiwum zamknięte. Poprosiłem również o zaświadczenie, że zbiornik nie jest dziurawy. Jednak ów takie zaświadczenie mógł wystawic tylko kierownik serwisu. Po kilku dniach nic nie dostałem zostałem poinformowany że muszę wysłać e-maila żeby coś wgl dostać. E-mail wysłany. Po kilku następnych telefonach usłyszałem że problemu z pocztą,proszę wysłać jeszcze raz. Również wysłane. W końcu dostałem e-maila zwrotnego od Pana Jacka z wysłanym kosztorysem na kwotę łączna około 4200zł . Co nie ma związku w kosztorysem co mi został przedstawiony.( 6 tysięcy wymiana baku i 2,5 tysiąca sonda). Odpisałem mailowo że to nie jest prawidłowy kosztorys. Proszę o prawidłowy. Po kilku telefonach udało mi się dostać prawidłowy kosztorys na wymianę baku na kwotę 6 tysięcy. Jednak na sondę nic. Między jednym a drugim kosztorysem minął TYDZIEŃ czasu. 8.04.2022 wykonałem kilkanaście telefonów o dosłanie kosztorysu wymiany sondy oraz Zaświadczenie od kierownika serwisu. Standardowe traktowanie: kierownik za spotkanie, albo go nie ma, albo przekażemy sprawę jak tylko będzie wolny już po kilkunastu dniach byłem przyzwyczajony do tego typu wymówek. Gdy udało mi się dodzwonić do Kierownika serwisu usłyszałem że zaświadczenie dostanę w poniedziałek, dlaczego nie dzisiaj? Ponieważ KIEROWNIK MA 2 TYGODNIE NA ODPOWIEDZENIE NA EMAILA. Dzisiaj jest 15.04 termin na przysłanie mi zaświadczenia minął 5 dni temu. Kierownik serwisu zdecydowanie nie posiada odpowiednich kompetencji na dane stanowisko oraz obsługa klienta u niego praktycznie nie istnieje. Podobnie jak u pozostałych członków serwisu. Nie dość że próbowano mnie naciągnąć i oszukać to jeszcze brak obsługi przez kolejne dni. Nie zostawię tam auta. Nie polecam
Daniel Wasiółka
15 kwietnia 2022 14:01
Serwis
Błędna diagnoza i problemy po niej
Dnia 22.03.2022r. zostałem skierowany przez mobilnego mechanika do serwisu po tym jak nawet nie roczny Master, zatrzymał się i nie chciał odpalić ( Problem z oczyszczaniem układu wydechowego) oraz wyciekiem jakiegoś płynu pod autem. Jednak ten płyn a nawet maź nie były ani ropą ani adblue.
W serwisie usłyszałem, iż mobilny mechanik wykasował błędy i mimo że one się nadal świecą auto mogę zostawić jako do serwisu , w tym momencie assistance już jest nie ważny, ponieważ auto powinno przyjechać na lawecie.
Następnego dnia 23.03. zadzwonili z serwisu, że po przeprowadzonej diagnozie jest dziurawy zbiornik paliwa, układ wydechowy do wypalenia i nowa sonda do założenia. Nie podejmą się pracy wypalania gdyż istnieje możliwość zapłonu. Oraz zostałem poinformowany że jest możliwość wymiany i naprawy albo przez Autocasco albo we własnym zakresie. Koszty naprawy to 6 tysięcy zł za wymianę zbiornika oraz 2,5 tysiąca za wymianę sondy.
Na szczęście nie uwierzyłem im.
Busa na własną odpowiedzialność odebrałem jeszcze tego samego dnia wieczorem i zaprowadziłem do mechanika.
Wystarczyło wejść w kanał. ZBIORNIK NIE BYŁ DZIURAWY. Była wgnieciona i przytarta osłona od paliwa ale zbiornik w całości. Wystarczyło ją dłonią przywrócić do stanu normalnego. Nie było widać na zbiorniku i osłonie nawet próby odkręcenia ani przetarcia chociaż szmatką czegokolwiek.
