94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Daniel Wasiółka
15 kwietnia 2022 14:01
Serwis
Błędna diagnoza i problemy po niej
Dnia 22.03.2022r. zostałem skierowany przez mobilnego mechanika do serwisu po tym jak nawet nie roczny Master, zatrzymał się i nie chciał odpalić ( Problem z oczyszczaniem układu wydechowego) oraz wyciekiem jakiegoś płynu pod autem. Jednak ten płyn a nawet maź nie były ani ropą ani adblue.
W serwisie usłyszałem, iż mobilny mechanik wykasował błędy i mimo że one się nadal świecą auto mogę zostawić jako do serwisu , w tym momencie assistance już jest nie ważny, ponieważ auto powinno przyjechać na lawecie.
Następnego dnia 23.03. zadzwonili z serwisu, że po przeprowadzonej diagnozie jest dziurawy zbiornik paliwa, układ wydechowy do wypalenia i nowa sonda do założenia. Nie podejmą się pracy wypalania gdyż istnieje możliwość zapłonu. Oraz zostałem poinformowany że jest możliwość wymiany i naprawy albo przez Autocasco albo we własnym zakresie. Koszty naprawy to 6 tysięcy zł za wymianę zbiornika oraz 2,5 tysiąca za wymianę sondy.
Na szczęście nie uwierzyłem im.
Busa na własną odpowiedzialność odebrałem jeszcze tego samego dnia wieczorem i zaprowadziłem do mechanika.
Wystarczyło wejść w kanał. ZBIORNIK NIE BYŁ DZIURAWY. Była wgnieciona i przytarta osłona od paliwa ale zbiornik w całości. Wystarczyło ją dłonią przywrócić do stanu normalnego. Nie było widać na zbiorniku i osłonie nawet próby odkręcenia ani przetarcia chociaż szmatką czegokolwiek.
Dnia 25.03 serwis dowiedział się co zaszło. Nie uwierzyli stwierdzili że sam już mogłem wymienic zbiornik i zastrzegając się że mają własne zdjęcia poprosili o wysłanie obecych.
Po dosłaniu zdjęć kilka godzin później zadzwonili z przeprosinami i z decyzją że zwrócą pieniądze za błędnie przeprowadzoną diagnozę. 200zł.
Ważną dla mnie informacją było czy teraz mimo że zbiornik jest w całości, przyznali się do błędu. Są w stanie w ramach gwarancji wymienić sondę, przez którą wynikają problemu i której wymianę zawarli w kosztorysie naprawy. Wtedy się dowiedziałem że sondy już nie trzeba wymieniać. Wystarczy wgrać nowe oprogramowanie i ją przedmuchać.
Czyli gdyby było to robione na mój koszt to sonda jest do wymiany. W gdy w ramach gwarancji nie. ABSURD.
UWAŻAM ŻE BYLA TO PRÓBA NACIĄGNIĘCIA i nawet by nie wymienili i nie zrobili nic.
29.03 zgłosiłem się po zwrot pieniędzy. I poprosiłem o ksero kosztorysów które zostały mi podane jednak nie mogłem ich wtedy dostać. Zostałem zapewniony że dostanę je na emiala, ponieważ archiwum zamknięte. Poprosiłem również o zaświadczenie, że zbiornik nie jest dziurawy. Jednak ów takie zaświadczenie mógł wystawic tylko kierownik serwisu.
Po kilku dniach nic nie dostałem zostałem poinformowany że muszę wysłać e-maila żeby coś wgl dostać. E-mail wysłany. Po kilku następnych telefonach usłyszałem że problemu z pocztą,proszę wysłać jeszcze raz. Również wysłane.
W końcu dostałem e-maila zwrotnego od Pana Jacka z wysłanym kosztorysem na kwotę łączna około 4200zł . Co nie ma związku w kosztorysem co mi został przedstawiony.( 6 tysięcy wymiana baku i 2,5 tysiąca sonda). Odpisałem mailowo że to nie jest prawidłowy kosztorys. Proszę o prawidłowy.
