83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Jacek Giedrys
23 grudnia 2022 13:53
Salon - samochody nowe
Renault captur RENAULT OLSZTYN
Auto kupione w salonie Renault Olsztyn. Wszystko w najlepszym porządku. Miłe i bezproblemowe podejście do klienta. Duża wiedzą i doświadczenie osób pracujących w salonie. Jestem bardzo zadowolony, w szczególności z Pana Tomasza K. (Opiekuna). Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia
Andrzej Maziec
21 września 2022 10:52
Salon - samochody nowe
nie licz na wsparcie w problemie-brak dobrej woli
dzień dobry,
chciałem wyrazić swoją opinię na temat serwisu Alcar i Renault w ogóle.Miałem przedłużoną gwarancję na zakupione w serwisie auto. Warunkiem ostatniego serwisu nie przekroczenie 60 000 km.Zgłosiłem się zbyt póżno,ale jeszcze z przebiegiem poniżej wymaganego. Serwis podał tygodniowy termin na wstawienie auta,który wobec faktu,że to moje jedyne w tym okresie auto),wykluczał albo dojazdy do pracy, albo zrobienie serwisu.Dziś zgoda serwisu na podstawienie auta,ale przekroczony juz limit o 26 kilometrów. Serwis i Renault zachwycone tak znacznym przekroczeniem oznajmił,że "umowa jest umowa".Wiem o tym. Ale i Wy wiedzcie,że nie możecie tam liczyć na odrobinę dobrej woli i zrozumienie sytuacji. Tak więc zgłoszenie się do serwisu w terminie/limicie nic nie znaczy.Uwzglednijcie,że przeciągną Was z serwisem i postawią w sytuacji bez wyjścia. Potem bezwzglednie odeslą do Umowy,której przekroczenie o 26 km oznaczac bedzie,że sprzedający Wam dodatkowa gwarancję już nie będą tak mili. A wystarczy odrobina dobrej woli, choćby w rozumieniu,że klient kupił już kilka aut i może kupi kolejne.Cóż. Życie......
Andrzej Maziec
21 września 2022 09:56
Serwis
Alcar-nie licz na wsparcie w problemie
dzień dobry,
chciałem wyrazić swoją opinię na temat serwisu Alcar i Renault w ogóle.Miałem przedłużoną gwarancję na zakupione w serwisie auto. Warunkiem ostatniego serwisu nie przekroczenie 60 000 km.Zgłosiłem się zbyt późno,ale jeszcze z przebiegiem poniżej wymaganego. Serwis podał tygodniowy termin na wstawienie auta,który wobec faktu,że to moje jedyne auto),wykluczał albo dojazdy do pracy, albo zrobienie serwisu.Dziś zgoda serwisu na podstawienie auta,ale przekroczony już limit o 26 kilometrów. Serwis i Renault zachwycone tak znacznym przekroczeniem oznajmił,że umowa jest umowa.Wiem o tym. Ale i Wy wiedzcie,że nie możecie tam liczyć na odrobinę dobrej woli i zrozumienie sytuacji. Tak więc zgłoszenie się do serwisu w terminie/limicie nic nie znaczy. Uwzględnijcie, że przeciągną Was z serwisem i postawią w sytuacji bez wyjścia. Potem bezwzględnie odeślą do Umowy, której przekroczenie o 26 km oznaczać będzie,że sprzedający Wam dodatkowa gwarancję już nie będą tak mili.Życie......
Użytkownik sieci
6 czerwca 2021 16:58
Salon - samochody nowe
Bardzo miła, fachowa i uprzejma obsługa.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2021 17:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 maja 2021 16:39
Salon - samochody nowe
Obsługa ok.
Użytkownik sieci
26 maja 2021 10:54
Salon - samochody nowe
Polecam. Obsługa serwisu ...
... godna na medal. Telefony komórkowe też działaja! :)
Użytkownik sieci
25 maja 2021 21:00
Salon - samochody nowe
Chciałbym się poprawić ...
... z oceną jako że serwis został wykonany poprawnie.
Użytkownik sieci
25 maja 2021 15:48
Salon - samochody nowe
Kompetentni i przemili ...