Dnia 25.03 serwis dowiedział się co zaszło. Nie uwierzyli stwierdzili że sam już mogłem wymienic zbiornik i zastrzegając się że mają własne zdjęcia poprosili o wysłanie obecych.
Po dosłaniu zdjęć kilka godzin później zadzwonili z przeprosinami i z decyzją że zwrócą pieniądze za błędnie przeprowadzoną diagnozę. 200zł.
Ważną dla mnie informacją było czy teraz mimo że zbiornik jest w całości, przyznali się do błędu. Są w stanie w ramach gwarancji wymienić sondę, przez którą wynikają problemu i której wymianę zawarli w kosztorysie naprawy. Wtedy się dowiedziałem że sondy już nie trzeba wymieniać. Wystarczy wgrać nowe oprogramowanie i ją przedmuchać.
Czyli gdyby było to robione na mój koszt to sonda jest do wymiany. W gdy w ramach gwarancji nie. ABSURD.
UWAŻAM ŻE BYLA TO PRÓBA NACIĄGNIĘCIA i nawet by nie wymienili i nie zrobili nic.
29.03 zgłosiłem się po zwrot pieniędzy. I poprosiłem o ksero kosztorysów które zostały mi podane jednak nie mogłem ich wtedy dostać. Zostałem zapewniony że dostanę je na emiala, ponieważ archiwum zamknięte. Poprosiłem również o zaświadczenie, że zbiornik nie jest dziurawy. Jednak ów takie zaświadczenie mógł wystawic tylko kierownik serwisu.
Po kilku dniach nic nie dostałem zostałem poinformowany że muszę wysłać e-maila żeby coś wgl dostać. E-mail wysłany. Po kilku następnych telefonach usłyszałem że problemu z pocztą,proszę wysłać jeszcze raz. Również wysłane.
W końcu dostałem e-maila zwrotnego od Pana Jacka z wysłanym kosztorysem na kwotę łączna około 4200zł . Co nie ma związku w kosztorysem co mi został przedstawiony.( 6 tysięcy wymiana baku i 2,5 tysiąca sonda). Odpisałem mailowo że to nie jest prawidłowy kosztorys. Proszę o prawidłowy.
Po kilku telefonach udało mi się dostać prawidłowy kosztorys na wymianę baku na kwotę 6 tysięcy. Jednak na sondę nic.
Między jednym a drugim kosztorysem minął TYDZIEŃ czasu.
8.04.2022 wykonałem kilkanaście telefonów o dosłanie kosztorysu wymiany sondy oraz Zaświadczenie od kierownika serwisu. Standardowe traktowanie: kierownik za spotkanie, albo go nie ma, albo przekażemy sprawę jak tylko będzie wolny już po kilkunastu dniach byłem przyzwyczajony do tego typu wymówek.
Gdy udało mi się dodzwonić do Kierownika serwisu usłyszałem że zaświadczenie dostanę w poniedziałek, dlaczego nie dzisiaj? Ponieważ KIEROWNIK MA 2 TYGODNIE NA ODPOWIEDZENIE NA EMAILA.
Dzisiaj jest 15.04 termin na przysłanie mi zaświadczenia minął 5 dni temu.
Kierownik serwisu zdecydowanie nie posiada odpowiednich kompetencji na dane stanowisko oraz obsługa klienta u niego praktycznie nie istnieje. Podobnie jak u pozostałych członków serwisu.
Nie dość że próbowano mnie naciągnąć i oszukać to jeszcze brak obsługi przez kolejne dni.
Nie zostawiłbym samochodu nawet na wymianę oleju.
Nie polecam
Użytkownik sieci
14 marca 2022 18:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lutego 2022 10:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2021 23:01
Salon - samochody nowe
Очень дорогой сервис,детали ...
... по космической цене.Как на меня,они очень все "модные" (Przetłumaczone przez Google) Bardzo drogi serwis, części w kosmicznej cenie. Jak dla mnie wszystkie są bardzo "modne"
Użytkownik sieci
22 listopada 2021 20:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 września 2021 11:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 września 2021 00:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 września 2021 14:35
Salon - samochody nowe
Serwis drogi, jeszcze i oszukuje. Ostatni raz