86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2018 14:09
Salon - samochody nowe
Salon duży, czysty ...
... z bardzo miłą atmosferą. Pracownicy sympatyczni, rzeczowi i wyrozumiali. Potrafią wszystko pokazać, wytłumaczyć - nawet ,,zielonym,, klientom 😉 polecam
Użytkownik sieci
9 czerwca 2018 10:50
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem dzisiaj salon ...
... Mazdy. Bardzo miła obsługa, uzyskałem bardzo szczegółowe informacje w temacie mojej Mazdy. Zaporoponowano mi świetną ofertę co do serwisowania samochodzi z dodatkowymi korzyściami. Polecam bez Mazdy nie ma jazdy. :)
Użytkownik sieci
6 czerwca 2018 13:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 czerwca 2018 11:30
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystanie z ...
... usług tego serwisu. Zakupiłem w 2017 roku dwa samochody w tym salonie. Od strony sprzedaży super obsługa. Niestety serwis to jakaś porażka. Auto zakupione bez przednich czujników parkowania, więc zdecydowaliśmy się na ich montaż w serwisie. Od samego początku był problem z ich działaniem. Rozumiem, że montowane czujniki nigdy nie będą jak fabryczne ale za tą cenę to jakaś kpina. Czujniki przez serwis poprawiane 8 krotnie, wyglądają jak montowane przez dziecko dla zabawy i w ogóle nie działają. Po którymś razie uzgodniłem, że zgadzam się na kolejną poprawę w zamian za zobowiązanie, że jeżeli dojdzie do kolejnego razu zostanie mi wymieniony zderzak, czyli stan zostanie przywrócony do fabrycznego. Niestety moja wina, że uwierzyłem. Po ostatniej reklamacji zaproponowano mi 1. odcięcie czujników i zamontowanie ich na stałe tak, że nie bedą działać ale juz nie bedą wypadały lub 2. kolejną próbę poprawy ( i generowanie u mnie kosztów związanych z dojazdem, braniem urlopu itp.), 3. wymianę zderzaka na nowy, za który ja zostanę obciążony kosztami zakupu zderzaka ale bez kosztów wymiany ( co dla mnie jest kpiną, bo to nie moja wina, że salon nie potrafi poradzić sobie z montażem czujników parkowania i że zniszczył mi zderzak). Na chwilę obecną czujniki dalej nie działają. Koszt montażu i zakupu czujników przewyższał 4 krotnie zaproponowaną cenę montażu przez nie autoryzowane salony. Biorąc pod uwagę, że nie chciałem tracić gwarancji i mieć profesjonalny montaż jak najbardziej zbliżony do fabrycznego zdecydowałem się na ASO i to był mój błąd. Po jednej wizycie odebrałem auto z przebitą oponą (okazało się, że w oponie była wbita śruba) w salonie mi powiedziano, że nie mają takiej usługi jak sklejanie opon i że mogę jechać skleić gdzie indziej oponę a do nich przyjechać na wymianę już naprawionej opony, oczywiście za opłatą. Dodam, że juz to jest któryś mój samochód marki Renault i byłem zdecydowany na zakup kolejnego Megane RS, ale po tych wszystkich latach to był ostatni zakup auta tej marki.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2018 09:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 czerwca 2018 11:29
Salon - samochody nowe
Po 20 minut ...
... oczekiwania aż ktoś podejdzie nie wytrzymałem i sam podszedłem do handlowca - oferta przygotowana na tzw"odczep" bez żadnej rozmowy o warunkach. Cennik i żegnam Serdecznie nie polecam - inne salony w okolicy to poziom elitarny w porównaniu z tym miejscem
Użytkownik sieci
28 maja 2018 16:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 maja 2018 14:51
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm
Użytkownik sieci
27 maja 2018 10:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 maja 2018 16:57
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie zdiagnozowane auto
Użytkownik sieci
15 maja 2018 21:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 maja 2018 15:49
Salon - samochody nowe
Z całego serca ...
... ODRADZAM, jeśli nie chcecie się denerwować! Serwis to istna kpina, cyrk na kółkach! Od początku kwietnia czekam na naprawę auta z OC. Gdy w końcu dostałem konkretną datę odbioru to (po moim telefonie godzinę przed) okazało się, że mam czekać kolejny tydzień, bo zapomnieli zamówić wszystkie części. A za tydzień co? Pewnie znów czegoś zapomną, bo 'ledwo dwa miesiące' auto będzie u nich stać. Oczywiście auta zastępczego nie udostępnią, bo TU ma płacić za ich błędy, a TU, że to wina serwisu - auta nie da. BARDZO NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
9 maja 2018 13:37
Salon - samochody nowe
Serwis REANULT fatalny, ...
... chyba najgorszy w jakim byłem. Wymiana skrzyni biegów na gwarancji - i dyskusja z Panem z serwisu, że jeżeli zostawiają auto nie na 3 dni jak planowali pierwotnie a na 10 dni to chciałbym jakieś auto zastępcze skończyła się bardzo dłuuuga wymianą zdań. Pomijając sam fakt, że dzieli się tam Klientów na lepszych i gorszych, to propozycja pracownika serwisu wymiany tylnych tarcz hamulcowych razem z łożyskami z informacja o zużyciu 80%. (W innym serwisie okazało się, że zużycie jest na poziomie 50% ), ale jak nie tarcze to może chociaż przewód do turbo, który "pogryzła chyba jakaś kuna" ( nie wiem w który miejscu) również za niemałą kwotę. Nie polecam, nie skorzystam i odradzam :)
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2018 08:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 marca 2018 20:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 marca 2018 10:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 marca 2018 07:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 marca 2018 11:10
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... bardzo nieprofesjonalna. Telefoniczny kontakt za każdym razem kończył się nie miłą wymianą zdań. Na prośbę o zapalenie świateł led w samochodzie pracownik odpowiada "musiałbym iść po kluczyki". Brak zainteresowania ze strony sprzedawców. Można odnieść wrażenie, że sprzedawcy nie zależy na kliencie. Ostatecznie wybraliśmy salon Mazda Gazda w Bielsku, który polecamy wszystkim.
Użytkownik sieci
7 marca 2018 13:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 marca 2018 08:29
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki