91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 lipca 2021 10:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 08:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 marca 2021 09:57
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... ABSOLUTLE NAJGORSZA USŁUGA, KTÓREJ KIEDYKOLWIEK WIDZIAŁEM !!!! NIC, BEZ SERWISU, BEZ POMOCY ... NIGDY NIGDY NIE ZOSTANIE WYSŁANY TAM SAMOCHÓD !!!! Nasz Kierowca tego ranka był tam z RENAULT MASTER, załadowanym 600 kg świeżej ryby, więc była to absolutna "AWARIA", ale nikt nie dba o to ... otrzymaliśmy tylko odpowiedź, może jutro ... mamy czas sprawdzić ... więc wysyłamy nasz samochód do SERWISU RTS do ELBLAGU, nie było żadnego problemu, aby otrzymać pogotowie !!! DZIEŃ DOBRY Dzisiaj, 19 marca 2021 Mieliśmy inną przygodę z tym DEALEREM RENAULT Nie uwierzysz !!! Nasz samochód (Renault Master) w ogóle się nie uruchamia, wygląda na to, że Dieselfilter jest zamknięty. Pytamy pracowników serwisu Renault, czy mogą sprawdzić samochód. Poprosili nas, abyśmy przywieźli samochód na parking. SAMOCHÓD, którego nie można uruchomić, znajduje się na zewnątrz 10 metrów od drzwi. Ale nie zamierzają pomagać we wprowadzaniu samochodu do środka. Tylko powiedział nam, że nie możemy nic zrobić. Kupiłem więc nowy filtr, a teraz próbuję naprawić go sam na zewnątrz Renault 10 metrów od tamtejszych drzwi. Jaka szkoda !!!! Nawiasem mówiąc, w zeszłym tygodniu kupiliśmy w Poznaniu kolejnego NOWEGO RENAULT MASTER !!! Prześlij tę wiadomość do wszystkich sieci społecznościowych !!!! Taka usługa powinna mieć dobrą reklamę !!! (Wersja oryginalna) ABSOLUTLEY WORST SERVICE I EVER SEEN !!!! NOTHING AT ALL, NO SERVICE, NO HELP....NEVER AGAIN OUR CAR WILL BE SEND THERE !!!! Our Driver this morning was there with RENAULT MASTER , loaded with 600 kg Fresh Fish, so it was an absolutley "EMERGENCY" but nobody take Care...only answer we got, maybe tomorrow...we have time to check...so we send our car to RTS SERVICE to ELBLAG, there was no any Problem, to get Emergency Service !!! GOOD MORNING Today, 19.March 2021 We had an other Adventure with this RENAULT DEALER You would not believe !!! Our Car ( Renault Master ) is not starting at all, it seems that the Dieselfilter is closed. We ask the People in Renault Service if they can check the Car. They asked us to bring the Car on there Parking inside. The CAR which is not possible to Start, is outside 10 meter on the door. But they are not goint to help to bring the car inside. Only told us sorry we can not do anything. So i baught a new filter, and now i try to fix it myself outside of Renault 10 meter from there door. What a Shame !!!! By the way, last week we baught an other NEW RENAULT MASTER in Poznan !!! Please forward this message to all social networks !!!! Such a service should have good reklama !!!
Użytkownik sieci
9 marca 2021 18:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 10:41
Salon - samochody nowe
Jedna wielka porażka ...
... zwłaszcza ta cała pani prezes. ŻENADA!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
28 października 2020 17:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 października 2020 20:14
Salon - samochody nowe
Serwis do którego ...
... nigdy więcej nie oddam samochodu. Sprzedaż aut na poziomie piaskownicy.
Użytkownik sieci
12 października 2020 12:27
Salon - samochody nowe
ODRADZAM ODDAĆ AUTO ...
... NA „SERWIS” DO TEJ PLACÓWKI !!! Auto odstawione na gwarancje w ramach usterki 3 rzeczy, auto miało byś oddanie po 13 dniach po długich rozmowach, po czym dostaje informacje ze nadal nie uporalili się z klimatyzacja po 13 DNIACH !!! (Reszta nie ruszona), poprosiłem o kontakt z PREZESEM po czym recepcja mówi ze nie ma możliwości mnie przełączyć i mam czekać na telefon ! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM, NIE POLECAM !!!
Użytkownik sieci
21 września 2020 15:05
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na naprawę około 2 tygodni, porażka
Użytkownik sieci
20 września 2020 20:05
Salon - samochody nowe
Nie do końca profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 14:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2020 10:34
Salon - samochody nowe
Samochód na gwarancji, ...
