86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 września 2017 09:46
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... dealera! Cena auta nawet ok ale po odbiorze nie liczcie że będą was tak samo traktować. Zapłaciłeś to spadaj. W skrócie pisząc. Czekam na naprawę gwarancyjną od...... Kwietnia... Czy coś mam jeszcze dopisać. Obsługa rzuca glupimy tekstami w stylu poskarżył Pan na FB to musimy sprawdzić. Hymm chyba to ich obowiązek. Niestety takich historii mam kilka jeszcze z salonu. Sprawa doszła do jakiegoś kierownika autoremo i dalej jest tak samo mija 15dni od poprzednich oględzin które miały wszystko wyjaśnić i nic cisza... Nie polecam stanowczo trzymajcie się daleko od tego salonu.
Użytkownik sieci
14 września 2017 07:40
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 września 2017 18:27
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 września 2017 22:57
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Niesamowite złe miejsce usług, nigdy nie odwiedzę, niewiarygodna obsługa. (Wersja oryginalna) Incredible bad service place, I will never visit, untrustworthy service.
Użytkownik sieci
7 września 2017 18:00
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2017 09:31
Salon - samochody nowe
Niemiła obsługa mechanicy bez pojęcia
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2017 15:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2017 12:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Oszuści ...
... i złodzieje. Nie potrafili auta 2 razy na gwarancji naprawić, skończyła się gwarancja zostałem z autem na lodzie. renault Polska umywa ręce, Andorra spławia mnie od 5 miesięcy. ODRADZAM KORZYSTANIE Z TEJ PSEUDO FIRMY!
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2017 00:17
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2017 10:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2017 19:41
Salon - samochody nowe
Moim zdaniem jest ...
... to wyjątkowy serwis wśród serwisów autoryzowanych. Tu nie tylko są tzw. "monterzy" ale ludzie fachowo zajmujący się problemem, którzy potrafią poradzić sobie z napotykanymi problemami przy naprawie aut. Dodatkowo, serwis jest elastyczny co do części zamiennych jak i też "wierni" klienci mogą się "dorobić" zniżek.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2017 15:09
Salon - samochody nowe
Plus za dobrze ...
... wykonany przegląd ale minus za czas wykonania , niestety dosyć długi ale jeżeli jest dobrze to jest ok.
Użytkownik sieci
31 lipca 2017 18:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lipca 2017 14:39
Salon - samochody nowe
W porównaniu do ...
... salonu obok ( Mazda ) było wyjątkowo dobrze. Sprzedawcy pomocni i chętni do rozmowy.
Użytkownik sieci
25 lipca 2017 09:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lipca 2017 07:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lipca 2017 09:17
Salon - samochody nowe
Miła obsługa i dobry serwis.
Użytkownik sieci
8 lipca 2017 19:33
Salon - samochody nowe
Z tym podejściem ...
... do Klienta napewno będzie mało pracy
Użytkownik sieci
26 czerwca 2017 16:27
Salon - samochody nowe
Serwis oraz obsługa ...
... całego salonu SŁABA. Dlaczego? 1. Serwis - 2 tygodnie temu robiłem II przegląd mojej Dacii Duster. Zgadnijcie ile trwał razem z wymianą tarcz oraz klocków z przodu... niemal 4 GODZINY!!! A zapewniano mnie, że max 2 h. Aktualnie wymieniam fabryczne radio na gwarancji - czas wymiany radia 0,5 godziny, programowanie - 1 godz. Chciałoby się powiedzieć "Cooo?!" Ponad to, gdy podczas przeglądu składał wniosek o wymianę radia, poprosiłem, obsługującego mnie pana Piotra L., by zadzwonił do mnie w pt lub pon z informacją, że radio już przyszło do salonu. Zgadnijcie, czy zadzwonił. 2. Obsługa - właśnie siedzę w salonie w związku z w/w wymianą radia. Przeszło obok mnie już 3 pracowników. ŻADEN nie powiedział nawet "Dzień dobry"... Pan Piotr L., który przyjmował zlecenie, gdy zapytałem się go, dlaczego tak długo będzie trwała wymiana, nie udzielił mi merytorycznej odpowiedzi. Wyłącznie "tak jak wspomniałem przez telefon, na wymianę i programowanie będziemy potrzebowali 1,5 godz" I dodał, czy działamy, bo on nie ma czasu. Przepraszam, ale to już nie brak kultury osobistej, a po prostu słoma z butów. Jestem zawiedziony poziomem komunikacji i obsługi tego salonu Renaul Dacia. Zgłoszenie o tej treści jeszcze dziś wyślę do centrali tych marek w Polsce.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2017 12:47
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... salonu sprzedaży. Jest kącik dla dzieci z tabletem więc chwilę można spokojnie porozmawiać: -)