88%
użytkowników
rekomenduje
        Ten salon nie jest zweryfikowany
        Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
      
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
 i korzystaj w pełni z portalu.
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
17 lutego 2023 19:38
Salon - samochody nowe
Straszny problem żeby ...
... się dodzwonić. Pomimo kilkukrotnych prób i informacji z automatycznej sekretarki, że jestem pierwszy w kolejce oczekujących - nikt nie odebrał telefonu.
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
17 lutego 2023 11:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam .Obsługa ...
... od sprzedaży aut używanych to jakaś porażka wprowadzanie klijęt traktowany jak zło konieczne
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
11 lutego 2023 16:40
Salon - samochody nowe
Ignorują klientów, nie odpowiadają na maile, gratulacje.
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
6 lutego 2023 17:34
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa. Nie ...
... zasługuje nawet na 1 gwiazdkę ale trudno jakoś trzeba to ocenić...
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
9 stycznia 2023 05:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
30 października 2022 23:14
Salon - samochody nowe
Naprawy aut przez ...
... ten serwis to jest śmiech na sali
Andrzej Maziec
21 września 2022 10:52
Salon - samochody nowe
nie licz na wsparcie w problemie-brak dobrej woli
dzień dobry,
chciałem wyrazić swoją opinię na temat serwisu Alcar i Renault w ogóle.Miałem przedłużoną gwarancję na zakupione w serwisie auto. Warunkiem ostatniego serwisu nie przekroczenie 60 000 km.Zgłosiłem się zbyt póżno,ale jeszcze z przebiegiem poniżej wymaganego. Serwis podał tygodniowy termin na wstawienie auta,który wobec faktu,że to moje jedyne w tym okresie auto),wykluczał albo dojazdy do pracy, albo zrobienie serwisu.Dziś zgoda serwisu na podstawienie auta,ale przekroczony juz limit o 26 kilometrów. Serwis i Renault zachwycone tak znacznym przekroczeniem oznajmił,że "umowa jest umowa".Wiem o tym. Ale i Wy wiedzcie,że nie możecie tam liczyć na odrobinę dobrej woli i zrozumienie sytuacji. Tak więc zgłoszenie się do serwisu w terminie/limicie nic nie znaczy.Uwzglednijcie,że przeciągną Was z serwisem i postawią w sytuacji bez wyjścia. Potem bezwzglednie odeslą do Umowy,której przekroczenie o 26 km oznaczac bedzie,że sprzedający Wam dodatkowa gwarancję już nie będą tak mili. A wystarczy odrobina dobrej woli, choćby w rozumieniu,że klient kupił już kilka aut i może kupi kolejne.Cóż. Życie......
Andrzej Maziec
21 września 2022 09:56
Serwis
Alcar-nie licz na wsparcie w problemie
dzień dobry,
chciałem wyrazić swoją opinię na temat serwisu Alcar i Renault w ogóle.Miałem przedłużoną gwarancję na zakupione w serwisie auto. Warunkiem ostatniego serwisu nie przekroczenie 60 000 km.Zgłosiłem się zbyt późno,ale jeszcze z przebiegiem poniżej wymaganego. Serwis podał tygodniowy termin na wstawienie auta,który wobec faktu,że to moje jedyne auto),wykluczał albo dojazdy do pracy, albo zrobienie serwisu.Dziś zgoda serwisu na podstawienie auta,ale przekroczony już limit o 26 kilometrów. Serwis i Renault zachwycone tak znacznym przekroczeniem oznajmił,że umowa jest umowa.Wiem o tym. Ale i Wy wiedzcie,że nie możecie tam liczyć na odrobinę dobrej woli i zrozumienie sytuacji. Tak więc zgłoszenie się do serwisu w terminie/limicie nic nie znaczy. Uwzględnijcie, że przeciągną Was z serwisem i postawią w sytuacji bez wyjścia. Potem bezwzględnie odeślą do Umowy, której przekroczenie o 26 km oznaczać będzie,że sprzedający Wam dodatkowa gwarancję już nie będą tak mili.Życie......
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
19 sierpnia 2022 12:56
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się graniczy ...
... z cudem. Trzeci dzień z rzędu dzwonie i telefon nie jest odbierany. Zapytanie wysłane 17.08.2022 brak odpowiedzi. Bez komentarza.
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
19 sierpnia 2022 11:56
Salon - samochody nowe
Wizyta w celu ...
... prezentacji samochodu (biały renault talisman) umówiona na 9 sierpnia. Po przyjeździe pokazano mi samochód w stanie opłakanym. Nie mówię tu o uszkodzeniu pojazdu (drzwi pasażera z przodu czy źle spasowanych zderzakach z przodu i tyłu o których chyba nie wiedział handlowiec) niewidocznym na zdjęciach. Auto brudne, oblepione kurzem i liśćmi, w środku kanapy pozalewane czymś i nawet nie wyprane. Nic dziwnego że to auto nadal stoi i nikt go nie chce kupić. Poza tym handlowiec nie wiedział za dużo o tym samochodzie i w sumie gdyby nie wiedza nabyta przeze mnie przed przyjazdem i zadawane pytania to raczej by milczał i nie dowiedział bym się niczego. Szkoda że nie powiedział że tego auta po prostu nie chce mi sprzedać (a takie miałem wrażenie) to by nie tracił mojego cennego czasu. Auto kupiłem w salonie nissana w Gdańsku. Ten salon jak i Pan Tomasz powinien być dla Was wzorem do naśladowania
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
3 sierpnia 2022 16:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
15 lipca 2022 07:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
10 czerwca 2022 14:10
Salon - samochody nowe
W dniu 8 ...
... czerwca 2022 r. w celu zakupu samochodu Marki Dacia skontaktowałam się z salonem w Olsztynie. Salon odmówił mi zakupu samochodu z uwagi na fakt, że miał być finansowany przez zewnętrznego leasingodawcę, a nie przez podmiot wskazany przez Salon. Żenada i chyba jednak bezprawie! Nie polecam!
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
19 kwietnia 2022 18:15
Salon - samochody nowe
Brak Słów wyspecjalizowali ...
... się na wymianie Oleji i Filtrów.
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
31 marca 2022 19:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam, serwis ...
... żenada, nowy samochód i więcej stoi jak jeżdzi, psuje się wszystko
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
27 marca 2022 20:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
26 marca 2022 22:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
23 marca 2022 09:23
Salon - samochody nowe
Bardzo negatywna opinia ...
... w szczególności na temat serwisu!! Moi koledzy są też bardzo zniesmaczeni ! Szkoda ...
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
23 marca 2022 08:33
Salon - samochody nowe
Myślę, że są ...
... inne - lepsze- miejsca gdzie można zainwestować swoje pieniądze z myślą o kupnie samochodu. Jeżeli kliencie masz czas, odporność na nerwy, ciągle olewanie i masę pieniędzy to jest to miejsce dla Ciebie :D Nie polecam
        
        
        
        Użytkownik sieci
          
          
          
          
        
        
        
      
23 marca 2022 08:30
Salon - samochody nowe
Omijać z daleka... ...
... brak profesjonalizmu. W dzisiejszych czasach o klienta trzeba dbać, ale widać nie wszystkim na tym zależy