87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2019 08:12
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2019 18:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 13:13
Salon - samochody nowe
Drogi serwis, kiepskie ...
... podejście do klienta, brak dobrego kontaktu. Posiadam 4 samochody.... Renault, Skoda, Toyota i Citroen. Wszystkie były serwisowane w ASO i wszystkie oprócz Renault pojawią się tam na następnej wizycie. Renault pomimo największej awaryjności już tam nie zostawię.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2019 11:28
Salon - samochody nowe
Obsługa miła i ...
... uprzejma lecz wykonane prace mechaników pozostawiają wiele do życzenia....
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 07:56
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2019 21:59
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Próbowałem kupić części samochodu tutaj i zobaczyłem, że cena jest dwukrotnie wyższa od kraju, ale usługa była bardzo miła (Wersja oryginalna) ניסיתי לקנות כאן חלקים לרכב וראיתי שהמחיר כפול מהארץ אבל בשירות היה מאד אדיב
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2019 20:34
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Świetna obsługa, komfortowe środowisko (Wersja oryginalna) Ottimo servizio ambiente confortevole
Użytkownik sieci
30 marca 2019 10:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 marca 2019 18:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2019 10:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 marca 2019 21:28
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 marca 2019 09:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 marca 2019 10:33
Salon - samochody nowe
Sprawnie i przyjemnie.
Użytkownik sieci
26 lutego 2019 20:04
Salon - samochody nowe
🐧👻
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 08:38
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 00:48
Salon - samochody nowe
Duży wybór
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 22:05
Salon - samochody nowe
Jak dotąd nie ...
... przypuszczałem, że kiedykolwiek napiszę negatywną opinię na temat jakiegokolwiek autoryzowanego serwisu a jednak ma to miejsce. Mój można powiedzieć incydent z serwisem Autospektrum z siedzibą w Rzeszowie wyglądał następująco: kilka dni temu udałem się do niego, mając na uwadze posiadanie samochodu na gwarancji i licząc, że problem z którym przyjechałem zostanie rozwiązany. Po dłuższym oczekiwaniu podeszła do mnie osoba z obsługi serwisu. Podczas prowadzonej rozmowy oznajmiłem jej z jakim przyszedłem problemem i poprosiłem ją o zdiagnozowanie w tym dniu przyczyn problemu oraz ewentualne zaradzenie temu, tłumacząc że z objawów wynika, że nie jest to złożony problem wymagający kompleksowej diagnostyki czy naprawy. Osoba obsługująca serwis oznajmiła mi, że mają zajęty czas, natomiast z jej wypowiedzi wynikało, że mają dość odległy termin oczekiwania na wizytę w ASO. W związku z powyższym bardzo ją prosiłem aby jednak sprawdzić mój samochód, ponieważ na pewno nie zajmie to dużo czasu z uwagi na to, że jest mi ten samochód bardzo potrzebny. Osoby tej oczywiście nie udało się przekonać. W kolejnym dniu pojechałem do jednego z serwisów rzeszowskich, gdzie Pan mechanik, któremu przedstawiłem swój problem z samochodem odstawił ze stanowiska serwisowego oczekujący na naprawę samochód i kazał mi wjechać moim samochodem. W ciągu kliku minut, powtarzam kilku minut Pan mechanik sprawdził samochód i zdiagnozował problem. Był to problem bardzo prozaiczny. I teraz moje pytanie do przedstawicieli Autospektrum w Rzeszowie czy tak ciężko było tej osobie z Państwa serwisu wygospodarować te kilka minut na dokonanie sprawdzenia mojego samochodu? Ja wiem, że pod moim tekstem znajdzie się zapewne komentarz z Państwa strony, że macie takie procedury, że ta osoba postąpiła prawidłowo, że są długie kolejki oczekiwania na naprawę. Tylko proszę wczuć się w sytuację zwykłego Kowalskiego, który ma problem dla niego dość uciążliwy a serwis wydawało by się który spełnia tzw. wyśrubowane normy jakości nie jest w stanie tak po prostu po ludzku podejść do problemu. Natomiast przedstawiciele innych serwisów wydawało by się mniej renomowanych bo takie sytuacje z innymi samochodami w przeszłości się mi zdarzały byli w stanie co najmniej poświecić swój czas na zdiagnozowanie problemu i kierując się wyrozumiałością wykonać naprawę niezwłocznie w ciągu kilku dni. Kierując się zasadą, że serwis powinien być dla klienta a nie odwrotnie można naprawdę daleko zajść i być odbieranym w oczach tych klientów z szacunkiem i uznaniem. No cóż zaistniała wyżej sytuacja spowodowała, ze zrezygnowałem z usług w tym serwisie, w tym z przeglądów gwarancyjnych. A tak niewiele trzeba było tylko trochę dobrej woli ze strony serwisu Autospektrum z siedzibą w Rzeszowie ażebym poczuł się podmiotowo i polecał innym osobom ten serwis a nie czuł, że zostałem potraktowany przedmiotowo. Myślę, że osoby czytające tę opinię zgodzą się ze mną, że dopiero w sytuacjach kiedy człowiek jest w potrzebie wtedy przekonuje się kogo ma po drugiej stronie, czy może na ten podmiot liczyć właśnie m. in. w tego typu sytuacjach jak opisana w mojej opinii. Pod moją opinią może się również pojawić zapytanie ze strony Autospektrum, że zbyt ogólnie opisałem zaistniałą sytuację i proszą o więcej szczegółów w celu odniesienia się do mojej opinii. Zapewniam, że akurat w tym przypadku nie ma potrzeby uszczegóławiać zaistniałej sytuacji ponieważ przedstawiony opis jest czytelny. Tu nie ważne są dodatkowe szczegóły w zakresie prowadzonej konwersacji tylko opisane relacje pomiędzy przedstawicielem powyższego serwisu a klientem działającym w dobrej wierze.
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 10:04
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa na ...
... dziale handlowym, czuć serdeczność od pracowników, ale przede wszystkim chłopaki znają się na swojej marce. Oddani, pomocni, jednym słowem profesjonalni! Całość mojej wizyty w Waszym salonie dopełniła pięknie podana kawusia! ;-) Pozdrowienia dla pani z recepcji! ;-)
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 10:28
Salon - samochody nowe
Cała obsługa działu ...
... sprzedaży na 5 z plusem! Panowie jak i panie, panuje tu bardzo miła atmosfera. Fachowe doradztwo.
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 11:43
Salon - samochody nowe
miłe zaskoczenie, profesjonalni ...
... doradcy, konkretni. Pyszna kawka i miła atmosfera w salonie.