... serwis wymienił olej.Producent wymaga oleju Elf, na fakturze dostałem od Dubnickich do zapłacenia za Castrol, pod maską na etykiecie wpisali Motrio. Nie wiem co tak naprawdę wlali, reklamacji nie uznają i wykręcają się pomyłką pisarza. Czy dostałem olej ten najtańszy?, bo na pewno nie ma tam właściwego oleju . Trzeba się temu przyjrzeć bliżej.
Użytkownik sieci
3 lutego 2020 19:04
Salon - samochody nowe
Jestem niezadowolony z ...
... serwisu bo wprowadzono mnie w błąd z zakupem dodatkowego pakietu pogwarancyjnego. Zacinały się dwa lusterka a naprawili w ramach gwarancji tylko jedno a drugiego nie uznali chociaż też się zacięło przy pracowniku Renault
Użytkownik sieci
16 listopada 2019 12:39
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu jest ...
... mega kiepska, wieczny brak części, auta wypuszczają nie naprawione do końca.
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 17:40
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nasz samochód zepsuł się podczas naszych wakacji i został przyjęty przez ADAC w celu postawienia diagnozy. Zgodziliśmy się, ale nalegaliśmy na naprawę w naszym warsztacie w Niemczech. Potem byliśmy tam dzisiaj, więc wiemy, co dokładnie jest z naszym samochodem. Chcieli naprawić nasz samochód i do tej pory byli bardzo przyjaźni. Kiedy powiedzieliśmy, że nie powinno się go naprawiać, ale żeby przewieźć go do Niemiec, byli bardzo niegrzeczni. Rzucili kluczyk do samochodu i wypchnęli nas i zaprowadzili do naszego samochodu. Musieliśmy wracać do naszego domu wakacyjnego, mimo że bar sprężynowy pękł i samochód nie byłby bezpieczny do jazdy. (Wersja oryginalna) Unser Auto ist während unserem Urlaubs kaputt gegangen und wurde vom ADAC dorthin verbracht um eine Diagnose zu stellen. Wir haben das eingewilligt aber auf eine Reparatur in unserer Werkstatt in Deutschland bestanden. Dann waren wir heute dort, damit wir wissen was genau mit unserem Auto ist. Sie wollten unser Auto reparieren und waren bis dato auch sehr freundlich. Als wir dann gesagt haben, dass es nicht repariert, sondern nach Deutschland transportiert werden soll wurden sie sehr unfreundlich. Sie haben uns den Autoschlüssel auf den Tisch geworfen und uns 'rausgeschoben' und zu unserem Auto geführt. Mussten mit dem Auto wieder zu unserem Ferienobjekt fahren, obwohl die Stabfeder gebrochen und somit das Auto sicherheitstechnisch nicht fahrbereit wäre.
Użytkownik sieci
6 lipca 2019 15:51
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy aut marki ...
... Dacia raczej pracuja tam za karę. Pomijając fakt braku możliwości jazdy testowej modelem Lodgy, zero prezentacji możliwości tego auta przez sprzedawcę, informacje wyciągnąć trzeba na siłę. Można pokazać chociaż katalogi z różnymi wersjami, kolorami. Ale po co się przemęczać? Dacia w swojej ofercie ma najem dłdługoterminowy lecz zapomnijcie że w tym salonie dostaniecie taką ofertę. Od wizyty 1 lipca Panowie sprzedawcy nie potrafią takiej oferty przedstawić. Na rynku warzywnym milsza obsługa!!!
Użytkownik sieci
30 maja 2019 09:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 08:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 14:03
Salon - samochody nowe
Nie fajnie . ...
... Umówiony na serwis o godz 12 jest 14 nadal samochód nie ruszony z parkingu.
Użytkownik sieci
24 października 2018 09:58
Salon - samochody nowe
W samochodzie Dacia ...
... Sandero ( przebieg 120 tyś. km ) mieli uzupełnić płyn w układzie klimatyzacji i sprawdzić jego szczelność i sprawność bo słabiej chłodziło. Odbierając auto powiedzieli, że wymienili czynnik chłodniczy i że jest już słaby kompresor kwalifikujący się do wymiany. Po odbiorze kompresor klimatyzacji zaczął mocno hałasować gdzie prędzej nie miało to miejsca. Gdy sprzedałem auto nowy właściciel wymienił środek chłodzący bo jak się okazało w serwisie nabili mi klimatyzację butanem ( bardzo duże ciśnienie było też w układzie ), a skasowali jak za czynnik. Brak słów. Już nie wspomnę o kosztach przeglądów w czasie gwarancji jak wymiana rozrządu, filtrów czy oleju.