Po kilku telefonach udało mi się dostać prawidłowy kosztorys na wymianę baku na kwotę 6 tysięcy. Jednak na sondę nic.
Między jednym a drugim kosztorysem minął TYDZIEŃ czasu.
8.04.2022 wykonałem kilkanaście telefonów o dosłanie kosztorysu wymiany sondy oraz Zaświadczenie od kierownika serwisu. Standardowe traktowanie: kierownik za spotkanie, albo go nie ma, albo przekażemy sprawę jak tylko będzie wolny już po kilkunastu dniach byłem przyzwyczajony do tego typu wymówek.
Gdy udało mi się dodzwonić do Kierownika serwisu usłyszałem że zaświadczenie dostanę w poniedziałek, dlaczego nie dzisiaj? Ponieważ KIEROWNIK MA 2 TYGODNIE NA ODPOWIEDZENIE NA EMAILA.
Dzisiaj jest 15.04 termin na przysłanie mi zaświadczenia minął 5 dni temu.
Kierownik serwisu zdecydowanie nie posiada odpowiednich kompetencji na dane stanowisko oraz obsługa klienta u niego praktycznie nie istnieje. Podobnie jak u pozostałych członków serwisu.
Nie dość że próbowano mnie naciągnąć i oszukać to jeszcze brak obsługi przez kolejne dni.
Nie zostawiłbym samochodu nawet na wymianę oleju.
Nie polecam
Użytkownik sieci
20 czerwca 2021 16:14
Salon - samochody nowe
Miło patrzeć jak dzięki pracy się rozwijają...
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 09:10
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 czerwca 2021 20:59
Salon - samochody nowe
Po 6 miesiącach ...
... od miłego odbioru CAPTUR II intens dci115 sprawuje się bardzo dobrze SUPER.Jesteśmy bardzo zadowoleni i cieszymy się że pan Mateusz sprawnie przeprowadził sprzedaż i jesteśmy w trakcie zakupu 3 RENAULT EXPRES
Użytkownik sieci
15 czerwca 2021 18:13
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 czerwca 2021 14:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 22:35
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 11:26
Salon - samochody nowe
Udaliśmy się z ...
... żoną do salonu w celu kupna nowej Daci Sandero Stepway lub Duster lecz na miejscu zauroczył nas Renault Captur na którego finalnie się zdecydowaliśmy 😃 Polecam zdecydowanie współpracę z tym salonem a w szczególności Pana Bartosza Tobołe, pełen profesjonalizm i cierpliwość pomimo wielokrotnych telefonów 😃 Teraz czekamy z żoną z niecierpliwością na naszego Captura. Pozdrawiamy
Użytkownik sieci
31 maja 2021 12:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 maja 2021 13:53
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa serwisowa :)
Użytkownik sieci
26 maja 2021 13:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 maja 2021 22:00
Salon - samochody nowe
Wielkie podziękowania dla ...
... Pana Piotra Rogowskiego🏆👍👌 za świetny kontakt, doradztwo, super miłą i fachową obsługę przy zakupie samochodu Dacia Sandero Stepwey. Biorąc pod uwagę inne salony Dacia tylko Pan Piotr ma profesjonalne podejście do oczekiwań klienta, załatwi szybko i sprawnie formalności, wszystko na najwyższym poziomie 👌👍👍👍Polecam salon przy wyborze samochodu 👌👍 i jeszcze raz serdecznie dziękuję i pozdrawiam Pana Piotra .😀😀 Agnieszka
Użytkownik sieci
18 maja 2021 10:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 maja 2021 15:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 maja 2021 05:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 maja 2021 13:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 maja 2021 20:03
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2021 19:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2021 18:46
Salon - samochody nowe
Super serwis, profesjonalna obsługa, szybki czas realizacji, polecam!
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 22:35
Salon - samochody nowe
Czysto, czas oczekiwania ...
... no i niestety Pan ze sprzedaży 😔 rozczarowanie