... Panowie w salonie Alcar :Wojciech i Jacek. Pierwszy kontakt był z Panem Jackiem. Na tyle potrafił zaciekawić, iż zdecydowałem się na osobisty przyjazd z odległości ponad 200 km. Chciałem wypróbować automat EDC. Pan Wojtek ze znawstwem i cierpliwością tłumaczył sposób działania i zalety tego rodzaju skrzyni. Samochód kupiłem. Wczoraj odebrałem. Cała procedura zakupu jasno i klarownie objaśniona. Wszystko przebiegło w miłej i sedecznej atmosferze. Obaj Panowie zachęcali do kontaktu telefonicznego w przypadku pytań i wątpliwości. Salon przyjazny zwierzętom :króluje kot Rysio😁👍 (posłuchajcie na YouTube ich Hot Chalenge). Z pewnością zaskoczyła zaskoczyła mnie na plus jakość wykonania renault megane 4 po liftingu 2020 w wersji rs line, ale do ostatecznego zakupu tam właśnie przekonala mnie postawa Panów z Alcar. Nadmienię, iż odwiedziłem jeden z salonów renault w Stolicy (znacznie bliżej mego miejsca zamieszkania) ale tam na mnie wywierano presję (chwyty sprzedażowe). Nie chciałem później z nimi utrzymywać kontaktu. Po prostu nie lubię, jeśli ktoś mi obniża cenę o 2 tys i mówi, że muszę decyzję podjąć natychmiast (dziś) bo jutro cena o 2 tys wzrośnie. Panowie, zakup auta w Waszym Salonie to prawdziwa przyjemność. Tak trzymać! 👍😁
Użytkownik sieci
24 maja 2021 14:25
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM! Kupiłam ...
... nowy samochód w salonie i wszystko było super. Do momentu chęci umówienia wizyty na serwisie.... Konsultanci nie odbierają telefonu. A jak już podniosą słuchawkę to ja odkładają. Od piątku próbuje umówić wizytę- bezskutecznie.. Żenada.
Użytkownik sieci
24 maja 2021 13:20
Salon - samochody nowe
Półtora tygodnia temu ...
... poprosiłem o ofertę na samochód dostawczy Renault Master z zabudową typu platforma. Następnego dnia przy okazji będąc w Olsztynie przyjechałem do salonu obejrzeć wnętrze auta. Pani bardzo miła ale co z tego skoro do dzisiaj nie otrzymałem wyceny. Myślę, że to wystarczy za komentarz.
Użytkownik sieci
14 maja 2021 20:33
Salon - samochody nowe
Pan Jacek Badura ...
... pełen profesjonalizm. Miła obsługa na bardzo wysokim poziomie oferta przejrzyście przestawiona dostosowana w pełni do potrzeb klienta. Polecam każdemu salon w Olsztynie i Pana Jacka jako doradcę.
Użytkownik sieci
14 maja 2021 15:11
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra ocena
Użytkownik sieci
5 maja 2021 10:06
Salon - samochody nowe
Fatalny kontakt. Dzwoniąc ...
... np do serwisu można wisieć na słuchawce po kilka minut. I tak za każdym razem, aż rozłącza.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2021 20:55
Salon - samochody nowe
Ostatnia naprawa wykonana ...
... zgodnie ze zleceniem, wszystko wygląda ładnie i precyzyjnie. Szczególne podziękowania dla Pana Marcina Kordowskiego, który koordynował prace naprawcze z ramienia serwisu. Spotkałem się z rzeczowym, profesjonalnym i bardzo życzliwym podejściem do sprawy. Pracownik starał mi się pomóc, mimo nagłego zdarzenia, dokładając wszelkich starań do jak najszybszej naprawy. Na każdym etapie byłem informowany o postępach, co bardzo mi się podobało. Dobrze, że zaczęliście Państwo zwracać uwagę na obsługę. :)
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2021 13:43
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolona z serwisu 🙂👍
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2021 06:16
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2021 20:45
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa sympatycznie i milo
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2021 06:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2021 12:04
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa, samochód ...
... przyjmowany i wydawany punktualnie, zgodnie z umówionym terminem. Wszystko czysto i elegancko. Polecam i pozdrawiam!